Skandi Motors ir uzsācis jaunā Hyundai i30 tirdzniecību 28

 
30.marts 2012 12:03

Tirdzniecībā Latvijā nonācis jaunais Hyundai Motor Europe Tehniskajā centrā Riselsheimā, Vācijā, konstruētais un Eiropas automobiļu tirgum paredzētais jaunais Hyundai i30.


Hyundai i30 Foto: Hyundai

Oficiālais "Hyundai" dīleris Latvijā SIA "Skandi Motors" ir saņēmis pirmos šī modeļa spēkratus un aicina interesentus apskatīt un veikt testa braucienus savā autocentrā Rīgā, Lielirbes ielā 32.

„Pārliecinamies, ka Hyundai ražotājs ar katru jauno modeli liek soli uz priekšu ne tikai dizainā, bet arī kvalitātē, apdares materiālos, ko pilnīgi noteikti apliecina jaunais i30,”  teic  „Skandi Motors” tirdzniecības konsultants Ansis Valdovskis, turpinot „pirmajā brīdī šķiet, ka i30 atbilst vidējās klases modelim, tādiem kā i40, taču jāatgādina, ka Hyundai i30 ir kompaktklases pārstāvis. Esot „Skandi Motors” autocentrā, noteikti pievērsiet uzmanību Hyundai i30 durvju vēršanas skaņai, kas ir kā sava veida mūzika, kuru spēs novērtēt profesionāļi.”

Tomass Bīrkls (Thomas Bürkle), Hyundai Motor Europe tehniskā centra galvenais dizainers stāsta: „Jaunākās paaudzes i30 ir atpazīstams, pateicoties Hyundai saimei raksturīgajam izskatam, kas papildināts ar tam raksturīgo sešstūra formas radiatora režģi un dārgakmeņu stila priekšējiem lukturiem, kā arī īpašajiem dienas gaitas lukturiem, kas veidoti leņķveida profilā ar noapaļotiem stūriem, piešķirot transporta līdzeklim īpašu individualitāti, kā arī izsmalcinātības un greznības izjūtu. Viscaur jaunākās paaudzes i30 profilam, no priekšējās riteņa arkas, gar aizmugurējo riteņa arku un līdz pat aizmugurējiem lukturiem, vijas izteikta, šim modelim raksturīga līnija. Mierīgāka, zemāka raksturīgā līnija paceļ automašīnas sānu malu, radot gaismas un ēnu spēli, kas ir plūdlīniju formas raksturīgākā īpašība.”

Salīdzinot ar iepriekšējo modeli, jaunais Hyundai i30 ir kļuvis ietilpīgāks, videi draudzīgāks (Co2 izmeši dīzeļdzinējam ir pat zem 100 gr/km), kas ir zemākais rādītājs kompaktklases vidū. Modelis saglabā savus augstos kvalitātes standartus, ko apliecina Hyundai brenda otro gadu pēc kārtas Autobild kvalitātes rādītājos iegūtais kvalitatīvākā ražotāja tituls.

Skandi Motors jauno i30 piedāvā divos aprīkojuma līmeņos: Classic vai Comfort.Visi Hyundai i30 dzinēji tiek piegādāti ar  6 pakāpju manuālo vai 6 pakāpju automātisko pārnesumkārbu. Atkarībā no modeļa degvielas patēriņš ir no 3,7 līdz 6,7l/100 km.

Iespējams izvēlēties vienu no trijiem piedāvātajiem benzīndzinējiem: 1,4 litru MPI ar 100 zsp, 1,6 Mpi ar 120 zsp un pilnīgi jauno 1,6  litru GDi tiešās iesmidzināšanas dzinēju ar 135 zsp, kuru iespējams izvēlēties kopā ar automātisko 6 pakāpju pārnesumkārbu. Piedāvājumā ir arī trīs CRDI dīzeļdzinēji: ekonomiskais 1,4 ar 90 zsp un 1,6 ar 110 vai 128 zsp.

Svarīgi, ka visiem jaunajiem Hyundai modeļiem ir trīskāršās palīdzības piecu gadu programma, kas nodrošina piecu gadu garantiju bez nobraukuma ierobežojuma, piecu gadu palīdzību uz ceļa, kā arī bezmaksas tehniskā stāvokļa pārbaudi piecus gadus.

Hyundai i30 "Classic" aprīkojuma versija maksās sākot no 15 790 EUR, "Comfort" versijā no 17 890 EUR.

Jauno „Hyundai i30” var apskatīt šeit:
http://www.skandimotors.lv/hyundai/lv/modeli/jaunums-i30!/tehniskie_dati/
 

 
Visi komentāri
 
285859. viesis 31.marts 2012 20:08
0 0 Atbildēt

Jā, hundaji strauji progresē. ne tkai izskatā, bet arī kvalitātē. Es ar 2006.gada sonatu faktiski 6 gadus esmu ikdienā braucot, neesmu saskāries ar jebkādām tehniskām problēmām. Izņemot pāris izdegušas spuldzītes. Visas TA izietas uz pirmo reizi. Kādreiz bijy vācu auto fans, šobrīd virs neesmu. Redzu, cik manai sievai daudz problemu ar piecus gadus veco passatu - kaut kas jāremontē katru mēnesi. Arī nākamo auto pirkšu hundaju - domāju par tuksona pēcnācēju ix-35. Par i40 sajūsmā neesmu, uzskatu, ka sonata tomēr ir labāka un eiropeiskāka.

285860. viesis 31.marts 2012 20:25
0 0 Atbildēt

Es joprojām braucu ar 2004 .gada veco Sonāti GLS ar automatu. Latvijā tādu auto ir tikai daži desmiti. Auto stipri līdzīgs angliešu jaguaram, ļoti klasiski skaists dizains. Labi aprīkots, oriģinalo ksenonu ieskaitot. Ar tehniskām lietām auto līdz šim nav apgrūtinājis. Tikai sīkumi. Auto priecē ar ļoti klusu un līganu gaitu, ir arī ļoti ekonomisks. Nav arī nekadu problemu ar rūsu un ritošo - viss kalpo OK. Piebildīšu, ka pēdējo pāris gadu hundaju modeļi man diez ko nepatīk to aziatiskā izskata dēļ. Arī jaunais i30 un i40. Protams, tehniskais aprīkojums un kvalitāte tiem ir izcila. Perspektīvā varētu padomāt par mazlietotu Santa fe.

285863. viesis 31.marts 2012 23:17
0 0 Atbildēt

nu te gan viesi ''pa riktīgo'' pieSKANDInājuši :)

285864. viesis 1.aprīlis 2012 1:05
0 0 Atbildēt

Izskatās,ka pirmos divus komentārus IV dubultnieki sacerējuši.

P.S.viesi 285860,redzēju vienu veco Sonatu,gandrīz pilnībā "apkaltu" ar nerūsošā tērauda rotājumiem-varbūt Tava?

285866. viesis 1.aprīlis 2012 21:26
0 0 Atbildēt

Tas nu gan tiesa, ka jaunās paaudzes Hyundai ir gan kvalitatīvi, gan dizainiski nostrādāti. Respect!

Tikai cena vairs nav Hyundai pierastā :)

285869. viesis 1.aprīlis 2012 23:05
0 0 Atbildēt

Jā, cenas jaunajiem ir pasmagas. Biju jau apskatīt. Pirms 6 gadiem par 18 tūkst.eirikiem varēja akcijas laikā dabūt maximali nokomplektētu Sonatu 2,4 ar ādas salonu ieskaitot. Šodien līdzīgi aprīkots i40 jau velk tuvu 30 tūkst. eiriku. Tas tomēr ir par daudz. Tad jau par to naudu labāk paņemt jaunu uzlaboto santa fe ar dīzeliti - pārbaudīts un zināms auto. A, tie pirmie divi viesi, domāju, raksta visu pareizi - iepriekšējās sonatas tiešām sevi ir apliecinājuši kā labi un iztyrīgi auto. Viena 2007.gada sonata mūsu kantorī ir dienesta auto - tas noripojis jau pāri 200 tūkst.km. Un nekādu īpašu vainu - biški kaut kas ritošajā apkopēs pamainīts. Un viss. Ar dvižoku,elektroniku,citām lietām nekadu problemu. Bet ar to pieminēto 2001.gada modeļa sonatu joprojām brauc mana muterīte. Kad pirms trim gadiem atdzinām to no Vācijas, domājām, ka gadiņu ar muterītes braukšanas stiliņu noies....Bet tas auto ar visu muterites aktīvo braukāsanu no Rīgas uz Ogri un lauku ceļiem, kalpo bez jebkadām probzām - paši brīnamies. Godīgi jāsaka, ka es ar savu glauno volviķi s-80 esmu vairāk nomocjies. Piecu gau laikā remontos ielicis jau ap 3ooo ls, un vēl viss nav kārtībā. Nudien, būs jādomā par kādu no jaunajiem hundajiem.

285870. viesis 2.aprīlis 2012 8:53
0 0 Atbildēt

Zinot iAuto komentētājus, var uzreiz just, kuri te ir REKLĀMviesi un kuri vietējie :D. Pirmie divi ir sava raksta reklāmētāji.

285871. viesis 2.aprīlis 2012 9:08
0 0 Atbildēt

Man iepriekšējā Sonata nepatika. Visādi citādi jau it kā normāls auto, tikai feisliftētajam modelim dizains galīgi garām un tā arī nespēju Sonatai pie stūres ērti iekārtoties.

285872. viesis 2.aprīlis 2012 9:26
0 0 Atbildēt

kur ir fana testbrauciena atsauksmes????

vai kuidai salonā jamo vairs nelaiž iekšā? :D:D:D

285874. viesis 2.aprīlis 2012 19:37
0 0 Atbildēt

Šis jau nav VWfana interešu objekts,pārāk liels.

285877. viesis 3.aprīlis 2012 15:58
0 0 Atbildēt

Eiropā par hundajiem autopresē arī daudz pozitivu rakstu. Īpaši jau vāczemē, kur hundaju ir daudz. Pie mums uz tiem ilgus gadus visi skatijaš ar lielu neuzticību, pašlaik gan situacija ir mainījusies..

285878. viesis 4.aprīlis 2012 20:29
0 0 Atbildēt

kaut kā 'nejauši iemaldījos šitajā lapā. vispār jau esmu riktigs bembists - ar tiem rullēju jau gadus 20. šobrīd braucu ar piecgadīgu piecsimto un jūtos itin apmierināts. bet sajūsmā neesmu. sajūsmā savulaik biju par e-38.,kuru man nospēra.Vot, nesen bija situacija, kad vienai pazīstamai džudei bija jāpalīdz pārdzīt onkuļa teju jauna 2008 gada hundai sonāta ar 3,2 dvižoku. Jāsaka, ka ar hundaju braucu pirmo reizi mūžā, iepriekš ar tiem saskarsme nebija bijusi. bet, jāsaka, ka tas auto mani pozitivi pārsteidza - ar glīto ārējo izskatu kluso gaitu, plašo salonu un pietiekošo dzinēja dinamiku. nepatika amortizacijas kokainums un salona vadības panelis . Bet citādi, ļoti labs auto - kopumā jāsaka, patīkami pārteidza. Labprāt izvizinātos ar to vēl. esmu nolēmis aizbraukt uz hundaju salonu un papētīt jaunos modeļus - i40 izskatās pavisam interesants braucamais.

285880. viesis 5.aprīlis 2012 7:22
0 0 Atbildēt

:D

285882. viesis 5.aprīlis 2012 10:38
0 0 Atbildēt

Nu bāc. Ja ir ielikts reklāmraksts nu nevajag arī REKLĀMkomentārus ... :D

Tas tev 285878. :) Sabojāsi visu ideju.

285883. viesis 5.aprīlis 2012 17:24
0 0 Atbildēt

nu ne jau 878 viesis ir un būs vienīgais no tiem , kuri no bembja pārsēdušīes vai nākotnē pārsēdīsies uz hundajiem vai citiem auto. Pat Vācijā, veci onkas, kuri visu mūžu nobraukuši ar 700-tajiem bembjiem, pārkāpj uz hundajiem. par to nesen friču presē bija raksts. Tādus pazīstu daudzus arī pie mums.. Cik atceros, tas pats vietējais IV vēl pagātnē bija liels bembju fans, arī citi iauto lasītāji rīkojušies līdzīgi. Pazīstu savulaik popularo policijas kommisaru Stari, kurš arī no smalkiem bembjiem pārsēdās uz hundajiem. Arī slavenais kinorežisors un deputats. Daudzi parlamenta deputati. Pazīstu arī vēl daudzus citus no sabiedrības elites, kuri ir rīkojušie līdzīgi. Un nav tur nekāda liela brīnuma - hundaji pēdējo 5 gadu laikā sevi ir pozitivi apliecinājuši ne tikai pie mums, bet arī citur eiropā . To apliecina augstie hundai rādītāji oficialajā vācu TUV atskaitē, kuru respektē visā eiropā. Tagadējie hundaji vairs nav 90.gadu galloperi,lantras,atosi vai tarrakani,kas parasti salūza dažu gadu laikā. No 2005.gada ražotajiem jaunajiem auto ir laba kvalitāte,izskats un izturība. paši redzam, ka ielās vēl daudz redzami hundai getzi,, kas populari jau kļuva 2004.gadā. Diemžēl, ielās pamanīt 2002.gada pežo 206 , kas tolaik bija autosalonu topā , šodien ir reta parādība. Vairums to auto jau sen stāv pagalmos vai šrotos...

285886. viesis 6.aprīlis 2012 14:37
0 0 Atbildēt

raksts havno... tikai reklāmkomentāram ir īstais spēks rokās :D:D:D

285888. viesis 6.aprīlis 2012 16:04
0 0 Atbildēt

Vispār jau daļēji var piekrist Pirmā rakstītajam . Uzskatu, ka skandimotora menedžments nestrādā uzdevuma augstumos, un tie var pamācities no šeit redzamajiem komentu autoriem, kuri ļoti strateģiskā aspektā slavē hundai mašinas. Protams, pamatoti. Pats arī esmu no santa fe braucējiem, piecus gadus jau nezinu, kāds remontniekiem ir telefona numurs...BET ja skandi motors uzaicinātu kādus sabiedrībā popularus cilvēkus, kuri brauc ar hundajiem, pastāstit savas pozitivās atziņas par šiem auto, un prasmīgi tos izmantotu - pārdoto auto skaits strauji pieaugtu. Tā nu tas ir.

Visiem priecīgas Lieldienas !

285893. viesis 7.aprīlis 2012 14:27
0 0 Atbildēt

a nakui ir jāzina remontnieka telefona numurs, ja katru dienu jamais pie tevis nāk pēc rezerves daļām?

p.n.

nu nav īauto īstā vieta, kur tirgot kuidajus.... NAV

sausais atlikums no reklāmas šeit ir tāds, ka vīvēfans ar ģimeni aizies uz testa braucienu :D un pēc tam teiks, ka viņu pilnībā apmierina baudāmais 1.3 dīzeļopelis

285894. viesis 7.aprīlis 2012 14:30
0 0 Atbildēt

jā - un zini kāpēc....

savulaik bija reklāmas akcija, kuras ietvaros tika izdzīts lohatrons ar kundaju stacijas laukuma konteinerā....

285898. viesis 7.aprīlis 2012 22:33
0 0 Atbildēt

Šoreiz Pirmais kļūdās. Jāsaka, ka par hundajiem iauto lasītājiem ir salīdzinoši lielāka interese - jau 19 komenti. Tepat blakus ir rakstiņi par jauno nissan juke, VW torueg, raksts par BMW - un neviena komenta. Kaut kā nevienam nav interese. Man arī agrāk par hundajiem intereses nebija nekādas , nu paskatījos jaunos auto uz ielas, novērtēju - nu normali braucamie. Hundaju salonā degunu pabāzu tikai nesen, jo gribēju palūrēt uz jauno i35 džipiņu. Tīri labi man iepatikās arī jaunie i40, braukšu apskatīt arī šito jauno i30. Man jau savejais auģiks a4(2001.g.) pēdējā laikā piegriezies, visu laiku tik pie remontņikiem vien jābrauc un piķis jāgrūž.

285899. viesis 7.aprīlis 2012 23:07
0 0 Atbildēt

jā, auhjennā interese par kuidajiem... jau 19 komentāri īauto....

nepaies ne pieci gadi, kad fans būs pat aizbraucis uz testbraucienu....

bet visas šitās reklāmas mērķis ir piespiest kaut ko nopirkt... nu nenotiks TAS :D:D:D

285902. viesis 8.aprīlis 2012 15:35
0 0 Atbildēt

Viens puišelis, kurš baigi grib kaut ko pierādīt salona vadītājiem, cenšas vaiga sviedros. Jāsaka, galīgi truli tev sanāk.

285906. viesis 9.aprīlis 2012 8:38
0 0 Atbildēt

Hyundai vietu manaa sirdii jau ir iekarojis. Esmu braucis ar Santa-Fe, i-30 un ix-35, visi bija patiikami.

285913. viesis 9.aprīlis 2012 20:50
0 0 Atbildēt

hei, Pēci, saki kas ir labāks - baidāmā Meriva 1.3 tdci vai i30 kuidajs?

285917. viesis 10.aprīlis 2012 9:28
0 0 Atbildēt

Nja, sāk likties, ka Hyundai nolicēji neko labāku par vecu Hyundai Pony

baudījuši nav :-) Man nav bijis neviens korejietis, bet mājas apkaimē un stāvvietā daži ir gan, cik pārmīts pa vārdam, neviens braucējs neko sliktu nesaka. Interesanti, ka ziemā, kad uzgāzās tas lielais aukstums, bija vērojams labais skats - i30 pa sētu valkāja 2011 gada BMW, kurš savukārt stāstīja tikai "čišš-piššš-puk-puk-puk" un kategoriski atteicās sacīt "aņņņ - aņņņ" :-)

Nu un radagabals laukos arī vēl aizvien braukalē pa savām meža takām ar savu arhaisko Galopper 2.5 TD - nu iet tas dzelzs gabals un iet, turklāt interesanti, ka viņam nemaitājas tas, kas ģenētiskajam sencim "Pajero, bet pa savam šis tas, bet ne krimināli :-) Rūsēt gan sācis pēdējos pāris gados, bet darbam tas netraucējot :-) Nu jau būs nobraukājis pa ģerevņu un mežiem

vairāk, nekā pusmiljonu km točna :-)

285919. viesis 10.aprīlis 2012 10:05
0 0 Atbildēt

Pirmais, baudaamaaka ir Meriva, jo lielaaka.

285920. viesis 10.aprīlis 2012 10:33
0 0 Atbildēt

nu re :D:D:D

kuidai salons ir dabūjis "fīdbeku"

pēc pāris gadiem uzražos I31, kas būs vēl lielāks par merivu :D:D:D

285957. viesis 12.aprīlis 2012 1:10
0 0 Atbildēt

cik sapotu, iauto ir vieta, kur satiekas kādi padsmit x gadu vecu auto tirgotāju vīzijas pārņemti braucēji, kas skandina mantras par (ievietot ražotāju/modeli) pārdošanas cenu pēc 3 gadiem un izturību, un salonu reklāmisti?:P

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti