Jaunā «Nissan Almera» 2003 9

 
28.oktobris 2002 0:04

Jaunā Almera 2003 ir Nissana “svaigākais” modelis Eiropas tirgum. Uzlabojumi ir veikti, lai uzturētu Almeras konkurētspēju ļoti attīstītajā C-segmentā, kurš Eiropas automobīļu tirgū sastāda 35% no jaunu auto pārdošanas apjomiem. Almera ir konstruēta un radīta Eiropā, lai atbilstu augstākajām eiropiešu prasībām pēc kvalitātes, dizaina, drošības un komforta.

Jaunās Almera izveidē Nissan konstruktori lielā mērā iedvesmojušies no Primera, padarot tās priekšējās un aizmugurējās daļas eksterjera dizainu izsmalcinātāku, kā arī salona dizainā ieviešot Primerai līdzīgu priekšējo konsoli ar N-Form kokpitu. Ir uzlabota esošā dzinēju gamma un nākamgad tai pievienosies jauni motori. Ir pārformeti aprīkojuma līmeņi, kas tagad izkārtoti klientiem saprotamākā veidā, un papildus aprīkojuma sarakstam pievienotas jaunas pozīcijas, piemēram, parkingsensori. Latvijā pārdošanā jaunā Almera nonāk oktobra vidū, un, ņemot vērā tās bagātināto aprīkojumu, Almera cena nav palielinājusies. Izsmalcinātāks dizains Būtiskas izmaiņas ir skārušas priekšējos un aizmugurējos bamperus, pielīdzinot to formu Primerai, un priekšējās radiatora restītes rūtis tagad veidotas bišu šūnu veidā. Priekšējos lukturos zem dzidrinātas lēcas apvienota četru apaļo sudraboto lampu sistēma. Hečbeka virsbūves aizmugurējie lukturi ar savstarpēji savienotiem apļiem viedoti līdzīgi kā attiecīgās virsbūves Primerai. Almera bāzes versijā aprīkota ar 15” riteņiem ar jauniem dekoratīvajiem kalpakiem, bet augstākie aprīkojuma līmeņi ieguvuši jaunus 16” vieglmetāla diskus. Jaunās Almeras būtiskakā interjera iezīme ir N-Form kokpits ar 5” displeju, kurā vienkāršā un saprotamā veidā apvienotas audiosistēmas un klimatkontroles vadības pogas. Elegantāku izskatu ieguvis mērinstrumentu panelis ar hromētiem ietvariem. Almera ieguvusi arī Primerai līdzīgu četrspieķu stūri, jaunus sēdekļu pārvalkus, jaunu ātrumpārslēga rokturi un citus uzlabojumus. Dinamiskāks sniegums Tāpat kā iepriekš, Almera ir pieejama ar diviem benzīna dzinējiem, kuriem ir uzlaboti jaudas un griezes momenta rādītāji, tādējādi to sniegums kļuvis dinamiskāks, nepalielinot degvielas patēriņu. Demokrātiskākais ir 1,5 litru benzīnnieks, kura jauda ir palielināta par 9% un griezes moments- par 6%. Tas nodrošina par 0,7 sekundēm samazinātu ieskrējiena laiku līdz 100km/h, saglabājot līdzšinējo 6,6l vidējo degvielas patēriņu uz 100km. 1,8 litru dzinējs, tāpat kā uz Primeras, attīsta 116Zs jaudu un līdz ātrumam 100km/h ieskrienas 10,8 sekundēs. Apmēram pēc pusgada Almera būs pieejama arī ar diviem dīzeļdzinējiem. Pilnīgi jaunais 1,5l common-rail dīzelis attīsta 82Zs jaudu un tā griezes moments ir 185Nm pie 2000 apgr./min. Ar šiem lieliskajiem dinamikas rādītājiem degvielas patēriņš ir sevišķi pieticīgs- tikai 4,9l uz 100km. Jau pazīstams Nissan klāstā ir 2,2litru dīzeļdzinējs, kura jauda Almeras gadījumā būs 110Zs. Saprotamāks aprīkojuma klāsts Aprīkojuma līmeņu unifikācijas process, kas aizsākās ar jauno Primeru, tiek turpināts arī atjaunotajā Almeras klāstā, kas tagad tiek piedāvata trijos aprīkojuma līmeņos: visia, acenta un tekna. Jau zemākajā- visia versijā ir ietvertas tādas aprīkojuma pozīcijas kā: elektriski regulējami un apsildāmi spoguļi, elektriski paceļami logi, apsildāmi sēdekļi, četri drošības spilveni ar aktīvajiem galvas balstiem, lukturu augstuma regulēšana un mazgāšana, u.c. Augstākajās versijās acenta un tekna automašīna aprīkota ar 16" vieglmetāla diskiem, miglas lukturiem, N-Form displeju, automātisko klimata kontroli un CD atskaņotāju.
 
Visi komentāri
 
46050. viesis 28.oktobris 2002 10:29
0 0 Atbildēt

Nu nepatik man nissan, vai nu paskats pilnigi bezpersonisks, peleks - almera. Vai ari personigas sejas meklejumi beidzas ar vinkarsi atbaidosu viepli, kroplacainu karpu - jauna primiera. Par jauno micru nemaz nerunajot - vienkarsi briesmiga.

46091. viesis 28.oktobris 2002 12:25
0 0 Atbildēt

viss ir baigi oki ar to jauno almeru, bet nu salona ietilpība pat priekš mazās klases tomēr ir zem vidējā līmeņa - salīdzinoši ar civicu, uz pusi mazāk pilnīgi noteikti. ja vadītājs ir ap 1,90m, tad aizmugurē ir nereāli pat bērnam iesēsties (SDN)... bet extrejers ir odziņa

46099. viesis 28.oktobris 2002 12:41
0 0 Atbildēt

to viesis 2002-10-28 12:25:19:

Lietoju Almeru (95-00 modeli), augums 187cm, aizmugurē sīkie sēž bērnu krēsliņos - man pa muguru traki nespārda. ;-)

46199. viesis 28.oktobris 2002 17:48
0 0 Atbildēt

******* pedējais!!!!!!!!!!!!

46200. viesis 28.oktobris 2002 17:48
0 0 Atbildēt

SŪD.S PĒDĒJAIS !!!!!!!!!!!!!!

46204. viesis 28.oktobris 2002 18:23
0 0 Atbildēt

Nu kaut kāda kroplīga tā jaunā Almera! Sedanam vispār izskatās, ka kāds to bagāžnieku būtu pats pielicis! Tad jau labāk 323 vai Peugeot!

46217. viesis 28.oktobris 2002 20:52
0 0 Atbildēt

Man skiet, ka sitada Almera jau kadus gadu 5 no vietas iet, izmainas kaut ka gruti pamanit. Bet dizains patiesi sudigs.

46283. viesis 29.oktobris 2002 10:21
0 0 Atbildēt

tu, gRomiko par Micru vispār paklusē...

46341. viesis 29.oktobris 2002 11:39
0 0 Atbildēt

TO: viesis 2002-10-29 10:21:26

Kapec man butu jakluse, ja es domaju, ka tas dizaina sedevrs ir vienkarsi - AAARPRACCC!!! Ta pat ka Primiera... :)))

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Dacia Duster matētā versija ierobežotā skaitā (+ FOTO) 13

Rumānijas autoražotājs Dacia paziņojis par Mat Edition, modifikāciju, kas tirgū tiks laista ierobežotā skaitā. Lasīt vairāk

 

Labi, ka bija kur pamukt (+ VIDEO) 22

Neredzot, kas notiek aiz dzeltenā busiņa, filmētājs nonāk bīstamā situācijā. Lasīt vairāk

 

Krievijā var nopirkt gandrīz visu, taču… tas ir dārgi vai pat ļoti 8

Nav dienas, kad krievu medijos neparādītos ziņas par kāda jauna modeļa pieteikšanos Krievijas tirgum, taču pārsvarā tie ir ķīniešu ražojumi, turklāt par tādām cenām, kā tos pārdod Ķīnā, pircējs var nesapņot. Lasīt vairāk

 

Masks attaisnots apsūdzībās par "Tesla" investoru maldināšanu

Zvērināto tiesa piektdien atzina, ka uzņēmējs Īlons Masks nav atbildīgs par elektromobiļu ražotāja "Tesla" investoru zaudējumiem, jo nav viņus tīši maldinājis, tviterī izsakot nepatiesus paziņojumus par plāniem pārtraukt uzņēmuma akciju kotēšanu biržā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti