'Jordan' nesatraucas par Šūmahera valdīšanu 5

 
22.marts 2004 12:00

"Ferrari" pilota Mihaela Šūmahera dominējošā loma Pirmajā formulā (F-1) nav jāuzskata par nelaimi, kas sagraus vēl vienu sezonu, uzskata "Jordan" komandas vadītājs Edijs Džordans.

Šūmahers pēdējās četrās sezonās ir nodrošinājis "Ferrari" pasaules čempiona titulu, un svētdien viņš guva karjerā 72.uzvaru, pārliecinoši finišējot pirmais Malaizijas "Grand Prix" izcīņā. Abos 2004.gadā notikušajos posmos Šūmaheram tika vieta uz goda pjedestāla augstākā pakāpiena.

"Kad golferis Taigers Vudss uzvar deviņos svarīgākajos turnīros pēc kārtas, visi viņu cildina," teica Džordans. "Mēs redzējām vēlreiz, ka Mihaels ir labākais. Viņš ir izcils pilots".

"Ferrari" dominējošais stāvoklis rosinās citus saņemties un mest līderiem izaicinājumu, norādīja Džordans.

"Tas ir fenomenāli, ka šobrīd Šūmahers, "Ferrari" un viņu pulcētie cilvēki ir nodrošinājuši šādu pārsvaru. Tas nemaz nav tik slikti," sprieda Džordans. "Tas citiem sarežģī dzīvi, taču tam ir arī pozitīvā puse. Tas atgādina, ka ir jāsaņemas un jācīnās."

SEPANGA (MALAIZIJA), MAR 22, BNS/AFP

 
Visi komentāri
 
120026. viesis 22.marts 2004 13:22
0 0 Atbildēt

Nu JORDAN shobriid buutu jaauztraucaas, lai nepaliek aiz MINARDI....

;)

120069. viesis 22.marts 2004 15:23
0 0 Atbildēt

Tas tiehsmaa butu diivaini, ja kaads saaktu vainot Ferrari pie ta kaa vini ir tik speeciigi un paareejie tik nevariigi :))

120096. viesis 22.marts 2004 17:22
0 0 Atbildēt

diezgan debila ir Šumahera lēkāšana un vicināšanās uz augstākā pjadestāla pakāpiena - atgādina vidusskolnieku, kurš iemaldījies bērnudārzā, pirmais izlasījis pantiņu, uz bezgala priecigs - ķēms tāds.

120099. viesis 22.marts 2004 17:41
0 0 Atbildēt

Peedeejaa laikaa Edijs pasaacis nesatraukties par lietaam , kas saistiitas ar pasha komandu. Tas arii atsaucas uz rezultaatiem, ticiet, shogad, nevienu vien reizi, dzeltenaas mashiinas pabeigs saciiksti aiz Minardi.

120137. viesis 23.marts 2004 2:36
0 0 Atbildēt

A es priecaajos kopaa ar Shuumi! Kapeec dazjiem ir tik gruuti atziit, ka vinjsh ir labaakais?! Vienkaarsha skaudiiba. Ceru, ka vinjsh arii shosezon buus chempis!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti