Latvijā sāk tirgot jauno «Citroen C4» 31

 
30.novembris 2004 9:32

Sākot ar 25.novembri, Latvijā tirdzniecībā ir pieejams jauns Citroen modelis - C4, kas sevi piesaka tirgū ar pilnīgi jauniem dizaina un tehnoloģiskajiem risinājumiem.

C4 ir modelis, ar kuru Citroen koncerns maina savu koncepciju, turpmāk piedāvājot sportiska tipa mūsdienīgas mašīnas ar augstvērtīgiem dizaina un tehniskiem risinājumiem.

Citroen C4 atzinīgi novērtējuši arī auto nozares eksperti – šis modelis starptautiskā konkursa Car of the Year 2005 finālā ieguvis godpilno 2.vietu. Arī Euro NCAP automašīnu drošības testā C4 ir ieguvis augstu novērtējumu un jaunajā gājēju sadursmes testā kļuvis par jauno standartu.

Citroen importētājs Latvijā, SIA VEHO prognozē labus panākumus šī modeļa automašīnām, jo tas kā vidējās klases automobilis ir ļoti laba izvēle mūsdienīgam dzīves stilam.



"Ar šo modeli plānojam iekarot diezgan plašu vidējās kompaktklases auto segmentu Latvijā. Nākamā gada laikā ir paredzēts pārdot ap 130 šī modeļa automašīnas," prognozē SIA Veho valdes priekšsēdētājs Raimonds Dūda.

C4 ir laba izvēle klientiem, kam svarīga ne tikai elegance, bet arī braukšanas drošība un komforts, ko C4 piedāvā līdz šim vēl nebijušā kvalitātē: jaunā ceļu sadalošo līniju šķērsošanas brīdinājumu sistēma ievieš patiešām reālu progresu drošības jomā.

Jaunajam Citroen modelim ir īpaši komfortabls aprīkojums ar daudzām ērtām funkcijām – tas ir īpaši izstrādāts, lai braukšanas baudu padarītu pilnvērtīgāku un daudz patīkamāku. C4 piemīt izteikti spēcīga individualitāte – tas valdzina ar savu novatorisko stilu un oriģinālo aprīkojumu. Jaunais dizaina risinājums ir reizē komfortabls un funkcionāls.

Mūsdienu plašajā tirgū klientu vēlmes ir ļoti dažādas. Tādēļ Citroen ar C4 piedāvā divas jaunas, pilnīgi atšķirīgas automašīnas - katru ar savu izteiktu individualitāti.



C4 Hečbeks
C4 hečbeks ar tā plūstošajām virsbūves līnijām un tīrajām kontūrām ir pašreizējā Citro?n dizaina vērtību izpausme. Ar sportiski gludo un drošo virsbūvi un unikālo eksterjera dizainu C4 reprezentē prestižu un eleganci.



C4 Kupeja
C4 kupeja pauž Citro?n priekšstatu par dinamisku kupejas dizainu. Elegantās proporcijas un plūstošās līnijas rada harmoniska dizaina automašīnu, kurā nojaušams apslēpts spēks un jauda. Apvienojot virsbūves priekšējo riteņu bāzi un pārkari ar aizmugurējo pārkari, C4 kupejas profils pauž uzlaboto aerodinamiku.

C4 arī piedāvā vairākas modernas un efektīvas braukšanas palīgfunkcijas. Jaunā ceļu sadalošo līniju šķērsošanas brīdinājumu sistēma ievieš patiešām reālu progresu drošības jomā. Šī sistēma ir radīta funkcionēšanai uz lielceļiem vai galvenajiem ceļiem, un tā brīdina vadītāju, ja automašīna šķērso nepārtrauktu vai pārtrauktu līniju, pie nosacījuma, ka vadītājs ir aktivizējis sistēmu. Augstāku braukšanas komfortu sniedz arī ātruma ierobežotājs un zema gaisa spiediena brīdinājuma sistēma riepās – divas īpašības, kuras reti sastopamas vidējās klases automašīnu segmentā.

 
Visi komentāri
 
150198. viesis 30.novembris 2004 9:41
0 0 Atbildēt

Taadi pidrilas tas veho ir.nevar jau divus menesu majas lapu uztaisiit,vai tad tiesaam tik gruuti tas ira,pat cenas nevar uzzinaat:(

150201. viesis 30.novembris 2004 9:43
0 0 Atbildēt

Ta kupeja kaut kā HOndu Civic atgādina.......

150203. viesis 30.novembris 2004 9:47
0 0 Atbildēt

es ar taisni gribeeju teikt, ka kupeja civicu atgaadina :)

150206. viesis 30.novembris 2004 9:55
0 0 Atbildēt

Pasakiet kadi ir argumenti lai nopirktu citroen? Man nav tādi zināmi..

150207. viesis 30.novembris 2004 9:55
0 0 Atbildēt

Izskatās patiešām ideāli :)

Bet par mājas lapu - pilnīgi piekrītu. Kauns!

150215. viesis 30.novembris 2004 10:16
0 0 Atbildēt

Kupejai aizmugure baigi atgaadina 323C mazdu :)

150217. viesis 30.novembris 2004 10:17
0 0 Atbildēt

Bet smuks jau ir, shitie jaunie citroni saak pakjert.

150221. viesis 30.novembris 2004 10:21
0 0 Atbildēt

Smuka mashina. Redzeeju dziivajaa...Viniigi es ar saviem 180cm aizmuguree ne iipashi eerti juutos...klaustrofobija..un maz vietas kaajaam....Nu bet dizains..:)

150224. viesis 30.novembris 2004 10:28
0 0 Atbildēt

Tas par to maajas lapu toch bish besi- reklaamas pilna pakalja, a lapu uztaisiit normaalu nevar. Fuj...

ps. buutu veel C4, kas izskataas peec kupes, bet ar 4 durviim... :)

150231. viesis 30.novembris 2004 10:39
0 0 Atbildēt

Citroens ir ideāla mašīna Francijā, Itālijā utt. Latvijā kur ir ziema ar sālītiem ceļiem problēmas ir ar: centrālo atslēgu, degvielas sūkni,eļļas dažādas noplūdes( dzinējs, kārba), ierūsē bremžu cilindri, rokas bremze, lūzt nost ārējie durvju rokturi. Minētie trūkumi ir uzskaitīti kas notika 3 gadu laikā.

150242. viesis 30.novembris 2004 10:59
0 0 Atbildēt

to Kovacs

Ir arī C4 divdurvju versija.

to 150206. viesis 30.11.2004 09:55

arguments ir vienkāršs - lielisks aprīkojums par saprātīgu cenu + ļoti atzinīgs starptautisku ekspertu vērtējums + iespēja atšķirties no kopējās auto plūsmas, ko pamatā veido vācu un japāņu auto.

Bet peikrītu par to, ka vismaz cenas jau nu varēja norādīt un mājas lapu arīdzan varēja sameistarot.

Es starp citu arī braucu ar Citroen, tikai ar C3 un šobrīd esmu ļoti apmierināts. Un šobrīd jau domāju par C4 :)

150243. viesis 30.novembris 2004 11:03
0 0 Atbildēt

Man jau likas ka tas 3 durvju auto nevar but kupeja. Un tas atgādina CRX 88.g. Varbut paies desmit gadi un >> sasniegs HONDAS kvalitāti un tehnisko uzticamību. Ja kāds domā pirkt >> tad nav jāklausās visa tā bļaušana, bet gan jāatrod cilvēks , kas ir nobraucis 2-3.g. un jāpajautā. Augstāk ir jau pāris piemēri. Gribēšana pāriet momentā.

150257. viesis 30.novembris 2004 11:38
0 0 Atbildēt

Kaitina visi tie teksti: "C4, kas sevi piesaka tirgū ar pilnīgi jauniem dizaina un tehnoloģiskajiem risinājumiem." Kuri tad ir tie jaunie risinājumi? Nodrāzts mārketinga sauklis un viss.

150264. viesis 30.novembris 2004 12:04
0 0 Atbildēt

tehniskie risinājumi ir tādi, ka bieži jāapmeklē serviss, pilnīgi nepiemērota mūsu klimatiskajiem apstākļiem un lūzt nepārtraukti..

150266. viesis 30.novembris 2004 12:13
0 0 Atbildēt

Te šobrīd izskatās, ka tie lielāki mutesbrūķētāji ir tie, kas dzīvē vispār ar Citroen nav saskārušies, bet dzīvo tikai no kaut kādiem sen iegūtiem stereotipiem, ka tikai bē-mē-vē un MB ir riktīgs auto, bet visi citi ir pilnīgi mēsli. Gan jau ka joprojām uzskatat, ka arī Opel ir pilnīgi sū..., nemaz nerunājot par kaut kādiem populārajiem Dienvidkorejas brīnumiem. Ja jums nepatīk, tad nepērciet, bet nevajag tad teikt, to, kas nemaz nav, bet pašiem škiet, ka ir. Katrs pērk sev auto tādu, kādu var atļauties. Un mans personīgais viedokis ir tāds, ka C4 varētu būt viens no tiem auto, kuru varētu atļauties vidēji situēts LV iedzīvotājs.

150306. viesis 30.novembris 2004 14:19
0 0 Atbildēt

Būs jau labi :)

150323. viesis 30.novembris 2004 15:14
0 0 Atbildēt

Man kautkaa likaas ka C4 naak Xara vietaa kas bija kompaktklases automobilis.

C5 savukaart ir vistiiraaka videejaa (max. videeji lielaa klase) nevis lielaa kaa klaastiija ieprieksheejie diileri. Taakaa nevajag staastiit ka mans Peugeot 407 (cik man zinaams tad 407 un C5 tiek buuveetiu uz vienas platformas) un C4 vienaa klasee!!! Tad jau Mazda3 vai Renault Megane sedans arii ir videejaa klase.

150341. viesis 30.novembris 2004 16:32
0 0 Atbildēt

un cik piķo tāc aparāc?

150342. viesis 30.novembris 2004 16:37
0 0 Atbildēt

ne tikai mājas lapa neiet. arī serviss ir reāls sūds !!!!

izskatās ka tie paši lohotroni ir tagad uz turieni pārvākušies strādāt.

cerēju, ka šitie kaut ko beidzot sāks darīt lietas labā, bet pagaidām nespēj C5 novērst pat vienkāršas problēmas.

arī grabēšana ir Citroen standarts. esmu braucis ar xsara un tagad ar c5.

grab jau jauna mašīna un tagad ziemā parādās jauni grabējieni, tikai citā toņkārtā :( arī tā izslavētā Hidroaktivā iekare grab tā ka liekas, ka dēļi ir sakrauti bagāžniekā !!! vienīgais ka dzinēji gan ir patīkami klusi, ekonomiski un jaudīgi, gan dīzeļi, gan benzīnnieki.

150343. viesis 30.novembris 2004 16:55
0 0 Atbildēt

dizains labs, motori arī labi, bet pārējais latvijas apstākļiem nepiemērots. taisnība - francija, itālija, tur rullē, bet latvija ar sāli un salu - nu nē.

150344. viesis 30.novembris 2004 17:02
0 0 Atbildēt

ja interesē kaut kāda citroen lapa, tad cēsu dīlerim ir labāka par veho, kautgan info par C4 nav.

Spriežot pēc igauņu cenā, latos varētu būt no 9000 par 1,4 benz, līdz 13000 par krutāko dīzeli.

www.autogars.lv

www.citroen.ee

150348. viesis 30.novembris 2004 18:21
0 0 Atbildēt

Hm, kadi gudraki latvijas apstakliem nav piemerots?:) Principa tieshi shis teiciens stajas speka, ja autinam ir nu 8-10 gadi, bet piemeram zinu cilvekus kuri brauc ar Citroen Xsara kops 1998 gada, pirkta Autostatusa, tad 6 gadi, un nekadu remontu, iznemot izputeju,bremzu diskus un kluchus, ellu,un kadi sikumi, tipa sailentbloki un t.t. Otra pieredze ir CItroen Xsara 2001 gada,visspar nav problemu,ir lietas kuri nepatik masina,bet masina ir ok. Man liekas ka C4 ir jauns sols Citroen vesture,jo es domaju ka autins bus krietni labs ne ka piemeram jaus Focus.

150352. viesis 30.novembris 2004 19:54
0 0 Atbildēt

Hei, viiri! Mashiina ir jaapeerk taada kaada patiik un jaabrauc ar to 100% apmierinaatam, ar visaam taas nebuushanaam. Uzvelc savas vecaas dzinsas, tiiras vai netiiras, bet miiljas. Pats biju C4 prezentaacijaa Rundaalees pilii. Ljoti demokraatisks pasaakums ar pamatiigu izeeshanos viduslaiku stilaa, karstviina dzershanu, pils apskati gida pavadiibaa. VEHO rullee! Tikai viens miinuss. Liidz testbraucieniem netiku, jo vehieshi bija saruupeejushi tikai 1 auto, bet brauktgribeetaaju bija oj,oj,oj. Rudais

150359. viesis 1.decembris 2004 0:38
0 0 Atbildēt

nu izskatas jau labi..bet mashinas mak taisit tikai VACIJA

150434. viesis 1.decembris 2004 11:59
0 0 Atbildēt

150352. viesis

sākumā bija tikai viens C4, bet pēc kādas pusstundas atbrauca arī otrs.

varēja braukt ar abiem- abi bij labi komplektēti (adaptīvie xenona lukturi, stikla jumts, pilna elektropakete (arī sēdekļiem), klimaa, utt. Sudrabotajam trūka tikai navigācija un joslu maiņas signāls, man šķit ka pārējais bij absolūti viss. braucot arī konstatēju, ka fiksētais stūres rata centrs nemaz netraucē- palika tiešām lielisks iespaids par šo modeli. cena no 13800 Eirām (laikam), par pliku coupe (ja nemaldos kruīzkontrole ir standartā). Diemžēl nebija iespēja apskatīt coupe versiju- bija tikai 5durvju versija.

Piekrītu, ka serviss ne vienmēr var apmierināt visu vēlmes, tāpat kā apkalpošana jebkurā iestādē lielākoties gadījumu ir pretrunīga.

palasiet atsauksmes, ko raksta par citiem dīleru servisiem- visur situācija ir vienāda, tātad vai kritizējam visus vai nevienu!!!

Bet par veho mājas lapu Latvijā, gan zem katras kritikas.

150517. viesis 1.decembris 2004 17:46
0 0 Atbildēt

azats [?] 01.12.2004 00:38

nu izskatas jau labi.. bet mashinas mak taisit tikai VACIJA

visbiežāk garantijas laikā servisā griežas VW braucēji :)

150538. viesis 1.decembris 2004 20:10
0 0 Atbildēt

Peec skata ta neko bet ziime citroen no pieres nav izdzeeshama..... :)

150544. viesis 1.decembris 2004 21:23
0 0 Atbildēt

neticu, ka citroens beidzot sanjeemies :)

150567. viesis 2.decembris 2004 8:31
0 0 Atbildēt

Ir jau labi :)

Arī Citroen būs savi pircēji ...

150589. viesis 2.decembris 2004 10:26
0 0 Atbildēt

Mans domā par C2 iegādi. Pabraukājis esmu tikai ar 1.4 dīzeli, dinamika pietiekama, labāka nekā Golf 1.6 TDI. Patīkami pārsteidza arī salona ietilpība (arī aizmugurē sēžot). Protams, ka tas ir tikai un vienīgi mans subjektivais viedoklis...

Bet par mājas lapu VEHO liels ŪŪŪŪŪŪŪŪŪŪŪŪŪŪŪŪŪŪ !!!

151475. viesis 10.decembris 2004 15:07
0 0 Atbildēt

kupeja ir visskaistākā no visām līdz šim redzētajām citu ražotāju kupejām. Es viņu gribu, uzdāviniet man!!! Variņš

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti