Milzim sākām gatavoties laicīgi un piektdienas rītā bijām gatavi cīņai. Plkst. 15 ieradāmies Cēsīs uz rallija centru - reģistrācija.
Nezin kāpēc reģistrācijā lika rakstīt dalības līgumu vēlreiz, kaut visi tādus jau bija atsūtījuši iepriekš... Saņemam numurus, neskaitāmas atbalstītāju uzlīmes un dodamies tās "piemērīt". Katrai uzlīmei ir sava vieta, bet dažas gan mums nav, kur līmēt, jo mašīnai nav aizmugurējā "bagāžnieka"...Pilna rezultātu tabula ir šeit »» |
Pēc iepazīšanās ar PSiem, dodamies uz Cēsīm, iepildam degvielu auto, paēdam un dodamies pie miera, lai nākošajā dienā ar svaigu galvu piedalītos sacensībās. Tomēr pa nakti mieru nedod pēdējās izmaiņas mašīnas konstrukcijā - servisā tika uzbūvēts jauns izpūtējs (nevis klusinātājs), bet tehniskajā komisijā, kas no rīta, tikšot mērīts izplūdes skaņas līmenis... Mums pašiem "nav viedokļa", cik tas ir skaļi vai klusu.
Fotogalerija ir šeit (370 foto) »» |
Dodamies uz slēgto parku, kur auto pacietīgi gaidīs starta laiku. Starts - turpat pie rallija centra un pirmais ir pārbrauciens uz PS1 Auciema ziemas trasi. Rallijs ir sācies...
Auciema ziemas trasē izcēlās "Čangaļi", kas pamanījās savu braucamo nolikt uz jumta. Interesants bija tramplīns, kur leca gandrīz visi. Trase bija tiešām patīkama. Skatītājiem jautrību sagādāja pēdējais līkums pirms fotofiniša K4, kas bija ļoti slidens. Daudzi dalībnieki nespēja šo līkumu "paņemt" pareizi un ieskrēja riepās.
Latvijas Čempionāta kopvērtējums pēc 6.posma (Word) |
Jau pirms sacensībām bija skaidrs, ka ar mazo 1,4 litru motoriņu ātrumposmos neko īpašu sasniegt nevarēsim, it sevišķi tāpēc, ka nolikuma papildinājumu rotāja teikums, ka PLK (pēkšņo laika kontroļu) nebūšot. Tātad maz iespēju, ka kāds par mums ātrāks braucējs kļūdīsies un saņems soda sekundes.
Izskatās, ka amatieru rallijs sāk tuvināties lielajam rallijam - režīms ir aizmirsts vispār vai tiek izpildīts smieklīgā formā. Prātā nāk Tetera kunga vārdi pēc tam, kad ekipāža, kurā atradās arī viņš, iAuto rallija posmā sapelnīja soda punktus regularitātē - "atbrauciet pie manis uz Milzi un es jums parādīšu, kā jātaisa regularitātes" utt. Mēs atbraucām. Un? Protams, varam minēt, kas par iemeslu režīma atcelšanai, bet kāpēc mums jāizdabā citas valsts dalībniekiem? Vai 25.septembrī viņi izdabās mums? Nedomāju viss. Ja būtu zinājis, ka turpmāk visi ralliji pārvērtīsies par dopu braukšanu bez režīma pazīmēm, nebūtu pircis tik vāju auto... Tagad galvenokārt visu nosaka auto jauda, tikai pēc tam pilots un stūrmanim vispār drīz nebūs ko darīt...
Par dopiem - ja neskaita Smilteni, kas bija gan tālu (benzīna pārvārīšana), gan ar mainīgu segumu, dopi bija super. No dalībniekiem varēja dzirdēt daudz "mīļvārdiņu" tieši Smiltenes dopa sakarā. Daži dopi bija samērā smagi un balstījās "uz izdzīvošanu" (piem., karjers), ar akmeņiem utt., bet par to dalībnieki vairs nekurn - gan Ķekavas, gan Talsu posmi mūs ir pieradinājuši pie iespējamā bezceļa... Bija nedaudz "par īsu" - dopu skaits varēja būt lielāks - atcerēsimies, ka šis bija 2 dienu pasākums.
Startēja 110 dalībnieki, finišēja - 97.
+ labi dopi
+ laba organizācija
+ labs tiesnešu darbs
- režīma trūkums
- pārāk maz dopu priekš divu dienu pasākuma
iAuto ekipāža (#59)
Nu vai zini - rallijs nav regularitātes brauiens , bet ātrumsacīkste. Regularitātes braucieni nekad nav bijis un ceru nebūs nopietns pasākums - rallijs. Tagad jau pat pārgājienu pa brikšņainu apvidu organizatori sauc par ralliju. Murgs.
1.4 motors spēj daudz, ja tiek pareizi braukts. Galvenais ir pareizs iedalījums klasēs - tā jau organizatoru problēma.
Stūrmanis rallijā - ja tam tur nav ko darīt, tad tas ir vēl viens iemesls šo pasākumu nesaukt par ralliju.