Latvijā uzsākta Mercedes-Benz B-klases tirdzniecība 6

 
2.jūnijs 2005 10:28

Ar jauno Compact Sports Tourer koncepciju Mercedes-Benz atkal apstiprina, ka ir modes noteicējs starp pārējām auto markām un sagatavo ceļu jaunam, daudzsološam tirgus segmentam.

• Jauno automobili varat apskatīt SIA Domenikss auto tirdzniecības centrā Krasta ielā 34.
• Compact Sports Tourer – novatoriska automašīnas koncepcija, kuru raksturo augsts ietilpības un komforta līmenis, kā arī aizraujošs dizains un dinamiska braukšana.
B-klase sniedz to, ko vēlas mūsdienu autobraucējs – plašu salonu, priekšzīmīgu komfortu, izcilu praktiskumu, aizraujošu dizainu un, protams, augsta līmeņa braukšanas prieku. Jaunais Mercedes izmanto dažādu autobūves koncepciju priekšrocības un apvieno tos vienā: - Compact Sports Tourer. B-klase ir ceļojumiem, ģimenei un atpūtai paredzēts automobilis ar nepārspējamo pievienoto vērtību, ko dod dizains un dinamika.

Viena no galvenajām Compact Sports Tourer priekšrocībām ir tā sendviča tipa uzbūve, ko attīstījis Mercedes-Benz. Neskatoties uz kompaktajiem izmēriem un pateicoties dzinēja un transmisijas novietojumam, B-klase piedāvā tādu ietilpību, kāda sastopama lielākas klases automobiļiem. Automobiļa garums ir 4270 mm, kas atbilst kompaktklases automašīnām.

Pateicoties garai riteņu bāzei (2778 mm), attālums starp priekšējiem un aizmugurējiem sēdekļiem sasniedz izmērus, kas gandrīz atbilst S- klases izmēriem. B-klase arī sniedz jaunas iespējas salona transformēšanā un ievietojamās kravas telpas apjoma ziņā. Pateicoties bagāžas nodalījuma grīdas transformēšanas iespējām, salokāmajiem un izņemamajiem aizmugurējiem sēdekļiem, kā arī izņemamajam priekšējam pasažiera sēdeklim, Compact Sports Tourer var viegli un ātri tikt pārveidots no komfortabla automobiļa par praktisku kravas auto. Atkarībā no sēdekļu skaita un pozīcijas, kravas telpas tilpums var tikt palielināts no 544 līdz 2245 l (ar izņemtiem priekšējiem un aizmugurējiem sēdekļiem). Šādas bagāžas tilpums raksturīgs lielām pikapa tipa automašīnām. Maksimālais kravas telpas garums ir 2,95 metri.

Četru cilindru dzinēji ar maksimālo jaudu līdz 142 kW/ 193 Zs

CDI dīzeļdzinēji ar augstu griezes momentu un uzlabotie benzīna dzinēji sniedz Sports Tourer lielu braukšanas prieku. Var izvēlēties no sešiem četru cilindru dzinējiem ar jaudu sākot no 70 kW/ 95 Zs līdz 142 kW/ 193 Zs.

B-klases modeļu rindā ievērojamākais, protams, ir B 200 Turbo, kas aprīkots ar jaunu 2 litru un 4 cilindru dzinēju, kas maksimālo griezes momentu 280 NM sasniedz jau pie 1800 motora apgriezieniem minūtē. Šis dzinējs apgādāts ar turbīnu un starpdzesētāju. Šādi aprīkots visjaudīgākais Compact Sports Tourer sasniedz ātrumu 100 km/h tikai 7,6 sekundēs un spēj sasniegt maksimālo ātrumu 225 km/h.

Starp dīzeļdzinējiem vadošais ir B 200 CDI ar jaudu 103 kW/ 140 Zs, un ievērojamo griezes momentu 300 NM. Jaunais turbodīzelis ar common–rail tiešo degvielas iesmidzināšanas sistēmu liek Compact Sports Tourer ieskrieties līdz ātrumam 100 km/h tikai 9,6 sekundēs un tas spēj sasniegt maksimālo ātrumu 200 km/h. Neraugoties uz šī dzinēja ievērojamo jaudu, degvielas patēriņš ir zem 6 l uz 100 km kombinētajā režīmā.

Augstākās klases tehnoloģijas komfortablai vadāmībai un augstai drošībai

Inovācijas auto piekares tehnoloģijā veido kombināciju, kas sekmē vadāmības precizitāti, drošību un komfortu – faktorus, kas ir vienlīdz nozīmīgi braucot.

Jaunā elektromehāniskā stūres pievada sistēma (parametriskā stūre) regulē stūres pretestību atkarībā no braukšanas ātruma. Tas nozīmē, ka stūres pretestība, braucot ar mazu ātrumu ir mazāka, kā braucot ar lielu ātrumu. Piemēram, novietojot automašīnu stāvvietā stūres pretestība būs maksimāli maza.

Uzlabotajai Elektroniskās Stabilitātes Programmai (ESP) tagad ir papildus funkcija: Steer Control vadības palīdzības sistēma. Tā darbojas tandēmā ar elektromehānisko stūres pievada sistēmu, nodrošinot nepieciešamo stūres pretestību kritiskās situācijās, tādējādi palīdzot vadītājam stabilizēt auto.

Kā jaunums standarta aprīkojumā Compact Sports Tourer ir izveidota piekare ar maināmu triecienu slāpēšanas sistēmu, kas pielāgojas braukšanas ātrumam. Normālos braukšanas apstākļos sistēmas konfigurācija nodrošina mīkstu triecienu absorbēšanu, bet sistēma veic maksimālu triecienu slāpēšanu brīžos, kad ir liels ātrums un strauji pagriezieni, tādējādi sniedzot B-klasei maksimālu stabilitāti.

Tipiska Mercedes drošība pateicoties sendviča tipa uzbūvei

Unikālā sendviča tipa uzbūve ir viens no B-klases drošības stūrakmeņiem. Novietojot dzinēju un transmisiju slīpi attiecībā pret priekšu un daļēji zem pasažieru telpas, tiek sasniegts augsts pasažieru aizsardzības līmenis frontāla un sānu trieciena gadījumā. Tas viss nozīmē, ka, neraugoties uz kompaktajiem ārējiem izmēriem, B-klase nodrošina tādu drošību, kāda raksturīga visiem Mercedes.

Adaptīvie, divu pakāpju gaisa drošības spilveni, drošības jostu spriegotāji priekšā un aizmugurē, adaptīvie drošības jostu spēka ierobežotāji, aktīvie galvas balsti, ISOFIX bērnu sēdeklīšu stiprinājuma vietas un jaunie galvas/ krūšu sānu gaisa spilveni kopā ar iepriekšminētajiem pasīvās drošības risinājumiem nodrošina maksimālu aizsardzību.

Augstas kvalitātes materiāli un plašs standartaprīkojums

Iekšējais aprīkojums atbilst tiem augstajiem standartiem, ko noteicis Mercedes-Benz. Interjera dizains rada atmosfēru, kurā pasažieri un vadītājs var izbaudīt maksimālu komfortu. Standarta specifikācija ietver apsildāmus un elektriski regulējamus sānu spoguļus, četru spieķu stūri ar multifunkcionālajiem slēdžiem, roku balstu starp priekšējiem sēdekļiem, elektriski vadāmus priekšējos logu pacēlājus, kā arī augstas kvalitātes alumīnija detaļas centrālajā konsolē un uz durvīm. Mercedes–Benz izveidojis dizaina elementus, kas akcentē jaunās B-klases sportiskumu un eleganto izskatu.


 
Visi komentāri
 
169208. viesis 2.jūnijs 2005 10:36
0 0 Atbildēt

DEBIILISMS.........bildi ta vareja jau ielikt,citadi kada jega no sitada reklamas raksta

169259. viesis 2.jūnijs 2005 13:57
0 0 Atbildēt

tieshaam- kaapec nav bildes????

169263. viesis 2.jūnijs 2005 14:22
0 0 Atbildēt

sendviča tipa virsbūve = gaļa ir pa vidu :):):)

169271. viesis 2.jūnijs 2005 14:49
0 0 Atbildēt

ko juus plukatas te nematies? taapat jums par iisu lai nopirktu,tad kaada *******ing starpiiba,kaa tas izskataas.kam pa tieshaam interesee,aizbraux uz domenixu un apskatiisies.

169294. viesis 2.jūnijs 2005 18:21
0 0 Atbildēt

Nu nafig. Nekāda. =) Pat teksts varēja nebūt. Nafig.

169299. viesis 2.jūnijs 2005 19:54
0 0 Atbildēt

"novatoriska automašīnas koncepcija" ?!

Incanti, kuraa vietaa?

Divreiz daargaaka Zafira kopija, tikai saucas meerceedess... :-)

Principaa jau man tas auto pat simpatizee, tikai prasc maarketings gan besii... :-/

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti