Kopš kornavīrusa ierobežojumu ieviešanas "Rīgas Satiksme" zaudējusi divus miljonus eiro 8

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 16.aprīlis 2020 9:20

Kopš Covid-19 ierobežojumu ieviešanas pašvaldības uzņēmuma "Rīgas satiksme" zaudējumi mēnesī sasniedz 2 miljonus eiro, šorīt intervijā Latvijas Radio sacīja uzņēmuma valdes priekšsēdētāja Džineta Innusa.

Tomēr viņa piebilda, ka kopējā zaudējuma summa būs zināma brīdī, kad beigsies krīze, tāpēc to prognozēt ir priekšlaicīgi. Sīkāk skaidrojot zaudējumu rašanos, Innusa sacīja, ka uzņēmums nodrošina tikpat lielu braucienu skaitu kā ikdienā, bet pasažieru skaits samazinājies no 450 000 dienā uz mazāk nekā 100 000 dienā, kas ir būtisks samazinājums.

Innusa atzina, ka ierosinājums atcelt atlaides sabiedriskajā transportā daļai sabiedrības, piemēram, pensionāriem, ir atbalstāms, jo sākotnēji pēc aicinājuma neizmantot sabiedrisko transportu, pasažieru skaits mazinājās tikai nedaudz. "Tagad pēc šāda lēmuma redzam, ka tas bija vajadzīgs, jo pasažieru skaits strauji samazinājās," piebilda uzņēmuma vadītāja.

Viņa piebilda, ka minētie zaudējumi netiks uztverti kā vienkārši papildu izdevumi, tāpēc "Rīgas satiksme" jau domā un veic lielus pasākumus, lai samazinātu izmaksas par tādām pozīcijām, par kurām tās nevar veikt. Piemēram, zināms ietaupījums veidosies, apturot mikroautobusu satiksmi, kā arī cenu dinamika par degvielu var nedaudz ietekmēt un samazināt izmaksu lielumu.

"Šie divi minētie piemēri dod efektu samērīgā finanšu plānošanā, bet nespēj pilnvērtīgi kompensēt pasažieru kritumu. Tāpēc uzņēmums turpina meklēt instrumentus kā samazināt izdevumus," sacīja Innusa.

Innusa uzsvēra, ka zaudējumu veidošanās nav ietekmējusi darbiniekus, jo neviens no darbiniekiem nav atlaists, kā arī dīkstāvē, jo uzņēmums turpina nodrošināt pakalpojumus tādā pašā apjomā kā iepriekš.

Jau ziņots, ka valstī turpinās ārkārtējā situācija un ir spēkā līdzšinējie Covid-19 dēļ noteiktie ierobežojumi.

Lai ierobežotu Covid-19 izplatību Latvijā, valdība sākotnēji lēma ārkārtējo situāciju valstī izsludināt no 13.marta līdz 14.aprīlim. Tādā gadījumā no 15.aprīļa dzīve valstī būtu atgriezusies ierastajās sliedēs. Tomēr aprīļa sākumā Ministru kabinets ārkārtējo situāciju pagarināja līdz 12.maijam.
 

 
Visi komentāri
 
WALA 16.aprīlis 2020 11:54
4 1 Atbildēt

Hmm šis ir intersanti, kas RSat. tiek uzskaitīts kā zaudējumi, jo gabdrīz 100 milj. dotācija gadā mana dumjajā galvā arī izskatas pēc butibas ka zaudejumi, un tad tie vairs nav tika 2 Mio menesī !!!

latviete 16.aprīlis 2020 12:59
3 0 Atbildēt

Tagad visi brauc par velti, vakar braucu transportā, protams, pietuvināju savu talonu, bet visi, kuri kāpa jebkurā pieturā, gandrīz neviens to nedarīja.

elementaari 16.aprīlis 2020 13:01
3 1 Atbildēt

Likvideejiet OIK, un zaudeejumu buus proporcionaali mazaak!

Rajons 16.aprīlis 2020 13:42
1 0 Atbildēt

Ar taxi lētāk

ak 16.aprīlis 2020 16:00
4 0 Atbildēt

Nevis zaudējusi, bet nav nopelnījusi.

Pļurkt 16.aprīlis 2020 17:06
2 0 Atbildēt

Kādi tur vēl zaudējumi vīrusa pēc???

Jo mazāk tas Rīgas sabtranss brauks, jo mazāk būs jādotē, līdz ar to zaudējumi tieši samazinājās!! Dotācijas katru mēnesi ir vairākas reizes lielākas, kas arī ir citu kompensētie zaudējumi.

Ekonomisti hrenova...

Krotow 17.aprīlis 2020 0:55
0 1 Atbildēt

Minētās pensionāru atlaides pēc karantīnas beigām lai atliek atpakaļ. Taču ar korekciju pēc ES valstīs noteiktajiem senioru vecuma kritērijiem. Būs gan mazāk gan godīgi pret visiem.

Kanibaals 17.aprīlis 2020 18:05
0 0 Atbildēt

Pensionariem ir regulāri ienākumi, nekādas brīvbiļetes. Sociālo atbalstu var sniegt arī citādi. Jo vairāk seniori pārvietosies kājām, jo labàk veselībai. Ja slims tad jākārto invaliditāte.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti