24. janvārī iAuto vortāla redakcija kopā ar STATOIL, turpinot akciju “Neļauj sev un citiem braukt bez drošības jostām”, īpaši pievērsa uzmanību tam, vai autovadītāji brauc lietojot drošības jostas.
![](images/zinas/akc1.jpg)
![](images/zinas/akc3.jpg)
![](images/zinas/akc4.jpg)
![](images/zinas/akc2.jpg)
![Fotoaparāts no CANON centra](images/foto.gif)
24. janvārī iAuto vortāla redakcija kopā ar STATOIL, turpinot akciju “Neļauj sev un citiem braukt bez drošības jostām”, īpaši pievērsa uzmanību tam, vai autovadītāji brauc lietojot drošības jostas.
Vēl nedēļu pacieties un tēma būs galā... bet būs jauna - gājēju pārejas!
Vakar nejauši gadījos pie TV ekrāna, kad tur rādīja raidījumu "Policijas vēstnesis" un tika apspriesta tēma par gājēju uzvedību ielās. Vabūt gājēju pāreju saistībā var iekļaut arī "gājēju publisku kaunināšanu", nevis tikai autovadītājus audzināt.
Mēs pievērsīsim uzmanību arī pašiem gājējiem, lai tie nebizotu pāri ielām, kur pagadās.
Atgriežoties pie vakardienas raidījumu, tur bija intervijas ar gājējiem, kas šķērsojuši ielu pie sarkanās gaismas. Bet visi vienā balsī teica, ka gājējus sodīt nevajag, bet autovadītājiem gan vajagot likt lielākus soda mērus. Tā vien rodās vēlme, viegli pastumt kādu gājēju, lai nākamreiz padomā, ko dara.
Ak tad iebraucot Statoilā ir jāpiesprādzējas:) Paldies, tagad zināšu:)
Tā, par gājejiem vēl gribās pateikt.
Noteikti vajag uzlabot apgaismojumu pie gājēju pārejām. Nu nevar viņus tumsā, lietum līstot pamanīt. Melnas drēbes, atstarotāju nav, pilnīgs čau vienvārdsakot.
Vēl noteikti vajag akciju par bedrēm uz ceļiem. Sāls terapijas iespaidā ir parādījušies iespaidīgi robi un caurumi Latvijas valsts galvenās pilsētas brauktuvju klājumos. Problēma pamatā ir tā pati-slikts ceļa apgaismojums un sliktā ceļu drenāža(peļķes). Aizvakar vienā tādā ievilku. Nu nevarēja viņu tai peļķes malā pamanīt. Tagad jābalansē ritenis par Ls 3(par laimi tikai jābalansē). Izskatās ka nebiju vienīgais kas tur iemauca, jo vakar tur bija novietots brīdinājums.
Ja nevaram operatīvi salāpīt, tad vajadzētu varbūt izveidot telefona nummuru, zvanot pa kuru varētu pieteikt šādas bedres, un attiecīgās iestādes pie tām varētu operatīvi novietot brīdinājuma zīmes.
P.s-te iepriekš bija runas par miglas lukturu lietošanas lietderību. Nu tad gribu pateikt ka miglinieki ļoti labi palīdz laicīgi ieraudzīt bedres.
draugu policija aizvakar sodīja ar kukuli 2 ls vērtībā par jostām... teica ka esot viņiem akcija ...
bedres??? tas ir pilnīgs p@#$%- sasitu vienā i disku i riepu, nācās pirkt divas jaunas ziemenes jo nekur nevarēju atrast tādu protektoru kāds bija...
gājēji???? vasarā vienam netīšām uzšāvu ar spārnu pa dupsi... pac vainīgs viņš ( demonstratīvi vilkās pāri ielai pie savas sarkanās gaismas)
jostas un es??? sprādzējos atkal... iemesls- patīk būt nofiksētam sēdeklī :)) ( labi nofiksētam pacientam anestēzija nav vajadzīga , he he ))
vaz no jostām ne kāda tolka. Nožņaukties var un caur priekšējo stiklu izlidot.Ticat man tolka nekāda , bet es lietoju...
Es spaadzeejos tikai aarpus pilseetas. Pashlaik braucu ar auto, kuram ir 4tru punktu sabelt droshiibas jostas, un lai tajaas ierikteetos vajag vismaz 1 min laika. Laikam jau nau parak pareizi shkjirot pilseeta/nepilseeta, bet nu... laika ta citreiz tik maz, tik maz
Pirms meenessa izbraucu no Latvijas uz Vaaciju, drossiibas jostas lietoju tikai dazzreiz. Atrodoties sseit redzu ka 90% vadiitaaju lieto drossiibas jostas, protamas es arii. Latvijaa atgrieziissos peec kaadiem diviem meenessiem dossos uz Latviju un noteikti lietossu drossiibas jostas. Jo esu paarliecinaats ka pie mana braukssanas stila tas likteniigajaa teizee var nodereet.
Bet par gājēju pārejām runājot, vispirms vajadzētu viņas normāli uzkrāsot uz ielām, jo ir vietas (piemēram krastmalā starp Vanšu un Akmens tiltiem, Maskavas iela aiz Slāvu tilta līdz Dolei), kur iela ir plata, un zīme "Gājēju pāreja" kas stāv malā nemaz neredzās, bet uz ceļa visas līnijas ir nodzisušas. Saku no pieredzes gan kā gājējs, gan kā šoferis tur to gājēju pāreju redzēt nevar, un tā nav vienīgā vieta kur ir līdzīga situācija. Vajag normāli uzkrāsot, lai redzās jau pa gabalu kur ir tā pāreja. :((
Piekriitu daudziem, ka gaajeeju paareejas vajadzeetu sakaartot : uzkraasot labi liinijas un vairaak apgaismot. Un vispaar , kad beidzot beigsies shii katru gadu liiniju kraasoshana, varbuut RD var nopirkt vienu normaalu mashiinu, kas to dara un leenaam sakraasot, lai nav katru gadu tas jaadara.
Prieks, ka policisti var buut arii smaidoshi ! Tas uzlabo garastaavokli un rada mieriigaaku braukshanu uz celja - liidz ar to mazaak paarkaapumu.
Paldies vinjiem, ka nenobijaas un bija prieciigi sniegt interviju !
Zirgz.
filips, ej kakāt, ir patīkami, ka ir arī pozitīvi lādēti cilvēki...
Domā kakāšana pozitīvi uzlādēs:D? Ja nu vienīgi kādam cp_istam uz galvas.
jauka gan Jums saruna - kur tā asprātība apslēpta??? meklēju, neieraudzīju :P
Piedraazhu es sho teemu, jau apnikusi !
Atraak par taam gaajeeju paarbvrauktuveem vareetu saakt !
Kursh vairaak gaajeeju paarbrauks !
Cleera
Gribi par to ......? Kāda te vēl asprātība, mēs runājam tikai par lietu:)
Viesim augšā
No kuras dienas sākam skaitīt?
filips, kotaesesjauneko .....bet varbūt Tu gribi arī par to parunāt??:)
Cleera
Konkrētajā gadījumā lieta ir domāts kā būtība. Tiek runāts par konkrētajā raxtā apspriesto problēmu. Izejot no būtības reālā aspekta mēs šeit spriežam par drošības jostām, to pielietojumu kā arī visu par un ap to:)
filips, jā, un drošības jostu lietošanai vai nelietošanai ir ļoti liela saistība ar emocijām, kas cilvēkam rodās no kakāšanas, gan tās tiešajā, gan pārnestajā nozīmē...
Gājējus par neatļautu brauktuvju šķērsošanu vajag sodīt krimināli, tāpat kā soda tos autovadītājus, kas notriec gājējus, tad viņi uz ielas nelīdīs! Man riebjas, ka visur vainīgi tikai a-vadītāji, gājējus nesoda, jo nav ko atņemt, pat auto nav ko aprakstīt, bet tad vismaz cietumā likt, citiem par biedrinājumu!
Principā piekrītu. Citādi ja nav atbildības, tad "more po koleno".
Protams par sodu gradāciju varam diskutēt, bet tas jau ir cits jautājums.
Buus jaaparstaaj lasiit shii lapa! Shito rakstu iespaidaa esmu jau saacis spraadzeeties. Bet tas veel nav pats ljaunaakais. Paaris dienas atpakalj mani nomediija CP par aatrumu 5Ls robezjaas un kad iedeveu vinjiem prasiito summu dzjeki seeddeeju un kaut ko tur murminaaja, vaardu sakot gaidiija, kad pateikshu lai neraksta kviitinju, bet ko es... staavu un gaidu- baigais prieks pasham bija- nebiju to kviiti redzeejis jau kaadus 3 gadus- tagad varu visiem lepni paraadiit :)
Un galvenais, ka viss sanāca likumīgi, vai ne? Man prieks, ka ir cilvēki, kas "ieklausās", ko iAuto aicina darīt - neko nepareizu jau mēs nemācam, vai ne?
Veel interesants fakts, kopsh pats spraadzeejos arii pasazjieri piespraadzeejas (es neko nesaku). Aciim redzoot vinji arii veero ko dara shoferis un tad tikai izlemj :)
iAuto iegādājas preces no Amazon par izdevīgām cenām. Atveda pie durvīm 7-8 dienu laikā - šodien būs jau nākošā piegāde. Lasīt vairāk
Tehnoloģija ar konteineros uzglabājamiem, salokāmiem saules paneļiem, ļauj jaunu un apjomīgu enerģijas parku izvērst īsā laikā. Lasīt vairāk
Pēdējie ar divpadsmit cilindru motoriem komplektētie Bentayga, Continental GT un Flying Spur eksemplāri nobraukuši no konveijera zīmola rūpnīcā Krū. Lasīt vairāk
sāku no šīs tēmas pagurt...
bet raksts labs,-pozitīvisma garā, un CP malači, pazīmējās labā gaismā!