Jaunu automašīnu pārdošana janvārī, salīdzinot ar decembri, samazinājās par 5,2 procentiem, jo pieprasījumu pēc jaunām automašīnām krasi samazināja kompānijas, kuras specializējas autonomā.
Triju lielāko amerikāņu autobūvētāju daļa ASV tirgū janvārī samazinājās par 4,5 procentpunktiem - līdz 59,2 procentiem, raksta aģentūra "Bloomberg", savukārt Āzijas kompāniju daļa palielinājās par 3,3 procentpunktiem - līdz 33,7 procentiem, Eiropas kompāniju daļai pieaugot par 1,1 punktu - līdz septiņiem procentiem. "General Motors" pārdošanas apjoms janvārī saruka par 13 procentiem, "Ford" realizācijas apjomam samazinoties par 10 procentiem. Pērnā gada beigās "General Motors" un "Ford" izdevās pārdošanu noturēt augstā līmenī saistībā ar piedāvātajiem bezprocentu kredītiem, tomēr šo atviegloto shēmu darbība decembrī beidzās. Kompānijas, kas nodarbojas ar automašīnu nomu, samazināja iegādes saistībā ar to, ka amerikāņi samazināja braucienus pēc 11.septembra terora aktiem. Savukārt Eiropas un Āzijas kompānijas paziņoja par pārdošanas pieaugumu janvārī - "Volkswagen" pārdošanas apjomam palielinoties par sešiem procentiem, BMW - par 16 procentiem, "Toyota" - par septiņiem procentiem, "Nissan" - par astoņiem procentiem. ŅUJORKA, FEB 04, BNS/INTERFAX -- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Jā, bet, redz, ka BMW tirdzniecības apjoms pieaudzis par 16% B)