Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Avārija uz S.Eizenšteina ielas pie Audi centra (+ foto) 129

 
12.maijs 2006 10:25

Lasītājs ziņo: motocikls sadūries ar vieglo masīnu. Iespējamais iemesls - auto izbrauca priekšā motociklam. Rezultātā motocikls, braukdams uz pakaļējā rata, ietriecās vieglajā automašīnā!















Motocikla vadītājs nogādāts slimnīcā ar kājas traumu.
Izsaku līdzjūtību motobraucējam.

ar cieņu Kaspars.

 
Visi komentāri
 
200955. viesis 12.maijs 2006 10:29
0 0 Atbildēt

Dabraukaajaas rataa. Es arii kaadreiz taa dariiju, bet tad izdomaaju, ka veseliiba daargaaka. taa jau mocis ir neredzams, bet ja veel pacelj ratu gaisaa un lampa liidz ar to raada debesiis, tad veel gruutaak pamanaams + veel tas ,ka daudzi mocisti rataa brauc uz motora jaudas reekjina, kaa deelj tiek attiistiits liels aatrums- dubultrisks

200956. viesis 12.maijs 2006 10:29
0 0 Atbildēt

es savukārt izsaku līdzjūtību autovadītājam (-ai)

200957. viesis 12.maijs 2006 10:31
0 0 Atbildēt

Nav ko braukt ratā ! Ja būtu braucis normāli, tad varētu stūrēt un to mazdu apbraukt ! Pats vainīgs - atradies te ērglis, ibio !

200958. viesis 12.maijs 2006 10:32
0 0 Atbildēt

nu labi ka tikai kājas trauma

200959. viesis 12.maijs 2006 10:33
0 0 Atbildēt

Minētais „Suzuki GSX-R 1000” bijis pilnīgi jauns ar nepilnu 400 kilometru nobraukumu, salonā tāds maksā ap 10 tūkstoš latu. Jāatzīmē, ka konkrētais „Suzuki” modelis ir patiess šosejas bieds – tā tūkstoš kubikcentimetru dzinējs attīsta 178 ZS jaudu, kamēr pats motocikls sver 166 kg. Turklāt zinātāji atzīmē, ka šis nav pirmais divriteņu spēkrats, ko šis motociklists šosezon paspējis iznīcināt.

200960. viesis 12.maijs 2006 10:33
0 0 Atbildēt

Šorīt visā pilsētā vien avārijas...

200961. viesis 12.maijs 2006 10:33
0 0 Atbildēt

Turjau ne liidzjuutiibu vajag, betgan celjaziimi uz psiheni:)

200962. viesis 12.maijs 2006 10:34
0 0 Atbildēt

Hmm.. Redzēju kā viens idiots uz sarkana moča nēsājās ~ 120 - 150 km /h stundā vakarā pa Eizenšteina ielu tā ~18:30, vēl tieši nodomāju griežoties ārā Rimi, kurš būtu vainīgs ja viņš ienestos tajā ātrumā sānos kādai no mašīnām. Negribu apvainot motobraucējus, bet bišku ar galvu arī ir jādomā un bišku satiksmes noteikumi jāievēro... ceru ka izveseļosies un nākamreiz piedomās...

200963. viesis 12.maijs 2006 10:35
0 0 Atbildēt
200966. viesis 12.maijs 2006 10:38
0 0 Atbildēt
200967. viesis 12.maijs 2006 10:41
0 0 Atbildēt

braukdams uz pakaļējā rata, ienesās vieglajā automasīnā! - hm, a kads vinam bija atrums? 150? 120? 200? Ka es zinu, chalis ar mochi skreja pa Eizenshteina iela ar lielu atrumu turp un atpakal, apmeram kad vins skreja 5 reizi, vins ietriecas auto

200971. viesis 12.maijs 2006 10:48
0 0 Atbildēt

nabaga autovadiitaajs (-ja)...

200972. viesis 12.maijs 2006 10:50
0 0 Atbildēt

Adrenalīns - forši! Ātrums - forši! Abu iepriekšminēto apvienojums ar mazām smadzenēm/pārgalvību redzams bildēs.

200975. viesis 12.maijs 2006 10:56
0 0 Atbildēt

Bļins, es pats vakar gandrīz vienu nonesu, kreiso taisīdams. Skatos - pretējā josla brīva, griežu. Ne 10 centimetrus nenobraucu, kad pamanīju, ka ņifiga nav brīva, nāk mocis pretī. Labi ka tā. Šamos redzēt ir diezgan grūti, pierasts uz mašīnām skatīties.

200978. viesis 12.maijs 2006 11:05
0 0 Atbildēt

Bet skats uz sabojātajiem spēkratiem bija baiss. Prieks, ka nav bojāgājušo...

200979. viesis 12.maijs 2006 11:12
0 0 Atbildēt

Šī iemeslā dēļ man nedaudz rauj mīziens braukt ar moci. Mašīnā tu it kā es metāla kastē, kura tevi kaut necik pasargā. Ok, var sanākt, ka tu tajos dzelžos tiec tā iemīcīts, ka kājas lupatās un no moča varbūt aizlido nost un paliec sveiks. Kā kurā situācijā. Bet enivej kaut kā mašīnā drošāka sajūta. Protams, ar moci andrenalīns kudiš lielāks. :)

200980. viesis 12.maijs 2006 11:14
0 0 Atbildēt

Pie auto stuures seedeeja viirietis gados.

200981. viesis 12.maijs 2006 11:14
0 0 Atbildēt

Ja grib zīmēties, lai piestiprina papildus lampu kaut kur lejā, vismaz būs redzams, kad brauks ratā :)

200982. viesis 12.maijs 2006 11:20
0 0 Atbildēt

Vispār vajadzēja atspoguļot vakardienas debīlo avāriju Kalnciema/Daugavgrīvas ielā, kur fūre tieši perpendikulāri brauktuvei avarēja un satiksme turpinājās pa gājēju daļu. Liela daļa ar saviem vasaras rumakiem nemaz uz tās nevarēja uzbraukt kaut ko nenolaužot. Jautrākais bija tas, ka atpakaļceļa nemaz teorētiski nebija - tikai vienvirziena ielas un visas saiet kopā vienā punktā. Vai tad tiešām šādu situāciju nevar apiet, netraucējot pārējiem satiksmes dalībniekiem?

200985. viesis 12.maijs 2006 11:28
0 0 Atbildēt

Tie kas izsaka liidzjuutiibu auto vadiitaajam!

Tas ir tas pats kas arii ar gajeejiem! Nu tas mocis brauca un paarkaapa noteikumus, bet tas nenoziimee, ka nav jaabuut uzmaniigaakam arii otram vadiitaajam! Taapat ir arii ar gaajeejiem visi zin ka droshi var spert kaaju uz gaajeeju paarejas, bet teiksim gaajeejiem arii jaaseko liidz- ja naak fuure un vinja ir tuvu tad jaapadomaa vai vinja paspees nobremzees ar savu svaru un inerci! Taapeec jaadomaa, nevis vienkaarshi jaashauj! Esmu gan motocikla iipasnieks, gan auto man ir un ar kaajaam arii eju!

!!!Veel vareetu mineet tos kas piemeeram pa Tallinas pikji ar autinjiem brauc- neturieties pie vidus liinijas, ja juus nesteidzaties, tad kaads cits varbuut gan! Tur ir daudz vietas kur var pabraukt malaa un palaist garaam! DEELJ TIEM KAS BRAUC PA VIDU IR LJOTI DAUDZ AVAARIJAS NOTIKUSHAS!!!

200986. viesis 12.maijs 2006 11:36
0 0 Atbildēt

ko lai saka - piderass pie stures un viss - blakus ir Bikernieku trase kur var aaleeties cik uziet ... pats ar moci braucu, bet shitik idiotiski izgajieni besii aaraa ...

200987. viesis 12.maijs 2006 11:37
0 0 Atbildēt

Kasp_ [?] 12.05.2006 11:20

Vispār vajadzēja atspoguļot vakardienas debīlo avāriju Kalnciema/Daugavgrīvas ielā, kur fūre tieši perpendikulāri brauktuvei avarēja un satiksme turpinājās pa gājēju daļu. Liela daļa ar saviem vasaras rumakiem nemaz uz tās nevarēja uzbraukt kaut ko nenolaužot. Jautrākais bija tas, ka atpakaļceļa nemaz teorētiski nebija - tikai vienvirziena ielas un visas saiet kopā vienā punktā. Vai tad tiešām šādu situāciju nevar apiet, netraucējot pārējiem satiksmes dalībniekiem?

debīlas avārijas notiek katru dienu. arī par to atsaldēto, kas it kā ar zagtu MB Vecmīlgrāvī nonesa kuģa enkuru(ap 5t smagu), datums laikam 25.aprīlis, arī neko nav rakstījuši. Kaut gan vajadzētu un ar bildēm, jo varbūt kādam bez smadzenēm radīsies apskaidrība un laicīgi, pirms pats cietīs vai citus savainos.

domāju ka saslauku izskata mocis arī liek daudziem aizdomāties, kur un ko ar savu dzelzs rumaku darīt.

Tāpat kā mana iznīcinātā MegaII ir atmiņā daudziem kā piemērs tam, ja brauc uz aizmigšanas robežas.

200989. viesis 12.maijs 2006 11:48
0 0 Atbildēt

Līdzjūtība motociklistam????? Tu laikam joko!

200993. viesis 12.maijs 2006 12:04
0 0 Atbildēt

blaaa lasit vajag vainigs ir AUTO ko jus uzbrukat tam motobraucejam? Nu parava rata? un tas nozime ka var braukt prieksa?

200994. viesis 12.maijs 2006 12:12
0 0 Atbildēt

Ne velti ir valstis kur baikeri tiek dēvēti par "bamperu gaļu"...nav tie cilvēciņi pie pilna saprāta:(

200995. viesis 12.maijs 2006 12:13
0 0 Atbildēt

tas mocists nevis vienkaarshi paraava rataa, bet rataa braukaleeja shurpu turpu pa eizenshteina ielu un taa vairaakas reizes. pie kam nebuut ne uz atljautajiem 50. mazdas vadiitaajs vinju gluzhi vienkaarshi nevareeja pamaniit. teoreetiski mazdai bija mazaakas noziimes celjsh, praktiski, CSN 6. punkts veesta sekojosho - "Katram ceļu satiksmes dalībniekam ir tiesības uzskatīt, ka arī citas personas ceļu satiksmes norisē izpildīs

noteiktās prasības.", taa ka vieniigaa mazdas vaina bija taa, ka vinja atradaas nepareizajaa laikaa un nepareizajaa vietaa.

200996. viesis 12.maijs 2006 12:20
0 0 Atbildēt

ja ni4ego protiv motociklistov ne imeju, vsegda im ustupaju, no oni o4en' meshajut avtovoditeljam svoej ezdoj. Ne vse, no est' takie kotorie s4itajut sebja koroljami dorog, imenno tem tudai doroga, ostal'nim prived.

200997. viesis 12.maijs 2006 12:23
0 0 Atbildēt

kada sakara lidzjutiba motobraucejam jaizsaka?????????

200998. viesis 12.maijs 2006 12:28
0 0 Atbildēt

Mazdai pie stūres noteikti sēdeja kārtējais vasaras braucējs SĒNE. Bļin pilnas ielas izlīduši no savām garažām BESĪ ĀRĀ.

200999. viesis 12.maijs 2006 12:30
0 0 Atbildēt

es redzeeju avaariju savaam aciim un varu liecinaat ka motocikls NEBRAUCA UZ PAKALJEEJAA RATA! un cik varu subjektiivi spriest arii nepaarkaapa aatrumu. nu radara protams man nav ... 100% vainiigs auto vadiitaajs!

201000. viesis 12.maijs 2006 12:32
0 0 Atbildēt

Kad brauc pa pilsētu, tad nav jārēķinās ar nenomāliem močiem. Autovadītājam jāmeklē labs advokāts, jo mocis rupji pārkāpjot CSN radījā avārijas situāciju, kuru ir ļoti grūti paredzēt. Vienkāršoti skatoties ir abpusējs pārkāpums. Diemžēl dabiskā atlase šoreiz nenotika.

201001. viesis 12.maijs 2006 12:34
0 0 Atbildēt

200998. viesi, nemuldi. Pats esmu motciklists, kursh ne vienu vien gadu 20-30 k km pa vasaru nobrauca. Pedeja laikaa vairak ar autinju braucu. Un ir gadijies paris reizes gandriz nonest motociklistus, jo atrums viniem nejegaa un dazhas situaacijas NEVAR laiciigi vinus pamaniit un noveertet vinu atrumu. Lai gan zinu kaa mocisti brauc.

Pats gan ar moci braucu praatiigi un shitadus izgajienus uz ielam netaisu gan, kaa rakstaa mineetais tautietis.

201002. viesis 12.maijs 2006 12:36
0 0 Atbildēt

Unima, tad kaa paskaidrosi sho bildi:

www.bmwpower.lv/members/SpOrc...097_resize.JPG

?

Ja mocis butu ar riteni trapijis autinjam ritenis nebutu perfekti vesels. Esmu pietiekami daudz moto crashus redzeejis...

201003. viesis 12.maijs 2006 12:42
0 0 Atbildēt

Unima, re ku veel koments (tas par to subjektiivismu arii Tev):

Знаю я этого парнишу! Sad

Вчера проезжал мимо, узнал мотоцикл по выхлапной трубе ....

Мотоцикл нулевый был, месяц назад этого парнишу подрезал жигуль на Сахарова и он влител в него на R1. Пасажиру тогда переломало ноги а он сам отделался переломом ребер и трещиной кости руки.

Собирался восстанавливать R1 и потом продавать, а себе взял этот байк. Хреного то, что он не успел застраховать мотоцикл.

Лежит в больнице, сильный перелом ноги, жить будет, это радует!

Скорость была порядка 100 км/ч по его словам.

Слава богу, что он отделался так легко!

201004. viesis 12.maijs 2006 12:44
0 0 Atbildēt

Unima [?] 12.05.2006 12:30

dvojēčņiks :D

201005. viesis 12.maijs 2006 12:48
0 0 Atbildēt

Braukssana uz pakalleejaa rata ir defineet csn, kaa agresiiva braukssana taa ka....

201006. viesis 12.maijs 2006 12:51
0 0 Atbildēt

201001. pats nemuldi, es arī braukaju ar moci un pratīgi. Es runāju par autobraucejiem SENĒM. Kam reakcija kā gliemežiem.

201007. viesis 12.maijs 2006 12:54
0 0 Atbildēt

201006. viesi, reakcija neko nedod, ja tu NEREDZI to, kursh atvelk.

Ja nebutu laba reakcija, pats arii diezvai sveikaa tiktu cauri ar moci braucot daudzreiz. Bet ar autinju ne vienu vien reizi ir sanacis pec seenes izskatiities.

Ta kaa nespried par citiem, ne Tu vinus taisiji, nedz arii tiesaasi. :)

201009. viesis 12.maijs 2006 12:55
0 0 Atbildēt

viesim sakaraa ar manu komentu: man pilniigi vienalga kaads Tu esi specss un ko vari izsecinaat no auto bojaajumiem , bet es saku ka redzeeju avaarijas briidi jo braucu preteejaa virzienaa un biju pret RIMI veikalam. motociklu ieraudziiju kad tas bija ap fiat(laikam) salonu un vinjsh nebrauca nekaadaa rataa. ko vinjsh dariija pirms tam nezinu. ja vajag, protams nevajadzees, bet ja tomeer tad varu buut par liecinieku.

p.s. arii mana sieva kas seedeeja man blakus visu redzeeja.

esmu runaajis.

201010. viesis 12.maijs 2006 12:56
0 0 Atbildēt

Braucot uz 50, nevar moci šitā iznīcināt.

201011. viesis 12.maijs 2006 12:59
0 0 Atbildēt

201010: Tu laikam neesi crash test redzeejis pa TV. kas notiek ja staiskaa objektaa ar 50 km autinju ieliek. un tas ir auto ne mocis!

P.S. nekaadaa zinjaa neesmu ne auto ne motociklista pusee. vienkaarshi biju klaat un saku ko redzeeju.

201013. viesis 12.maijs 2006 13:07
0 0 Atbildēt

Neviens jau nepērk moci lai brauktu no punkta A uz punktu B. Močus pērk lai nēsātos, zīmētos utt. Tā ka rezultāts likumsakarīgs. Man viens paziņa arī šopavasar jau dabraucās ar moci - tagad guļ traumās ar 13 lūzumiem. Turklāt viņš tiešām nebija no tiem kas baigi nesās (motociklistu izpratnē, protams).

201014. viesis 12.maijs 2006 13:08
0 0 Atbildēt

tuncis, ka tad ne. Man mocis ir tikai lai dotos no punkta A uz punktu B. Reizem senoju lenak par videjiem autobrauceejiem. :)

Pie tam tiek smagi braukts uz laukiem vairaaku simtu km no Rigas.:)

201017. viesis 12.maijs 2006 13:11
0 0 Atbildēt

Unima, ar 50 km/h mocim saliecas daksha, tiek sasists disks priekshejam ritenim. Reizem liecas/luuzt ramis. Konkretaa gadijumaa priekshas daksa un ritenis ir neskarti. Izdari pats secinaajumus.

201018. viesis 12.maijs 2006 13:12
0 0 Atbildēt

Šitas nav tas pats ērglis kas tur regulāri ar to moci zīmējās? Tādā gadījumā neredzēt viņu nebija problēmu...

201019. viesis 12.maijs 2006 13:16
0 0 Atbildēt

aizaizvakar , pie 'stakanjchika' uno-x , viena aerografeeta supra , izbraucot uz galvenaa celja , nepamaniija mociiti , mociic nolika 'pa kaucoshajiem' liidz krasham bij max 0,5m , nekas nenotika ( paldies dievam) tikai taadeelj ka mociic reaali brauca max.+10km/h pie atljautaa aatruma , buutu bijis 'iecieniitais sotaks , crash neizbeegams un es vinju buutu dabuujis savaa kapotaa , jo lidotu vinjsh krietni taalu , a tai suprai arii laikam purns nolociitos liidziigi kaa shamai macdai , taxshto shitais mociic ir krietni virs 50 km/h atvilcis .

201020. viesis 12.maijs 2006 13:29
0 0 Atbildēt

~ 18:30 viņš tur vilka šurpu turpu ( no ~Bikernieku Mailienas) ar atrumu (pēc skata) ļoti krietni virs 150 taisot visādus pigorus....

201021. viesis 12.maijs 2006 13:29
0 0 Atbildēt

Līdzjūtības baikerim, labi, ka tikai kājas trauma

201023. viesis 12.maijs 2006 13:48
0 0 Atbildēt

komentārs no www.journal.lv/blog/2006/05/...crash#comments

"Правильно говорит мой механик на СТО:

все, что между ног,- это не транспорт! "

201025. viesis 12.maijs 2006 13:52
0 0 Atbildēt

viņi dzīvo tikai vienu vasaru-motociklisti

201026. viesis 12.maijs 2006 14:12
0 0 Atbildēt

Viennozīmīgi, ka motocikletisti ir paaugstinātas bīstamības faktora izpildītāji uz kopējiem autoceļiem. Un lielākā daļa no viņiem ir bīstami uhn neapzinīgi braucēji. Tas būtiski pazemina kopējo satiksmes drošibu. Uzskatu, ka mūsu CP pilnībā netiek galā ar motocikletistu kontroli un uzraudzību - mocisti pilsētas centrā CP pilnīgi ignorē, neapstājas pēc CP aicinājuma, laižas lapās no CP. Pirms dažām dienām redžeju, ka viens mocists aizlaidās no CP pāri pa taisno Bastejkalna tiltiņam ...

201027. viesis 12.maijs 2006 14:20
0 0 Atbildēt

Parasti policija saka ka ātrumu nevarot pierādīt ???????

201028. viesis 12.maijs 2006 14:24
0 0 Atbildēt

Suzuki vs Mazda 1:0

201029. viesis 12.maijs 2006 14:26
0 0 Atbildēt

A nefig braukat pa pilsetu uz pakaleja rata.

vel nav skaidrs kas un kam uzskreja.

201030. viesis 12.maijs 2006 14:28
0 0 Atbildēt

elf [?] 12.05.2006 14:20

atrumu var pieradit (aprekinat) vienmer.

201031. viesis 12.maijs 2006 14:33
0 0 Atbildēt

nav ko braukt uz pakaljeejaa rata.

201032. viesis 12.maijs 2006 14:38
0 0 Atbildēt

Lai mazliet pamainītu komentu kopējo domu, teikšu ka abiem gan nelaimējās, gan laimējās.

Nu nav tie mocisti tikai sliktie, diemžēl bieži ar moci nositas vai pareizāk tiek notriekti arī tie, kuri pat nesteidzas, par braukšanu uz 1rata pat nerunāsim, un vainīgi ir autovadītāji(ja par personīgiem atgadījumiem, tad VIŅAS).

Un tas ka Jūs-mocistus nerespektē automobilisti, lai paliek citai reizei. Atzīstiet ka šoreiz mocis lidoja, baika atliekas skaidri par to norāda(ja nu vienīgi pats Bin Ladens nav palīdzējis), un Mazda ir mazāk vainīga. Un esam priecīgi ka visi dzīvi un labi būs ja mocists staigās un sāks domāt arī braukšanas laikā.

Bet par adrošinātājiem sakot, noteikti ka uzmetīs abus,lai pozitīvāka izmaksu bilance.Ar izņēmumu-izmaksu daļā sēž(darbojas)ļoti labs paziņa.

es ir par močiem un auto,arī pret lidošanu man nav pretenziju

201034. viesis 12.maijs 2006 14:48
0 0 Atbildēt

tā drukāju,bet viena daļa tomēr kaut kur pazuda.Laikam dzēšot lieko izdzēsās.

automobilistiem.arī mēs, tos mocistus par viņu "brīvību" un spēju lidot, varētu mazāk apriet, bet vairāk respektēt. Un mācīties ievērot un rēķināties ar viņu lidojuma sekām.

201036. viesis 12.maijs 2006 15:05
0 0 Atbildēt

totals iblis, kadas tad vel lidzjutības moto braucējam? jefins blin

201043. viesis 12.maijs 2006 15:21
0 0 Atbildēt

ibio [?] 12.05.2006 15:14

a mociklists nebija nemaz paspējis savu drapaku apdrošināt

--------------------------------------------------------------------------------

pat ja būtu paspējis,tad nedomāju ka dabūtu kādu santīmu. jo drošekļi 10k pie šādām bildēm priecīgi iesūc nāsē.pat ar labiem čomiem un savu ekspertu kantori, dabūtu labi ja 50-60%

201044. viesis 12.maijs 2006 15:22
0 0 Atbildēt

Bet veiksmīgs gan . Tika cauri ar salauztu kāju . Skatoties uz tām moča atliekām , grūti pieņemt , ka vadītājs dzīvs .

201045. viesis 12.maijs 2006 15:32
0 0 Atbildēt

Mjaa pirmajaa briidii, ieraugot taas bildes, liekas, ka izshkjiidis ir ne tikai mocis, bet arii taa vadiitaajs :(

201046. viesis 12.maijs 2006 15:43
0 0 Atbildēt
201051. viesis 12.maijs 2006 17:03
0 0 Atbildēt

O! dabraukaajaas!!!! Juda+aatrumns+adrenaliins+mazs smadzenu daudzums=rezuultaatu redzm pashi!!!

201052. viesis 12.maijs 2006 17:09
0 0 Atbildēt

svolochi. izsaku lidzjutibu. vizinas te automobilisti - svetdienas brauceji.

201053. viesis 12.maijs 2006 17:32
0 0 Atbildēt

Ehh atkal donoru sezona :)

201057. viesis 12.maijs 2006 19:30
0 0 Atbildēt

mediķi jau tiešām vasaras sezonā var būt apmierināti - par "rezerves daļu" trūkumu sūdzēties būtu grēks...

201058. viesis 12.maijs 2006 20:27
0 0 Atbildēt

Izsaku līdzjūtību autobraucējam.

201060. viesis 12.maijs 2006 20:41
0 0 Atbildēt

Nu motociklists gan ir bijis BAIGAAAA sēne, reakcija - absoluuta nulle, vot šitādi sēnes, kuriem nav reakcijas, ir visbiistamākie! No 50 km ar moci bremzēšanas ceļš taču ir tikai 5 m!!

201061. viesis 12.maijs 2006 20:44
0 0 Atbildēt

Atcereesimies tik, ka moto avaarijaas cilveeki "no malas" ciesh ljoooti reti, auto avaarijaas - ljooti biezhi. Motociklists jebkuraa situaacijaa pamataa apdraud tieshi pats sevi, nevis kaadu citu.

Gadaas protams kaadu gaajeeju notriekt, vai tamliidziigi - bet daudz daudz retaak nekaa ar auto, jo tur jau ir jaapapuulas ar to moci kaadam traapiit.

201062. viesis 12.maijs 2006 21:50
0 0 Atbildēt

Tā brauc Mežciemā!!!

Es dzīvoju turpat aiz pagrieziena!!!!!

JM

201064. viesis 12.maijs 2006 21:58
0 0 Atbildēt

Mums Mežciemā priekš katra tāda baikera būs mašīna!!!!

Nav ko te tā drāzties!!!!

201065. viesis 12.maijs 2006 22:01
0 0 Atbildēt

Un ja nu mašīnas vietā būtu bērns, vai gājējs, vai sieviete ar bērnu ratiņiem!!!!!?????

tādiem baikeriem KĀJAS būtu JĀIZRAUJ un JĀIEBĀŽ tā ļoti DZIĻI tur kur SAULE praktiski NEIESPĪD!!!! LAI JŪSTU!!!!

KRETĪNI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

201067. viesis 12.maijs 2006 22:04
0 0 Atbildēt

ārāk lai notiek dabiskā atlase!!!

lai tie kam gribas mirst!!!

Galvenais, lai nepaņem līdzi nevainīgos!!!

Cerams ka tas kretīns ilgi pagulēs slimnīcā!!!

Un ikdienas sāpes viņam varbūt liks padomat!!!

201069. viesis 12.maijs 2006 22:50
0 0 Atbildēt

Cik aklam ir jābūt,lai neredzētu tuvojamies moci. To autovadītāju vēl ar beisboleni pamasēt,lai vēl kādam neizlien priekšā. Tizleņi ibio....,kad sāks skatīties!?

201070. viesis 12.maijs 2006 22:53
0 0 Atbildēt

Šodien pat vēl viens kāpostgalva ar zaļas krāsas plastmasas braucamo nēsājās pa Maskavas ielu Rumbulas/Tenisa kortu rajonā. Spriežot pēc ātruma, manevriem starp braucošajām mašīnām, blīvo satiksmi, sliktā ceļa seguma un neregulējamu gājēju pāreju skaita, viņš tādā pat garā turpinot nositīsies vēl līdz nākamajai nedēļai. Un vienā ziņā labi vien būs. Tikai cerams, ka ieliksies kādā piekrautā baļķu vedējā, nevis nolaidīs no kājas kādu gājēju un pārejas vai ielidos pretī braucošas mašīnas salonā.

201071. viesis 12.maijs 2006 22:53
0 0 Atbildēt

:) nez kāpēc tos ''varonīgākos'' komentus raksta anonīmie viesi?? Bail,ka neatpazīst?

201072. viesis 12.maijs 2006 23:01
0 0 Atbildēt

un nevajag ļerkstēt, ka vadītājiem ir jānopūlas pētot vai nez no kurienes pēkšņi uz 200 km/h pa labo pusi tevi neapdzīs kāds auns uz plastmasas gabala. Tā kā pēc sadursmes ar lauztiem kauliem slimnīcā guļ motociklisti, tad jau tā kā jūsu pašu interesēs būtu braukt maksimāli uzmanīgi.

201073. viesis 12.maijs 2006 23:24
0 0 Atbildēt

Ja nebūtu tādu debīliķu(kas ir viena daļa un viņi paši to negrib atzīt) dzels zārkos,kas ar grūtībām parvietojas uz četriem riteņiem,nemaz nerunājot par diviem,tad arī ar moci varētu drošāk braukt.

201074. viesis 12.maijs 2006 23:36
0 0 Atbildēt

Visu cieņu tiem autovadītājiem,ks ir spējīgi pamanit tuvojamies moci un vajadzības gadījumā arī ļaut brīvi izbraukt dodot ceļu. tas tikai liecina par to,ka šie vadītāji redz,kas notie apkārt un tas jau ir prfesionālajā līmēnī. "sēnes"paliek ārpus kritikas un viņi pāši lai nākošreiz padomā,kādi viņi ir uz ielas.

201078. viesis 13.maijs 2006 10:55
0 0 Atbildēt

siikie smirdeetaaji, katram ir jaaieveero CSN, un pajaat, ka tas 2ritenju suuds ir ar aatraaku uzraavienu. Ja brauktu normaali un domaatu ar to galvu, kas atrodas uz pleciem, tad buutu krietni mazaak shaadu situaaciju

Dekster, ej ka tu, noslauki savu sasviidusho pieriiti, kjiverbrauceej.

201079. viesis 13.maijs 2006 10:55
0 0 Atbildēt

Kaapeec tik shausmiigi daudz agresijas shais komentos?! Koleegji satixmes daliibnieki - beidziet viens otru apriet, bet izdariet secinaajumus no shii keisa!

_VISIEM_ satixmes daliibniekiem ir jaaieveero & jaaveic attieciigaas darbiibas, izbraucot uz galvenaa celja - tam ir "jaabuut asiniis", & shai zinjaa autovadiitaajam shai keisaa attaisnojuma nav.

Savukaart - par mineeta mocha vadiitaaja uzvediibu shoreiz laikam var pateikt tikai vienu vaaru: "daprigalsja".

Iisi sakot - "kaads viens ir, taads otrs izskataas", & mums paareejiem buus no taa maaciities, kaa dariit nevajadzeetu! :-D

201080. viesis 13.maijs 2006 11:25
0 0 Atbildēt

>RXE

Autovadītājs nevar momentā notekt lidojoša objekta ātrumu uz galvenā ceļa, viņš rēķinās UN VIŅAM IR TIESĪBAS rēķināties ar to, ka pārējie satksmes dalībnieki nepārkāps noteikumus. Nav iespējams adekvāti novērtēt situāciju, kad atļauto 50 km/h kāds lido ar 180 km/h. Pie tam ja ir zemā vakara saule, tad pamanīt tādu moci kaut kur tālumā un vēl noteikt viņa ātrumu ir neiespējami un ar to jau jārēķinās moča vadītājam, ka viņš ir grūtāk pamanāms un jābrauc divreiz uzmanīgāk. Bet šeit ir acīm redzams, ka mocis pārkāpis noteikumus - nu neticu, ka braucot ar 50 km/h nebija iespējams izvairīties no "tādas sēnes" vai nobremzēt, jebkurā gadījumā trieciens nebūtu tāds, lai mocis izjuktu rezerves daļās... Pluss vēl šo gudrinieku tur redzēja pirms tam ālējoties milzīgā ātrumā un uz pakaļējā rata... Johaidī, ja ir piķis jauna moča iegādei - nu noīrējiet trasi un tur dariet ko gribat, bet koplietošanas ceļi ir visiem, arī sēnēm, kas vienu reizi gadā iebrauc Rīgā... un ar to ir jārēķinās visiem, kas pa tiem grib pārvietoties.

201081. viesis 13.maijs 2006 11:41
0 0 Atbildēt

Jā,palasot komentu var noprast,cikd daudz ir "sēņotāju"ir uz ielām un to jau var arī pamanīt braucot. Tā ir jāmāk tizloties un traucēt citiem pārvietoties. Žēl mocīša!!!

201083. viesis 13.maijs 2006 12:41
0 0 Atbildēt

Jā, komentāri rosina uz pārdomām par mūsu braucēju (gan moto, gan auto) prāta un braukšanas spējām. Nezin kāpēc, bet tie, kas sevi iedomājas par super baikeriem un super auto vadīšanas meistariem nepiedalās sacensībās un nepierāda savu prasmi starp sev līdzīgiem braucējiem. Nav vajadzīga liela māksla lidot pa koplietošanas ceļu, piedevām taisnu, ja pārējie brauc ievērojot CSN. Ja jau esat tādi super braucēji, laipni lūdzu uz trasi un tur arī parādiet savu braukšanas meistarību starp sev līdzīgiem braucējiem un cīnieties par augstāku vietu ar līdzvērtīgi sagatavotu tehniku. Pretējā gadījumā visi spriedelējumi ir kaķim zem astes.

Katrā gadījumā, ceļš ir domāts visiem un man ir tiesības rēķināties ar to, ka arī pārējie ievēros CSN.

201086. viesis 13.maijs 2006 14:03
0 0 Atbildēt

Daziimeejaas motopele :)

201087. viesis 13.maijs 2006 15:41
0 0 Atbildēt

Jā, cerēsim visi, ka šādu "sēņotājmoču" ar laiku uz mūsu ceļiem kļūs mazāk.

201088. viesis 13.maijs 2006 15:44
0 0 Atbildēt

Nē nu tiešām, kur tad moča manevrētspēja, asās bremzes? Bet ja uz baika ir "sēne", nu tad arī šāds rezultāts.

201089. viesis 13.maijs 2006 15:58
0 0 Atbildēt

Mochu brauceji ir tomer cilveki ar labu sirdi - vinji ir organu donori, jo pec vinju avarijam motociklisti pashi ir izmantojami tikai citu cilveku glabsanai! (organu zinjaa) Shitam paveicas palikt dziivam! Lidzjutiba mazdas vaditajam!

201090. viesis 13.maijs 2006 15:58
0 0 Atbildēt

Vispār jā: baikerim visas sēņotāja pazīmes:

1 - neredz tālāk par 10 m

2 - nemāk manevrēt

3 - ilgi domā, zem kuras kājas bija bremzes pedālis

4 - neprot prognozēt situāciju.

201091. viesis 13.maijs 2006 18:13
0 0 Atbildēt

LOHI !!! Jūs vispaar uz moča esiet sēdējuši!?

201093. viesis 13.maijs 2006 20:18
0 0 Atbildēt

Visi tik gudri... Nu tik gudri, ka kauns par jums paliek. Kā teikt - pēc kara visi gudri. Es gribētu redzēt, kā visi šitie izlecēji, kas saka, ka sēņotāji pie stūres (pašiem, protams, uber reakcijas laiks un spēja mierīgi un adekvāti domāt šādās ekstrēmās situācijās) būtu rīkojušies līdzīgā situācijā.

201094. viesis 13.maijs 2006 20:52
0 0 Atbildēt

Nu mana reakcija, starp citu, ir ļoti laba un braukšanas ātrumu kā reizi es izvēlos tādu, lai spētu reaģēt arī uz neparedzētu situāciju, ko acīmredzot nevar teikt par "sēnēm".

201096. viesis 13.maijs 2006 22:21
0 0 Atbildēt

labaa, cik avārijas situācijās tu esi pierādījusi(-is) savu labo reakcijas laiku? Retorisks jautājums.

201097. viesis 13.maijs 2006 23:16
0 0 Atbildēt

tādam mocistam vieta kapā, agrāk vai vēlāk

201098. viesis 13.maijs 2006 23:25
0 0 Atbildēt

Jauns termins, ''donorsēnes''.............

201100. viesis 14.maijs 2006 9:41
0 0 Atbildēt

Tu taa arii neko neesi sapratis un tev pat nepielec,ka par "sēnēn" šet tiek dēvēti tie autovadītāji,kam ir reakcijas kustības traucējumi un viņi nav spējīgi pārvietopties kā lielākā daļa.

201103. viesis 14.maijs 2006 12:04
0 0 Atbildēt

Mocists ir tikdaudz vainīgs, ka neparedzēja, ka ir šādi debīli autobraucēji, kas neskatās.

Tiem gudriniekiem, kuri citē frāzi, ka "...man ir tiesības uzskatīt, ka arī citi ievēros noteikumus.., ka moto bija jābrauc uz 50kmh, un tad tiktu pamanīts.." vajadzētu saprast atšķirību ka ikviens var 100% noteikt kad ir izbraukšana uz galvenā ceļa un kad nav. Savukārt neviens uz aci nepateiks vai apkārtējie brauc uz 50 vai nē. Tur arī ir tā atšķirība, ka izbraucot uz galv ceļa ir jārēķinās, ka tur var braukt jebkāda ātruma objekts, nevis ceļš jādod tikai tiem, kas brauc uz 50kmh.

201104. viesis 14.maijs 2006 12:29
0 0 Atbildēt

pamatojoties uz to (katram ir tiesības uzskatīt, ka arī citi ievēros noteikumus) motociklistam arī bija pamats uzskatīt, ka viņam tiks dots ceļš...

īstenībā šeit notika tas, kam bija jānotiek, tikai cietis vairāk motobraucējs.

Tā teikt - abi labi viens par ātru, otrs nepalaida

Galvenais, kas mums šeit pietrūkst ir - pieklājība, savstarpējā iecietība.

To mums vēl ilgi nāksies mācīties...

201106. viesis 14.maijs 2006 14:55
0 0 Atbildēt

Da pareizi ir, nav ko tiem motocikliem te trauceet satiksmi.. ZB jau tu brauc un peekshnji uz cik tur km/h panesas tev garaam.. Ja puikas riskee, tad lai reekjinaas ar sekaam..

201107. viesis 14.maijs 2006 15:53
0 0 Atbildēt

Viesi 201106, Tu pats(te) apjēdzi,ko raksti? Kā tie motociklisti tev var trauceet satiksmi,ja viņi panesas garām un nevis velkas kā "seņotājs"-(tas laikam attiecas uz tevi). Tu laikam tik tramīga,kā neapjāta ķēve!?

201108. viesis 14.maijs 2006 16:25
0 0 Atbildēt

Braucu garām - skumji un vinlaicīgi liela vienaldzība, jo katrs pats izvēlas savu ceļu... Esmu redzējis kā mocis uz 50 vai nedaudz vairāk uz Ropažu un Krustabaznīcas stūra ieliek autiņam sānos (starp priekšējā riteņa aizmuguri un spārnu). Moča vadītājs pārmeta kūleni pār kapotu un pats saviem spēkiem piecēlās. Moču bojājumus tajā reizē un tagad nevar sļīdzināt Tajā reizē pilnīgi skaidrs, ka vainīgs bija auto, kas izlīda priekšā. Šoreiz ātrums ir bijis tālu no atļautā. Ceru, ka autovadītāju attaisnos.

Tukšajām ķiverēm - ja jūs dzīvojiet sabiedrībā, tad ievērojiet sabiedrības noteikumus un neuzmetiet lūpu, ka kāds jūs neciena par jūsu darbiem. Vai ir pamats jūs respektēt?

201109. viesis 14.maijs 2006 21:35
0 0 Atbildēt

Man liekas, ka gan mashiinu, gan moci mieriigi var atjaunot :>

201110. viesis 15.maijs 2006 8:23
0 0 Atbildēt

Laikam vēlreiz jāatgādina ātruma ierobežojuma jegu. Ātruma ierobežojums ir domāts pamatā ne jau jūsu drošībai, bet gan apkārtējo!!! T.i. ja es piebraucu pie krustojuma ar galveno ceļu un redzu mašīnu, lai es pēc attāluma varu noteikt, cik ilgā laikā šis auto nonāks līdz manim un man nebūtu nepieciešams skatīties divreiz. Dažādi urlas šo patiesību nu nekādi nespēj saprast un tāpēc uz man pie mājas netālu esošās pārejas laiku pa laikam mētājās notriekti gājēji (jo loģiski, gājējs neņem vērā, ka kāds brauks pilsētā ar 100, bet brauc).

Līdz ar to, mazda nu nekāda ziņā nebūs vainīga, ja tas klauns ir braucis ar 100 km/h!

201111. viesis 15.maijs 2006 8:29
0 0 Atbildēt

"Tu pats (te) apjēdzi, ko raksti? Kā tie motociklisti tev var trauceet satiksmi, ja viņi panesas garām un nevis velkas kā "seņotājs"- (tas laikam attiecas uz tevi)."

Šī vispār ir pērle :)))

201112. viesis 15.maijs 2006 9:02
0 0 Atbildēt

Man laikam sevi jādēvē par indīgu sēni. Reizēm nesaprotu vai paradums bieži vērties spoguļos man palīdz vai tikai traucē un sit pa nerviem, jo ieraugot kārtējo "lidotāju" aiz muguras un mēģinot uzminēt gar kuru pusi šoreiz lidos garām, knapi valdos nepievērt ceļu tiem, kas to dara gar labo pusi...

201114. viesis 15.maijs 2006 9:40
0 0 Atbildēt

'Tie lohi kas megina skriet un nemāk ir jāizolē!

Vai arī dabiskā alase pati tos norobežos no civilizētas sabiedrības!

ja nemāki braukt ātri nebrauc!!!

Tev pašam jāmāk apbraukt citus, ja gribi braukt atraak!!!

Ja ne tad ne!

Un tie lohi kas tikai mak atgriezt rokturiti un visss! To dienas ir skaititas! Tas ir tikai laika autajums!!! Galvenais lai nepanem lidzi kadu nevainigu!!!

ŠITOS STULOS SKRĒJĒJUS IR MAKSIMĀLI JĀDRĀŽ!!!!!

gribi skriet ej un brauc pa trasi!!! Bet tur jau tie lohi neko nevar pademonstret, jo uz sportistu fona tie pat nav senes!! Viņi vienkārši ir nulles! Tapec ari laikam trasē nerādās!

PA IELU IR JĀIEVĒRO NOTEIKUMI!!!!!

un šitie dirsēji, kas te baigi pozitīvi izsakās par tiem bocistiem ir kretini!!! Gribētu redzēt ko viņi teiks, kad tads lohs-baikists uzdrāzīsies virsū kādam no viņu radiniekiem vai pašam, un ja vel kāds no tiem ies bojā!!! Līdz tam jau domāt nesāks!!! Kamēr tas neskar personsiki laikam smadzenes darboties nesāk!!!

201138. viesis 15.maijs 2006 11:13
0 0 Atbildēt

Ja kads no tiem, kas uzskata, ka visu ir "jaredz" vakar skatijas F1, tad varbut atceresies momentu, kad no aizmugure braucosas masinas radija "tuvosanos" Fisikellas formulai. Lai gan starp masinam bija tikai 2 sekundes, priekseja masina ekrana praktiski vispar nebija saredzama. Savukart, izbraucot mineto krustojumu ar kreiso pagriezienu, auto vaditajam ir japarskata abu virzienu satiksme un vel jaskerso divas joslas, kas noteikti aiznem vairak neka 5 sekundes. Tas ir liels un dross laiks, ja parejie brauc ar atlauto atrumu (vai pat, ja sapratigi parsniedz), bet ir neiespejami pamanit un dot celu motociklam, kas tuvojas ar saciksu trases atrumu.

Un tiem "lieciniekiem", kas saka, ka mocis ir braucis uz abiem riteniem, ieteiktu paintereseties cik var dabut par nepatiesu liecibu sniegsanu. NAV iespejams nolauzt auto riteni nesaliecot moca prieksejo, ja tie butu sadurusies...

201152. viesis 15.maijs 2006 12:18
0 0 Atbildēt

Citējot "sasha [?] 14.05.2006 12:04

Mocists ir tikdaudz vainīgs, ka neparedzēja, ka ir šādi debīli autobraucēji, kas neskatās.

Tiem gudriniekiem, kuri citē frāzi, ka "... man ir tiesības uzskatīt, ka arī citi ievēros noteikumus.., ka moto bija jābrauc uz 50kmh, un tad tiktu pamanīts.. " "

Cienītas, Jums nav taisnība.

Kā jau te min, ātruma ierobežojums ir visu vajadzībām - izgriežoties uz galvenās ielas ir jābūt iespējai novērtēt laiku, kādā pietuvosies redzamais transporta līdzeklis, & tas ir iespējams tikai tad, ja kaut aptuveni zinām robežas ātrumam, ar kādu tas varētu tuvoties. Šis ir veins no iemesliem, kāpēc CSN ir šī frāze par to, ka katram vadītājam ir tiesības uzskatīt, ka noteikumus ievēro visi vadītāji.

Tomēr es negribu arī piekrist, ka varētu būt attaisnojums textam "es viņu nepamanīju". Ja nepamanīji - ej pie daktera & izraxti brilles, vai pasēdi pie datorsimulatora.

Cita lieta - "pamanīju, šis bija kilometra attālumā, griezos ārā - šis jau klāt!" :-).

201138. viesis 15.05.2006 11:13: (1) nesalīdzini cilvēka acis ar kameras objektīvu. (2) sevi cienošs satixmes dalībniex sliktos redzamības apstākļos nesteigsies & paskatīsies divreiz, pieredzējis vadītājs to dara vienmēr.

Atļaušos atkārtoties: šis gadījums atkal demonstrē to, kas notiek, ja uz koplietošanas ceļa satiekas divi vadītāji, kuri pēc būtības _NAV MORĀLI GATAVI_ piedalīties kopējā ceļu satiksmē.

UN VIŅIEM PAŠIEM UN MUMS PĀRĒJIEM BŪS NO TĀ MĀCĪTIES!!!

201153. viesis 15.maijs 2006 12:21
0 0 Atbildēt

Vivi, nu tagad vismaz viens nenēsāsies! žēl, protams, ka tāds sāk saprast tikai pēc šādiem negadījumiem.

201160. viesis 15.maijs 2006 12:52
0 0 Atbildēt

Lielie mocistu aplicēji 100% ir tie, kuriem jau pašiem arī patiktu pavizināties, bet naudiņas sanāk tikai savam četrriteņu šrotvāgenam, tapēc arī d**š te aiz skaudības un aizvaino visus motociklistus, arī tos kas brauc normāli, un tādu ir vairākums.

201161. viesis 15.maijs 2006 12:56
0 0 Atbildēt

>arko2

Zini negribās viss... ir labāki naudas ieguldīšanas veidi... Normāli cilvēki nepērk agregātu, kam jaudas un masas attiecība kā F1 formulai, lai pārvietotos pa koplietošanas ceļiem....

201164. viesis 15.maijs 2006 13:01
0 0 Atbildēt

nelasīju komentus, bet, lai kā manī izraisa cieņu motobraucēji, tomēr konkrētajā gadījumā bija biku pa traku tā braukšana ratā. Šito šovu apmēram 1.5h garumā skatījos pa logu. zinu, zinu - mazda vainīga, ka nenovērtēja situāciju, bet nu atradis tas moča vadītājs bija tiešām īsto laiku, vietu un ātrumu, kad gāzt ratā - tā ap 18.00 saulainā un siltā ceturtdienas dienā. Nepietiek ar to, ka dzīvojamais rajons - bērni, suņi; gandrīz "pik čas", vēl ratā un minimums - 90Km/h(to secināju salīdzinot viņa un pārējo satiksmes dalībnieku ātrumus(uz aci), kas zem 60km/h pa šo ielu reti kad pārvietojas.

p.s. ja kas, biķernieku trasi var noīrēt pa 100ls/h - toč lētāk sanāk.

201167. viesis 15.maijs 2006 13:19
0 0 Atbildēt

>201164. viesis

nu ja tu moča pirkšanu uztver kā naudas ieguldīšanas veidu vai moci kā praktisku ģimenes transporta līdzekli braukšanai uz laukiem tad nemaz nesākšu tevi par kaut ko pārliecināt. Ak, jā, arī es izmantoju dažādus ienesīgus naudas ieguldīšanas veidus, bet ne par to ir tēma.

201169. viesis 15.maijs 2006 13:26
0 0 Atbildēt

un vispār, kāds prieks un jēga no naudas pelnīšanas ja to krāj un netērē? Ņemsi to līdz zārkā? dzīvojam taču vienreiz.

201170. viesis 15.maijs 2006 13:28
0 0 Atbildēt

arko2 [?]

nesapratu:(

ja Tu par to - p.s. ja kas, biķernieku trasi var noīrēt pa 100ls/h - toč lētāk sanāk - tad doma bija par to, ka lētāk 5x 10čomiem noīrēt trasi, nekā pirkt katru sezonu jaunu moci.

bet laikam jau tavs koments domāts 201161 viesim

201171. viesis 15.maijs 2006 13:42
0 0 Atbildēt

>arko2

Koplietošanas ceļi priekš tam ir, koplietošanas ceļi, ka pa tiem pārvietojas visi un uz tiem jāievēro CSN un punkts - tā nav trase, kur ālēties apdraudot sevi un pats sliktākais citus. Nu ja tev ir atradusies nauda lai nopirktu agregātu par 10 štukām, tad taču vajadzētu atrasties arī piķītim, lai noīrētu trasi, savācieties vairāki tādi, sametiet piķi, noīrējiet trasi un bliežiet uz nebēdu - varbūt kāds vēl paskatīties atnāks.

201172. viesis 15.maijs 2006 13:56
0 0 Atbildēt

sorry, mans koments tiešām bija 201161. viesim. Jūs te nereģistrētos viegli sajaukt.

