Jaunais «Volkswagen Golf R32» tuvojas! 34

 
21.septembris 2004 3:33

Kamēr Volkswagen gatavo Parīzes pirmizrādei jaunās paaudzes Golf GTI, vēl "niknāka" šī modeļa versija - R32 - jau veic izmēģinājuma braucienus.



Zem nākamās paaudzes Golf R32 dzinēja pārsega slēpjas visiem labi zināmais 3,2 litru V6 motors ar 250 Zs jaudu. Golf R32 maksimālais ātrums apmēram 250 km/h. Zināms, ka R32 būs aprīkots ar pilnpiedziņas sistēmu 4Motion.

Ārēji R32 atšķirsies no GTI versijas ar divām lielām izplūdes caurulēm. Bez tam R32 būs pazemināta piekare, kā arī, visticamāk, jauns aerodinamiskais komplekts. Šī modeļa versijas pirmizrāde paredzēta Frankfurtes autošovā, bet zināms, ka kompānija jau strādā pie R36 versijas ar 280 Zs jaudu, kas tirgū varētu parādīties 2007. gadā.
 
Visi komentāri
 
140492. viesis 21.septembris 2004 9:11
0 0 Atbildēt

250 km/h, kas tad tas ir??? Mans vecais bērītis VR6 iet 245 km/h, bet te jauns, nikns golfiņš arī to pašu.

140496. viesis 21.septembris 2004 9:14
0 0 Atbildēt

pfff V6 Calibra iet 255km/h....neee....es labaak pagaidiishu OPC Astru.

Redaktors 21.septembris 2004 9:25
0 0 Atbildēt

Tas, ka iet 255 vai pat 265 nenozīmē, ka kādreiz kāds ar viņu tik ātri brauks...

140503. viesis 21.septembris 2004 9:27
0 0 Atbildēt

loshi! Šeit tak netiek spiests uz ātrumu, bet gan uz jaudu-attiecīgi cik labs būs uzrāviens, jūs kā no bērnu dārza iznākuši... :O

Tikai jautājums-Kur tad tauta tā trieksies ar taaadu tautas vāģi...? :D

140508. viesis 21.septembris 2004 9:33
0 0 Atbildēt

uzliktu garaku karbu un butu 300km/h, bet tad uzraviens par teiksim 2sec liidz100km/h sliktaks. kam to vajag?! var jau veel kadu robu pielikt klat, bet pat GTI buus 6pakapju karba...

140512. viesis 21.septembris 2004 9:36
1 0 Atbildēt

Kautkādi smieklīgi izpūtēji šajā bildē sanākuši.

140525. viesis 21.septembris 2004 10:06
0 0 Atbildēt

nevis, kur tauta trieksies, bet kurš biezais izgrūdīs tādu piķi par šito brīnumu :) tauta pie mums nav tik bieza, lai pirktu šito vāģi.

otrs - braukt pa latvijas ceļiem ar 250 km/st ? kaut kādas neprātīgas fantāzijas! attopieties! būs labi arī 100 km/st.... tam golfam ir drošības karkass? jūs ķiveri galvā liksiet? nē? ir aizvadīti nopietni treniņi ar 250 km/st? nu tad kas jūs būsiet, braukdams ar 250 km/st? potenciāls pašnāvnieks un slepkava...

140528. viesis 21.septembris 2004 10:12
0 0 Atbildēt

Būtu labāk rāvienu nosaukuši, nevis kautkādu maksimālo ātrumu ar kuru neviens normāls pa ceļu nebrauks. Lai gan tāda jauda pie tik liela tilpuma motora ir galīgi pašvaki - skat tā pati Impreza 250ZS ar 2l motoriņu ceļ un arī benzīnu mazāk rij!

140534. viesis 21.septembris 2004 10:20
0 0 Atbildēt

Diez ar kuru galu VW dizaineri domā. Pēc izskata ma šis auto atgādina 90to gadu vidu un ne vairāk. Pilnīgākā ģešovka!

140543. viesis 21.septembris 2004 10:40
0 0 Atbildēt

viesis 21.09.2004 10:12 gan ameriku atkalja :) 2l turbo protams ka var sarazhot daudz vairak jaudas kaa atmosferiskais V6

140611. viesis 21.septembris 2004 12:48
0 0 Atbildēt

Ja runa aizgaja par VW Golf, ko labaak buutu pirkt - 4 Golfu vai Focusu?

140631. viesis 21.septembris 2004 13:31
0 0 Atbildēt

to viesis 21.09.2004 12:48

Man domāt, ka ne vienu, ne otru.

Labāk kādu japāni!

140637. viesis 21.septembris 2004 13:44
0 0 Atbildēt

Golf4 GTI vai Focus RS? :) nu tad jau noteikti Focus! Un runajot par bezmotorversijam... nez, laiakm gaumes lieta. Isteniba jau puslidz lidzigi aparati. Nu iznjemot vizualo... tur 4ais Golfs parliecinoshi zaudee.

140652. viesis 21.septembris 2004 14:07
0 0 Atbildēt

paredzu, ka tad, kad sāks ražot un pārdot jaunos fordus fokusus, vecais pārvērtīsies par ļoti iecienītu aparātu lietoto auto tirgū :) dizains vien ir ko vērts! priekšējais panelis arī ļoti patīk, jaunajam fokusam tas ir ļoti izmainīts un neizskatās ne pēc kā, drīzāk kāda parodija par golf vai opel tēmu....

140680. viesis 21.septembris 2004 14:43
0 0 Atbildēt

biju domaajis par lietota Focusa iegaadi, bet neesmu iisti dzirdejis atsauksmes par sho auto. varbut tieshaam kads japaanis labaaks, pashlaik gruuti spriest, kaut gan izmaksu zinaa lietots japanis sitiis pa kabatu.

140709. viesis 21.septembris 2004 15:36
0 0 Atbildēt

2 viesis 21.09.2004 14:43

1. Offtopic

2. Nekad nekādā gadījumā neņem nekādu japāni. Ne lietotu

ne jaunu. Bankrots iestājas momentā - motoriem resurss

zem 100'000km, piekares netur LR ceļus, ekstru nav, saloni grab

utt. utjpr. :D:D:D:D:D

140713. viesis 21.septembris 2004 15:42
0 0 Atbildēt

Paldies par padomu!

viesis

140714. viesis 21.septembris 2004 15:46
0 0 Atbildēt

VW Golf4 GTI un Ford Focus RS jau nevar saliidzinaat, te jaanjem talkaa Golf4 R32, kas noteikti ir labaaks par Focus RS. Un 250km/h maximaalais aatrums ir deelj vaacu zaljas partijas striktajiem likumiem visiem auto razhotaajiem ierobezhot max V = 250km/h, ne tas , ka neiet aatraak. Un kur juus tiehi ar savaam smirdiigajaam calibraam un VW ... VR6 braucat ar taadiem aatrumiem, pabriidinaat laikus kaadus celjus neizmantot!!! LOL

Te var apstiit Golf4 R32 datus www.globalcar.com/datasheet/Vol...genGolfR32.htm

domaajams, ka jaunais Golf5 R32 buus sliktaaks, jo taa ir ar visaam jaunajaam versijaam, taadu tip racing auto.

To Gasjs, nepiekriitu tev par japaanju auto. Taadas mashiinas ir jaapeer vien motora augsto apgriezienu deelj... ak shii patiikamaa skanja ausiim, kad bultinja kaapj virs 7000 RPM. :D

140734. viesis 21.septembris 2004 16:32
0 0 Atbildēt

2 iDT:

Lai cik tas dīvaini nebūtu, bet manējam japānim nav jēga griezt līdz 7krpm - iet jau līdz 7.5krpm (nu nav jau TjipaR), sarkanais

no 6.5krpm, bet cēliens kā reiz labais ir pa vidu.

140741. viesis 21.septembris 2004 17:19
0 0 Atbildēt

to: Gasjs 21.09.2004 15:36

...Bankrots iestājas momentā - motoriem resurss

zem 100'000km...

- Japāņu motori darbojas 150'000 bez ēļļas maiņas! Ar savlaicīgu apkopi darbosies krietni ilgāk, nekā ar to mašīnu kāds vēl vēlēsies braukt.

...piekares netur LR ceļus...

Ļoti atkarīgs no konkrēta modeļa. Nav dzirdētas problēmas par Corolla, Almera... un visvairāk to ietekmē blīve starp beņķi un stūri...

...ekstru nav...

Pilnīgs *$!@&^%#$%! Vācu mašīnām standartā nav ekstras, tāpēc lietotām bieži nav nekā - logi jāviņķelē ar rokturīti, spoguļi jāregulē atverot logu u.t.t. Japāņiem tas, kas eiropā tiek saukts par ekstru, jau gadus 10 ir STANDARTaprīkojums.

140742. viesis 21.septembris 2004 17:28
0 0 Atbildēt

2 Specialists:

Atslābsti. Es dzenu fleimu. Lietoju 3. japāņu auto pēc kārtas.

140743. viesis 21.septembris 2004 17:49
0 0 Atbildēt

Ok! ;-)

140747. viesis 21.septembris 2004 18:05
0 0 Atbildēt

Tik jaudiigs Golf taa jau ir izvirtiiba Man pieder VWvento VR6, un ar 174 zirgspeeku jaudu pilniigi pietiek.

130.244.196.91

SonyEricssonT230/R101

140755. viesis 21.septembris 2004 18:42
0 0 Atbildēt

jaudas nekad nav par daudz! :D

2 iDT [?] 21.09.2004 15:46 - nu tad mosh salidzinam shito golpu ar toposho Focus Cosworth? :)

140772. viesis 21.septembris 2004 23:56
0 0 Atbildēt

to Escortdriver [?] 21.09.2004 18:42

droshi! :P

140774. viesis 22.septembris 2004 7:24
0 0 Atbildēt

www.tvnet.lv/auto/news/art...php?id=3300455

Shitaadu vaagji buutu gatavs pirkt kauvai par GTI golfa cenu.

140801. viesis 22.septembris 2004 9:42
0 0 Atbildēt

hi hi hi

renault jau sen uztaisīja savu "megane renault sport", kas izpogā VISUS golfus p...j kāds tiek gti vai xxx piekarināts pakaļā. tagad arī vācieši pamodušies un pret 2.0 litru 225 zirgu megānes motorīti savā supergolfā būs ielikuši 3.2 litrinieku ar veseliem :) 250 zirgiem. :):):)

paredzu, ka tūlīt būs arī ņiprāka megāne - viņiem nu jau labu laiciņu ir goda lieta uzbūvēt pēc parametriem ņiprāku autiņu kas iekļaujas tajā pašā cenā.

140890. viesis 22.septembris 2004 14:58
0 0 Atbildēt

to Pirmais [?] 22.09.2004 09:42

1) ja tu domaa to Renault Megane II Renault Sport ar 2.0 dzineeju un 221 zs, tad sorry tas ir turbo un iznaaca tikai 2003. gadaa. Golfs4 ir atmosfeeriskais 3.2 un iznaaca 2002. gadaa, kursh ir ilgaak biznesaa?

2) Golfam R32 ir 4Motion pilnpiedzinjas sisteema, Meganei, kaa jau visaam franchu scheissem ir priekshpiedzinja.

3) lai cik stipraaaka, njipraaka iznaaktu taa megane, Golfs ir prestizhaaka lieta.

4) un kura no shiim abaam ir atrodama www.supercars.net ?? :D

140899. viesis 22.septembris 2004 15:42
0 0 Atbildēt

labi apzinos, ka pats praktisku apsvērumu dēļ nekad nepirkšu ne vienu, ne otru - man pietiek ar parastu nesporta 1.6 16v megani un tici man, nemmmāāz netīkoju pēc golfa :) (pašam ir bijuši divi)

moš tev ir GTi un tūlīt pirksi 32-o??? ja ir, iedod izbraukt!

par dzinējiem ja pareizi atceros, tad tir bija 2 iespējas (abi, turbo) 200 (laikam) un 225(točno) zirgi.

vot, a par pilnpiedziņu tev taisnība - es arī gaidu, ka tūlīt pēc šitā golfa (vai biki pirms tā) parādīsies pilnpiedziņas megāne, kas brīvi kodīs šito jauno golfu :).

vispār jau renault jau labu laiku apzināti kožas ar folsi tieši golfu segmentā (pēc pirmo golfu labajiem pārdošanas datiem), un lai kā vāciešiem (un citiem līdzpilsoņiem) nepatiktu golfs ik pa brīdim atpaliek.

mēgini salīdzināšani izmantot populārāko auto parametru kopu, piemēram cenu, drošību, papildaprīkojumu, degvielas patēriņu, dinamiku un un moš vēl ko, kas man ātrumā neienāca prātā.

a par motoru - nesaprotu kāda jēga lielīties, ka motors ir atmosfēriskais???? kas tad tur slikts (objektīvi nevis emocijās) turbīnā.

141379. viesis 27.septembris 2004 18:10
0 0 Atbildēt

Starp citu 4 paaudzes R32 ir Latvija.Lidz sai dienai vienigais. Austrumieropas tirgum VW jaunus nepiedava un diez vai tas notiks ar Golf V R32.Vienigi jaieved.Pazistams autorallists izbrauca un teica,ka raviens ar 1 un 2 atrumu esot ka EVO VII.Pats ari esmu izgazis - iet lopa.

144562. viesis 20.oktobris 2004 15:23
0 0 Atbildēt

Smuks :)

146814. viesis 5.novembris 2004 11:32
0 0 Atbildēt

Isteniba tas ir biski smiekligi par to atrumu,jo ari 2golfs ar 16v iet,jau ar atrumu 230km/h un tad vel nebij viss izspiests lidz galam,jus tak saprotiet,ka palika biski taka bailigi,jo mums celi nav tik laba kartiba.Bet runajot par R36 ar 280Zs jaudu,tam tikai truks sparni.

152213. viesis 20.decembris 2004 12:42
0 0 Atbildēt

paris kobe pill

167843. viesis 19.maijs 2005 16:49
0 0 Atbildēt

IR OK!!!!!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti