Kā liecina Latvijā lielākās apdrošināšanas sabiedrības BALTA (RSA Grupa) jaunākie dati, septembrī ir saņemti pirmie OCTA polises ar atlīdzību pie sava apdrošinātāja pieteikumi.
Pateicoties apdrošinātāju operatīvajai rīcībai, pirmie atlīdzību gadījumi jau ir izskatīti, atlīdzība klientiem izmaksāta, ļaujot pārliecināties, ka ieviestais jauninājums ir klientiem ērts un izdevīgs.
Negadījuma reģistrēšanai visi klienti izmantoja BALTA piedāvāto iespēju atlīdzību pieteikt pa tālruni, turklāt piecu darba dienu laikā pēc klientu pieteikuma apdrošinātājs jau apstiprinājis remonta darbu uzsākšanu. Tas liecina, ka autovadītājiem šis ir daudz ērtāks process, kas ļauj netērēt laiku liekai birokrātijai, kā tas bija iepriekš, kad cietušais bija spiests doties pie vainīgās personas apdrošinātāja.
„Jau pirmā BALTA pieredze ar OCTA polisēm ar atlīdzību pie sava apdrošinātāja rāda, ka lielākais tiešās zaudējumu regulēšanas sistēmas un paplašinātās OCTA polises sniegtais ieguvums ir ērtība un operativitāte. Tiešo zaudējumu regulēšanas sistēma nosaka norēķinu kārtību, dokumentu plūsmu un regresa risinājumus starp apdrošinātājiem, taču klientiem par to vairs nav jāuztraucas, jo visu nokārto savs apdrošinātājs. Tāpat iepriecina fakts, ka klienti ir iepazinušies ar BALTA piedāvāto pakalpojumu un, jau zvanot mums par atlīdzības pieteikumu, min to, ka viņi labprāt to izmantos,” norāda BALTA atlīdzību direktors Ingus Savickis.
Apdrošinātāja BALTA piedāvātais pakalpojums OCTA ar atlīdzību pie sava apdrošinātāja klientiem ir pieejams kopš 9.augusta. Pirmie septembrī saņemtie pieteikumi ir saistīti ar ceļu satiksmes negadījumiem, ko izraisījušas sadursmes ar citiem transportlīdzekļiem. Kopējā pieteikto atlīdzību summa ir teju 1700 latu. Šo atlīdzības pieteikumu gadījumos BALTA apmaksās transportlīdzekļa remonta izmaksas.
BALTA pakalpojums OCTA ar atlīdzību pie sava apdrošinātāja nodrošina klientiem tiešās zaudējumu regulēšanas principus praksē. Tas nozīmē, ka ceļu satiksmes negadījumā cietusī persona, kas pie apdrošinātāja BALTA ir noformējusi jauno OCTA polisi ar atlīdzību pie sava apdrošinātāja, var saņemt atlīdzību turpat BALTA, nevis pēc negadījuma doties pie vainīgā apdrošinātāja, kā tas bija līdz šim. Klientiem ir iespējams pieteikt visus atlīdzības gadījumus pa tālruni, pat nedodoties uz filiāli, kā arī nepieciešamības gadījumā saņemt konsultācijas un iesniegt dokumentus kādā no plašā filiāļu tīkla vietām. Tāpat BALTA klientiem ir pieejams plašs remontu sadarbības partneru loks ar servisa garantiju.
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.