Nissan 350Z – pārdotākais sporta auto pasaulē 30

 
16.jūlijs 2003 7:01

Kopš 1969. gada pārdots vairāk nekā viens miljons Nissan 350Z eksemplāru. Beidzot panākumus guvušo sporta auto varēs nopirkt arī Eiropā. Šī būs jau piektā Nissan 350Z paaudze.

Pirms pāris gadiem autoražotājs Nissan vēl nevarēja lepoties ar panākumiem autotirgū. Pašlaik viss ir mainījies. Nissan guvis panākumus kā vietēja tirgū, tā arī citur pasaulē. Trīs gadus atpakaļ Nissan Z ražošana tika pārtraukta, taču ne uz ilgu laiku. Karalis atkal ir dzīvs.

nissan350z1.jpg

Nissan 350Z ir vienīgais vairāk nekā 250Zs jaudīgais auto pasaulē, kuru var iegādāties par mazāk nekā 40000 eiro. Toties tas nemaz neatstāj “lēta” auto iespaidu, drīzāk gan otrādi – par Nissan 350Z auto eksperti izsakās atzinīgi.

Par dizainu spriežat paši, taču par jaudu un vadāmību lieki ko piebilst. 3,5 litru 280Zs jaudīgais V6 dzinējs attīsta 363Nm lielu griezes momentu. No 0 līdz 100 km/h auto ieskrienas 5,9 sekundēs. Inženieri krietni vien papūlējušies izveidot pēc iespējas labāk vadāmu auto. Liekas, tas arī ir izdevies. Starp citu, vidējais degvielas patēriņš šim auto arī nav pārmērīgs – 11,1 litrs uz 100 km.

nissan350z2.jpg

ASV tirgū drīzumā būs pieejams arī Nissan 350Z kabriolets. Vai Eiropa arī drīkstēs braukt ar vaļēju jumtu? Par to vēl ziņu nav, taču Nissan 350Z kupeju varēsim iegādāties jau šā gada oktobrī. Bāzes versijas cena – tikai 33500 eiro. Tajā ietilpst seši gaisa spilveni, ABS, ESP, ksenona gaismas, kondicionieris un 18 collu vieglmetāla diski.

Mārtiņš Šīrants

 
Visi komentāri
 
87616. viesis 16.jūlijs 2003 8:41
0 0 Atbildēt

pašai mašīnai nav ne vainas, bet atkal veiksmīgs mārketinga triks ar to, ka 5 (piecas! dažādas) mašīnas nosauc vienā vārdā. nu no 69 gada mašīnas šitajā ir palicis tikai nosaukums un varbūt kādu līdzību varētu atrast apstāklī, ka abos ir izmantota dzelzs (Fe)

atgādina seno situāciju, kad iznākot 3 golfam (tas tad gada balvu dabūja) otrajiem golfiem (kāds tiek sakars ar trešajiem) cenas palecās jo golfs paliek golfs.

eiropā jau tas ieradīsies agri vai vēlu, ne jau par velti viņi ir "doļā" ar renault

87622. viesis 16.jūlijs 2003 9:00
0 0 Atbildēt

skumks, nedaudz atgaaina porshu

87623. viesis 16.jūlijs 2003 9:08
0 0 Atbildēt

es tikai nesaprotu nafig nosaukums ir 350Z, bet patiesiibaa ir tikai 280Z :-) vareeja tos 70Z veel piemest klaat.

87624. viesis 16.jūlijs 2003 9:11
0 0 Atbildēt

Bildītēs man patīk, bet izstādē kaut kā tomēr nekādu dižo iespaidu neradīja. Tas, ka salons vienkāršs man patīk, bet šajā gadījumā tas pat izskatījās patukšs, līdz ar to masīvs un vienveidīgs.

87632. viesis 16.jūlijs 2003 9:27
0 0 Atbildēt

Nu šitas bij viens no tiem izstādē, kurā es gribēju iekāpt, bet nevarēja, pat neviens durvis neatvēra, lai salonu apskatītu un vispār novietots ar viņš tā vienkārši maliņā bija un tāpēc nekādu vareno iespaidu neatstāja. Šito ja pareizi izstādē izvietotu, apgaismotu, tad i visi siekalotos ap viņu.

A ja 3,5litru motors, tad jau droš ka tos 280Zs tūningfirmas piedāvā nomainīt pret citiem simtiem Zs :)

87639. viesis 16.jūlijs 2003 9:42
0 0 Atbildēt

Arii WRX Sti un Evo VII maksaa aptuveni tikpat. Taa kaa shis nav vieniigais auto ar virs 250Zs un zem eur 40t. Zjeel amiishi un japiishi jau gadu vai divus rulee, kameer eiropieshiem atliek vien gaidiit labveeliibu us paraadiishanos tirdznieciibaa.

87640. viesis 16.jūlijs 2003 9:46
0 0 Atbildēt

A fotkas no kurienes? :)

87645. viesis 16.jūlijs 2003 10:06
0 0 Atbildēt

Pēdējā "AvtoPanorama" žurnālā lasīju, ka Japānā pastāv ierobežojums uz vieglo automašīnu jaudu, un tas ir tieši 280 Zs. Domāju, kas tas ir skaidrojums, kādēļ japāņi apstājās pie 280.

87651. viesis 16.jūlijs 2003 10:27
0 0 Atbildēt

nav ierobezhojums uz jaudu bet uz reklaamu! proti, razhotaajs var uzrazhot cik jaudiigu motoru grib, bet reklaamaa var teikt, ka ir 280. tas lai nesaaktos kari par jaudiigaakaas mashiinas titulu

87653. viesis 16.jūlijs 2003 10:29
0 0 Atbildēt

no priekshas nedaudz atgaadina Prelude, no aizmugures Lexus SC4... vai kaa tur vinjsh saucas... bet tas laikam ir foto efekts, jo dabaa autinjsh izkataas sakariigaak... nu smuks, smuks...

87663. viesis 16.jūlijs 2003 11:26
0 0 Atbildēt

Un ko par šo pasākumu saka www.200sx.lv? :)

87666. viesis 16.jūlijs 2003 11:43
0 0 Atbildēt

Es perku :))) Kur var pieteikties?

John

87668. viesis 16.jūlijs 2003 11:54
0 0 Atbildēt

MizX: tavs spriedums par vienkaarsho salonu man atgaadina pasenu testu aprakstu par auto Porsche 911 Turbo, bija taads naaves riiks savulaik :-) Uz jautaajumu, kaadeelj shii auto panelja un citu pribambasu liimenis ir apmeeram Golf1 liimenii, mashiinas autors atbildeja: ziniet, aatrumos ap 250 km/h shofferiitim ir pavisam citas nodarboshanaas sfeeras, kaa spaidiit podzinjas uz panelja vai krutjiit sazinkaadu audiosisteemu :-) Un vinjam bij pilniiga taisniiba. Kad savulaik mani pavizinaaja Vaacijaa ar LeMans Porsche (ar ielas regjistraaciju, VIPu vizinaashanai), kad brauceejs (savulaik slavenais rallists Walter Roehrl) pie 280 km/h taa mieriigi pateica, ka mums veel ir divi paarnesumi rezervee, tad es sapratu, ko noziimee aatrums. Jo pie triissimt km/h celjsh triecienveidiigi kljuust shaurinjsh shaurinjsh, no 4joslu autobaanja veidojas tacinja bezmaz auto platumaa :-) Kaadi tur saloni, kaadi navaroti. Ir aatrums, esi tu, do dies citu nav, un ja peec apmeeram kilometra ir "razvjazka", tad no tuvu 400 km/h jau ir jaasaak bremzeeties :-) Buutu pabraucis ar Countach - tur vispaar nekaa nav, DriversCar tiiraakajaa veidaa!

87679. viesis 16.jūlijs 2003 12:48
0 0 Atbildēt

auto labs un skaists, bet peec 10~15 gadiem tik vien buus kaa vecs japaanju shpoks, peec 20 gadi vinja vairs nebuus vispaar un peec 50 gadiem neviens vairs par taadu neko neatcereesies.

87680. viesis 16.jūlijs 2003 12:50
0 0 Atbildēt

Ja bet evo un subaru nav ta dzineja resursa kas shim 3.5!

87681. viesis 16.jūlijs 2003 12:55
0 0 Atbildēt

aaaa skaidrs kur taa vaina - Latvieshi pa leenu brauc

Tad jau tu katru riitu uz darbu ar 250km/h mauc

Cik biezi tu brauc virs 200 km/h???

Domaajams, ka biezzaak tu brauc krietni leenaak un tad jau pietiek laika apskatiities un paspaidiit podzinjas.

Veel vareeji uzrakstiit, ka formulaa ir mazs salons un maz extru - baigi stulbais autinjsh.

87683. viesis 16.jūlijs 2003 12:59
0 0 Atbildēt

350Z noziimee motora tilpumu. Nevis ZS. Šī ir sporta kupeja, nevis paarbuuveets gjimenesauto ar mezhoniigu jaudu, ka EVO un WRX vai STi. Panelis Nissan sporta caariem vienmeer ir bijis lakonisks un man patiik. Un Nissan sporta kupejas vienmeer ir rulleejushas. :) :)

87694. viesis 16.jūlijs 2003 14:54
0 0 Atbildēt

2 Zaarciniex

"WRX vai STi " - tas ir viens un tas pats!

87697. viesis 16.jūlijs 2003 15:30
0 0 Atbildēt

paardotaakais pasaulee? Corvette ir sarazhota jau 1,3 miljonos exemplaaru,ja nemaldos, 350Z tikai miljons. Kur logika?

87716. viesis 16.jūlijs 2003 16:11
0 0 Atbildēt

albee - paraadi man kaadu normaalu 20 gadiigu vaacieti bljin!!!

87720. viesis 16.jūlijs 2003 16:29
0 0 Atbildēt

wrx un sti tikai ovaals ar zvaigzniiteem ir viens un tas pats :P

20gadiigs normaals vaacietis? hhmmmmm, pirmaa naak praataa mercedes benz sl seerijas kupeja.

87729. viesis 16.jūlijs 2003 17:23
0 0 Atbildēt

Labs auto. Skat. to un vecākus www.300zx.lv.

87730. viesis 16.jūlijs 2003 17:43
0 0 Atbildēt

Vienu 300ZX riigaa redzeeju :P Nezinaaaju ka pie mums taadi braukaa, vismaz maniijis nebiju. Nu varen smux. A shitais bildees, nu arii taac skaistulis, liidz veikalam nebuutu kauns ar taadu braukt! :D

87732. viesis 16.jūlijs 2003 18:10
0 0 Atbildēt

to rakete: nokriiti vienreiz un iedur purnu zemee. :):)

87738. viesis 17.jūlijs 2003 0:23
0 0 Atbildēt

GG, nu tik traki naff :) reku MB kupejniica smukaa, taapat 6tais bembis, arii UrQ nav slikts apaaraac, ir jau arii vaacieshiem gliiti aparaati 20gv.

a elbee miil itaalju sievietes, vinjam var piedot nepareizu runaashanu :D

SWK

87830. viesis 17.jūlijs 2003 10:40
0 0 Atbildēt

Nu paskatiisimies kaa sadaliisies sporta auto tirgus kad paardosjanaa nonaaks Mazda RX-8:)

87887. viesis 17.jūlijs 2003 14:27
0 0 Atbildēt

Par patukšo salonu runāju tāpēc, ka bija tas gods to aptaustīt un pārbaudīt kā durvis virinās, kuru dizains man atgādināja ZIL, vien audums pa virsu -- gandrīz pilnīgi plakans. Kamēr ātri brauc, droši vien ne vainas, bet iesēžoties korķī un mēģinot ērtāk iekārtoties, kur novietot roku u.t.t., tad izrādās, ka variantu nav daudz. Par paneli neko nesaku -- japānis, kas attiecīgi var patikt un var nepatikt. Bet salona noformējums tomēr varēja būt interesantāks, tas, ka vienkāršs, tas ir forši.

87917. viesis 17.jūlijs 2003 17:31
0 0 Atbildēt

Interesanti, vinam tiesham ir tikai 280Zs, vai krietni vairak, ka jau daudziem sporta japaniem?

88075. viesis 18.jūlijs 2003 23:33
0 0 Atbildēt

Top versijas cena (iekšā salikts vis, vis, vis) 35 000 EUR Vācijā

Pēc DSF Motor vision

104916. viesis 17.novembris 2003 22:29
0 0 Atbildēt

pilniigs bullshits:"vieniigais auto ar vairaak kaa 250 Zs par 40 000Euro" . Ja panjem tos pashus japaanjus Mitsubishi Evo 7 vai Subaru Impreza STi, tad tas Nissans vienkaarshi atpuushaas.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

 

800 Zs mustangs - Shelby izlaiž Mustang Super Snake (+ FOTO) 2

Shelby American parādījis savu pirmo projektu, kas radīts uz jaunās S650 Mustang platformas. Lasīt vairāk

 

Gaidāmā sniegputeņa dēļ Rīgā ievieš "sniega biļetes" un bezmaksas sabiedrisko transportu autovadītājiem 9

Gaidot sniegputeni, Rīgā pirmdien tiek ieviestas "sniega biļetes" un autovadītāji varēs izmantot sabiedrisko transportu bez maksas, aģentūru LETA informēja Rīgas dome. Lasīt vairāk

 

Latvijas elektrisko automašīnu tirgū ienāk Ķīna; vai rietumu ražotājiem ir ko likt pretī? (+ VIDEO) 6

Pasaulē lielākā elektrisko automašīnu ražotāja Ķīna pagaidām gan mazā apmērā, bet sāk startēt arī Latvijā. Pasaulē otras lielākās ekonomikas pārstāvniecība ar šāda tipa transporta līdzekļiem pagaidām nav sevišķi liela, taču tuvāko gadu laikā tas varētu mainīties. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti