Atlīdzība pie sava apdrošinātāja - iAuto

Atlīdzība pie sava apdrošinātāja

 
3.oktobris 2012 15:02

Kā liecina Latvijā lielākās apdrošināšanas sabiedrības BALTA (RSA Grupa) jaunākie dati, septembrī ir saņemti pirmie OCTA polises ar atlīdzību pie sava apdrošinātāja pieteikumi.

 Pateicoties apdrošinātāju operatīvajai rīcībai, pirmie atlīdzību gadījumi jau ir izskatīti, atlīdzība klientiem izmaksāta, ļaujot pārliecināties, ka ieviestais jauninājums ir klientiem ērts un izdevīgs.

 
Negadījuma reģistrēšanai visi klienti izmantoja BALTA piedāvāto iespēju atlīdzību pieteikt pa tālruni, turklāt piecu darba dienu laikā pēc klientu pieteikuma apdrošinātājs jau apstiprinājis remonta darbu uzsākšanu. Tas liecina, ka autovadītājiem šis ir daudz ērtāks process, kas ļauj netērēt laiku liekai birokrātijai, kā tas bija iepriekš, kad cietušais bija spiests doties pie vainīgās personas apdrošinātāja.
 
„Jau pirmā BALTA pieredze ar OCTA polisēm ar atlīdzību pie sava apdrošinātāja rāda, ka lielākais tiešās zaudējumu regulēšanas sistēmas un paplašinātās OCTA polises sniegtais ieguvums ir ērtība un operativitāte. Tiešo zaudējumu regulēšanas sistēma nosaka norēķinu kārtību, dokumentu plūsmu un regresa risinājumus starp apdrošinātājiem, taču klientiem par to vairs nav jāuztraucas, jo visu nokārto savs apdrošinātājs. Tāpat iepriecina fakts, ka klienti ir iepazinušies ar BALTA piedāvāto pakalpojumu un, jau zvanot mums par atlīdzības pieteikumu, min to, ka viņi labprāt to izmantos,” norāda BALTA atlīdzību direktors Ingus Savickis.
 
Apdrošinātāja BALTA piedāvātais pakalpojums OCTA ar atlīdzību pie sava apdrošinātāja klientiem ir pieejams kopš 9.augusta. Pirmie septembrī saņemtie pieteikumi ir saistīti ar ceļu satiksmes negadījumiem, ko izraisījušas sadursmes ar citiem transportlīdzekļiem. Kopējā pieteikto atlīdzību summa ir teju 1700 latu. Šo atlīdzības pieteikumu gadījumos BALTA apmaksās transportlīdzekļa remonta izmaksas.
 
BALTA pakalpojums OCTA ar atlīdzību pie sava apdrošinātāja nodrošina klientiem tiešās zaudējumu regulēšanas principus praksē. Tas nozīmē, ka ceļu satiksmes negadījumā cietusī persona, kas pie apdrošinātāja BALTA ir noformējusi jauno OCTA polisi ar atlīdzību pie sava apdrošinātāja, var saņemt atlīdzību turpat BALTA, nevis pēc negadījuma doties pie vainīgā apdrošinātāja, kā tas bija līdz šim. Klientiem ir iespējams pieteikt visus atlīdzības gadījumus pa tālruni, pat nedodoties uz filiāli, kā arī nepieciešamības gadījumā saņemt konsultācijas un iesniegt dokumentus kādā no plašā filiāļu tīkla vietām. Tāpat BALTA klientiem ir pieejams plašs remontu sadarbības partneru loks ar servisa garantiju. 
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Nepilni 73 000 eiro – 390 Zs jaudīgais Formentor VZ5 4000 vienībās 4

Eiropas tirgū pasūtīšanai kļuvis pieejams jaudīgs un ekskluzīvs Cupra modelis - Formentor VZ5, kas tiks saražots vien 4000 eksemplāru skaitā. Lasīt vairāk

 

EK atsakās no plāna no 2035. gada aizliegt jaunus auto ar iekšdedzes dzinējiem 24

Pakļaujoties autoražotāju spiedienam, Eiropas Komisija (EK) otrdien atteicās no plāna no 2035. gada Eiropas Savienībā (ES) aizliegt jaunus automobiļus ar iekšdedzes dzinējiem. Lasīt vairāk

 

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00 1

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

No 21 090 eiro - Renault Twingo E-Tech Electric pieejams pasūtīšanai (+ FOTO) 2

Francijas autobūves uzņēmums Renault atsevišķās Eiropas uzsācis pasūtījumu pieņemšanu no klientiem, kas vēlētos iegādāties elektriskās piedziņas Twingo E-Tech Electric. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti