Audi TT paplašinātais formāts - iAuto

Audi TT paplašinātais formāts 11

 
4.decembris 2002 0:02

Kādu laiku atpakaļ pasauli pāršalca ziņa par jauno Audi TT komplektāciju ar 150Zs. BMW un citi Audi pretinieki jau priekā saberzēja rokas, bet Audi fani mazliet sakoncentrējās un paziņoja, ka prieki beigušies.

Audi TT sākot ar nākamā gada vasaru ir plānots aprīkot ar 3.2 litru V6 "dvēselīti". Tas viss pasākums varēs izspiest 250 zirgus un būs nepieciešamas tikai 6,4 sekundes, lai TT šoferi varētu vizināt jau ar 100Km/h un ja šoferis vēlēsies, tad ceļš līdz plašajiem Latgales laukiem ilgs tikai vienu stundu (auto max. ātrums ir 250Km/h). Maza, bet būtiska piebilde - standarta aprīkojumā jau ietilpst quattro. Rezultāts skan patiešām vilinoši. Bet tas vēl nav viss. Šis būs pirmais Audi TT, kas tiks apgādāts ar pagaidām pasaulē jaunāko un vienīgo DSG (Direct Shift Gearbox) sešpakāpju ātrumkārbu, kas agrāk tika izmantota sporta automobiļos. Ātrumkārba sastāv it kā no divām pāra un nepāra pusēm, katra saņem griezes momentu no dzinēja caur savu sajūga daļu. Tāpēc, piemēram, braucot ar pirmo ātrumu, kārbā jau ir ieslēgts otrais ātrums, kas aktivizējas, attiecīgi atslēdzoties pirmajam diskam un pieslēdzoties otrajam. Tas saglabā nepārtrauktu griezes momentu visiem riteņiem, kā rezultātā nodrošina stabilu un dinamisku gaitu. Kā apgalvo Audi konstruktori, benzīna patēriņš būšot tāds pats, kā parastajai mehāniskai kārbai. Mainot sajūga darbības algoritmu, vadītājam ir iespēja mainīt automašīnas dinamiku, kas nozīmē izvēlēties konfortablu vai sportisku braukšanas režīmu. Ātrumus var pārslēgt uz stūres ar podziņu palīdzību vai arī tradicionāli ar "mešalku" (domāts kloķi). Ārēji jaunais TT atšķirsies ar jauniem bamperiem un lielāku antispārnu. Papildus vēl tiks uzlabots bremžu mehānisms un bāzes komplektācijā ietilps Xenon'a lampas. Ziņu sagatavoja audipower.net
 
Visi komentāri
 
53183. viesis 4.decembris 2002 0:41
0 0 Atbildēt

Q der, bet 6.4 sek pa daudz tomeer liekaas. citi ir taalaak tikushi. Khe! Un atkal es 1. !! :)

53188. viesis 4.decembris 2002 1:03
0 0 Atbildēt

Vo, vo... 6.4 i baigi daudz prieksh tik siikas buudas un liela motoriisha... :((

53211. viesis 4.decembris 2002 9:08
0 0 Atbildēt

nu nu Kaneeli.. cik tad tavs tagadējais aparāts rauj? :)

53228. viesis 4.decembris 2002 9:50
0 0 Atbildēt

*******nja ir tās sekundes, bet DSG gan rullz baisi. Nekādu balto plankumu, tikai gāzi grīdā un ātrumu uz augšu. Kopā ar kvatro tas ir baisais spēks. Šis auto rullz!!

53289. viesis 4.decembris 2002 12:55
0 0 Atbildēt

Labs

53292. viesis 4.decembris 2002 12:59
0 0 Atbildēt

Baigais jau jaunums, tvnetaa shitais aparaats tika nolikts jau pirms nedeeljas.

Shitam buus taa pati slimiiba, kas WV Glof R32 - paarkaak smags motors priekshaa.

Pietam dinamikas raadiitaaji prieksh tik viegla auto tieshaam ir par shvakiem.

53340. viesis 4.decembris 2002 14:57
0 0 Atbildēt

Galdniekam personiigi - (citiem nelasiit) apmeeram 11.5 sek :) bet ar 90 zs. :)

Kaneelis

53401. viesis 4.decembris 2002 17:33
0 0 Atbildēt

Jaa motoritis priekshaa buus pasmags :(

Bet pamata jau ideja skaidra, shis konkretais modelis nav domats maukshanai pa likumotiem kalnu celiem vai shauram sacikshu traseem. Tas ir domaats vilkshanai pa autobaaniem, un tad tam perfektajam izsvarojumam vairs nav tik lielas noziimes.

Es gan labaak izveelos TT 1,8TQ, perfekts auto ar manaam prasiibaam atbilstoshu vadaamiibu. Un lai tikai, kaads, kas ar sho auto nav braucis pameegina pateikt, ka shis aut nav iztekti sportisks!!!

Saliidzinaajumam esmu braucis arii ar BMW M3 (jauno), un tomeer TT, braukshanas baudiijumam man likaas nedaudz labaaks.

Un veel kaa jau jaudiigai turbomashiinai, taa turbiinas shnaakona riktiigi maucot ir vienkaarshi fantastiska!

54273. viesis 8.decembris 2002 20:12
0 0 Atbildēt

jaa TVnetaa jau izkjidaajaam shito divplaaksni :)

56645. viesis 24.decembris 2002 8:45
0 0 Atbildēt

250 jau skan daudzsoloshaak

57762. viesis 8.janvāris 2003 6:58
0 0 Atbildēt

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Jau šogad - Stellantis atsāks V8 Hemi motoru ražošanu 7

Autobūves koncerns Stellantis atgriezīs apritē V8 HEMI motorus, atsākot to ražošanu 2025. gada augustā. Lasīt vairāk

 

Līdz 429 km - Opel Corsa Electric brauks tālāk par to pašu naudu (+ FOTO) 2

Opel veicis Corsa Electric modernizāciju, kas vācu mazauto ļaus aizbraukt tālāk bez papildu uzlādes. Patīkami, ka šādu bonusu ražotājs sniedz nepaaugstinot cenu. Lasīt vairāk

 

Darba drošība uz Latvijas ceļiem visā savā krāšņumā (+ VIDEO) 14

Veicot ceļa remontu neviens nerūpējas par darbinieku drošību. Netiek norobežota darbu veikšanas vieta un darba veicēji tiek pakļauti nāves draudiem. Pirms darbu veikšanas vietas nav norāžu par joslas maiņu un nav novietots kravas auto, kas pasargātu darbiniekus. Lasīt vairāk

 

Maska darbības dēļ Lietuvā daži klienti atceļ"Tesla" pasūtījumus 6

Vairāki pircēji Lietuvā ir atcēluši savus elektroautomobiļa "Tesla" pasūtījumus, protestējot pret kompānijas vadītāja Īlona Maska darbību ASV valdībā, otrdien vēsta Lietuvas sabiedriskā raidorganizācija LRT. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti