Amerikāņu autoražotājs "General Motors" pārtraucis auto tirdzniecības programmu, kurā paredzēts tirgot automobiļus ar eBay izsoļu portāla palīdzību.
Pēc GM pārstāvju vārdiem, par šādas tirdzniecības pārtraukšanas iemeslu kalpoja zemā piedāvājuma popularitāte. Tomēr no šādas tirdzniecības eksperimenta radies cits pozitīvs efekts - koncernam izdevās uzlabot amerikāņu lojalitāti GM brendam (zīmolam).
GM automobiļu tirdzniecību eBay portālā sāka šā gada augustā, Kalifornijā šajā programmā pievienojās gandrīz visi - 227 no 250 dīleriem. Veiksmīga eksperimenta rezultāta gadījumā šādi spēkratus tirgotu visā ASV. Tomēr pēc pusotra mēneša tirdzniecības ne eBay, ne GM neizpauž, cik šādi auto ir pārdoti. Pēc kāda Los Angeles žurnālista aprēķiniem - no 21 tūkstoša piedāvāto auto caur eBay pārdoti tikai 13.
GM apgalvo, ka strādā pie jaunas lojalitātes paaugstināšanas programmmas - tās ideja ir garantēt 60 dienu laikā pēc iegādes atgriezt naudu par automobili, ja tas neapmierina.