Jaunais MML Sports Lancer Evolution rallija auto piedzīvojis pirmo testu sēriju

 
16.aprīlis 2009 10:06

Kompānija "MML Sports", kas pēc "Mitsubishi" rūpnīcas komandas aiziešanas no pasaules rallija čempionāta tika radīta uz pasaules autosportā labi pazīstamās kompānijas "Ralliart Europe" bāzes, Velsā veiksmīgi aizvadījusi sava jaunā rallija automobiļa MML Sports Lancer Evolution pirmo testu sēriju.

Tas darīts, lai turpinātu sagatavošanas darbus debijas rallijam "Talsi 2009", kura laikā jaunais rallija automobilis tiks uzticēts divkārtējam Lielbritānijas rallija čempionam Guy Wilks un viņa stūrmanim Phil Pugh, kuri, pateicoties kompāniju "LDz Cargo" un "Balta" atbalstam, startēs "Skandi Auto Rally Team" komandas sastāvā. Viņu komandas biedri šajā rallijā būs Raimonds Kisiels un Gatis Panavs, kuri startēs ar kompānijas "MML Sports" sagatavoto Mitsubishi Lancer WRC sporta automobili.



MML Sports Lancer Evolution jaunā rallija automašīna, izmantojot kompānijas "MML Sports" inženieru vairāk kā divdesmit gadus ilgo pieredzi un zināšanas rallija automobiļu būvē, kas "Mitsubishi" pasaules rallija čempionātā savulaik ļāva izcīnīt vienu ražotāja un četrus pilotu čempionu titulus, būvēta atbilstoši visām Starptautiskās Automobiļu federācijas FIA N4 grupas prasībām uz jaunākās, desmitās paaudzes Mitsubishi Lancer Evolution sporta automašīnas bāzes. Ņemot vērā, ka pasaulē uz šīs jaunās sporta automašīnas bāzes ir uzbūvētas tikai dažas rallija automašīnas, "MML Sports" inženieri, cenšoties radīt vienu no labākajām N grupas rallija automašīnām, lielu daļu detaļu un sastāvdaļu izstrādāja pilnīgi no jauna. Tā, piemēram, sadarbībā ar degvielas bāku speciālistiem no kompānijas "ATL" tika radīta jauna benzīna bāka, kas atrodas zem sporta automašīnas grīdas, tādējādi ļaujot krietni pazemināt automašīnas smaguma centru. Jaunās automašīnas dzinēju sagatavojis "MML Sports" ilggadējais partneris "HKS", un pārnesumkārba radīta sadarbībā ar kompāniju "Ricardo".



"MML Sports" speciālisti par piemērotāko vietu jaunās sporta automašīnas izmēģināšanai un regulēšanai izvēlējās "Walters Arena" poligonu – vietu, kura parasti tiek iekļauta pasaules rallija čempionāta Lielbritānijas posma ātrumposmos. Divu dienu ilgās testu sērijas pamatuzdevums bija kopā ar divkārtējo Somijas rallija čempionu, bijušo "Mitsubishi World Rally Team" testa pilotu un pieredzes bagāto rallija veterānu, somu Lasse Lampi un amortizatoru piegādātāja "BOS" inženieriem atrast balstiekārtas pamat regulējumus un izveidot sabalansētu šasiju, tādēļ inženieri izvēlējās divus ceļa posmus – vienu ātru un plūstošu, bet otru šaurāku, līkumaināku un nelīdzenāku.

Pirms šiem testiem "MML Sports" inženieriem nebija priekšstats kā N grupas rallija automobilī iederēsies kompānijas "BOS" amortizatori, ko "MML Sports" kopš 2005. gada izmanto Mitsubishi Lancer WRC sporta automobiļos. Inženieru komanda testiem bija sagatavojusi vairākus amortizatoru komplektus ar dažādiem raksturlielumiem. Tas deva iespēju izvēlēties amortizatorus, kas vislabāk sevi pierādīja abu tipu ātrumposmos, un pēc uzstādīšanas sporta automašīnā ļauj iegūt visprecīzāko regulējumu.

Paralēli amortizatoru testiem, "MML Sports" komandai vairāk kā 200 km garajos testos bija iespēja izstrādāt arī centrālā diferenciāļa regulējumus, un šobrīd kompānijas inženieriem ir skaidri virzieni, tālākai šo regulējumu izstrādei, lai tie būtu pilnībā gatavi uz debijas ralliju.

Pirms jaunās rallija automašīnas ugunskristībām 16. un 17. maijā Latvijā, rallijā "Talsi 2009" "MML Sports" komanda veiks vēl divas testu sesijas ar divkārtējo Lielbritānijas rallija čempionu Guy Wilks. Vienu testu sesiju paredzēts veikt Lielbritānijā, bet otru Latvijā.

Plašāku informāciju par kompāniju "MML Sports" un jauno N grupas rallija automobili MML Sports Lancer Evolution iespējams atrast "MML Sports" mājas lapā www.mml-sports.com
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti