Jaunā «Renault Megane» paaudze, kuras prezentācija notiks Parīzē 2002.gada rudenī, būs pieejama astoņās modifikācijās. Ierastajiem hečbekiem, universāliem un sedaniem pievienosies arī citas - jaunas - versijas, kas būvētas, balstoties uz nesenajām Renault konceptuālajām izstrādnēm...

Franču kompānija Renault plāno paplašināt Megane modeļu rindu līdz astoņām modifikācijām.
Kā jau ziņots, jaunums būs kļuvis nedaudz lielāks par priekšgājēju, tam būs jauns aizmugures daļas dizains, kā arī pašas modernākās aktīvās un pasīvās drošības sistēmas. Sākotnēji plānots demonstrēt piecdurvju hečbeku, bet jau nedaudz vēlāk - trīsdurvju hečbeku, kā arī kabrioletu.
Kompānija pie tā apstāties negatavojas - kopējais Megane modifikāciju skaits, kā planots, būs 8. Pie šeit minētajām pievienosies tādas modifikācijas kā universāls un sedans. Vēlāk parādīsies kupeja-kabriolets, kas būs analogs Peugeot 206 CC. Vēl viena interesanta modifikācija būs komerciālā Renault Megane versija, kurai būs kravas platforma.
Izvēles virsotnē, kā gaidāms, būs Renault Megane sporta versija ar virsbūvi, kas apvienos sevī gan kupeju gan sedanu. Šis auto būs būvēts uz Renault Talisman konceptauto idejiskās bāzes, kas tika demonstrēts Frankfurtes autošovā. Šis būs samērā dārgs auto, kura izstrādē ir piedalījusies pazīstamā angļu kompānija TWR.
Tādā veidā Renault vadība plāno atdalīt Renault Megane plaša patēriņa versijas no daudz dārgākajām un prestižākajām modifikācijām - kupejas un kupejas-kabrioleta.
iAuto/lenta.ru
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.
Kāds ir maksimālais ātrums?