Tieši tāda ir sausā statistika - 2005.gada Līgo svētku laikā avārijās bojā gājuši četri cilvēki. Kaut arī CP pieķērusi daudz iedzērušus vadītājus, triju nāvju iemesls nebija alkohols...
Trīs no četriem nāvīgos ievainojumus guvuši ārpus auto. Kā tas var būt? Vienkārši - nepiesprādzējoties. Šie "Jāņi" būs kā spilgts piemērs tam, ka drošības jostu nelietošana var novest pie letālām sekām.Protams, nav 100% garantijas, ka šie cilvēki būtu izdzīvojuši, ja būtu lietojuši drošības jostas, tomēr piesprādzējoties izdzīvošanas iespējas būtu bijušas lielākas.
No 23. līdz 25. jūnijam Latvijā notikušas 233 avārijas, 42 no tām cietuši arī cilvēki. Kaut arī CP vadība solīja stingrus reidus, iAuto redakcija tādus nemanīja, kaut arī svētkos tika nobraukti samērā lieli attālumi. Vienīgā vieta, kur tikām apturēti (pie Brīvdabas muzeja 23.jūnija naktī), [dokumentu] pārbaude bija korekta - policisti darīja savu darbu "bez aizrādījumiem".
Vēlreiz par drošības jostām:
Iesakām noskatīties video klipu par drošības jostu nepieciešamību »»
* - pēc svaigākajām ziņām svētkos uz ceļiem bojā gājuši seši cilvēki.
iAuto
mees 3dien aizbraucaam uz un 7dien no Vecpiebalgas, redzeejaam tikai vienu CP radara ekipaazhu uz Pleskavanes starp Siguldu un Seeniiti (7dien ap 15:00).
Jaatziist tomeer ka no 23.-25. neviens nekur nebrauca un visi mieriigi pie ezera seedeejaam un dzeeraam...
bet tas ka reidi nebuus tik daudz kaa soliits - tas taapat visiem bija skaidrs jo arii aizpagajushos un aizaizpagajushos Jaanjos nekaadu reidu nebija... tikai biedeeshana un tukshi draudi..