Starp jau pieejamajiem dzinējiem, 122 Zs jaudīgo bāzes dzinēju, dīzeļdzinējiem (no 100 līdz 177 Zs) un jaudīgākajiem benzīna dzinējiem (175 un 211 Zs), beidzot pieejams arī pavisam jauns 2,2 litru dzinējs. Tiešās iesmidzināšanas tehnoloģija padaru šo dzinēju par vienu no izdevīgākajiem jaudas un benzīna patēriņa ziņā.
Šim dzinējam līdzīgu jau varam sastapt Opel Vectra, taču Opel Signum dzinējā pielietotās tiešās iesmidzināšanas tehnoloģijas padara to jaudīgāku un spēcīgāku (par 8 Zs un 17 Nm vairāk). Lieki piebilst, ka šis dzinējs ir krietni vien ekonomiskāks.
Degvielas vidējais patēriņš nepārsniedz 9,8 litrus uz 100 km. Braucot pa šoseju, degvielas patēriņš jau sāk pielīdzināties daža laba kompaktklases braucamā patēriņam – 6,8 litri. Tik smagam auto arī maksimālais benzīna patēriņš ir pieņemams – 14,8 litri uz 100 km. Salīdzinoši – dzinējam, kas iebūvēts Opel Vectra tas ir par 3 litriem lielāks. No 0 līdz 100 km/h Opel Signum, aprīkots ar jauno dzinēju, ieskriesies 9,8 sekundēs.
Tikai bez uztraukuma! Opel Signum netaisās izkonkurēt veco labo Vectra. Labāk paskatīsimies, kas tad atrodams Opel Signum salonā. Iekšpuse mums paver milzum daudz iespēju. Opel Signum – auto, ar kādu ikviens labprāt dotos ceļojumā. Daudzās kabatiņas, dažādos veidos nolokāmie sēdekļi – tas viss padara Opel Signum par multifunkcionālu māju uz riteņiem. Tieši tā – šajā auto pat varēsim ērti pagulēt. Vieta DVD un mazam ledusskapim arī ir atvēlēta.
Tos, kuru sejā parasti pavīd nicinošs smīns, ieraugot daža laba šāda tipa auto priekšējo paneli, varu apbēdināt – tas ir tieši tāds pats, kādu varam sastapt Opel Vectra. Un labi vien ir. Opel Vectra priekšējais panelis taču ir izdevies, vai ne?
Shearer, speciāli iauto
Foto: Auto Bild
Kurā bildē to priekšējo paneli var ieraudzīt????