Tirdzniecībā Latvijā nonācis jaunais Hyundai Motor Europe Tehniskajā centrā Riselsheimā, Vācijā, konstruētais un Eiropas automobiļu tirgum paredzētais jaunais Hyundai i30.
Hyundai i30 Foto: Hyundai
Oficiālais "Hyundai" dīleris Latvijā SIA "Skandi Motors" ir saņēmis pirmos šī modeļa spēkratus un aicina interesentus apskatīt un veikt testa braucienus savā autocentrā Rīgā, Lielirbes ielā 32.
„Pārliecinamies, ka Hyundai ražotājs ar katru jauno modeli liek soli uz priekšu ne tikai dizainā, bet arī kvalitātē, apdares materiālos, ko pilnīgi noteikti apliecina jaunais i30,” teic „Skandi Motors” tirdzniecības konsultants Ansis Valdovskis, turpinot „pirmajā brīdī šķiet, ka i30 atbilst vidējās klases modelim, tādiem kā i40, taču jāatgādina, ka Hyundai i30 ir kompaktklases pārstāvis. Esot „Skandi Motors” autocentrā, noteikti pievērsiet uzmanību Hyundai i30 durvju vēršanas skaņai, kas ir kā sava veida mūzika, kuru spēs novērtēt profesionāļi.”
Tomass Bīrkls (Thomas Bürkle), Hyundai Motor Europe tehniskā centra galvenais dizainers stāsta: „Jaunākās paaudzes i30 ir atpazīstams, pateicoties Hyundai saimei raksturīgajam izskatam, kas papildināts ar tam raksturīgo sešstūra formas radiatora režģi un dārgakmeņu stila priekšējiem lukturiem, kā arī īpašajiem dienas gaitas lukturiem, kas veidoti leņķveida profilā ar noapaļotiem stūriem, piešķirot transporta līdzeklim īpašu individualitāti, kā arī izsmalcinātības un greznības izjūtu. Viscaur jaunākās paaudzes i30 profilam, no priekšējās riteņa arkas, gar aizmugurējo riteņa arku un līdz pat aizmugurējiem lukturiem, vijas izteikta, šim modelim raksturīga līnija. Mierīgāka, zemāka raksturīgā līnija paceļ automašīnas sānu malu, radot gaismas un ēnu spēli, kas ir plūdlīniju formas raksturīgākā īpašība.”
Salīdzinot ar iepriekšējo modeli, jaunais Hyundai i30 ir kļuvis ietilpīgāks, videi draudzīgāks (Co2 izmeši dīzeļdzinējam ir pat zem 100 gr/km), kas ir zemākais rādītājs kompaktklases vidū. Modelis saglabā savus augstos kvalitātes standartus, ko apliecina Hyundai brenda otro gadu pēc kārtas Autobild kvalitātes rādītājos iegūtais kvalitatīvākā ražotāja tituls.
Skandi Motors jauno i30 piedāvā divos aprīkojuma līmeņos: Classic vai Comfort.Visi Hyundai i30 dzinēji tiek piegādāti ar 6 pakāpju manuālo vai 6 pakāpju automātisko pārnesumkārbu. Atkarībā no modeļa degvielas patēriņš ir no 3,7 līdz 6,7l/100 km.
Iespējams izvēlēties vienu no trijiem piedāvātajiem benzīndzinējiem: 1,4 litru MPI ar 100 zsp, 1,6 Mpi ar 120 zsp un pilnīgi jauno 1,6 litru GDi tiešās iesmidzināšanas dzinēju ar 135 zsp, kuru iespējams izvēlēties kopā ar automātisko 6 pakāpju pārnesumkārbu. Piedāvājumā ir arī trīs CRDI dīzeļdzinēji: ekonomiskais 1,4 ar 90 zsp un 1,6 ar 110 vai 128 zsp.
Svarīgi, ka visiem jaunajiem Hyundai modeļiem ir trīskāršās palīdzības piecu gadu programma, kas nodrošina piecu gadu garantiju bez nobraukuma ierobežojuma, piecu gadu palīdzību uz ceļa, kā arī bezmaksas tehniskā stāvokļa pārbaudi piecus gadus.
Hyundai i30 "Classic" aprīkojuma versija maksās sākot no 15 790 EUR, "Comfort" versijā no 17 890 EUR.
Jauno „Hyundai i30” var apskatīt šeit:
http://www.skandimotors.lv/hyundai/lv/modeli/jaunums-i30!/tehniskie_dati/
Jā, hundaji strauji progresē. ne tkai izskatā, bet arī kvalitātē. Es ar 2006.gada sonatu faktiski 6 gadus esmu ikdienā braucot, neesmu saskāries ar jebkādām tehniskām problēmām. Izņemot pāris izdegušas spuldzītes. Visas TA izietas uz pirmo reizi. Kādreiz bijy vācu auto fans, šobrīd virs neesmu. Redzu, cik manai sievai daudz problemu ar piecus gadus veco passatu - kaut kas jāremontē katru mēnesi. Arī nākamo auto pirkšu hundaju - domāju par tuksona pēcnācēju ix-35. Par i40 sajūsmā neesmu, uzskatu, ka sonata tomēr ir labāka un eiropeiskāka.