LMT rallija komandā Cēsīs debitēs jauns stūrmanis 6

 
11.jūnijs 2004 8:30

“Latvijas Mobilā Telefona rallija komandu”, kurā startē brāļi Māris un Andis Neikšāni, pirms rallija “Cēsis 2004” skārušas būtiskas izmaiņas. Māra Neikšāna stūrmanis uz sacīksti, kas notiks šajā nedēļas nogalē, būs Gatis Panavs, savukārt Anda Neikšāna “Lada Samara” automašīnai veiktas vairākas tehniskas izmaiņas.

Mērķi gan komandai paliek iepriekšējie – jāizcīna pirmās vietas A2000 un R1600 klasēs, kā arī savstarpējā cīņā jāmēģina apsteigt sīvākos konkurentus no “Honda Racing Latvija” komandas – Kaspara un Armanda Šimku, kā arī Krišjāņa Caunes/Arta Štrausa ekipāžas.

“Pirmo reizi karjerā nebraukšu kopā ar savu ierasto stūrmani Edgaru Utānu,” pirms sacensībām saka 20 gadus vecais Māris Neikšāns, kurš trasē dosies ar “Ford Puma Super 1600” automobili. “Edgaram šonedēļ bija svarīga biznesa tikšanās, tāpēc steidzami atradām aizvietotāju – pieredzējušo autosportistu Gati Panavu. Esam kopā aizvadījuši jau pāris treniņus un šķiet, ka uz sacīkšu laiku jau būsim pietiekami labi sastrādājušies!”

Savukārt Anda Neikšāna/Māra Jēkabsona ekipāža rallijā “Cēsis 2004” trasē dosies ar savu “Lada Samara”, kurai veiktas izmaiņas transmisijā. Anda ātrais un atraktīvais braukšanas stils iepriekšējos rallijos parādīja, ka “Lada” ātrumkārba ir pārāk neizturīga un nav paredzēta šādām slodzēm...

“Izmainījām nedaudz mašīnas transmisiju. Varbūt auto vairs nebūs tik ātrs, taču ar šīm izmaiņām ceram panākt ilgāku mūžu mašīnas vārgajam mezglam – ātrumkārbai. Varbūt Andis vairs nevarēs braukt tik agresīvā stilā un varbūt būs kļuvis nedaudz lēnāks, bet mērķi tik un tā paliek iepriekšējie – jāuzvar R1600 klasē!,” saka “Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas” menedžeris Pēteris Neikšāns.

Atgādinām, ka rallijā “Talsi 2004” abas “Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas” ekipāžas cīnījās par pirmajām vietām vienas ass piedziņas auto kategorijā. Māris Neikšāns finišēja pirmais A2000 klasē, bet Andis Neikšāns, atrodoties stabilā līderpozīcijā R1600 kategorijā, bija spiests izstāties ātrumkārbas defekta dēļ.

 “Latvijas Mobilā Telefona rallija komandu” 2004. gadā atbalsta arī būvkompānija “LEC”, “Gros Auto”, “Uzvara-lauks”, “Bosch”, “Agip” un “Neste”.

 
Visi komentāri
 
130186. viesis 11.jūnijs 2004 15:00
0 0 Atbildēt

Lai Jumslabi sokas - grāvjiem vākus un kokiem spilvenus...

130187. viesis 11.jūnijs 2004 15:07
0 0 Atbildēt

“Honda Racing Latvija” gan rakstās bez j, tipa angliski, bet gan jau vinji uz jums pārāk neapvainosies. Būs jau nu ko redzēt. Talsos uzvarēja Hondas, būs interesanti...

130196. viesis 11.jūnijs 2004 17:47
0 0 Atbildēt

Nu ko, CHALLINGER, lai veicaas...

130218. viesis 13.jūnijs 2004 22:12
0 0 Atbildēt

Savadak nevar but-protams viniem-braliem veiksies! :)

130219. viesis 13.jūnijs 2004 22:12
0 0 Atbildēt

Neikshani rulzzzzzzzzZZZZzzzzzzzz

130277. viesis 14.jūnijs 2004 12:18
0 0 Atbildēt

Arii Ivars Norberts savaa klasee labi brauc, cik nu massiina atllauj!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Volvo izlaidis pēdējo eksemplāru ar dīzeļdzinēju 19

Zilās krāsas XC90, kas 2024. gada 27. martā noripoja no rūpnīcas konveijera Gēteborgā, kļuvis par pēdējo zviedru markas vieglo automašīnu, kurai iebūvēts dīzeļdzinējs. Lasīt vairāk

 

Nepilni 123 000 eiro – Mercedes prezentējis G-klases modernizēto modeli (+ FOTO) 4

G-klases 45 gadus ilgā vēsture turpinās. Cenas sākas no atzīmes 122 808 eiro, AMG modelis varētu maksāt nepilnus 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Mercedes-AMG GT tagad arī četrcilindru motora versijā (+ FOTO) 3

Divvietīgajai kupejai arī šādā versijā jaudas netrūks. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti