Katru dienu vairākas reizes nākas mērot ceļu no Mūkusalas ielas uz Akmens tiltu. Un ļoti bieži nākas redzēt nelielas, bet tomēr sadursmes...
Nē, nekas briesmīgs tur nenotiek... Tikai kārtējā vieta, kur vadītāji zaudē uzmanību un "spēlē vagoniņus". Patiesībā pat nezaudē uzmanību, bet drīzāk koncentrējas nepareizā virzienā.
Braucot no Mūkusalas ielas augšā uz Akmens tiltu, jādod ceļš no Āgenskalna puses pa pirmo joslu braucošiem transportlīdzekļiem un uz to arī vadītāji koncentrējas. Un tad arī rodas sadursmes, jo tie aizmirst paskatīties uz priekšu... Priekšējais vadītājs pēkšņi nobremzē, jo saprot, ka nepaspēs izsprukt uz tilta un nākamais ieskrien tam dupsī...
Ko darīt, lai tas nenotiktu? Formula ir pavisam vienkārša: līdz pat pēdējam brīdim (stoplīnijai) labāk koncentrējieties uz priekšu un tikai tad, kad priekšējā mašīna ir pabraukusi pietiekami tālu, skatieties pa kreisi un beidzamo reizi novērtējiet situāciju. Tad tiks izslēgta iespējamība, kad pavēršot skatu uz priekšu, ieraudzīsiet nobremzētu auto, kurā arī ietrieksieties...
Esiet uzmanīgi!
P.S. Un, protams, šajā situācija traucē arī tie gudrinieki, kas pa kreiso pusi apbrauc visu kolonnu, izlien krustojumā un aizsedz skatu uz kreiso pusi. Kādreiz te reizēm dežūrēja ceļu policija un tā bija "vieglā nauda", jo šādu pārkāpumu var definēt par agresīvu braukšanu - citu vadītāju interešu neievērošana, braukšana pa uzbrauktuves kreiso pusi, kas pietiekami saskatāmi apzīmēta kā saliņa, labā pagrieziena veikšana ne no malējā stāvokļa (CSN 83.p.)
iAuto
Daudz "forshaaka" liidziiga vieta ir griezhoties no Maskavas ielas uz Krasta ielu centra virzienaa. Puse no vadiitaajiem uzskata, ka ir jaapalaiz visi no Slaavu tilta braucoshie, savukaart otra puse uzskata, ka viena josla paliek briiva un ir speciaali vinjiem atveeleeta un no Slaavu tilta braucoshajiem nav nekaadas tiesiibas tanii iebraukt. Rezultaataa vagoninju speeliites ik pa briidim. Ja taa avaarija taa iipashi neveikli sanaakusi, tad arii sastreegums liidz Dolei...