Līdz 2012.gadam Ford plāno uzlabot lielāko daļu savu modeļu. Modernizēti tiks no 70 līdz 90 procentiem automobiļu, kuri tiek tirgoti gandrīz visā pasaulē, ieskaitot Ziemeļameriku, Eiropu, Āfriku un Āzijas-Klusā Okeāna reģionu.
Tuvākajā laikā Ford plāno samazināt ražošanas izdevumus līdz 14 miljardiem ASV dolāru (2005.gadā šis rādītājs bija par vienu miljardu dolāru lielāks), par 40 procentiem samazināt uzņēmumu ražošanas iekārtu izdevumus, kā arī padarīt jauno automobiļu izstrādi par 60 procentiem lētāku. Pēc trim gadiem tiek plānots 78% automobiļu būvēt uz vienas platformas. Pēc pieciem gadiem uz vienas un tās pašas šasijas vidēji tiks ražots 680 tūkst. automobiļu (uz doto brīdi - tikai 345 tūkst.automobiļu).Vieni no pirmajiem uzlabojumus piedzīvos automobiļi Focus un C-Max - jaunākās šo modeļu versijas būs pieejamas jau nākamajā gadā.
Izstrādes ceņņiku samazināšana izklausās interesanti - ja patlaban to dārgāku padara kādi ierēdņi, tad vēl tā, bet ja cirps uz inženieriem, tās mizas pirmajā gadā nesāks jukt ārā? :D