Daudzcietušais markas Bugatti atdzimšanas projekts tā arī nekādi nevar tikt līdz finiša taisnei. Sākumā 1001 Zs superauto Veyron izrādījās pārlieku smags, pēc tam - pārāk ātrs. Radās problēmas ar vadāmību, ar piekari, ar turbīnām un dzesēšanu. Klienti, kas iemaksājuši pa 300 000 eiro, lai iegūtu šo auto (pavisam tikai 300 eksemplāros) savā īpašumā, pamazām zaudē pacietību.
Volkswagen koncerns mainīja Bugatti vadību, sūtīja savus inženierus itāļiem palīgā. Šī gada pavasarī Bugatti pārstāvji paziņoja, ka darbi pie superauto ir praktiski pabeigti un pirmie 18 laimīgie kļūs par auto īpašniekiem jau šogad. Tomēr Bugatti radās atkal jaunas problēmas! Šoreiz ar auto antispārnu.Informācijas avoti itāļu kompānijā paziņojuši, ka maksimālo ātrumu 400 km/hauto spēj sasniegt tikai tad, ja aizvāc antispārnu un aizver gaisa savācējlūkas. Ja antispārns paliek savā vietā, auto spēj ieskrieties "tikai" līdz 375 km/h. Kas var notikt ar šādu jaudīgu auto, ja tam nebūs pienācīgi noslogoti velkošie riteņi? - Tas vienkārši aizlidos.
Tā, ka tagad Bugatti Veyron optimālā antispārna stāvokļa meklējumos tiek aktīvi pārbaudīts Nirnburgringas Ziemeļu cilpā, lai Veyron sētu sasniegt paredzēto ātrumu un tai pat laigā nesagādātu savam īpašniekam pēdējo "lidojumu" mūžā.
tācu pamazām izskatās, ka tas tomēr būs pēdējais lidojums :D