> 201171. viesis

vai tad es kaut ko minēju par to, ka tā ir jābrauc pa kopl. ceļiem????? es runāju par to ka vairākums t. sk. arī es, brauc normāli. un nevajag man arī to trasi, neesmu sportists, ko piesējāties. besī uzskats, ka VISI mocisti brauc kā traki...

201173. viesis 15.maijs 2006 14:06
0 0 Atbildēt

Mocosti varbūt biežāk, bet arī autobraucēji nav izņēmums - es par to lidošanu pilsētā. Pats izsēņoju uz Deglava ielas no Tresta (laikam tā sauca), kad tuvākais objekts bija lukturu pāris pret Dreiliņu tirgu. Labi, ka griezos uz centra pusi, jo nenormālā atrumā bremzēm kaucot man panesās garām 600 koferis. Bail iedomāties, kas būtu noticies sadursmē ar šo 2t dzelzsgabalu :(

201260. viesis 16.maijs 2006 23:26
0 0 Atbildēt

komentos var labi redzēt, ka vai nu galīgi noliek moci vai auto.

tiešām vajag galējībās krist?

patiesība ir kaut kur pa vidu.

vainu varētu sadalīt aptuveni 50/50, ja mocim ātrums bija līdz 100 km/h.

abi mazliet noluņīja un vot ķebe rezultāts !

nu,ja mocis būtu braucis uz 150, tad jau vainas attiecība būtu 90/10 par sliktu mocim. tā kā mēs nezinām ātrumu, tad nav ko gudri d*rst !

Nu, uz 200 jau nebrauca. Tad viņš pats nepieceltos.

201428. viesis 17.maijs 2006 20:15
0 0 Atbildēt

Tik daudz, stulbu autobrauceju komentus, vienkopus nebiju redzejis...

Vai kads no ofisa zurkam, kuri reizem piesezas pie stures ieveroja, kura puse ir a/m? Preteja josla! Tad kadaxrena pec ir vainigs mocis???!!! Protams brauca par atrui, protams rata - bet ne kjau vins izbrauca ,masionai prieksa!

Un sitos autovaditajus, kuri runa par "donoriem" - cer, ka no jusu atliekam bus lielaka jega jo dzelzs kastes ir lielakas izredzes saglabaties neskartam. Kaut gan cilvekiem ar tada limena domasanu, ka siem komentetajiem, baidos ka a/m ir kada 88 - 91 gada ta ka ari nav izredzes...

Ja esiet tik stulbi tad neizradies teit savu analfabetismu un sauro redzesloku iznireli.

Ar dzilu cienu,

neitralais

201487. viesis 18.maijs 2006 11:12
0 0 Atbildēt

salaizh pilnu pilseetu ar lauku traktoristiem pie stuures un ted briinaas ka shitaadi jaaklji lien aaraa pie sarakanajiemu utt un vel runaa pa dullajiem motociklistiem. vinjiem vienkarshi skauzh

201547. viesis 18.maijs 2006 16:02
0 0 Atbildēt

neitralais, te jau ir taa probleema, ka juus negribat saprast, ka braucot rataa uz 150 juus NEVAR laiciigi pamaniit! vai tad tas ir tik nesaprotami?

201570. viesis 18.maijs 2006 19:31
0 0 Atbildēt

Protams ka jāturās...

201582. viesis 18.maijs 2006 21:25
0 0 Atbildēt

201547. viesis

Papeti statistiku - cik moci ir avarejusi rata braucot? Domaju, ka nebus vairak par 2-3 gada. Ja norau pasi uz mutes, saskalda moci lupoatas un vel ut.t. un u.t.j.p., bet ne jau iebrauc preteja josla un ievelk stikla pretim braucosajam auto.

Iespejsms, ka sis puisis redzot ka crash ir neizbegams vieknkarsi parava rata jo cereja ka pec inerces parmetis pari. Padoma kas butu ja vins butu tagat tai Mazdai salona? Doma izskatitos labak? Tas ka mocus neredz ir parbaudits - nevar pa pilsetu lidot un ceret, ka a/m vaditaji redz. Bet soreiz 100% a/m vaditaju ir jaslana - jo velreiz saku kur tas kroplis stav ir skaidrs kads tas ir braucejs. Vinu vajadzetu pamatigi nemt prieksa.

Neitralais

201793. viesis 22.maijs 2006 22:07
0 0 Atbildēt

da taadam donoram jau to vien vajag, lai skuķi pakaļ skatiitos un noelstos - vo, kaa viš var, kaa nemīž ! gerojs, un menti pie kaajas! a jaunie puikas ar skaudiibu ar pakaļ noluur.....! bet ne jau to, lai pats sevi apliecinaatu, ka ir tiešām LABS brauceejs..! profi taa nedara. kur tu esi redzeejis, ka bokseris staigaatu visiem pa purnu soliidams, bet tas jau nenoziimee, ka viš nevareetu iedot! neko nevar dariit, ja čomam miizali sakaapuši galvaa. AR CITIEM IR JAAREEĶINAAS, MUĻĻA !

203615. viesis 12.jūnijs 2006 14:03
0 0 Atbildēt

Bratan soetuju tebe boljwe nekotatsjo na takihsmertjmawinah ;)

203734. viesis 13.jūnijs 2006 10:01
0 0 Atbildēt

jus pedarasti kuri raktsa par manu brachku tadu hujnju, , mocists nava vainigs......... mazdas braucejs īblis

209624. viesis 23.augusts 2006 15:42
0 0 Atbildēt

aaaaaaaaaaaaaaa

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vai arvien vairāk būs avāriju dēļ luksofora sarkanās gaismas kamerām! Kāpēc? (+ VIDEO) 13

iAutolv prognozē, ka Jūrmalā palielināsies avāriju skaits, jo LMT uzstādīto kameru dēļ, autovadītāji strauji bremzēs, baidoties no soda, kas sekos, ja neizdosies ievērot luksofora signālu maiņu. Lasīt vairāk

 

DS Automobiles gatavo elektrisku kupeju ar 750 km sniedzamību 2

Franču premium zīmols DS Automobiles, kas ietilpst Stellantis grupā, gada beigās prezentēs jaunu pilnībā elektrisku SUV kupeju, kuras darbības rādiuss WLTP ciklā būs līdz 750 kilometriem. Lasīt vairāk

 

Šorīt Kurzemē, Vidzemē un valsts centrālā daļā sniegs un apledojums apgrūtina braukšanu , strādā 62 ziemas tehnikas vienības 9

Šorīt uz plkst. 6.30 Kurzemē, Vidzemē un valsts centrālā daļā sniegs un apledojums apgrūtina braukšanu pa valsts galvenajiem un reģionālajiem autoceļiem. Slidenos ceļa posmus kaisa ar pretslīdes materiāliem. Lai uzlabotu braukšanas apstākļus, ceļu uzturēšanas darbos iesaistīta 62 ziemas dienesta tehnikas vienības. Lasīt vairāk

 

Lotus atsakās no pārejas uz pilnīgu elektrisko piedziņu līdz 2028. gadam 4

Britu autobūves uzņēmums Lotus Cars, kas tagad darbojas Ķīnas Geely paspārnē, pārskatījis iepriekš izziņotos plānus attiecībā uz pilnīgu pāreju uz elektrisko piedziņu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti