Saab 9-5 saņems jaunu turbodzinēju 8

1.augusts 2003 10:12

Pavisam drīz Saab 9-5 modeļu rindā nonāks vēl viena modifikācija, aprīkota ar turbodzinēju. Tas būs no 250 Zs deforsēts uz 220 Zs 2,3 litru dzinējs, kas pirms tam bija iespējams tikai 9-5 "top" versijās.

No nulles līdz simtam šis jaunums ieskriesies 7,8 sekundēs, bet maksimālais ātrums - 235 km/h. Bez šiem augstajiem dinamikas rādītājiem, jaunajam dzinējam būs arī pietiekama spēka rezerve - maksimālais griezes moments ir 310 Nm, kas tiek sasniegts jau pie 1800 apgriezieniem minūtē. Vācijā šāda auto modeļa bāzes versija maksās 34,500 €.

iAuto // lenta.ru
 
Visi komentāri
 
90680. viesis 1.augusts 2003 10:28
0 0 Atbildēt

Deforset par 30Zs - tads hokejs gan naf vajadziigs! :D

Ja nu vieniigi autinja cena mainaas par 10k eerikiem uz leju :D

90685. viesis 1.augusts 2003 10:42
0 0 Atbildēt

apcirpts turbinātors par to pašu cenu - kam tāds vajadzīgs??? Uz augšu un tikai uz augšu turbinēt vajag- 280 ZS un 350 Nm būs pašā laikā par tiem pašiem euriķiem!

90707. viesis 1.augusts 2003 11:15
0 0 Atbildēt

7,8s liidz simtam......ar 250zs dzineju un taadu griezes momentu un par taadu cenu....paldies nee

90719. viesis 1.augusts 2003 11:25
0 0 Atbildēt

Normāls marketings, cik atceros tad šādu dzinēju ar lielo turbīnu varēja dabūt tikai AERO versijai pārējiem nāca tikai zemspiediena turbīnas. Tagad būs pieejams arī cita komplektācija ar lielo turbīnu. Jaudas samazinājums ir domāts, lai būtu starpība starp AERO un pārējiem, kā tas ir arī ar vecajiem modeļiem.

90753. viesis 1.augusts 2003 12:38
0 0 Atbildēt

to viesis 01.08.2003 11:15

Izlasi uzmanigi tekstu... 7,8 sek ir apgrieztajai versijai....

90785. viesis 1.augusts 2003 13:44
0 0 Atbildēt

7,8 sekundes nemaz nav tik maz, ņemot vērā Saab svaru (pilnā masa ap 2,1 t, pašmasa 1,7 t). Pats braucu ar 250 Zs kombi un automātu, ar hronometru divas reizes pēc kārtas nomērīju 8,7 s līdz 100-tam (2 pieaugušie, 2 bērni plus bagāža). Pēc papīriem ir 8,5 s. Ikdienas braukšanā 250 Zs ir tā - sāc lidot, kurā ātrumā vien vēlies. Un vienīgi pilnīgs nezinātājs var pateikt, ka tas ir lēni.

90822. viesis 1.augusts 2003 16:17
0 0 Atbildēt

Bet bilde ta vel vecais 9-5 !!!

Zs tas ir pofig, galvenais lai ir griezes moments.

90852. viesis 1.augusts 2003 23:45
0 0 Atbildēt

Jaa, bildi gan vareeja jaunu ielikt. Taa ir veca AERO bilde. SAAB paarstaavji it kaa saka, ka peec paaris gadiem buus atkal jauna virsbuuve - pavisam savaadaaka. Gaaja runa arii par 9-2 izlaishanu naakamagad, esmu redzeejis arii skices (kopprojekts ar Subaru), bet viss apklusa un bilde no saabusa.com pazuda.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Fotogrāfs Gatis Rozenfelds atklāj 'Peugeot 3008' hibrīda patieso dabu (+ VIDEO)

Vai iespējams apvienot jaudu un dinamiku ar degvielas ekonomiju? Kā izrādās – jā! Ņemam modernu iekšdedzes dzinēju, papildinām to ar jaudīgu elektromotoru un bateriju bloku un - “Voilà”! 300ZS, visu riteņu piedziņa, 100 km/h 5,9 sek un degvielas patēriņš nieka 1,3 litri uz 100km. Izklausās neticami, bet tieši tāds ir mūsu šīs dienas testa auto – Peugeot 3008 HYBRID4. Lasīt vairāk

 

Arī Aston Martin elektrificēsies 1

Par pāreju uz elektriskās piedziņas spēka iekārtām paziņojis arī Aston Martin. Pirmais šādas konstrukcijas modelis varētu debitēt 2025.gadā. Lasīt vairāk

 

5 miljoni par ekskluzivitāti - Izlaists pēdējais Bugatti Divo (+ FOTO)

Molsheimā (Francija) pa Bugatti ražotnes vārtiem izbraucis pēdējais varenauto Divo eksemplārs no 40 vienību lielās sērijas, kur katra automašīna maksāja vismaz 5 000 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Miljoniem tas interesanti - rotaļu auto uz skrejceliņa (+ VIDEO) 1

Kāds puisis izdomājis, ka rotaļu elektroauto var uzlikt uz elektriskā skrejceliņa un palielinot ātrumu, noskatīties kura no mašīnītēm visilgāk noturēsies "trasē". Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti