Trofi reida Ladoga2003 kopsavilkums 26

 
16.jūnijs 2003 11:23

Noslēdzies starptautiskais trofi reids "Ladoga 2003". Piedāvājam īsu atskatu uz šo pasākumu - kā mūsējiem ir gājis...

Trofi - reida "Ladoga 2003" JAUNUMI!

2. jūnijs.

„Mazozoli 4reiz4” biedri un aktīvie dalībnieki gatavojas prombraukšanai uz Krieviju. Apzinot izbraucējus no Rīgas varēja redzēt, cik, kā, kam ir gatavi trofi – reida dalībnieki.

Komandas Nr.1 pārstāvji E.Zaķis vēl ap pulkstens 20 mierīgi skrūvē savu kaujas rīku un saber tehniskajā palīdzībā nepieciešamās detaļas, izskatās noguris, bet apņēmības pilns.

Komanda Nr.2 G.Tomanoviča un M.Zvirbuļa ekipāžas samērā mierīgi sākot no pulkst. 17 līd 23 bez īpašiem satraukumiem sakrāmē sporta auto smagajā auto, sapako līdzi ņemamos priekšmetus tehniskajās automašīnās. Ar motorzāģa, koka dēļu, āmura un naglu palīdzību Mercedes autobusiņā, kas domāts braucēju transportam, pienaglo pie busa grīdas sēdekļus, ērti tajos iekārtojas un dodas pretī lielajam piedzīvojumam.

Komanda Nr.3 ap pulkstens 20,30 pabeidza uzlikt punktu uz i. Auto jau sakrāmēti, tehniskā palīdzība kaujai gatava. Apskatot pārtikas krājumus var redzēt, ka puiši Krievijai neuzticas. Tik daudz konservu kastes vienkopus sen nebija redzētas.

Individuāli startējušā A. Namajūna ekipāža ap pulkst.19,30 bez īpašas steigas gatavoja auto transportēšanai cietajā sakabē viss pārējais it kā jau gatavs.

Ceru, ka Cēsu puikas, A.Kuzņecov, un I.Vidušs ir tik pat gatavi startam.   

 

 

3.jūnijs

Agri no rīta un līdz pat pusdienlaikam visas tehnikas vienības bez īpašas aizķeršanās ir šķērsojušas Krievijas robežu. Vadoties pēc devīzes „Izdzīvo spēcīgākie” latvju bāleliņi dodas tālāk Krievzemē pa mazām grupiņām, jo visu šo baru kopā saturēt vienā kolonā ir grūti.

Ap pulkstenis 22 ir pienākušas ziņas, ka pirmie piedzīvojumu meklētāji ir sasnieguši apmešanās vietu OĻĢINO (Kempings, kas atrodoties netālu no jūras Sanktpēterburgas rajonā). Visi līdzjutēji var droši doties uz turieni un apskatīt mūsu brašos braucējus. Oļģino ir kā bāzes vieta pirms un pēc sacensībām...

 

4. un 5. jūnijs

4. jūnijā Latvijas pārstāvi aklimatizējas Sanktpētrburgas plašumos. Atpūšas no turpceļa, pielabo, kas vēl labojams, iepērk pārtiku, apskata lielo pilsētu.

5. jūnijā Latvijas bezceļa braucēji iekļūst Sanktpēterburgas „Off-road & 4x4 Club” telpās un izpērk visus video materiālus par Krievijā notikušajiem pasākumiem. Visas Latvijas automašīnas bez īpašiem pārdzīvojumiem iztur tehniskās komisijas pārbaudi, tiek aizrādīts, ka uz akumulatora ir nepieciešams novietot elektroizolējošu materiālu, un pievērš uzmanību UAZ automobīļu stūres pastiprinātājiem.

Daži pasākuma dalībnieki ir pārstājuši relaksēties un ir mazliet saspringuši, jo ir uzzināts par 6. jūnija sacensību pirmo posmu „Boloto neprohodimoje”, kas sāksies vakarā ap pulksten 18, kur būs jāveic 14 kilometri - 17 stundās!

 

6. jūnijs

 

Trofi- reids „ Ladoga 2003” ir sācies! Laiks tur esot diezgan slapjš un atbilstošs šo sacensību specifikai. No Latvijas startējušajām trim komandām, kas pieteiktas „reida” klasē par uzvaru jācīnās 45 automašīnu konkurencē (cik komandas kopā, skaidru ziņu nav), ieskaites grupā „Sport” 34 automašīnas - Latviju pārstāv A.Namajūna ekipāža, auto monstru klasē „Proto sport”- I.Viduša ekipāžai jāspēkojas ar 11 konkurentiem. Vēl pasākumā piedalās 24 tūristi, 10 motobraucēji un 47 tehniskās palīdzības. Kopā 171 tehnikas vienība. No Baltijas valstīm Latviju pārstāv viskuplākais dalībnieku skaits. Mūsu zemes pārstāvji ir gatavi grūtajam pārbaudījumam.

  Pirmās dienas kopsavilkums, līst kā no spaiņiem, auksti.  

„Proto sport” I.Viduša ekipāžai ieskaites nav, jo „ZEBRAI” sabira gabalos sadalošā kārba un ar vinčas palīdzību laikā nepaspēja iekļauties.

„Sporta” ieskaitē A. Namajūns (5,13h) 6 vietā.

„Trofī”  ieskaitē

komanda Nr. 1 „Zaķis ar Mūļiem” (7,12h) 5 vieta,

komanda Nr.3 „Mežulis – Vansovičs” (5,45h) 3 vieta,

komandai Nr.2 „Tomanovičs, Zvirbulis, Kokalis” izmantojot palīglīdzekli – plastmasas sietu, kas līdzīgs drāšu žogam ieguvuši labāko laiku (4,52h) un 1. vietu!

 

7. jūnijs

Automašīna „ZEBRA”  ir salasīta kopā un sacensību turpinās. Laiks šodien tā kā labāks. Tehniskajām palīdzībām kurām nav 4x4 piedziņa (busiņiem) ir kārtīgs rokenrols, jo piekļūšana un izkļūšana no nometnes, kur ir iebraukušas 170 apvidus automašīnas ir jautrs. Pasākuma dalībniekiem šodien jāveic 109 km pārbrauciens laika norma 3h, Speciālais posms – 15 km, laika norma 7h, grūtības pakāpe 10 baļlu sistēmā 6. Dalībnieku komentāri – šodien spīd saule visas drēbes izžuvušas. Ir uzzināts, ka I.Vidušs, 6. jūnijā tomēr ir iekļāvies laika normā un ir dabūjis 6 vietu (purvā pavadītais laiks 10h,46min).

Tātad otrās dienas rezultāti ir:

I.Viduša ekipāža - 6 vieta,

A.Namajūns ekipāža - 3. vieta,

Komanda Nr. 3 - „Mežulis – Vansovičs” – 4. vieta,

Komanda Nr. 1 - „Zaķis ar Mūļiem” – 3. vieta (otrai vietai zaudētas 47 sekundes!)

Komanda Nr.2 – G.Tamanovičs, M.Zvirbulis, V.Kokalis - 1 vieta,

Šādi rezultāti prasa upurus, pagaidām tehnika cieš. A.Namajuns savam „ Tigerim”  ir nomainījis aizmugurējo tiltu, „Zebrai” I.Viduša agregātam priekšējo tiltu, M.Zvirbuļa Land Roverim ātrumkārba esot pārlasīta. Uaz automašīnām detaļas varēs iegādāties tuvākajās apdzīvotajās vietās, pārējos auto nāksies iepotēt to, kas dabūjams.

 

 

8. jūnijs

Diena sākās ar 74 km pārbraucienu un papildsacensībām 20 km garumā ar laika normu 12h, grūtības kategorija 8. Visa ši pārbrauciena rezultātā pasākuma dalībnieki ir nonākuši vietā kur ir apgrūtināti jebkāda veida sakari. Vienīgais, ko uzzināju no J.Čaunes īsziņas, ka nometne ir galīgā d......, kaut kur netālu no Somijas robežas. Rezultāti nepilnīgi;

Komanda Nr. 1  - „Zaķis ar Mūļiem”  - 2 vieta,

Komanda Nr. 2 - "G.Tamanovičs, M.Zvirbulis, V.Kokalis" - 1 vieta.

Par pārējiem skaidru ziņu nav.

Rīt 9. jūnijā ir kā atpūtas diena pēc pirmajām 3 visgrūtākajām, jāveic tikai pārbrauciens 186 km garumā.

9. jūnijs

Ziņas no Krievzems ir sekojošas:

Latvu tehniskā palīdzība muzeja eksponāts PRĀGA ir iedabūts grāvī ar visiem sešiem riteņiem pret sauli! Visi veseli un dzīvi, jo pasākums esot noticis lēnām, bet pārliecinoši. Vienīgie zaudējumi, kādi 30 l dīzeļdegvielas izlijuši, mazliet noskrambāta krāsa, A.Melņa pārtika - auzu pārslas izbirušas pa kravas nodalījumu, grilam nolūzusi kāja. Ir notikusi liela dalībnieku dabiskā atlase, ieskaitē “SPORT”palikušas kādas 11 mašīna, “Proto sport” – 7, reidā, skaidru ziņu nav. Kopvērtējumā mūsējie ieņem godpilnās vietas;

A.Namajūns - 2 vieta,

I.Vidušs - 4 vieta,

Komandas G.Tamanovičs, M.Zvirbulis, V.Kokalis - 1 vieta

Zaķis un Mūļi dala - 2-3 vietu,

Mežulis – Vanzovičs - 6 vieta

Cik sapratu no sūtijumiem ir radušās nopietnas tehniskas problēmas komandai Nr.2 G.Tamanovičs, M.Zvirbulis, V.Kokalis.

10. jūnijs

Pateicoties švakajiem sakariem varu Jums līdzjutēji  paziņot sekojošo;

Sazinoties ar Ģ.Pakuli uzzināju to, ka katras dienas beigās ir iepriekš pagaidu rezultāti, pēc tam pagaidu rezultāti un pēc kāda laika oficiālie rezultāti, kuri izteikti punktos nevis vietās un katram jārēķina kuru vietu kopvērtējumā ieņem. Par kopējo stāvokli situācija ir sekojoša –

 ieskaite „ Proto Sport”  pirmās vietas Igauņiem ar saviem „mega kāriem”, I.Vidušs itkā ieņem kopvērtējumā 5 vietu.  

Ieskaite „Sport”  par pirmajām vietām cīnās Lietuvieši un Krievi  un mūsējais „TIGERS” , kuru vada A.Namajuns – 2 vieta,

Ieskaite „ Reids”  Komanda Nr. 2.  – 1. vieta,

                             Komanda Nr. 1. – 2. vieta,

                             Komanda Nr.3. – 4. vieta,

Šie rezultāti ir kopvērtējuma pēc 9. jūnija, jo izrādās, ka 9. jūnijā „sportisti” veica pārbraucienu un atpūtās, bet „reidisti”  vāca ieskaites punktus papildsacensībās. Šodien 10. jūnijā ir otrādāk, „Reid” atpūšas – „sportisti” brauc.

Cik sapratu no sūtijumiem vakar, tas ir 9 jūnijā, komanda Nr2 ir startējusi nepilnā sastāvā, jo M.Zvirbuļa ekipāža ir nodarbojusies ar defektu novēršanu auto ātrumkārbā un pārējie komandas biedri G.Tomanovičs un V.Kokalis papildsacensības esot veikuši divatā, bet ne ar to labāko laiku, jo G.Tamanoviča automašīnām esot uz finišu atvilkta ar V.Kokaļa ekipāžās palīdzību. Arī V.Kokaļa auto esot noravēta vinča, kas atradās auto aizmugurē. Komandai Nr.1 , laikam ir ienākusies otrā vieta, bet īpaši nesatraucoties, aplaizot rētas tā turpina pasākumu. Komandai Nr. 3 "Vansovičš - Mežulis" esot ieguvusi godpilno pirmo vietu. Uz doto brīdi ne viens vēl nav atzinies kādi panākumi ir individuāli startējušajiem "Tigeram" un "Zebrai"!

11. jūnijā visi pasākuma dalībnieki atrodas nometnē Ladogas ezera krastā, kur visu dienu notiks „Pludmales”  un „Kāpu” sacensības. Sacensības, kur ir jāpārvietojas samērā ātri pa irdenu smilti un ezera krastu, kas ļoti atgādina mūsu Jūrmalu.

KRIEVU PIEDĀVĀTIE REZULTĀTI

 

Beidzot krievi ir spiesti rakstīt par Latviešiem!

Maza fotogalerija

11. jūnijs

Kā jau iepriekš rakstīju pasākums šodien norisinās Ladogas ezera krastā un tuvumā esošajās kāpās. Man par šodienu ir ienākušas sekojošas ziņas:

1)Mūļi arī āfrikā ir Mūļi.

2)Mūs nopietni satrauc Ladogas atspoguļojums Latvijas masu mēdijos. B@#$, ko TV te d@#$%š  par Kokaļa uzvarām,  Lazdān būs mēmā h@#$, dabūsi izkārnīt vasku lielos apmēros

3) Šodien nopirkām un nokāvām tradicionālo kazu, pēc 2h dosimies mazgāties uz pirti.  Vēl divas sacensību dienas un fināla diena.

4) Par šodienas rezultātiem grūti teikt, būs zināmi rīt, bet prognozes ir normālas.

Telefoniski ar viņiem sazināties nav izdevies. Krievu mājas lapas piedāvātie rezultāti.

Piektās dienas atspoguļojums krievijā

Foto

12. jūnijs

Ir ienākušās ziņas no kurām var saprast, ka vakar 11 jūnijā notikušajās sacensībās brauca pa vienam. 60 automašīnu konkurencē papildsacensībās , kas notika kāpās “Djunaja gonka” V.Kokalim 3 vieta, A.Namajūnam 6 vieta, E.Zaķim 10 vieta, U.Mežulim 12 vieta, E.Vanzovičam 21 vieta, A.Kuzņecovam 24 vieta, I.Vidušam 27 vieta, M.Zvirbulim 29 vieta.

Papildsacansībās pludmalē “Pļažnaja gonka” V.Kokalim 1 vieta, U.Mežulim 5 vieta, E.Zaķim 7 vieta, G.Tomanovičam 14 vieta, A.Kuzņecovam 25 vieta, A.Namajūnam 26 vieta, M.Zvirbulim 32 vieta. Vairāk ziņu pagaidām nav.

FOTO

Apraksts par sacensībām krievu val.

14. jūnijs

Viss, pasākums trofi – reids „Ladoga 2003” ir pievarēts ar ļoti labiem rezultātiem.

Ieskaite „REIDS”;

1.vieta – komanda Nr.2  „M.Zvirbulis, V.Kokalis, G.Tomanovičs”

2.vieta – komanda Nr. 1 „E.Zaķis, A.Kuzņecovs, G.Skudriņš”

4.vieta – komanda Nr.3 „E.Vansovičš, U.Mežulis”

Ieskaite „Sport”

3.vieta A.Namajūns

Ieskaite „Proto sport”

5.vieta I. Vidušs

Pirmdien 16. jūnijā Īru krogā „Tim McSHANES” 1500 preses konference.

VISI UZVARĒTĀJI

www.mazozoli.lv

 
Visi komentāri
 
82921. viesis 16.jūnijs 2003 11:31
0 0 Atbildēt

nihera daudz nesapratu, bet nu izklausaas kruta :)

82937. viesis 16.jūnijs 2003 12:52
0 0 Atbildēt

malači mūsējie!

82939. viesis 16.jūnijs 2003 12:56
0 0 Atbildēt

Tādi nu tie Latvieši ir!

82942. viesis 16.jūnijs 2003 13:03
0 0 Atbildēt

Biju klāt un redzēju ticiet man šie sasniegtie rezultāti nevienai no ekipāžām nenāca viegli. Nogurumu sākam just tikai šodien. pasākums kopumā noorganizēts bija ļoti labi, bet mega smagi. Tas ka Latvieši visi aizbrauca līdz finišam un vēl ar labiem rezultātiem liecina tikai to ka braukt mēs protam un mašīnas sagatavot arī. Liels prieks par visiem letiņiem. Nākamgad jādodas uz Horvātiju.

82943. viesis 16.jūnijs 2003 13:04
0 0 Atbildēt

Sorry tas nebija uupizz, bet gan es

82946. viesis 16.jūnijs 2003 13:05
0 0 Atbildēt

:)

82950. viesis 16.jūnijs 2003 13:20
0 0 Atbildēt

eu uupizz ar savu craisleru tur mauca? :) labi labi, just dzhokin :)

MaD

82957. viesis 16.jūnijs 2003 13:38
0 0 Atbildēt

Nu esam mājās, ja jūs zinātu, kāds man prieks!!! Kopumā uzdevums ir izpildīts - kausu esam izcīnījuši... 3 vieta gan, bet varēja būt arī sliktāk... Teikšu jums atklāti - nekad vēl, savā aktīvajā off-road dzīvē, nav bijis brīža, kad man būtu bijis gana. Bet astotajā dienā LADOGA TROPHY mani spēki bija uz sabrukšanas robežas, arī mana stūrmaņa un mana TIGERA (UAZa). Priekšā vēl 6 km purvaina bezceļa, nobraukti jau 10 km, patērētas 8 stundas, un tādā garā arī iepriekšējās astoņas dienas... Camel trophy, Rainforest chalenge tas viss ir "bērnu spēles" salīzdinoši ar to ko mēs izcietām šajās deviņās dienās. Liels paldies visiem kas mūs atbalstīja šeit un tur, bez viņiem mēs nesasniegtu tādus rezultātus...

83004. viesis 16.jūnijs 2003 20:21
0 0 Atbildēt

Šajā Everestā esam uzkāpuši, bet no augšas izskatās, ka varbūt nemaz nebija pats augstākais. Jānobrauc uz Horvātiju, jāsalīdzina ar Vepskij ļes, tad jau redzēs. Pasākums bija jauks, katru dienu biju laimīgs, kad atkūlos uz nometni, labi iztīriju smadzenes. Bet labākais bezceļš ir tas pa ko vēl neviens nav braucis.... Indulis

83012. viesis 16.jūnijs 2003 21:22
0 0 Atbildēt

Induli ! izlasot tavu komentāru izskatās ka tev atkal ir bijis par maz , taču pēc dažu dalībnieku nostāstiem tad Tu gandrīz pēc katras dienas esot lūdzies, lai tas murgs ātrāk beidzās.

83013. viesis 16.jūnijs 2003 21:25
0 0 Atbildēt

ja runā par pārējo tad es esmu ar mieru braukt gan uz rainforestu gan arī vēl tālāk - galvenais lai labi baro un tad jebkuras grūtības ir daudz vieglāk pārvaramas.

83014. viesis 16.jūnijs 2003 21:32
0 0 Atbildēt

Tiger, ko filozofē, sēra smaķeli sajustu, ja katru dienu būtu pa diviem dopiem, kā senos labos laikos, īstenībā viss ir salīdzinoši....... par cik ir ar ko salīdzināt, kaut vai iepriekšējo gadu Ladogas teikšu objektīvi, ka šī nebija grūtākā, kā arī nesalīdzini ar to par ko neko nezini.piem.Rainforest Challenge, esmu izstudējis pēdējo gadu pasākumus diezgan smalki, un varu vienīgi nokomentēt, ka purva viņiem tik tiešām tur nav, bet māls un tropiskie lieti atliku likām, plus vēl katra elementa izpildīšanas precizitāte un laiks, ko bargi tiesā klāt noliktie experti, sačakarēs tavas rīcības spējas līdz minimumam .hi hi hi.... bet gan jau aizbrauksim arii kurp citur:)

83020. viesis 16.jūnijs 2003 22:33
0 0 Atbildēt

Šodien pres konferencē visi braucēji mazliet izskatijās pēc apdullušām mušām, kas pamodušās no ziemas miega. Nu neizskatijās, ka visi ir baigi labi atpūtušies, tādi saguruši visi viņi bija, no kā varēja secināt, ka viegli tur nebija pavisam.

83021. viesis 16.jūnijs 2003 22:33
0 0 Atbildēt

To KRAM, Tu beidz te daudz *******....... ,varētu arī mazliet aizvērties.

Ar cieņu,pret dažiem Taviem komandas biedriem,sīkāk neko nekomentēšu,bet ar tādiem kā Tu ierakumos Es negribētu nokļūt..... .

HAM.

83028. viesis 17.jūnijs 2003 9:25
0 0 Atbildēt

To viesis 16.06.2003 21:32

... salīdzinot ar iepriekšējo Ladogu?!! Pagājušajā Ladogā nebija nekā. Nezinu kas tu esi (jo nevīžo zem sava teksta parakstīties) bet šis pasākums pārspļāva visus pasākumus kuros esmu piedalījies un kuriem esmu sekojis līdz. Tu teicies ka esi sekojis līdz Rainforest Challenge? Nu es arī esmu sekojis tiem smalki līdz un viss ko tur esmu redzējis pāris saražģītu nobraucienu pa vertikāliem kalniem, kur puiši 80% izmanto viņču. Viss pārējais ir pastaiga kolonā, kur katru gadu žurnālos un video dominē tie paši koka tiltiņi un mālos iestigušais buldozers... Vai tik tas viss neož pēc kāposta un SIMEX riepu reklāmas?!

83055. viesis 17.jūnijs 2003 11:03
0 0 Atbildēt

To: HAM un Krams. Veči dieva dēļ beidziet skaldīt matus. Mēģinu saprast gan vienus gan otrus un kārtējo reizi saprotu "kur divi latvieši, tur trīs partijas" paskatoties visam pāri secinu, ka pasaulē ir daudz globālāka mēroga problēmas un kasīties par sīkumiem nav nekādas jēgas. Piedodiet bet tas ir mans subjektīvais viedoklis, un nesāciet lūdzu tagad bļaut uz mani :)

83098. viesis 17.jūnijs 2003 13:03
0 0 Atbildēt

Labi,labi CHIKO,tās bija mirkļa emocijas.

Šis pasākums,bija lielākais piedzīvojums manā mūžā,kurā ieguvu daudz draugus,paskatījos uz sevi un citiem no malas,un varu pateikt,šādā komandā un ar mūsu kapteini E.Zaķi,man personīgi būtu pilnīgi pie pakaļas uz kuru debess pusi gāzt !!!

Un īstenībā,tam jau nav nozīmes ,kur Tu atrodies,ja Tu esi cilvēks šeit,tad tāds arī būsi jebkurā pasaules malā,un arī otrādi...,un atrodoties tādos apstākļos,ko sagādāja krievi un viņu skaistā daba,tas bija acīm redzams.

Nu jau mazliet atkopies,no lielā murga,HAM.(A.Kuzņecovs).

p.s. Ģirt,vai Tu jau esi uzdrāzis Tigeram jaunu nūju,ja nē,Es Tev varētu iedot labu materiālu.

83111. viesis 17.jūnijs 2003 13:30
0 0 Atbildēt

To HAM : Par to nūju ir reāla h****a laikam jau vjadzēs to materiālu jo citādi TIGERS būs reāli pie****s. Pasākums tiešām bija reāls, man jau nu patika. Sveiciens visiem Cēsu rajona "sīkajiem murgiem"

83134. viesis 17.jūnijs 2003 14:11
0 0 Atbildēt

TO: TIGER 17.06.2003 09:25

From: viesis 16.06.2003 21:32

fu*king serveris neatpaziist lietotājus, nepamanīju, tāpēc arī neparaxtījos. RRC

83280. viesis 17.jūnijs 2003 17:49
0 0 Atbildēt

TO TIGER. Katram tur bija savs mirstamais brīdis. Man tas bija pirmajā dopā, Tev priekšpēdējā. Reidam laikam 4. Bauda sākās tajā brīdī, kad izdevās pa to H.....u kādu apdzīt. Kādā īsziņā uz Latviju es rakstīju - kad kārs iet, tad ir lidojums, kad kārs ir salūzis, tad gatavojamies uz pacelšanos. Indulis.

83306. viesis 17.jūnijs 2003 23:19
0 0 Atbildēt

Ham ! Ja tev kautkas nepatiik, tad Tu nevis apdirs no malas, bet pasaki to, kas tev nepatiik tiessi sejaa. Un ja jau runaajam, tad vai Tev ir par ko man paarmest ? Tas, ka Tu biji sacereejies par pirmo, bet nedabuji to, nav ne mana , ne arii muusu komandas vaina. Ja kas nepatiik, tad manu tel. nr. tu zini!

83420. viesis 18.jūnijs 2003 13:41
0 0 Atbildēt

Te,vecīt neiet runa par pirmo vietu!!!!!!!! bet gan par attieksmi gan pret saviem komandas biedriem,kuri bija nokļuvuši bēdā,gan pret mums visiem ,kas aizstāvēja latvijas godu.un ja Tev nav pielecis līdz šim laikam par ko iet runa, tad diez vai arī to sapratīsi kādreiz.Man nevienam, nekas nav jāpierāda,bet kā Jums tur sastāv ar to sirdsapziņu,tas ir tikkai un vienīgi Jums zināms..........

HAM.

83507. viesis 18.jūnijs 2003 16:06
0 0 Atbildēt

Vai kaut kur virtuālajā pasaulē ir kāda jēdzīga fotogalerija par šo pasākumu? Kasīc.

83549. viesis 18.jūnijs 2003 17:02
0 0 Atbildēt
83658. viesis 18.jūnijs 2003 23:32
0 0 Atbildēt

Ja runa iet par elektriķi, kuru Tev neiedeva, tad par to nav jāvaino visa komanda, taču tas vienalga neattaisno Tavu rīcību sakarā ar treileri. Nedomāju, ka tā bija pareiza rīcība, ne no Tavas puses, ne no LR ipašnieka puses, bet tas jau Jums ir jāizšķir pašiem un es tur Jūsu attiecībās netaisos maisīties. Un tas, ka man ir skaļākā balss nenozīmē, ka es nosaku visu lietu kārtību.

84170. viesis 20.jūnijs 2003 16:21
0 0 Atbildēt

Nezinu ko jūs veči tur savā starpā nesadalījāt, bet vienu zinu skaidri - 90% no notikušā ir ātri jāaizmirst. Ja tajā stresā un pārgurumā neviens nesakāvās, tad attiecības jāuzskata par ideālām. Piemēram Vents bija pilnīgi nebaudāms jau divas nedēļas pirms Lādogas un pasākuma laikā nemaz neuzlabojās. Ja uz jautājumu - Tev kafiju vai tēju - vecis ķērc - liec mani mierā ar savām stulbībām - tad ir skaidrs ka te var līdzēt tikai pāris nedēļas sanatorijas režīmā. Jāiedzer pa jāņiem labi daudz alus - apiņi ir nomierinošs līdzeklis, un pasaule sāks likties daudz saulaināka. Indulis

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti