Jau agrāk ziņots, ka pašreiz BMW 6-series prototipi tiek testēti Skandināvijā, kur tiek īpaši pārbaudīta bremžu sistēma, kā arī stabilizācijas sistēma.
BMW ziņu avoti apgalvo, ka jaunais auto ar koda nosaukumu E63 būs aprīkots ar pilnīgi jaunu ABS sistēmu, kas spēs "apstrādāt" katru riteni atsevišķi. Līdzīga sistēma ir mēģināta arī konkurentiem - Mercedes, kas testēja to uz konceptauto SLR. Sistēmas testi notiek ziemeļos, lai pārbaudītu, kā tā darbojas īpašos sala apstākļos. Agrāk bija domāts, ka BMW kupejas ražošana sāksies nākošgad. Bet līdz tam sešiniekam jāiziet testi pie ļoti augstām temperatūrām - tie notiks ASV. Tas var aizkavēt 6-Series ražošanas sākumu līdz 2004. gadam un auto pirmizrāde varētu būs Detroitas auto šovā janvārī. BMW plāno aprīkot jauno kupeju ar 240 Zs trīslitru dzinēju, bet M6 versija saņems 500 Zs 5,0 litru V10 dzinēju. Kļuvis zināms, ka BMW plāno izlaist arī kabrioletu, kas būs uz šīs kupejas bāzes - tas notiks gadu pēc 6-series parādīšanās. iAuto//autonews- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Par tām bremzem, kautkas nav parizi uzrakstīts, jo abs kurš fikse katra atseviķa rata izslīdēšanu un tikai izslīdējušā rata ruastīšanu, atiecībā pret pārējo ratu griežanās ātruma, ir jau ievista dabā ~ 90 gadu sākumā. ja nemaldos saab ievosa to pirmie.
Bet olejiem lidz pat shai diena, izsliedot jebkam tiek raustits viss opels