VW Touareg pircējam - Dakāras rallija piedzīvojums 26

 
1.februāris 2006 9:11

Volkswagen AG importētājs Baltijā „Auto Group Baltic” 28.janvārī autosporta kompleksā „333” rīkoja „Touareg Experience” apmācību programmas prezentāciju, kuras ietvaros viesiem tika dota iespēja izbaudīt braucienus ar Dakāras Rallija varoni – Touareg, kā arī pārbaudīt savas braukšanas iemaņas zviedru profesionāļu uzraudzībā.

Ar prezentācijas pasākumu Volkswagen importētājs kopā ar partneriem* uzsāk unikālu „VW Touareg Experience” drošas braukšanas programmu ekstremālos apstākļos - katrs VW Touareg klients dāvanā saņem 2 dienu piedzīvojumu drošas braukšanas skolā Zviedrijā.

„Iegādājoties VW Touareg, klients iegūst ne tikai luksus klases transporta līdzekli, bet arī pilnvērtīgu bezceļa auto, kas spēj pārvarēt jebkurus šķēršļus. To pierāda arī VW Touareg sasniegumi Dakāras rallijā. „Touareg Experience” pasākumā klienti varēs izbaudīt maksimāli pietuvinātus Dakāras rallija apstākļus un braukšanas emocijas, lai justos droši un pārliecināti pie Touareg stūres arī ikdienā” atzīst Andris Kulbergs, „Auto Group Baltic” Latvijas reģionālais vadītājs.



„Touareg Experience” apmācības programma Volkswagen AG speciāli Touareg ir izstrādājis apmācības programmu drošas braukšanas skolā Zviedrijā, kuru vada profesionāli instruktori ar augstiem sasniegumiem Eiropas autosportā. Apmācības pamatā ir:
1) paaugstināt vadītāja iemaņas drošā auto vadīšanā ekstremālās situācijās uz ceļa;
2) apmācīt autovadītājus, kā pilnvērtīgi izmantot visus VW Touareg tehnoloģiskos risinājumus ceļa un bezceļa apstākļos.

2 dienu apmācības programma Zviedrijā ietver:
- teorētisko zināšanu apgūšanu;
- ekstrēmu bezceļu braukšanas apmācību;
- kalnu pārvarēšanu 40 grādu slīpumā;
- ABS, ESP (Stabilitātes Programmas) efektīvu izmantošanu;
- VW Touareg tehnoloģisko risinājumu demonstrēšanu uz pasaulē vienīgās rampas.

Par „Auto Group Baltic”:
“Auto Group Baltic” dibināts 2004.gada nogalē un kopš 2005.gada 1.jūnija ir Volkswagen AG importētājs Baltijas valstīs. Uzņēmuma īpašnieki ir Volkswagen AG lielākie vairumtirdzniecības partneri Eiropā – Moller Gruppen AS ( Norvēģija) un Kittner Group (Vācija).

Volkswagen automašīnu mazumtirdzniecību Latvijā veic “ Auto Group Baltic” partneri:
*Volkswagen centrs Rīga
*Volkswagen centrs Ventspils
*Auto Īle & Herbst ( Sigulda)
*Lauri Motors ( Daugavpils)
*SD Autocentrs ( Liepāja)
 
Visi komentāri
 
192031. viesis 1.februāris 2006 9:20
0 0 Atbildēt

Dakaaras rallija varonis :) Driizaak nevaronis :)

192032. viesis 1.februāris 2006 9:21
0 0 Atbildēt

Volkswagen automašīnu mazumtirdzniecību Latvijā veic “ Auto Group Baltic” partneri:

*Volkswagen centrs Rīga

*Volkswagen centrs Ventspils

*Auto Īle & Herbst ( Sigulda)

*Lauri Motors ( Daugavpils)

*SD Autocentrs ( Liepāja)

192033. viesis 1.februāris 2006 9:24
0 0 Atbildēt

:)) cik % no standarta touarega bija tajaa touaregaa kas piedaliijaas dakaaraa??? (neskaitot nosaukumu) :)

192034. viesis 1.februāris 2006 9:31
0 0 Atbildēt

BMWPower lapā apraksts ir krietni bagātāks un interesantāks.

tāpat visas tās ESP sistēmas ir vecas, kā pasaule. jau pirms apm. 5 gadiem šo sistēmu Mercedes izgudroja un ieviesa dzīvē. un ja VW spēj to pašu tik pēc apm. 5 gadiem ieviest uz Touareg, tad tas tiešām ir sasniegums :D

192035. viesis 1.februāris 2006 9:46
0 0 Atbildēt

Iegādājoties VW Touareg, klients iegūst ne tikai luksus klases transporta līdzekli, bet arī pilnvērtīgu bezceļa auto, kas spēj pārvarēt jebkurus šķēršļus. To pierāda arī VW Touareg sasniegumi Dakāras rallijā

Muahahaa!!!! :D Tam Tuaregam ar Dakaaru ir tik pat daudz kopiiga, kaa Dambja OSC ar Fordu... Makaronu karinaataaji :P

192036. viesis 1.februāris 2006 9:52
0 0 Atbildēt

pārāk skaļi teikts - spēj pārvarēt jebkuru šķērsli. gribu redzēt kā tas tautas auto spēj pārvarēt ķīnas mūri.

192037. viesis 1.februāris 2006 10:02
0 0 Atbildēt

Baac - vienkaarshi nepaarspeejama dir$ana. Incanti cik daudziem cilveekiem reaali var iestaastiit shitaadas muljkjiibas.

192038. viesis 1.februāris 2006 10:04
0 0 Atbildēt

Vai kāds bija uz šovu pie Mola?

Es to pasākumu izveicu pat divreiz...

Iespaidīgi ... kā teica tie zviedri - "tās ir tās lietas, ko jūs ikdienā nedarat..."

"Zebra" filmēja, varbūt šovakar rādīs :)

192039. viesis 1.februāris 2006 10:05
0 0 Atbildēt

Jaa reklaamas sauklji jau labie! - a kaa tur ir ar reklaamas likumu? un apzinatu klientu maldinashanu? Vai tik to Nacisma beernu nevar biki pa tiesaam pavalkaat :))))

Gribu redzeet cik talu tiks standarta Tuaregs pa shii gada dakaaras trasi braucot, kaut vai saudziigaa rezhiimaa :))))

Un kur Fords ir palicis ar lidziigiem piedaavajumiem - tipa peerciet Ford iepirkuma ratinjus un brauksiet kaa Shleseers :))) :P

192040. viesis 1.februāris 2006 10:18
0 0 Atbildēt
192041. viesis 1.februāris 2006 10:28
0 0 Atbildēt

Ieksh bmwpower labs apraksts, ne taads shits kaa te :)

192044. viesis 1.februāris 2006 10:48
0 0 Atbildēt

Jaa, ieksh bmwpower daudz labaak uzrakstiijushi. Sheit taads pliekans reklaamas rakstinsh.

Es arii tur biju, izbraukaaju visas "atrakcijas" un safotografeeju ap 230 bildeem no pasaakuma. Domaju, ka sodien Zebraa arii radiis.

Iespaidi:

1. Raalija vecis bija labais :)

Laba humora izjuuta, labi sagatavots auto (kas par riepaam!) un lieliska auto parvaldiishana. Brauca pa trasi nu taa 140-150 km/h... seedot iekshaa bija pilniiga droshiibas sajuuta un bauda par to ko iespejams izveikt ar auto.

2. Rampa

Labs marketinga veids. Mashina istenibaa ne ar ko daudz neatshkiraas no citiem shiis klases dzipiem, tachu veids kaa tiek uzsvertas auto labaas ipashibas ir ieveribas cieniigs. Arii instruktors kas braucot pa rampu staasta kaadas elektronikas un detaljas konkretaa bridii tiek nodarbinaatas rada ljoti atraktiivu un interesantu iespaidu par mashiinu.

3. Kartingu trase + "parastie" ielas VW

Te vareeja katrs vienkarshi njemt auto un "gaazt" pa trasi. Nekaadas ipashaas emocijas man tas neradiija.

4. Dzipu trase + Tuaregi

Seit laikam es dabuuju vislielaakaas emocijas. Es sanjeemu pilnibaa nopakotu VW Tuareg ar V10 motoru, divkraasu Nappa adas sedeklji, koka apdare, dalitaa klimata kontrole gan priekshaa gan aizmuguree, DVD virs galvas, utt.

Ar so monstru dabuuju izgaazt pa mezhu, kupenaam, gravaam, uzbraucu un nobraucu no lielaa kalna. Tas tieshaam sagaadaaja baudu :)

+ shasliki, karsti dzerieni, citi edieni.

Secinajums: labi pavadiita sestdienas pecpusdiena (12:00-17:00)

Paldies VW par labi noorganizeeto pasaakumu!

192045. viesis 1.februāris 2006 10:57
0 0 Atbildēt

Dakāras varoņi ir Vinters, Dambis un Saukāns un vinūs no autodīleriem cik zinu atbalstīja tikai Domenikss un Motorcentrs, bet Latvijas folksfāgenisti tikai pie tv ēda čipsus un piedzēra aliņu.. Bet tagad lūdzu varoņi..

192053. viesis 1.februāris 2006 14:15
0 0 Atbildēt

Droši vien tas VW Touregs ir labs auto - neņemšos spriest, jo maz ko par viņiem zinu. Bet, man viens pazīstams Rīgas dakteris,saklausīojies, ka TAS esot labākais pieejamais džips, tādu mazlietotu nopirka - un totāli iegrābās. Lūzt viss pēc kārtas(ritošajā) , dārgi remonti , prieka pamaz.

192056. viesis 1.februāris 2006 16:37
0 0 Atbildēt

Visi baigi gudri D**Š, jus kautvien esat tuvak par 100 piegajis pie tas mashinas? Krievijas testos Touareg, bija vienigais dzips kursh pievareja visus skershlus, Lend Rovers nevareja pat 30 cm piezu sniega kartu pievaret, palika uz vedera gulam. :D

192057. viesis 1.februāris 2006 16:38
0 0 Atbildēt

es domaju tuvak par 100m.

192059. viesis 1.februāris 2006 17:59
0 0 Atbildēt

Taadiem paargudriishiem kaa RHINO un Mr Scorpion-saakumaa apseedies, pabrauc ar to auto, un tad d..s!

192067. viesis 1.februāris 2006 21:41
0 0 Atbildēt

Man kā Passat fanam nepatīk Touareg, un nepatīk dēļ padebīlās stūres, un patiesībā džips jau izskatās dizainiski novecojis.

192070. viesis 1.februāris 2006 22:09
0 0 Atbildēt

Domāju, ka 20 000 eiro vērts santa fe ir īpaši nesliktāks par to touregu. Nesen, palīdzot čomam izvēlēties džipu, testēju daudzus jo daudzus - touregu,santa fe un crv ieskaitot. Nekādas īpašās atšķirības nebija, ja nu vienīgi cenās. Džeks beigās paņēma volvo 90, kurš viennozīmīgi bija labākais. Bet.arī lētie, tuksonu ieskaitot, nebūt nebija smādējami. Šitam izslavētajam touregam, mūsuprāt, dizains ir reti sviestains, kādēl tālāka diskusija ir neiespējama.

192079. viesis 2.februāris 2006 8:37
0 0 Atbildēt

Ja viesi nebuutu anoniimi - varbuut vareetu arii jusos ieklausiities - bet no anonima avota kaa likums naak tikai dezinformaacija :D

192084. viesis 2.februāris 2006 9:38
0 0 Atbildēt

Zinu tikai to, ka Dakaras Tuaregs no veikala Tuarega neatskjiras tikai peec nosaukuma :)

maxxim

192087. viesis 2.februāris 2006 9:55
0 0 Atbildēt

"192059. viesis 01.02.2006 17:59

Taadiem paargudriishiem kaa RHINO un Mr Scorpion-saakumaa apseedies, pabrauc ar to auto, un tad d.. s! "

varētu padomāt, ka anonīmais viesis, kuram pat pietrūkst dūša savu personību kautkā identificēt, te ir pats gudrākais un visu pārzin perfekti. tad nu tev godprātīgi paziņoju, ka savā dzīvē testējis un iemācījies testēt !!!!! ne tik vien Touareg, Land Rover, ... tā kā par to d**šanu - vērs to pret sevi pašu.

192088. viesis 2.februāris 2006 10:30
0 0 Atbildēt

Scorpion, saaksim ar to ka ESP netika VW ieviests tikai tagad, Touaregaa! Un meerkis bija paraadiit cilveekiem, kuri ar to veel nav saskaarushies-kaada ir starpiiba braucot ar/bez ESP! Nevis pasniegt kaa kaut ko jaunu! Kaadeelj es neregistreejos, tas lai paliek pie manis. Un jaa, varu apgalvot ka Touaregu paarzinu perfekti!

192105. viesis 2.februāris 2006 16:55
0 0 Atbildēt

viesi 192088

Tavs sacītais :" Un meerkis bija paraadiit cilveekiem, kuri ar to veel nav saskaarushies-kaada ir starpiiba braucot ar/bez ESP! Nevis pasniegt kaa kaut ko jaunu! "

mana atbilde. ko tad tādā gadījumā viņi gribēja parādīt ar to ???

pirms ~ 6 gadiem, ja ne vairāk, Mercedes Benz šo sistēmu izgudroja un ieviesa uz saviem modeļiem, G class un ML ieskaitot. un tai mērķauditorijai, kurā ir VW Touareg pircēji, jau sen zināja, kas ir 4ESP un kā tas dzīvē darbojās. piedevām - VW šī sistēma nedarbojās TIK pilnīgi, kā tas ir MB, kurš pat pateicoties šai 4ESP sistēmai atteicās no diferenciāļu bloķētājiem ( izņemot G Class, jo tam ir tilti un mazliet savādāka tehnoloģija )

un ja sevi uzskati par Touareg pārzinātāju - visu cieņu, tik tas Tev nedod nekādas tiesības apgalvot, ka visi pārējie D**Š !!!!

192115. viesis 2.februāris 2006 23:56
0 0 Atbildēt

VEELREIZ! "Un meerkis bija paraadiit cilveekiem, kuri ar to veel nav saskaarushies-kaada ir starpiiba braucot ar/bez ESP! Nevis pasniegt kaa kaut ko jaunu!" Saproti? TIEM, KAS NAV AR TO SASKAARUSHIES!!! Neviens te neapstriid ka MB to ieviesa aatraak!!!

192563. viesis 9.februāris 2006 16:21
0 0 Atbildēt

Man liekas ,ka te ir daudz ļaunu cilvēku,es domāju ka tas turegs nav slikts auto ,man ir pavecāks VW GOLF II ,bēdu nezinu,TuREGS man jau liekas super auto,ar to gan amozones džungļos ,gan dakāras smiltīs neiestigt ! Vienīgi dizains tāds sievišķigs ,bet tā jau smuki tie turegi.VW tirgotājiem vēlu veiksmi un gan jau dabūšu darbu Sīrijā un arī kādu dienu varēšu nopirkt priekš sevis savu Turega tipa automašīnu.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Geparda – 110 km/h ātrs un jau no 16 gadiem (+ FOTO) 7

Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 1

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 24

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti