Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Varbūt Rīgā būs prāmis pār Daugavu? 11

 
7.marts 2004 20:55

Rīgā būtu lietderīgi ieviest prāmjus Daugavas lejtecē, kas automašīnas pārvadātu starp abām pilsētas daļām un arī atvieglotu kravas automašīnu nonākšanu ostā.

Par šādiem SIA "Imink" veiktā pētījuma rezultātiem aģentūrai BNS pastāstīja Rīgas domes Preses un sabiedrisko attiecību nodaļā.

Pētījuma autori secinājuši, ka ir lietderīgi ierīkot prāmju pārceltuvi pāri Daugavai starp Bolderāju un Vecmīlgrāvi, jo tas uzlabotu satiksmi pār Daugavas tiltiem. 2005.gadā pieprasījums pēc pārvadājumiem pāri Daugavai varētu sasniegt apmēram 260 transporta vienību stundā abos virzienos. Satiksmei būtu jābūt ar intensitāti viens vai divi reisi stundā, ko nodrošinātu divi prāmji, no kuriem katrs spētu uzņemt aptuveni 60 vieglo automašīnu.

Pēc konsultantu domām, pārceltuves ierīkošana ļautu samazināt transporta plūsmu pār tiltiem un ietaupīt ceļā pavadīto laiku atsevišķos gadījumos pat no 90 līdz 45 minūtēm. Prāmju ieviešana atmaksātos piecos gados.

Rīgas domes Satiksmes departamenta direktors Ivars Zarumba aģentūrai BNS pastāstīja, ka departaments šobrīd saņēmis no "Imink" tikai vienu pārskatu, tādēļ šobrīd tiek gaidīta otra, pēc kuras saņemšanas rīkos semināru, kurā analizēs šo projektu. Vēl arī netiek atklātas projekta domājamās izmaksas.

Taču Zarumba atgādināja, ka "šī lieta jāskata kompleksi, jo viena lieta ir prāmji, taču vēl ir arī vajadzīgas piestātnes un operatori, kas apkalpos satiksmi".

Aģentūra BNS jau ziņoja, ka ekonomiskā pētījuma veikšana upju prāmja izveidošanai Daugavas lejtecē, lai atvieglotu kravas automašīnu nonākšanu Rīgas ostā, Rīgas domei izmaksāja 16,27 tūkstošus latu.

BNS

 
Visi komentāri
 
117671. viesis 7.marts 2004 22:32
0 0 Atbildēt

izklausas pec karteja sviesta... un 16K izgruust par kaut kadu sranu petijumu kura ta ari neko neizpeta... :)

117686. viesis 8.marts 2004 8:37
0 0 Atbildēt

Vispār man jau arī liekas neticami, ka tas varētu būt izdevīgi. Bet varbūt Vecmilgrāvja autoīpašnieki tā nedomā.

117716. viesis 8.marts 2004 9:59
0 0 Atbildēt

Izdevīgi tas būtu domes amatpersonām... Kaut kur jau bija izķidāts šis variants un atklāts, ka kur tur Vācijā uzcēluši tiltu un nav vairs kur grūst viņu vecos prāmjus, kas tur kursējuši, tad nu atraduši Rīgu un taisa baigo biznesa plānu...

117725. viesis 8.marts 2004 10:17
0 0 Atbildēt

Manupraat kaadam atkal gribas uzvaariities... Protams, ka shaads risinaajums atvieglotu daudzu cilveeku ikdienas braukshanu, bet kaa tas vareetu izskatiities ziemaa, veetraa utt...? Vairaak tas vel uz to - sabremzeejam ziemelju un dienvidu Daugavas tiltu/tunelju izbuuvi un pa to burzmu uzvaaramies...

Labaak buutu aatraak straadaajushi pie tiltu projektiem un tos aatraak realizeejushi. Ja praamis pilniibaa ir privaatbizness un neprasa nodoklju maksaataaju liidzekljus - kaapeec gan ne, ja nu vieniigi praamju iipashnieki nav ieintereseeti tiltu buuves bremzeeshanaa...

Neesmu veel kautkaa pamaniijis nekaadas reaalas - celtnieciskas aktivitaates tiltu izbuuvee, un Ziemelju tunelja izbuuves ekonomisko pamatojumu un izpeetes procesaa izgaazts milziigs pikjis, bet iisteniibaa viss ir noklusis un aizmirsts.

Esmu par papildus paarvadiem paar Daugavu, bet gan tiesa reaaliem un ekonomiskiem, veelams bez neizprotamas kaveeshanaas...

117739. viesis 8.marts 2004 10:45
0 0 Atbildēt

:D

117765. viesis 8.marts 2004 11:43
0 0 Atbildēt

Bet ja tā godīgi - kas tam Klaipēdas prāmim vainas, uz kuršu kāpu ? ērta,fiksa uz/no braukšana, atpūtas pauze brauciena laikā, zināms īss romantikas mirklis...Ja labi uztaisa piebrauktuves, protams, pika laikā ar to var ātrāk pāri Daugavi tikt. Ne velti, leiši Klaipēdā pat otru prāmju piestātni uztaisīja.

117825. viesis 8.marts 2004 16:41
0 0 Atbildēt

mosh Lielo Kristapu II sarunaat? :D

//chainz

117851. viesis 8.marts 2004 20:15
0 0 Atbildēt

OFIGETJ kaada praatu peerle , idejas urogaans .

117867. viesis 8.marts 2004 23:08
0 0 Atbildēt

kaut kas jau te ir vajadziigs, tomeer diezgan liela ir taa kustiiba, daudz ljautinju dziivo bolderaajaa un mauc shanceet uz vecmiilgraavi un otraadaak, pasham ar ir klienti no bolderaajas, paskaties pa logu, ash pat namu redzi paari daugavai, a braukt chut ne 50 km:-|

nu tajaa vietaa veetra faktiski neiespaido neko, taapat arii ledus, kugji ta riigas ostaa ienaak cauru gadu...

a vot par shitaadu shit izgruust 16 shtukas!!!! ble, par taadu pikji arii es vatreetu sho to papeetiit!

117871. viesis 9.marts 2004 0:05
0 0 Atbildēt

Norvēģos, Vācijā ostu pilsētās diezgan plaši pielietojas....

118157. viesis 10.marts 2004 9:05
0 0 Atbildēt

norvēģijā ir ezers (mjosa) pāri par 100 km garumā, bet platumā pāris kilometru. tur kursēja prāmis (apmēram ezera vidū pretī Gjovikai). apmēram 12 gadus atpakaļ tur uzbūvēja tiltu pāri ezeram. sākumā tilts bija maksas. prāmis (privātais) maksāja 15-30 norvēģu naudiņas (atkarībā no nopirkto braucienu skaita, ķipa 1 reize 30, bet ja ņem 1000 braucienus, tad 15) tilts maksāja 20 naudiņas par reizi (arī tur bija iespējams nopirkt ķipa abonementu par 15 naudiņām par reizi. tas ir VALSTS tilts un atmaksājās 4 gadu laikā. pēc tam 1996 gadā maksa par tiltu tika atcelta. Prāmis DABĪGĀ NĀVĒ nomira VIENU GADU pēc tilta pabeigšanas (1993 gadā). pirmkārt prāmim piebraukt nebija ne tuvu tik ērti kā tiltam - valsts uzbūvēja arī normālu ceļu, otrkārt prāmis parasti bija jāgaida bet no prāmja līdz tiltam ir tikai kādi 5 km.

prāmja īpašniekiem pagāja vairāki gadi līdz 98 gadā prāmis tika pārdots un pārtaisīts par izpriecu "kruīzprāmi", kas vizinājās pa ezeru.

NU NEATRADA NORVĒĢI TĀDUS LATVJU BĀLELIŅUS, KAM IESMĒRĒT VECU LŪZNI - ĶIPA VIŅŠ JUMS BAIGI VAJADZĪGS - sakaina sija uzmurgo vajadzīgo "pētijumu" ar ko tautiņai aizmālēt acis un projekts aiziet. pilsoņi ar nevienam nevajadzīgo prāmi laimīgi (nogrūduši lūzni), pilsoņi latvijā, kas paraksta papīrus arī laimīgi (tikuši par pāris desmitiem štuku bagātāki)

Latvija jau sapiķoja par vienu SUPERKUĢI, kurš savulaik tika iestūrēts tās ūdeņos. kā domājiet neviens no latvijas pildspalvu vicinātājiem nedabūja ķepā????

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mīlēt vai nīst - jaunie Jaguar neatstās vienaldzīgu nevienu (+ FOTO) 9

Prezentēti jaunās ēras Jaguar. Automašīnas ir tik neparasta dizaina, ka varianti lielākoties ir tikai divi – tos mīlēs vai ienīdīs. Lasīt vairāk

 

No šī verķa bīsies visi kreisie dīzeļi. Kā darbojas jaunākais kvēpu testeris? (+VIDEO) 92

Jau 2025. gadā to dīzeļauto īpašniekus, kuru spēkrati ražoti pēc 2013. gada, ikgadējā tehniskā apskatē gaida jauna atgāzu kontroles kārtība. Dūmainības mērījumu vietā tiks mērītas t.s. cietās daļiņas jeb, vienkāršāk sakot, kvēpi. Lasīt vairāk

 

Izvēlēts Lietuvas Gada auto 2025, tie ir veseli trīs (+ VIDEO) 14

Šīs nedēļas nogalē notika Lietuvas Gada auto 2025 uzvarētāju izvēlēšana, kas mūsu kaimiņzemē notiek izvēlot labāko trīs cenu kategorijās. Lasīt vairāk

 

Stāsta speciālists - kam bija nepieciešama un kā tika izmantota dzelzceļa platforma (+ VIDEO) 2

Vārdam “platforma” ir vairākas nozīmes, taču, ja runājam par dzelzceļa ritekļiem, tad ir pilnīgi skaidrs, par kādu kravas vagonu veidu būs stāsts. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti