Apdzīšana. II daļa 55

 
27.novembris 2012 12:32

Te vēl viens fragments no „Auto akadēmijas” drošas braukšanas kursa (pasniedzēji Atis Jansons, Ivars Caune, Jānis Štrauss, Ivars Grošus). Šodien – apdzīšanas manevra drošība, 2. daļa.(*)

„Lai pēc iespējas īsu laiku pavadītu pretējā virziena kustības joslā, apdzīšanai jābūt dinamiskai. Mūsdienu automobiļi tādu iespēju dod. Liela daļa autovadītāju šo iespēju neizmanto. Viņi ir aizmirsuši (vai nekad nav zinājuši), kas tā tāda – iekšdedzes dzinēja jaudas raksturlīkne. Viņiem tahometrs ir gluži nevajadzīga greznumlieta. Un iznāk, lūk, kas. Starta ātrums 80 km/h. Apgriezieni 2000. Auto, kura pasē lepni rakstīts 200ZS, „neiet”. Un nevar „iet”, jo faktiski šobrīd attīsta mazāk par pusi no iespējamās vilkmes. Ja braucamais pieticīgāks (max. 100 ZS), pie 2000 apgriezieniem tam būs veca zaporožeca „spēks”. Kādi 30 zirgi.


Aktīvs, ātrs, precīzs un drošs manevrs prasa aktīvu rīcību. Sava auto dzinēja un transmisijas pazīšanu un pareizu izmantošanu. Sešpakāpju ātrumkārbām parasti ar piektā pārnesuma ieslēgšanu būs par maz. Ir jaunāko modeļu (eko ēra) auto, kuriem pie 100 km/h īstais vilcējs ir pat trešais „robs”. Slēdzaties! Sarkanās atzīmes sasniegšana tahometrā dzinējam nekaitēs. Pat otrādi – pilsētas „gandrīz tukšgaitas” kvēpu izpūšana ir tam veselīga. Momentālais degvielas patēriņš būs liels, bet īslaicīgs. Vidēji pat zemāks, nekā (ilgāku laiku) spīdzinot motoru ar pedāli grīdā un 2500 apgriezieniem.
Tikai labākās no automātiskajām ātrumkārbām ātri reaģē uz „kikdaunu” (gāze grīdā), pārslēdzot par pārnesumu vai pat diviem, trim uz augšu. Pārējām ir jāpalīdz, pārejot uz „S” vai manuālo režīmu. Jāpastrādā mazliet. Vai no apdzīšanas jāatsakās, līdz ceļš būs tukšs kilometra attēlumā.”

Par pareizu apdzīšanas trajektoriju un stratēģiju – nākamreiz, 3. APDZĪŠANAS daļā.

(*) Šis ir ļoti īss un konspektīvs ieskats „Auto akadēmijas” nodarbībā. Nianses izrunājamas tikai klātienē. Ja tāda iespēja tevi interesē – raksti – info@iauto.lv. Atbildēsim. Komentārus ņemsim vērā, nākamos tematus izvēloties. Bet uz tiem neatbildēsim...
 

 
Visi komentāri
 
288133. viesis 27.novembris 2012 14:32
0 0 Atbildēt

Viss pareizi uzrakstīts. Ja apdzīšanai nav brīva kilometra priekšā.

288134. viesis 27.novembris 2012 14:59
0 0 Atbildēt

un vēl pats galvenais nosacījums pie apdzīšanas ir neraustīties no fotoradariem, rokas radariem, kājas radariem un nebaidīties īslaicīgi pat ievērojami pārsniegt atļauto braukšanas ātrumu, kas ir krietni nekaitīgāk, nekā to stūrgalvīgi ievērot

288135. viesis 27.novembris 2012 15:04
0 0 Atbildēt

dažreiz tieši apdzenamie rīkojas tā, kā te aprakstīts, un spiež gāzi grīdā, cik var, lai tikai kāds neapdzītu tos jau tā braucošos ar maksimāli atļauto ātrumu

288136. viesis 27.novembris 2012 15:12
0 0 Atbildēt

neizprotu tos apdzinējus, kuri nopūlas vaiga sviedros, lai tikai tiktu garām un pēc tam atkal bremzē visus pārējos, lēnām kuļoties tiem pa priekšu, ja jau tik traki vajadzēja tikt garām, tad vismaz pēc tam pats nemaisies citiem pa kājām

288137. viesis 27.novembris 2012 15:33
0 0 Atbildēt

kur tad vēl to auto jaudu pie mums izmantot, je ne pie apdzīšanām? uz 200 km/h jau te nekur nepabrauksi, un kāda jēga no tiem jaudīgajiem auto, ja vēl pat iespaidīgo paātrinājumu neizmanto?

288139. viesis 27.novembris 2012 15:42
0 0 Atbildēt

kā un ar kādu jaudu tikt garām džigitiem, kuri brauc kreisajā joslā tieši blakus automašīnai labajā joslā, un ne paši tai iet garām, ne arī citus laiž?

288140. viesis 27.novembris 2012 15:55
0 0 Atbildēt

nekad netaupi degvielu uz apdzīšanu - tas var slikti beigties un sanākt vēl dārgāk, lētāk ir spiest gāzes pedāli grīdā

288141. viesis 27.novembris 2012 16:52
0 0 Atbildēt

jau reiz rakstīju, bet nezkāpēc pirmo komentu nepieņēma...

vārdu sakot sestdien braucu Ventspils viirzienā. izveidojusies kolonna, kura kauty kā tomēr īsinās. Pa priekšu tiek šlepēts viens auto...

Nu ok - kā ir, tā jādzīvo, bet tad nāca pērle, kad biju otrais aiz šlepētā, jau jutu briest jautrība

Pa priekšu brauc penzis, kas ar pēdējo pārnesumu mēģina pirms tilta pār Lielupi apdzī to šlepējamo duetu...

Pretī no kalna kāk smagais... Vecis nesatricināmā nervozitātē un ārprātā spiež grīdā pēdējo pārnesumi, šlepētāji sāk bremzēt, pretī braucošais smagais brauc jau pa nomali... Es jau laikus atlaidis gāzi esmu gatavs strauji reaģēt, ja notiks crash...

Wiss beidzās laimīgi - tomēr kaut kā samainījās...

Nu KĀPĒC, KĀPĒC TĀ JĀDARA???

288142. viesis 27.novembris 2012 17:39
0 0 Atbildēt

22.11. pēcpusdienā izbraucu no Rīgas, Bauskas virzienā. Aiz Baložu pagr. seko pagr. pa kreisi uz Katlakalnu un pēc tam bez riska var apdzīt.

Priekšā trīs auto, pēc navig. ātrums 55km/h, atļauts 90km/h. Ieslēdzu pagriezienu, liekos garām, jo pats pirmais tajā kolonnā bremzē visu pasākumu. Kā esmu garām otrajam kolonnā, jau jūtu ka pirmais spiež grīdā, redzot ka apdzenu, lai gan nu jau esmu gandrīz blakus pirmajam. Ātrums abiem ir ap 110km/h, tieku savā joslā.

Tajā brīdī pretī braucošais, kurš bija vismaz 500-700m attālumā, jau bija bīstami tuvu. Turpināju ceļu ~100km/h, spiedējs uzmidžināja ar tālajiem un atpalika.

Kretīnisks izgājiens no viņa puses, kas ir pat pretrunā ar noteikumiem.

Nav jau pirmā reize dzīvē un tieši tajā pašā vietā jau otrā ~8 gadu laikā...

P.S. Aiz Baložu pagr. atļautais ir 90km/h (iespējams līdz picērijai 70km/h - precīzi neatceros), līdz minētai vietai vēl +300m, kāpēc jāvelkās?

288143. viesis 27.novembris 2012 17:58
0 0 Atbildēt

141. KĀPĒC jāraksta kaut kas, ko citi nesaprot??? Ko tavā leksikā nozīmē vārds "šlepēt"? Vai nevarētu, lūdzu, uzrakstīt vēlreiz to pašu, bet normālā valodā, bez netipiska slenga?! Jo citādi no tava rakstītā nav jēgas - tie cilvēki, kuri nelieto tavu slengu, tā arī nesapratīs tavu teikto, līdz ar ko nevarēs to ņemt vērā. Rezultātāt sanāk, ka tu esi tikai parunājies pats ar sevi.

Ko tavā izklāstā saprasta ar vārdkopu "šlepētāji sāka bremzēt"?

P.s. Kā tu zini, ka tas vecis brauca ar pēdējo pārnesumu?

288144. viesis 27.novembris 2012 18:26
0 0 Atbildēt

Šlepēt - vilkt otru auto.

288145. viesis 27.novembris 2012 20:46
0 0 Atbildēt

Ja nezini, ko nozīmē ''slepēt, aizej un nokaunies. Kādu pusstundu vismaz.

288148. viesis 27.novembris 2012 21:24
0 0 Atbildēt

Zini, Dekster, pasaulē ir miljons jēdzienu no dažādu profesiju jomām, kuras tu nezini, un kuru dēļ tevi gluži tāpat var sūtīt nokaunēties - jo attiecīgā sociālā grupā tie ir visiem zināmi. Mēģini apjēgt, ka ne jau tikai profesionāli šoferi brauc ar automašīnām un ieskatās šajā portālā.

Piemēram, vai tu zini, kas ir kognitīvā disonanse? Kas ir kernelis? Kas ir humint? Kas ir akcentuācija? Ko saprast ar burtiem MI? Kas ir plaši lietotais termins NCO? Kas ir derivatīvi? Tāds daudziem elementāru jēdzienu saraksts ir nebeidzams, bet vienlaikus daudziem arī par tiem nav nekādas daļas.

Nemaz nerunājot par specifisko slengu. Kaut vai - tu zini, kas ir flote (uz sauszemes)?

Ej pats nokaunies, patmīlīgais šoferīt, kuram reti kad izdodas kaut ko sakarīgu uzrakstīt par autovadīšanas un automašīnu tēmu, toties vienmēr ir vēlme ar citiem pakasīties.

288149. viesis 27.novembris 2012 21:56
0 0 Atbildēt

:D:D:D

Ierija gan, šoferīts!

[tr]

288150. viesis 27.novembris 2012 22:33
0 0 Atbildēt

:D būs jau labi, nesatraucies, iedzer Valeriana officinalis

288151. viesis 28.novembris 2012 1:08
0 0 Atbildēt

Ir novērtota vēl viena, arī kaitinoša apdzinēju suga: viņš tev brauc pa priekšu, veic apdzīšanas manevru - tu viņam seko & arī apdzen. Priekšā barucēja ātrums pirms apdzīšanas - 110, apdzīšanas laikā - 95, pēc apdzīšanas - 110. Kur ir divas joslas vienā virzienā - tas ir vienkārši kaitinoši. Kur viena josla katrā virzienā - pat bīstami.

288152. viesis 28.novembris 2012 8:14
0 0 Atbildēt

Vakar braucu uz Viļāniem. Caur Ogri, Ķegumu utt. Ceļš tur līkumains, satiksme paliela, kā jau visi to zin. Apdzīšanas visu laiku, jo smagajiem jau uz 80 jābrauc... Nu lūk, sāku apdzīt vienu no kravas auto, aiz manis vēl kādi tur auto. Esmu ticis garām vienam, tad otram, vēl kādi 2 palikuši...aizmugurē aiz manis apdzīšanu izveic Volvo kaut kāds vecais V70. Un ko? Sāk midžināt ar tālajiem, lai es, redz, vācos malā un viņš var kaut kur ātrāk braukt :D:D:D

Kas notika pēc tam, te nerakstīšu, tikai pateikšu to,ka pēc tam čalītis idiņš brauca tā mierīgi diezgan.

Kas tā par tādu debloīdisku uzvedību uz ceļa no visādiem pamuļķiem?

288154. viesis 28.novembris 2012 8:40
0 0 Atbildēt

Viesis 143 un 148 gan ir dikti jocīgs. Pirmkārt uziet gaisā par nebūtisku lietu, uzrakstīdams garu sašutuma pilnu komentāru pats neapjēgdams par ko. Būtu labāk vienkārši paprasījis, nevis izrādījis savu aprobežotību ar agresiju. Ja jau tu mācies 1.kursā un esi samācījies visādus "gudrus" terminus, tad ko tu gribēji ar tiem te pateikt?? Risini kongnitīvās disonanses problēmu psihologu pulciņā nevis te. Te vienīgais tu nesaproti, ko nozīmē "šlepēt".

288155. viesis 28.novembris 2012 9:34
0 0 Atbildēt

apdzīšanas ļoti kavē un bremzē visi tie, kuri lēnām uzsāk paātrināties un apdzīt tikai tad, kad pēdējais pretimbraucējs jau sen kā pabraucis garām, kaut gan līdz tam jau bija jābūt straujam ieskrējienam un tikpat straujam apdzīšanas manevram tiklīdz notikusi izmainīšanās ar pretimbraucēju, lai nu kas, bet apdzīšanas manevrs nu gan nav no tiem, kas būtu jāveic lēnām, tas jāveic kā ātrumsacīkstēs, cik ātri vien iespējams, tā, lai apdzenamais pat nepaspētu iedomāties patraucēt apdzīšanai

288156. viesis 28.novembris 2012 9:45
0 0 Atbildēt

Kāda jēga griezt to motoru, ja apdzenot jāievēro atļautais ātrums????

Lai no 80 pāātrinātos uz 90 nevajag zināt nekādas līknes!!!!

šitie gudrie instruktori labāk savas muļķības lai pietaupa trasēm, nevis ielām...

288157. viesis 28.novembris 2012 9:50
0 0 Atbildēt

Šorīt pat novēroju vienu idiotisku forda vadītāju. Īsi pirms stacionārā fotoradara pārgalvīgi apdzina mani un vēl vienu auto man priekšā, burtiski ielecot priekšējam priekšā un uzreiz metot pa bremzēm līdz 85. Nu un kam tas bija vajadzīgs???? Tāpāt pēc korķa apbraukšanas viņš palika tālu aiz manis, acīmredzot nezināja to, ka nokļūšana galamērķī nav atkarīga no max ātruma un apdzīto auto skaita, bet gan no "kartes" galvā un satiksmes intensitātes "time table" zināšanas.

288158. viesis 28.novembris 2012 9:51
0 0 Atbildēt

155. viesi, ej un brauc pa ātrumsacīkšu trasi, bet nerādies uz ceļa. Viss.

288159. viesis 28.novembris 2012 9:59
0 0 Atbildēt

EcoA - Ja tu esi pārliecināts, ka absolūti visi pārējie šā portāla apmeklētāji zina šoferu slengu, tad aprobežots esi tieši tu.

Un gluži tāpat nav saprotams, ko tu te cepies par manu komentāru. Domā, ka tavs pārmetums par manu komentāru kaut kā atšķiras no mana pārmetuma par 141 komentāru?? Padomā divreiz, divreiz!

Vispār jau atšķirība ir - saprast 141 komentāru nepieredzējušiem autovadītājiem ir lietderīgi, jo 141 rakstīja labu ieteikumu. Tāpēc arī ir jēga izteikt pārmetumu, ka tas labais ieteikums uzrakstīts slengā, ko visi nezina. Savukārt tava cepšanās par manu komentāru ir pilnīgi bez kādas jēgas.

288160. viesis 28.novembris 2012 10:11
0 0 Atbildēt

apdzīt ir bīstami, taču traucēt apdzīšanai ir vēl bīstamāk; vācijā nez kāpēc nekad neviens nekur apdzīt netraucē, bet tieši otrādi - vienmēr dod ceļu apdzinējam

288161. viesis 28.novembris 2012 10:15
0 0 Atbildēt

ar apdzīšanu viss būs labākajā kārtībā tad, kad lēnie iemācīsies palaist garām ātros, neatkarīgi no ātrumlimitu ievērošanas

288162. viesis 28.novembris 2012 10:16
0 0 Atbildēt

Vācijā nav idiotu apdzinēju!!! Tur cilvēki pirms apdzīšanas pārliecinās vai spēs to paveikt, nevi kā pie mums - daži mauc garām neskatoties, ķipa gan jau visi pavāksies malā. Reizēm nepavācās...

288163. viesis 28.novembris 2012 10:19
0 0 Atbildēt

vienmēr laipni palaižu garām atrāk braucošos par mani, lai tie man aizmugurē netraucē, tāpat kā vienmēr apdzenu lēnāk braucošos par mani, lai tie man priekšā netraucē, jo uzskatu, ka galvenais uz ceļa taču ir viens otram netraucēt

288165. viesis 28.novembris 2012 11:07
0 0 Atbildēt

Vācijā patiešām idiotiski apdzinēji ir ļoti reti sastopami (lai arī tomēr IR!), bet galvenais iemesls tam ir apziņa, ka šāds manevrs ir bezjēdzīgs, jo lēnāk braucošais pie pirmās iespējas palaidīs garām, nevis traucēs apdzīšanu. Pie mums diemžēl ir jābrauc, rēķinoties ar "auniem" - kas attiecīgi provocē agresiju, kura jau tālāk tiek izpausta dažādos veidos - prātīgākajiem pret, piemēram, boksa maisu, citiem pret sievu vai bērniem, citiem turpat uz vietas - uzsākot neapdomīgu apdzīšanu.

Un šajā situācijā nekas nemainīsies, kamēr cīnīsimies ar sekām (agresijas izpausmēm), nevis ar cēloņiem ("auniem" uz ceļa, kas šo agresiju izraisa).

288166. viesis 28.novembris 2012 11:21
0 0 Atbildēt

nu nezinu, lielākā daļa cilvēku, pat tie, kas nav autovadīāji zina, ko nozīmē šlepēt, kā arī to var loģiski izlobī no mana teksta, par manu piedzīvojumu uz Ventspils šosejas...

Vai tiešām ir tik liela neziņā par to, ko varētu nozīmēt šlepēt?

Tas pats vieais, kurš 141...

288167. viesis 28.novembris 2012 12:12
0 0 Atbildēt

Dažreiz apdzīšana beidzas šādi www.udaff.net/view_listen/m...gedon_*******/

288168. viesis 28.novembris 2012 12:19
0 0 Atbildēt

t.i. - ej.uz/3gfu

288169. viesis 28.novembris 2012 12:22
0 0 Atbildēt

Kur jūs tos apdzīt traucētājus esat sastapuši tādos daudzumos, ka visiem tie traucē?? Es braucu daudz, gan ar vieglo, gan smago un tādus īsti nesastopu.

288170. viesis 28.novembris 2012 12:23
0 0 Atbildēt

288156. viesis pirms 3 stundām

Kāda jēga griezt to motoru, ja apdzenot jāievēro atļautais ātrums????

Lai no 80 pāātrinātos uz 90 nevajag zināt nekādas līknes! !! !

šitie gudrie instruktori labāk savas muļķības lai pietaupa trasēm, nevis ielām...

---------------------------------------------------------------------------------------------

Tu viesi esi gana tālu no normālas sapratnes par piedalīšanos ceļu satiksmē. Aizej un nodod tiesības CSDD un sildiu kājas vanniņā ar ūdeni pie cepeškrāsniņas.

288171. viesis 28.novembris 2012 12:27
0 0 Atbildēt

Dekster, atkal jau apbrīnojama nekonsekvence - kāds ir pamats pārmest "viesim" būšanu tālu no normālas sapratnes par piedalīšanos ceļu satiksmē, ņemot vērā, ka šis "viesis" tikai aizstāv jūsu paša vairākkārt izteikto viedokli, ka satiksmes noteikumi ir jāievēro principiāli un vienmēr!

288172. viesis 28.novembris 2012 12:40
0 0 Atbildēt

Redatkors - bildes liek aizdomāties par veco anekdoti... Jā, pieņemsim, ka žiguļa vadītājs uzsāka riskantu apdzīšanu. Bet to, kas pirmajā mirklī paliek aizkadrā fotogrāfiju skarbuma dēļ, gan ir vērts apsvērt - sadursmes vieta liek apsvērt kravas auto vadītāja rīcību un veselo saprātu. Žigulis gandrīz jau atrodas grāvī - t.i. ir darījis visu iespējamo, lai izvairītos no frontālas sadursmes. Tajā pat laikā smagais, ieskaitot piekabi atrodas pilnībā ārpus brauktuves robežām - tātad ir savlaicīgi nobloķējis nomali, atņemot iespēju pārgalvīgajam vadītājam izglābties! Vai arī... ņemot vērā, ka nomalē nav redzamas žiguļa bremzēšanas pēdas, kravas auto iespējams pat ir uzbraucis stāvošam auto, nevis pārgalvīgam apdzinējam!

288173. viesis 28.novembris 2012 12:46
0 0 Atbildēt

aansi- kur es esmu pateicis, ka jāievēro principiāli?? Apdzenot paātrinamies un uz nelielu mirkli pārsniedzam, tā tas vienkārši notiek.

Tāpat kaut pa to pašu Bauskas šoseju, ātrums plūsmai ir reāli 100 km/h un neviens par to sodīts netiek. Tāpēc, ka tā vienkārši ir un arī CP inspektori to atzīst. Man te nesen bija diskusija ar vienu no turienes, tā arī pateica- par īslaicīgu apdzīšanas pāātrinājumu nesodīs, ja vien tas nav 150 km/h vai noteik nez cik ilgā posmā un bīstami citiem.

DOMĀT VAJAG, DOMĀT, aansi.

Tas, ko te daži tūdaliņi ir nepareizi izlobījuši no maniem tekstiem, ir, ka atbildēt vajag spēt par saviem pārkāpumiem un ja man uzliks sodu par to īslaicīgo apdzīšanas ātruma pārkāpumu vai FR sodu par pārkāpumu, es samaksāšu, jo pāŗkāpums taču IR. Es neiešu plēst matus no padusēm, kā te daudziem patīk, un lamāt FR uzstādītājus un visus citus par to.

288176. viesis 28.novembris 2012 13:26
0 0 Atbildēt

Tur komentāros teikts, ka viņam apdzīšanas laikā kaut kas ar riteni atgadījās - при обгоне автобуса, что-то с колесом, по-моему, случилось. Он на обочину и УРАЛ туда же.

288177. viesis 28.novembris 2012 13:48
0 0 Atbildēt

Dekster, ja likumi neatbilst realitātei un nav izpildāmi, tad ir jāmaina likumus, nevis jāmaksā sodus par likuma burta, nevis būtības, pārkāpšanu. Vēl jo vairāk - situācijā, kad likuma ievērošana apdraud (!) satiksmes drošību. Skandināvijā, kur ātruma kontrole tiek veikta visnotaļ nopietni, īslaicīga ātruma palielināšana apdzenot ir atļauta oficiāli.

Varbūt pašam vajadzētu padomāt, pirms aicināt pārkāpt likumus, argumentējot to ar atbildības uzņemšanos un maksāšanu. Es nevēlos, lai man uz ceļa būtu par domājošo pārkāpēju naudu viena aizlāpīta bedrīte vairāk, par kuru jāmaksā ar risku, ka kāds ievēros likumu un izraisīs frontālo sadursmi.

288178. viesis 28.novembris 2012 13:51
0 0 Atbildēt

Savu demagoģiju pietaupi citiem, mani tas neinteresē. Maini likumu, tev to vajag.

Vēl viens īdētājs... cik viņu ir Latvijā??

288179. viesis 28.novembris 2012 14:16
0 0 Atbildēt

deksters kārtējo reizi iesmirdēja bezjēgā.

Izlobot sauso atlikuma no tavas pļurkstēsanas paliek pāri kaut kas aptuveni šāds:

"Esmu kruts pacans, kurš var atļauties pārkāpt un samaksāt, viss pārējais man pie pakaļas. Kāpēc mainīt likumus, kāpēc novērst bezjēdzības un absurdus? Mani taču tas šobrīd neskar. Man kā krutam pacanam uz citiem uzspļaut!"

288180. viesis 28.novembris 2012 14:22
0 0 Atbildēt

Nu ja, uzminiet, kas ir autors šai frāzei?

"Par likumiem tev nav jādomā, tie ir jāpilda, urbi."

www.iauto.lv/viewtopic.php...=20&start=4175

288181. viesis 28.novembris 2012 14:23
0 0 Atbildēt

"Interesanti gan, +7 km/h nav pārkāpums? "

www.iauto.lv/viewtopic.php...=20&start=1375

288183. viesis 28.novembris 2012 14:46
0 0 Atbildēt

Nu un ? Neizrauj kaut ko no konteksta un nestum pa prieksu,anonimaa sljura.

288186. viesis 28.novembris 2012 16:42
0 0 Atbildēt

Kur skatās bērnu lietu speciālisti, kāpēc vājie bērni netiek pārcelti uz speciālām skolām. Dzīvs piemērs - deksters, skolā tā sasists, ka nesaprot pats, ko raksta. Labi, kautko var novelt uz slikto redzi, bet arī tā ir sišanas skolā rezultāts, tāpat kā izkritušie mati, kad ķīmijas stundās viņam lēja skābi uz galvas.

288187. viesis 28.novembris 2012 16:46
0 0 Atbildēt

Pēc dekstera tekstiem var secināt, ka viņš sodus dala divās grupās: budžeta sodi(tādi, ko šamējais ir spējīgs apmaksāt) un krīta sodi (tādi, kuru apmaksai jāņem saulainais). Budžeta sodi principā ir legalizējami un tos jāvāc pēc iespējas vairāk, lai pirtī būtu ar ko pontoties (viņam grūti ar kautko citu izcelties, tad vismaz satiksme un sodi ir viņa "lauciņš").

288189. viesis 28.novembris 2012 17:39
0 0 Atbildēt

daniels_reebuss@inbox.lv vai dekstersff iAuto pasts.

Anonīmie var rakstīt uz turieni man tieši personīgi.

288191. viesis 28.novembris 2012 19:04
0 0 Atbildēt

Ja? Un kā tu domā to iauto pastu lietot?

288192. viesis 28.novembris 2012 20:16
0 0 Atbildēt

Nu, palasīt man adresētās speciālās atziņas.

288197. viesis 29.novembris 2012 6:50
0 0 Atbildēt

Kopš kura laika tad iauto pasts ir salabots? Esi mēģinājis to lietot?

288198. viesis 29.novembris 2012 8:34
0 0 Atbildēt

šīrīta piedzīvojumi

cirvis ar mazdu ropažu ielā brauc pa vidējo joslu uz mēģinājumu to apsteigt reaģē ar sašutumu un avārijas situācijas veidošanu - šoreiz prātīgāk bija tturēties tālāk no tādiem

nākamais arī novērots bmw x6 stūrmanis ar nesaprotamu joslu un ātruma izvēli, kā arī ar neizprotam apgaismes tehnikas lietošanu un strauju griešanu priekšā mēģinot apsteigt un bremzēšanu

kur tādi rodas? kāpēc tie milicijā nestrādā?

288200. viesis 29.novembris 2012 10:21
0 0 Atbildēt

Bāc. Tik daudz tupu komentāru, kuros viens komentētājs, kurš domā ka ir noslēpies aiz interneta brauc virsū otram komentētājam. Cilvēki - jūs kaut ko par normālu komunikāciju esat dzirdējuši??? Kaut vai nešlepētājs, kuram galvenais ir kādam uzbraukt, nevis konstruktīvi kaut ko pateikt. Un pārējo tādu te arī ka maz neliekas.

288204. viesis 29.novembris 2012 12:58
0 0 Atbildēt

EcoA, kaut ko par tematu (apdzīšana) arī vari pateikt?

Vai proti tikai kašķēties, kā bāba?

288206. viesis 29.novembris 2012 13:20
0 0 Atbildēt

Skrien gaisā 204. Es nebūt nekašķējos, bet vismaz akcentēju problēmu šajā diskusijā/komentāros, bet tu vienkārši turpini stulbus uzbraucienus rakstīt. Man ir daudz ko teikt par apdzīšanu, bet ne jau ar tevi es to taisos apspriest, jo neko vairāk par uzbraucieniem sagaidīt nevar. Tad priekš kam man tas ir vajadzīgs?

288208. viesis 29.novembris 2012 14:05
0 0 Atbildēt

Lasu dekstera komentārus un brīnos - tipiskais latvietis, dabū pa vienu vaigu, uzreiz pagriež otru, dabū pa otru, uzreiz rakom un welcom...

288214. viesis 29.novembris 2012 17:15
0 0 Atbildēt

Tiešām, iAuto pasts nedarbojas.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 33

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 3

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 17

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti