Parunāsim vēlreiz par pūšanu «trubiņā» 29

 
21.janvāris 2004 9:37

Lielākais vairums iauto lasītāju (pēc maniem novērojumiem) izsaka sekojošu ideju - ja reiz pūst alkohola pārbaudei «trubiņā», tad darīt to bez protokola aizpildīšanas – no vienas puses pareizi, tas aizņem mazāk laika, bet...

BET ir MK noteikumi, kas nosaka kārtību, kādā tiek veiktas alkohola pārbaudes un, manuprāt, kamēr šādi noteikumi pastāv – gribam to vai nē, tie tomēr IR jāpilda un CP darbiniekiem tas ir jādara cieši sekojot likuma burtam (Atceramies – a/m vadītājs drīkst darīt visu, kas nav ar aizliegts, bet valsts amatpersona drīkst darīt tikai to, kas tai atļauts).

Ja jau bez protokola ir vienkāršāk, tad jāatceļ MK noteikumi, un basta! (Kā ideja CP pārbaužu paātrināšanai reidu laikā – obligāta čeka izdruka, bez protokola, jo manuprāt pārbaudes čeki šķiet ir numurēti tāpat kā kases čeki veikalā, par kuriem varētu pieprasīt atskaiti un neuzskatu, ka tas prasītu vairāk par dažām sekundēm.)

Šādi MK noteikumi, manuprāt, ir izstrādāti tāpēc, lai samazinātu braucošos alkohola reibumā. Citi man nepiekritīs, bet kā variantu piedāvāju vielu pārdomām:

Piekrītu, ja neesi dzēris, tad nav problēmu iepūst, ātri un fiksi, bet ja esi, tad teorētiski protokola aizpildīšana vai neaizpildīšana jau tāpat it kā neko nemaina, bet...
Ja nav aizpildīts protokols, par kuriem, domājams, CP darbiniekiem ir jāatskaitās, tad pozitīva (lasi virs 0.49 promilēm) rezultāta gadījumā, tas ļauj veidoties interesantai situācijai – nav protokola, nav čeka, nav pierādījumu, var ar negodīgu CP darbinieku mēģināt par zināmu summu vienoties, ka viens otru nav redzējuši un nekāda alkohola konstatācija nav bijusi. Proti, finālā CP darbinieks ir ieguvis zināmu atlīdzību par risku, bet iereibušais autovadītājs palicis nabagāks, bet tomēr iereibis turpina savu ceļu, kā visi pārējie. Tātad – ja protokols ir aizpildīts nekādas vairs runāšanas, jo par protokolu IR jāatskaitās.

Teiksiet process ir ilgs, sēdi, raksti gaidi, kavē... Tā nu tas ir, bet ir otra puse – CP darbiniekam jau arī ne visai patīk visu rakstīt, ķēpāties utt. (Viņš taču ir tāds pats cilvēks kā pārējie.) Tas liks parādīties nelielam profesionālismam – noteikt pēc skata vien – ir vai nav automašīnas vadītājs dzēris. Tātad, ja negribi ķēpāties ar papīriem, proti novērtēt vai ir vērts veikt pārbaudi. Nedomāju, ka tas būtu tik sasodīti grūti, diendienā strādājot piešaut aci.

Esi dzēris nebrauc – paliec, kur esi līdz skaidrumam vai palūdz draugus, lai atbrauc tev pakaļ, savāc tevi. Ja negribi tur palikt, nevari vai nevēlies auto atstāt konkrētajā vietā sarunā, lai draugi parūpējās arī par Tavu auto, tas nemaz nav tik sarežģīti izdarāms, kā pirmajā brīdī šķiet.

Nepatīk protokola pildīšana, tad atceļam MK normas un turpinām veicināt bagātu iedzērāju braukāšanu pa ceļiem, vai arī atstājam un darām visu pēc likuma burta un tad, cerams, nebūs nepamatotu «trubāpūšanu» - jo, ja reiz mums ir profesionāli CP darbinieki, tad pamanieties atšķirt no pirmā acu uzmetiena, vai vadītājs ir vai nav dzēris, un pārbaudi ar protokolu uzsākat pamatotu aizdomu gadījumā.

Es ceru gan uz CP, gan uz vadītāju sapratni. Jo bez CP uz ceļiem būtu bardaks, bet būtu labāk, ja attiecības būtu labas no abām pusēm. Reizēm pat vienkārši noparkots CP auto, kādas ielas malā, pat bez CP darbiniekiem tajā (!), spēj disciplinēt satiksmes plūsmu, veicot galveno uzdevumu – nodrošināt drošu ceļu satiksmi!

Palaidniex

 
Visi komentāri
 
111934. viesis 21.janvāris 2004 9:50
0 0 Atbildēt

Manuprat, pat, ja pirms pushanas trubinjaa, sastaada protokolu, ir iespejams vienoties ar CP, ka itkaa neesi dzeeris. Tas neko nemaina! CP vienkaarshi iebaazh naudinju kabaa un ieraksta, ka Tavas promiles ir bijushas normas robezhaas!

111937. viesis 21.janvāris 2004 9:56
0 0 Atbildēt

Es te mazliet ne pa teemu, bet kur es varu uzzinaat kaadi dokji man jaaraada, ja mani aptur Valsts Policija? Kjipa biju dzirdeejis, ka tiesiibas, vai ko citu nemaz shiem nevajagot raadiit. Nekur par to nevaru infu atrast. Un vai shie driikst man veikt alkohola paarbaudi, jeb shiem jaasauc CP ?

111938. viesis 21.janvāris 2004 9:58
0 0 Atbildēt

respect!

111939. viesis 21.janvāris 2004 9:59
0 0 Atbildēt

25. Mehāniskā transportlīdzekļa vadītājam jābūt klāt un pēc policijas darbinieku, robežsargu (uz valsts robežas un pierobežā) vai muitas darbinieku (muitas zonā) pieprasījuma (traktortehnikas vadītājam — arī pēc Valsts tehniskās uzraudzības inspekcijas darbinieku pieprasījuma) jāiedod pārbaudei šādi dokumenti:

25.1. dokuments, kas apliecina tiesības vadīt atbilstošas kategorijas transportlīdzekli (1.pielikums).

Vadītāja apliecība, kas pieteikta kā zudusi vai nozagta, nevar tikt izmantota par dokumentu, kas apliecina tiesības vadīt atbilstošas kategorijas transportlīdzekli, ja tās vietā saņemta jauna vadītāja apliecība. Personai aizliegts iegūt vadītāja apliecību laikā, kad tai ir atņemtas tiesības vadīt atbilstošas kategorijas transportlīdzekļus;

25.2. transportlīdzekļa reģistrācijas dokumenti;

25.3. dokuments (uzlīme) par transportlīdzekļa īpašnieka civiltiesiskās atbildības obligāto apdrošināšanu.

Uz Latvijā reģistrēta autobusa, vieglā un kravas automobiļa jābūt satiksmes ministra noteikta parauga uzlīmei par transportlīdzekļa īpašnieka civiltiesiskās atbildības obligāto apdrošināšanu, ja apdrošināšanas standartlīgums noslēgts uz trim mēnešiem vai ilgāku laikposmu.

Uz Latvijā reģistrēta transportlīdzekļa nedrīkst būt uzlīmes par transportlīdzekļa īpašnieka civiltiesiskās atbildības obligāto apdrošināšanu, kas neatbilst satiksmes ministra noteiktajam paraugam vai kurām beidzies derīguma termiņš;

25.4. dokuments (uzlīme) par satiksmes ministra (traktortehnikai — zemkopības ministra) noteiktajā kārtībā veikto valsts tehnisko apskati;

Uz Latvijā reģistrēta transportlīdzekļa nedrīkst būt uzlīmes par valsts tehnisko apskati, kas neatbilst satiksmes ministra (traktortehnikai — zemkopības ministra) noteiktajam paraugam vai kurām beidzies derīguma termiņš;

25.5. dokumenti, kuri saskaņā ar šiem noteikumiem un citiem normatīvajiem aktiem vadītājam nepieciešami, lai vadītu attiecīgu transportlīdzekli vai pārvadātu attiecīgu kravu (bīstamu, lielgabarīta, smagsvara u.tml.);

25.6. pilnvara transportlīdzekļa lietošanai, izbraucot no Latvijas, ja nav klāt transportlīdzekļa īpašnieka. Pilnvarai ir obligāts notāra vai citas Civillikuma 1474.pantā norādītās personas apliecinājums; ja transportlīdzekļa īpašnieks (turētājs) ir juridiska persona, pilnvaru var apliecināt arī transportlīdzekļa īpašnieks (turētājs).

Mehāniskā transportlīdzekļa vadītājam, kas ierodas Latvijā no ārvalstīm, atļauts vadīt transportlīdzekli, ja vadītājam ir klāt Eiropas Savienības valsts izsniegta vadītāja apliecība vai vadītāja apliecība, kurā saskaņā ar 1968.gada Konvenciju par ceļu satiksmi norādīta atbilstoša transportlīdzekļa kategorija.

Tramvaja un trolejbusa vadītājam jābūt klāt un pēc policijas darbinieku pieprasījuma jāiedod pārbaudei šo noteikumu 25.1. un 25.3.apakšpunktā minētie dokumenti.

111946. viesis 21.janvāris 2004 10:12
0 0 Atbildēt

Paprasi ikai lai aizpilda protokolu – uzreiz buuus texts «Kas probleemas? Baigi gudrs esi? Uzraadi uzreiz aptiecinju bugatieri trijstuuri! utt»

Vinji tcu ir amatpersonas un taatad driikst par tevi panjirgaaties :(

111947. viesis 21.janvāris 2004 10:13
0 0 Atbildēt

TNX viesi, bet kaa ir ar taam alkohola paarbaudeem? Shie mani driiks aicinaat uz savu bobonu trubaa puus, jeb lai mani no mashiinas izvilktu vajag CP ?

111951. viesis 21.janvāris 2004 10:19
0 0 Atbildēt

Atceramies veel kaadu likuma normu - Aptiecinja, trijstuuris un ugunsdzeeshamais peec LR likumdoshanas ir jaauzraada tikai Tehbniskaas apskates vietaa! Taatad izsniegtaa uzliime liecina par sho triju lietu esamiibu a/m. To lietu uzraadiishana CP darbiniekam apturot a/m nav likumaa atrunaata, taatad nav jaauzraada! Atceramies iauto darbinieku situaaciju pagaajushaa gada pavasarii pie SPICES. To, ka shiim 3 lietaam ir jaabuut auto es neshaubos un man taas vienmeer ir, jo nekad nevari zinaat, kas atgadiisies celjaa. Gluzhi kaa ar prezervatiiviem kabataa.. :))

Manupraat paardodot jaunas a/m buutu likumaa jaanoraada, ka lietoshanai LR paardodamaas jaumaas a/m buutu obligaati jaanokomplektee ar shiim lietaam un punkc. Tie nav kovriki un ar vai bez tiem likumaa noraadiitaa kaartiibaa TA var iziet...

111969. viesis 21.janvāris 2004 11:04
0 0 Atbildēt

to viesis 21.01.2004 09:50:

Situaacija nav tik primitiiva- ja tev paraadiis piem. >1%%, shaubos ka kaut ko sarunaasi ar protokolu, jo par katru gadiijumu, kur ir paarsniegtas 0.5%% alkometrs drukaa cheku un par katru izdrukaato cheku ir jaatskaitaas un liidz ar to iedomaajies cik ticama ir situaacija, ka no saakuma ir normaals reibums, a peec 30min jau ir zem 0.5%%. Tipo nereaali izklausaas.

Aniivej- imho ir jaabuut loham lai shmigaa brauktu. Un kaa teica viens mans choms- lohus vajag draazt.

111973. viesis 21.janvāris 2004 11:10
0 0 Atbildēt

4. Transportlīdzekļa vadītāja pārbaudi ir tiesīgi veikt Valsts policijas Ceļu policijas darbinieki un Valsts policijas iecirkņu inspektori (lauku rajonos).

www.iauto.lv/article.php?sid=4355&id=48

111983. viesis 21.janvāris 2004 11:35
0 0 Atbildēt

informēju, ka jebkurš pūtiens LION aparātā tiek nofiksēts tā atmiņā, un tapēc noslēpt rādījumus nav iespējams, jo tie tiek ļoti stingri kontrolēti.

111985. viesis 21.janvāris 2004 11:39
0 0 Atbildēt

Starp citu.

Jautaajums iauto redaktoram. Kaa notiek iekaartas paarbaude pirms tajaa iepuush a/m vadiitaajs? MK noteikumos ir rakstiits, ka jaaveic iekaartas tests, kaa tam ir jaanotiek?

111988. viesis 21.janvāris 2004 11:57
0 0 Atbildēt

Ja pasaule būtu ideāla, viss notiktu tā kā šinī rakstā ieteikts.

112001. viesis 21.janvāris 2004 12:33
0 0 Atbildēt

Var gan būt,ka ir1%un pēc 30 min piem 0,2%.

112011. viesis 21.janvāris 2004 13:12
0 0 Atbildēt

Tad jau viss ir kaartiibaa, aizbrauc uztaisi mediciiniskaas analiizes alko promillju noteikshanai un tevi palaizh valjaa...

112018. viesis 21.janvāris 2004 13:32
0 0 Atbildēt

Būtu labāk priecājušies, ka CPisti mēģina izķert motorizētus alkānus no ceļiem, lai mēs varētu droši braukāt apkārt bez riska kādu tādu dabūt sejā. Ja visiem rakstīs protokolus, tad pārbaudāmie zaudēs vairāk laika un pārbaudītāji mazāk varēs pārbaudīt = samazināts darba ražīgums = samazināta drošība uz ceļiem.

Neredzu jēgu principiālam juridiskam kašķim, ja policis dara sabiedrībai derīgu darbu, neliekot no tā īpaši ciest arī nevainīgiem ļaužiem (protokola nesastādīšana manu veselību negrauj).

112025. viesis 21.janvāris 2004 14:52
0 0 Atbildēt

likums ir likums, saprotams, ka lielāks darba ražīgums būtu arī, ja narkotiku tirgotājus, slepkavas un citus mirlas izšautu uzreiz bez tiesas, bet tā gan likums neatļauj...

112028. viesis 21.janvāris 2004 14:56
0 0 Atbildēt

Nu, nepiekrītu Gasjs replikai par frāzi: samazināts darba ražīgums. Par policistu rakstītneprasmi, slinkumu, darba organizāciju autovadītājiem NAV jāatbild. POLICISTAM, kā valsts amatpersonai, ir precīzi un bez apšaubāmām interpretācijām, jāievēro likumi un MK noteikumi. POLICISTS nav tiesīgs izvēlēties, kurus normatīvos aktus ievērot, un kurus ne. Arī visiem dzirdētais PLAŠI pielietotais termins REIDS nevar tikt uzskatīts par pietiekošu argumentu, normatīvo aktu darbības apturēšanai kādā noteiktā "reida" darbības laikā. Tātad, šobrīd, pēc normatīvo aktu redakcijas uz šodienu, alkohola testa pārbaudes izpilde PIRMS testa, ir OBLIGĀTA. Bez alternatīvām.

Ja runa iet par darba "ražīgumu", tad par to ir jādomā pašiem reida organizētājiem. Pastāv iepēja reida laikā klāt pieaicināt policijas rakstvedes,grāmatvedes,sekretāres,ekspertes,kasieres,

datorspeciālistes un pat Policijas akadēmijas studentus, kuri palīdzēs realizēt attiecīgā protokola izpildes procesu. Slinkums ,diemžēl, ir bija raksturīgs arī padomju autoinspektoriem. Atceros, ka 70-80.gados, posteņos atbildīgais reida vadītājs - autoinspektors sēdēja VAI mašīnā, un tikai parakstīja gatavos protokolus, kurus pakalpīgi sarakstīja tolaik izplatītie autoinspektoru palīgi - družiņņiki. Piebildīšu, ka šie družiņņiki tajos laikos nebija nekādi bomži, bet gan ļoti inteliģenti un izglītoti cilvēki - LVU docenti,profesori, inženieri un pat dakteri. Bet družīņņika uzlīme uz priekšējā loga, tolaik arī bija itin drošs garants, ka CSN pārkāpums tiks piedots. Lai kļūtu par auto-družiņņiku, arī bija vajadzīgs blats. Līdzīgi - kā nesen, lai kļūtu par policista palīgu.

112029. viesis 21.janvāris 2004 14:59
0 0 Atbildēt

nākamreiz braukšu šmigā un teikšu, ka šoreiz man ir REIDS, tamdēļ esmu izlēmis atkāpties no likuma...

112031. viesis 21.janvāris 2004 15:20
0 0 Atbildēt

Ja vadaas peec katra siikaakaa likuma punktinja, ta pie stuures vispaar nav veerts seesties! Kas jums savi likumi un moraales normas nav? Man ir! :D

112036. viesis 21.janvāris 2004 15:50
0 0 Atbildēt

Nu, tad jaamaina MK noteikumi, ja reiz tos ir tik gruuti ieveerot!

Ir noteikumi, tie IR jaapilda, naoteikumi ir trauceejoshi - tie jaamaina.

112081. viesis 22.janvāris 2004 9:07
0 0 Atbildēt

nesaprotu, ja kāds grib protokolu, paprasi lai uzraksta, ja nevēlies kavēties uz kādām piecpadsmit minūtēm, iepūt un viss..., nesaprotu, kas par problēmu!!, CP inspektorm ir divpadsmit darba stundas, steigties nav kur, tapēc tie kuriem gribas kasīties, tiks ar godu apkalpoti:))), tapēc nesaprotu raksta jēgu. Vai tad kādam KASĪKLIM ir ticis atteikts uzrakstīt protokolu????

112082. viesis 22.janvāris 2004 9:43
0 0 Atbildēt

viesis 21.01.2004 14:59

Laps! ja jau reids, tad reids, izpildu pilsoņa pienākumu, vēlos atmaskot negodīgās un korumpētās amatpersonas! Ielieku ribās polšu un braucu! Man ir reids, likumu varu neievērot!

112104. viesis 22.janvāris 2004 11:02
0 0 Atbildēt

Izskatās ka iauto var jau nodibināt atsevišķu zonu cilvēkiem ar mazohistiskām tieksmēm. Nākamais raksts droši vien būs par to, ka protokols jāsastāda katru reizi, kad tiek apturēta kāda automašīna jo:

[b]Lai apturētu jābūt iemeslam, un ja ir iemesls, tad tas jāfiksē protokolā[/b] :) :) :)

112109. viesis 22.janvāris 2004 11:20
0 0 Atbildēt

Viesa 11:02 ideja nemaz nav tik slikta - ja tml. normu ieviestu kaut uz pusgadu, un liktu CP darbiniekiem fiksēt katru auto apturēšanas gadījumu, precīzi un motivēti pamatojot KATRA auto apturēšanas faktu, CP darbinieku kvalifikācija, izaugsme, ATBILDĪBA PAR SAVU DARBU, mundiera godu, ... PIEAUGTU vērā ņemamos līmeņos. Cik bieži šodien nav situācijas, kad jauni "zaļi" zēniņi - CP darbinieki, vienkārši lai demonstrētu savu PĀRĀKUMA apziņu un VARU, aptur automašīnas, kuras viņiem nepatīk personisku apsvērumu dēļ. Neaizmirsīšu Jelgavas gadījumu pirms pāris gadiem, kad prasts CP darbinieks vispār bez izglītības, piekāva Akadēmijas profesoru, kura Volgai nedega.... gabarītlampiņa. Ja nekļūdos, šo darbinieku pat neizmeta no darba CP sistēmā.

112110. viesis 22.janvāris 2004 11:23
0 0 Atbildēt

Mana pieredze ir taada - Ir meegjinaats prasiit rakstiit protokolu, nevienu no reizeem taads netika staadiits un CP darbinieka aizbildinaajumi aiznjeema 3X vairaak laika nekaa protokola staadiishana! Taapeec redzu pamatu shaadam rakstam. Pieljauju ka jaapiekriit autoram - ja jau neraxtam protokolu tad arii atceljam vai mainam MK noteikumus. Sanaak ikdienishkja nelikumiiba.

Ja apstaadina un ir iemesls to dariit - man nav pretenziju pret CP, pac jau vien esmu ko paarkaapis! Bet aptureeshanas tikai taapeec, ka gribaas apskatiit manus dokumentus un vai nav redzeeta taada mashiina kaa man ir absurda nelikumiiba.

Paarsniedzu aatrumu, mani aptur jaamaksaa sods, jo esmu paarkaapis likumu. CP darbinieks riikojas neatbilstoshi likumam, MK noteikumiem vai darba instrukcijaam - viss ir pofig. Stulbi kautkaa.

Piekriitu raxtaa mineetajam - a/m vadiitaajs var dariit visu kas nav aizliegts, bet valsts amatpersona tikai to, kas ir atljauts.

Kad peedeejo reizi kaads CP darbinieks ir sanjeemis raajienu par savu pilnvaru paarkaapshanu un vai instrukciju neieveeroshanu?

Sanaakushi te njunjas, kas saka - te neko izmainiit nevar. A kaac no ruuceejiem ir ko meegjinaajis maniit???

Ne velti ir teiciens - kameer buus aitas, buus, kas taas ceerp.

112218. viesis 22.janvāris 2004 22:16
0 0 Atbildēt

Pie fričiem tās štelles ir vienkāršotas - tur protokols nav jāraksta.

Friči atšķirībā no mūsējiem CP ,parasti gan aptur tikai par reālu pārkāpumu. Viņu izpratnē pie mums rīkotie TOP reidi jāņos ziemsvētkos un lieldienās u.c. ikdienišķās reizēs - no organizatoriskā un norises viedokļa, balansē uz cilvēktiesību pārkāpuma robezas. Esot šokējis gadījums kad CP policis piegājis pie viņu auto, un šoferim prasījis doķus - kad auto vispār stāvējis Priedainē pie caurlaižu automāta. Stāvējis-nevis braucis!!! Otreiz bez iemesla jau apturējis cits CP policis kad pārbraukuši tiltam un apstājušies RIMI stāvvietā...? Pēc tam vēl XXL reizes Jūrmalas pilsētā dažu dienu laikā...?? Pēc visa ,nebrīnoties, kāpēc rietumu viesi pie mums nebraucot. Vot, Palangā , nekas tāds neesot. Divu nedēļu laikā, neviens vietējais neesot šiem vispār piegriezias uzmanību, kolegi bijuši laipni rādījuši ceļu,runājušies angl.

Ja pie viņiem vāczemā notiktu tādi reidi kā jūrmalā, vai arī policis kasītos klāt stāvošiem auto - puse no policijas nodaļas būtu atlaista. Kaut ko līdzīgu drīkst veikt tikai izbēgušu bandītu ķeršanas laikā . Šmigotāju braukšanu CP darbinieks Vācijā gan spējot atpazīt nekļūdīgi - neesot kā pie mums kad jāapturot 500 vadītāju lai noķertu 5 dzērājus. Kad stāstījis saviem friču kolēģiem par Latvijā redzēto kolēģu darbību , visi smējušies kā kutināt... No tā visa - pats domājot ka pie vainas esot palikusī padomju domāšana slikta izglītība,nepareiza kadru atlase, kāre pēc vieglas pelnas. Ne visi varot strādāt CP. Vācijā - no 100 štata policistiem tikai 5 varot kļut par CP darbiniekiem. Atlase esot stingra.

Tā man stāstīja profesionāls vācu policmenis kurš vasarā īsu brīd atpūtās Jūrmalā - Nemo.

112220. viesis 22.janvāris 2004 23:25
0 0 Atbildēt

Te tev nav Vacija. Padoma par to.

112244. viesis 23.janvāris 2004 9:39
0 0 Atbildēt

Bet - Latvija tomēr pavasarī būs jau ES, un tas vismaz, Latvijas autolietas, pietuvinās Vācijai. Varbūt, arī Latvijas CP ierindas darbiniekiem būs lielākas iespējas piedalīties darba prakses apgūšanā ES valstīs. Domāju, ka viens,otrs godīgāks Latvijas CP ierindas darbinieks, pēc nedēlas prakses uz ES autoceļiem, dzimtenē atgrieztos stipri sakaunējies, un visticamāk - rakstītu atlūgumu. Šobrīd, cik zināms, tml. komandējumos dodas tikai un vienīgi CP vadības līmenis, un apgūst vācu alus dzeršanas tradīcijas.

112251. viesis 23.janvāris 2004 10:09
0 0 Atbildēt

Bet Latvija ieksh ES bus tikai pirmo gadu. Mums lidz frichu limenim vel augt un augt.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 7

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti