Jaunais Santa Fe ir Latvijā(+ foto) 21

 
2.marts 2013 10:24

Latvijā populārs un iemīļots auto - Hyundai Santa Fe ir ieguvis jaunu, stilīgu izskatu, daudzas papildus funkcijas un jau ir nopērkams Latvijā, informē oficiālais Hyundai markas auto izplatītājs Latvijā Skandi motors.

Jaunais Hyundai Santa Fe ir ieguvis jaunu dizainu ar vīrišķīgām līnijām, kļuvis mazliet garāks un zemāks, līdz ar to arī sportiskāks. Jaudīgs, bet ekonomisks dīzeļdzinējs un pirmklasīgs komforta aprīkojums nodrošina izcilu sniegumu gan atvaļinājuma izbraukumā, gan darījumu braucienā, padarot jauno Santa Fe par ideālu auto, piemērotu ikvienai situācijai uz Latvijas ceļa. Taču viens no galvenajiem jaunā Santa Fe plusiem – unikāla drošības sistēma, kas padara šo auto par drošības līderi savā klasē.

Godalgotais drošības līderis

Stingrā virsbūves konstrukcija un dažādas aktīvās un pasīvās drošības sistēmas nodrošina Santa Fe pasažieriem vispusīgu aizsardzību, nodrošinot lielāku iespēju izvairīties no ceļu satiksmes negadījumiem. EuroNCAP drošības testos jaunais Santa Fe ieguva maksimālās piecas zvaigznes un labāko rezultātu savā klasē (96%) pieaugušo drošības kategorijā. Hyundai Santa Fe ieguva arī Top Safety Pick goda nosaukumu, ko piešķir ASV Ceļu satiksmes drošības apdrošināšanas institūts (Insurance Institute for Highway Safety – IIHS), par visaugstāko drošības līmeni.


Jaunais Santa Fe - ne tikai jaudīgs, bet arī ekonomisks

Santa Fe dīzeļdzinējs ar 2,2 l tilpumu, turbokompresoru un kvēpu filtru attīsta 145 kW (197 z.s.) lielu jaudu, pietiekamu, lai vilktu dzīvojamo karavānu vai laivas piekabi. Neraugoties uz šādu jaudu, dzinēja degvielas patēriņš ir tikai 5,7 l/100 km ar tikai 149 g/km CO2 izmešu, kas ir viens no labākajiem rādītājiem savā klasē. Ekonomiskās un uzticamās Santa Fe 6 pakāpju automātiskās un mehāniskās pārnesumkārbas nodrošina ārkārtīgi plūstošu pārnesumu pārslēgšanu ieskrējiena laikā. McPherson priekšējā piekare ar modernizētu konstrukciju uzlabo dinamikas rādītājus un palielina stabilitāti, gan uzņemot ātrumu, gan bremzējot. Aizmugurējā daudzsviru piekare ir ļāvusi palielināt auto aizmugurējās daļas ietilpību, padarot braucienu ērtāku aizmugurē sēdošajiem pasažieriem. ESC sistēma ar automātiski slēdzamo pilnpiedziņas sistēmu samazina risku, ka auto novirzīsies no plānotās kustības trajektorijas, uzsākot pagriezienu lielā ātrumā. Kalnu bremze (DBC) notur pastāvīgu ātrumu (8 km/h) stāvās nogāzēs, savukārt palīdzības sistēma braukšanai pret kalnu (HAC) atvieglo braukšanas uzsākšanu slīpumā, noturot spiedienu bremžu sistēmā 2 sekunžu laikā pēc bremzes pedāļa atlaišanas.

Plašs funkciju klāsts maksimālam komfortam

Santa Fe viss ir pārdomāts – gan vadītāja, gan pasažieru ērtībai ir pieejamas daudzas jaunas funkcijas, kas nodrošina maksimālu komforta līmeni.
Vadīt Santa Fe ir bauda – lukturu pakete nodrošina izcilu redzamību uz ceļa. Apgaismojuma sensors automātiski ieslēdz tuvās gaismas lukturus, iestājoties krēslai, papildlukturi apgaismo pagrieziena virzienu. Savukārt Premium versijas aprīkojums iekļauj adaptīvos ksenona lukturus, kas apgaismo ceļu atkarībā no stūres pagrieziena leņķa, un gaismas kūļa garums un forma tiek regulēti atkarībā no kustības ātruma.
FLEX STEER stūres vadības sistēma piedāvā autovadītājam iespēju izvēlēties vienu no trim stūres vadības režīmiem pēc saviem ieskatiem, savukārt SPAS automātiskā parkošanās sistēma praktiski patstāvīgi novieto automašīnu parkošanās vietā.
Santa Fe bāzes komplektācijā ietilpst radiouztvērējs ar MP3/CD atskaņotāju un skārienjūtīgu ekrānu, Bluetooth sistēmu ar balss komandām un atpakaļskata kameru. Supervision Cluster mēraparātu panelis ar 4,2 collas lielo TFT LCD informatīvo ekrānu panelī rāda autovadītājam dažādu noderīgu informāciju, tai skaitā degvielas patēriņu un izvēlēto stūres vadības režīmu. Mēraparāta paneļa izgaismojumu iespējams regulēt, pielāgojot gaismas intensitāti vadītāja acīm.

Ērts brauciens pasažieriem

Santa Fe salons, kā arī sēdekļu izmēri un izvietojums ir labi pārdomāti, lai visa ģimene varētu gūt prieku no brauciena. Par gaisa kvalitāti visu braucēju labsajūtai salonā gādā automātiskā divzonu klimata kontrole ar Cluster Ionizer funkciju. Santa Fe panorāmas stikls ir aprīkots ar elektroniski vadāmu pretsaules aizkaru un nodrošina plašuma sajūtu salonā, savukārt ietilpīgajā bagāžas nodalījumā ir pietiekami daudz vietas visām mantām, ko vēlēsieties paņemt līdzi ģimenes ceļojumā. Neatkarīgi no tā, vai izvēlēsieties 5 vietīgo vai 7 vietīgo Hyundai Santa Fe, tajā būs ērti ikvienam brauciena dalībniekam.

Plašas izvēles iespējas

Lielais un spēcīgais, sportiskais un stilīgais Hyundai Santa Fe ir pieejams Style un Premium versijās, kas ļauj izvēlēties stilīgus dizaina elementus un papildus funkcijas.
Style paketē, papildus standarta iespējām, ir pieejamas tādas funkcijas kā pagrieziena papildgaismas, ksenona priekšējie lukturi ar mazgātājiem, LED lukturi aizmugurē, aptumšoti aizmugurējo logu stikli, hromēti durvju rokturi, ādas salons, elektrohromatisks atpakaļskata spogulis ar kompasu. Savukārt Premium paketē, papildus visām Style funkcijām, ir iespējams izvēlēties Smart Park automašīnas novietošanas palīdzības sistēmu stāvvietā, palīdzības sistēmu automašīnas noturēšanai kustības joslā, dizaina elementus - priekšējo resti ar tumša hroma pārklājumu un hromētus durvju rokturus, kā arī 19 collu lietos diskus un 235/55R19 riepas ar riepu gaisa spiediena kontroles sistēmu un citas svarīgas papildfunkcijas. Īpašu sajūtu sniegs sēdekļu ādas apdare, elektriski regulējams priekšējais pasažiera sēdeklis, bet lielisku skaņas kvalitāti nodrošinās Premium Sound sistēma ar 10 skaļruņiem. Tāpat Premium papildaprīkojumā ir pieejama panorāmas lūka. Viss, kas nepieciešams, lai pielāgotu automašīnu tieši jūsu individuālajām vēlmēm un vajadzībām!

Jaunais Hyundai Santa Fe ir pieejams Latvijā, sākot no 35 990 eiro, ieskaitot PVN.
 

 
Visi komentāri
 
289696. viesis 2.marts 2013 10:57
0 0 Atbildēt

afigenai! bāzīte no 36 K, tadjau full edition vilks uz 49 Kiloeirām :)

289697. viesis 2.marts 2013 11:39
0 0 Atbildēt

Pēc raksta sanāk ka ahūni vīrišķīgajam hujdajam ir tikai sievišķīgā 2.2 kuļmašīna... :D

289698. viesis 2.marts 2013 13:41
0 0 Atbildēt

msh puisīt, mūsdienu 2,2 nav tas pats,kas tava šrota 2,2

289702. viesis 2.marts 2013 18:25
0 0 Atbildēt

auto ta glīts, bet cenas kāpj debesīs...pirmā santa maxsāja tikai 13 000 ls, otrā jau 30 000 eiro, trešā jau 35 000 eiro !! un baigi lielā un smagā kaste izskatās tas auto.

289703. viesis 3.marts 2013 3:35
0 0 Atbildēt

Deksteriņ vecīt, tev būtu jāzina ka manam "šrotam" nav 2.2... :D

289704. viesis 3.marts 2013 10:09
0 0 Atbildēt

Interesanti vai šajā bērnu portālā starp komentētājiem ir kaut viens, kam jau pāri 18 gadiņiem ja jau reiz komentē pat vecas preses relīzes... :)

289705. viesis 3.marts 2013 12:14
0 0 Atbildēt

Nu, vispār jau šitā latviskā relīze bik klibo - tos 5.2 ltr/100 ražotājs sola

ārpilsētā ar vienmērīgu ātrumu 90 km/h, pilsētā (cikla imitācija) ir kaut

kādi 7.2 ltr/100, "mix" ir 6.1 ltr/100. Jauki jau norādīt tikai mazāko ciparu :-)

Amerikāņi un austrāļi gan ieguva patēriņu ap 10.5 ltr/100, tiesa, viņu izmēģinājumu metodikā SUViem ir arī degvielas patēriņš uz grunts ceļiem / vidēji smagā bezceļā...

Cena? Nu ko cena, skaidrs, ka tas Santa Fe kļūst aizvien "krutāks" , dabiski, ne lētāks :-) Krutākā versija , piemēram , Austrālijā (2.2 TD), maksā ~50 000 AUD, laikam ap 27 000 LVL, ja pārrēķina, ar visu PVN. Mums jau arī tā cena EUR ir ar visu PVN.

Interesanti, vai viņi ir tikuši galā ar pirmās paaudzes Santa Fe pastāvīgo pavadoni - priekšējo riteņu vibrāciju tāpat, kā 1990.-o gadu Ford Explorer?

Mums kantorī tāds bija ar benzīna V6, ko tikai neizmēģinājāmies... beigās

tika piemeklēti puscollu šaurāki diski un riepas, un neraža pazuda, kā ar roku atņemta :-)

289706. viesis 3.marts 2013 14:01
0 0 Atbildēt

Crankshaft

Ar degvielas patēŗiņu bukletos melo visi , bet visvairāk visi mazie , hibrīdi .

Diemžēl lēti un kvalitatīvi ir īsu brīdi . Hundajiem vairs nav lēti

. Neesmu pētījis cenas , bet varbūt vēl KIA ir lēti un kvalitatīvi . Cik zināms abi zīmoli ir zem viena jumta .

289707. viesis 3.marts 2013 18:50
0 0 Atbildēt

Par cenu runājot, ir interesanti, ka LV nav pieejami vairāki auto vienkāršākā izpildījumā, piemēram šis pats Santa Fe DE un citur Eiropā ir pieejams arī 2WD versijā, un attiecīgi cena ir saprotamāka, tāpat ir ar Passat Alltrack.

Liekas tikai jaunā Honda CR-V ir arī LV pieejama 2WD izpildījumā.

Laikam pie mums pirktspēja ir lielāka??:)

289709. viesis 4.marts 2013 5:26
0 0 Atbildēt

...šitādas kastes vispār būtu jāražo bezpiedziņas versijā? Atšķirībā no kašķeja, šitas tomēr ir wannabedžips...

289710. viesis 4.marts 2013 8:50
0 0 Atbildēt

289706. viesis

Ar degvielas patēŗiņu bukletos melo visi, bet visvairāk visi mazie, hibrīdi.

----------------------------------

Zini, ka nemelo vis laikam, tā ka visādām klaigāšanām par šo tēmu īsti

pamata nav :-) Lieta tā, ka degvielas patēriņus nosaka pēc vienotas metodikas,

Eiropā un ASV šīs metodikas nedaudz atšķiras. Turklāt testi nenotiek vienu, divas vai trīs reizes, bet desmitus reižu, ar vairākiem auto, konkrēti definētos

laika apstākļos utt.. Pēc tam veic datu apstrādi (ekstrapolāciju) un "izvelk"

visprognozējamāko rezultātu. "Lietotājam parastajam" būtībā nav iespēju

atkārtot precīzi šādu darbu. tas pats attiecas, piemēram, uz pāātrinājuma mērījumiem līdz noteikta ātruma sasniegšanai u.c. parametriem :-)

msh

... šitādas kastes vispār būtu jāražo bezpiedziņas versijā? Atšķirībā no kašķeja, šitas tomēr ir wannabedžips...

-----------------------------------

Šitais ir ieviesies no ASV - ražot visādus SUVus un PickUpus gan 4x4 , gan 4x2 RWD versijās :-) Jāsecina, ka noiets ir, ir apstākļi, kuros RWD lietotāju

pilnīgi apmierina RWD iespējas utt.. Tā nu viņi izsenis ražo / realizē tirgū šitos auto ar RWD, sākot ar visai kompaktiem, un beidzot ar visādiem

Nafigatoriem, 10 cilindru Ford Ekskursijām utt.. :-) Vārdu sakot: pircējs grib?

Uztaisīsim!!! :-)

289711. viesis 4.marts 2013 9:26
0 0 Atbildēt

...kārtējais tipveida copy/paste produkts. Labi, ka G-klase netuvinās šitiem izkārnījumiem...

289716. viesis 5.marts 2013 6:25
0 0 Atbildēt

Nu jā, bet šitās tarataikas nāk ar priekšas, nevis pakaļas bezpiedziņu, tb beigās tāds pāraudzis golfs bez golfa kvalitātes vien sanāk... :D

289719. viesis 5.marts 2013 7:21
0 0 Atbildēt

Saņemies un iekāp tajā ''pāraugušajā golfā'' un palūdz izmēģinājuma braucienu.

Tikai pirms tam nomazgā muti un uzvelc tīras drēbītes.

Redzēsi ko citu bez sava šrota.

289726. viesis 5.marts 2013 11:43
0 0 Atbildēt

Pareizi, "santiks" tak ir FWD 2WD versijā ... hvz, par pārējo, tostarp

nostrādājuma kvalitāti, arī par iepriekšējo , 2. paaudzi, neko sliktu

nevarēja teikt. ja neskaita to riteņu vibrāciju, kas gan vairāk bija dīlera

vaina, auto kalpoja nevainojami un bija visai komfortabls.

289738. viesis 5.marts 2013 23:07
0 0 Atbildēt

Dekster huļi man būtu jātaisa izmēģinājuma brauciens ar blondīņu pakaļas pārvietotāju? :D Bija savulaik muteres vecim pirmās paaudzes tukšons - ko lai saka - musarņiks ar nekvalitātes piegaršu, bonusā sēdi uztupies kā gailis uz laktas kā iekš kāda VW T4, tikai tā kaste šūpojas vēl vairāk par to pašu T4... Labi, tā kā tagad hujdajs ir kārtīgi sakruķījis cenas uz augšu, varbūt salons būs palicis bik kvalitatīvāks :)

289739. viesis 6.marts 2013 7:22
0 0 Atbildēt

Crankshaft

Zinu var standartiem lai aprēķinātu degvielas patērīņu . Tomēr ļautiņus kautkā neuzrunā tie skaitļi . Mūsdienās jebkuram ierindas pilsonim caur internetu ir pieejama informācija ...nu vājprātīgi daudz ,arī melošana proporcionāli pieaugusi . Un ne tikai autobūvē ( lai izpatiktu zaļajiem ar savu mazo izmešu ciparu ) , arī , medicīnā ( noklusē blakusparādības , pārspīlē vai pilnīgi izdomā medikamentu efektus )

Piemēram manam rav4 2,2 bukletā ir minēti 6 litri kurus siltā ( ne karstā , ar kondicionieri neaizraujos ) laikā arī dabonu . Bet mans braukšanas stils 90 kruīzā , kur kādi 80 -90 trase ,pilsētā iedrodos ,izbraucu bezkorķu laikā . Vismaz 95 % pārējo patēriņš ir stabili lielāks .

Man bija sharan 1997 gada 1.9 tdi ,sharan pašmasa tāda pat kā tagadējam ravam( 2008 gada ) un patēriņš abiem 6 vasarā Braukšanas laiki un maršuts abiem vienāds . Varu galvot ka jaunajam sharan bukletu info par patēriņu ....samazināts par 10 - 15 % . Bet realitātē tās 1.6 tonas pārvieto ar tik pat litriem , labi gan jau kripatiņu mazāk .

289743. viesis 6.marts 2013 11:19
0 0 Atbildēt

> rudens 68

Piekrītu, veicot tos testus ir lērums dažādu parametru, kuri iespaido

mērījumu rezultātus. Kaut visvairāk to degvielas patēriņu iespaido

braukšanas maniere. :-) Mums kantorī 1990. gadu sākumā bija Opel

Omega 2.0i (A Omega), sedans. Man piemīt tāda mirīga braukšanas

maniere, cenšoties nekādi nekavēt citus, kuriem ir "vajadzēšana", sevišķi

"lielā vajadzība" :-) Tad nu, viens braukājot, es ar to Omegu mierīgi

ierakstījos 9-10 litros uz 100. Mans kolēģis savukārt nemitīgi lamājās, ka

tā ķerra baisi rijot, viņš zem 13 litriem pilsētā un 12 pa šoseju nu nekādi

nevarēja dabūt. Nu nebija jau jauns auto, kad pirkām Vācijā, jau bija kādus 150 kkm noripojis , kā tirdzniecības firmas dienesta auto, bet kopumā bija ļoti

labs un uzticams :-)

289744. viesis 6.marts 2013 11:20
0 0 Atbildēt

Man piemīt tāda mirīga

==============

Vispār jau mierīga :-) :-) :-)

289761. viesis 7.marts 2013 1:51
0 0 Atbildēt

Patēriņš tiek uzrādīts, lai var salīdzināt auto savā starpā nevis mēģināt to pašu atkārtot uz ielas. Tam arī tas parametrs lieliski kalpo, ja bukletā patēriņš vienam auto no otra atšķiras par 1L/100km, tad arī dzīvē būs šāda atšķirība.

289768. viesis 7.marts 2013 17:19
0 0 Atbildēt

Kanibals

Vispār laikam vismaz daļēji Tev taisnība .

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 6

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti