«Renault» atved uz Frankfurti elektromobiļu kolekciju

 
17.septembris 2009 9:37

Franču autoražotājs Renault savā stendā Frankfurtes auto izstādē ir prezenetējis ekoloģiski tīro nākotnes automobiļu kolekciju. Visus četrus kolekcijas automobiļus apvieno kopīgs indekss Z.E. (zero emission jeb nulles emisija).

Pirmā konceptauto nosaukums ir Twizy. Tas ir 2,3m garš automobilis ar sēdvietu formulu "1+1" un 15kW dzinēju. Maksimālais ātrums šim auto ir 75 km/stundā.

Nedaudz lielāks par Twizy ir elektromobilis Zoe ar 70kW dzinēju. Ar pilnu uzlādi šis auto spēj nobraukt līdz 160 km.

Šajā kolekcijā labi iederas arī modeļu Fluence (nākotnes sedans uz Megane bāzes) un Kangoo elektriskās versijas.

Viena no interesantākajām Renault koncepta īpatnībām ir Quickdrop sistēma. Tā atbrīvo autovadītāju no ilgstošā elektromobiļa uzlādes procesa. Sistēma paredz vienkārši nomainīt tukšos akumulatorus pret jauniem. Viss process ilgst tikai 3 minūtes. Elektromobiļu sērijveida ražošanu Renault-Nissan alianse plāno uzsākt 2011.gadā.



 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 7

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 30

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti