«Hyundai Arnejs» prezentēts Parīzē 9

 
4.oktobris 2006 0:02

Parīzes starptautiskajā autosalonā korejiešu kompānija Hyundai demonstrēja ilgi gaidīto konceptu Arnejs, kura pirmās fotogrāfijas varēja aplūkot tikai neilgi pirms izstādes.



Tas ir piecdurvju C klases hečbeks, tēmēts uz Eiropas tirgu, kur sērijversijas pārdošana sāksies 2007.gadā. Kā paziņojuši Hyundai dizaineri, jaunā modeļa radīšanā galvenā tēma bijusi jūras un viļņu motīvs, kas iemiesojies plūstoši izliektās virsbūves līnijās un sulīgā salona krāsā.



Arnejs divlitru dzinējs attīsta 170 Zs jaudu; auto aprīkots ar piecpakāpju automātisko pārnesumkārbu. 19 collu lietie diski ar zemprofila riepām piešķir hečbekam sportiskumu. Galvenie Arnejs konkurenti tirgū pēc ekspertu domām būs Volkswagen Golf un Opel Astra. Gaidāms, ka uz vienas platformas ar Kia Cee'd būvētais auto tiks montēts Austrumeiropā.


 
Visi komentāri
 
212887. viesis 4.oktobris 2006 8:41
0 0 Atbildēt

Interesanti, kas šo būtu ilgi gaidījis?

Sevišķi labi tas izskatīsies bāzes versijā ar bleķa diskiem :)

212890. viesis 4.oktobris 2006 9:14
0 0 Atbildēt

Huindajs kā jau Huindays - nekā oriģināla - sagrabināts no citu autiņu dizainiem. Šim, bez izņēmuma, purns tāds kaut kur jau stipri redzēts, skiet markai ar 4 riņķiem, pārējais arī tāds pazīstams...

212938. viesis 4.oktobris 2006 11:19
0 0 Atbildēt

salikts kopa no citu auto markam un sanacis perfekts auto dizains ikdienai...........smuks auto, labs auto........sitadu gribetos...........:))

212955. viesis 4.oktobris 2006 11:41
0 0 Atbildēt

smuks

212972. viesis 4.oktobris 2006 11:58
0 0 Atbildēt

izskatās ka audi purns, peugeot pakaļa, citroen jumts, visas lābās idejas apkopotas, bet tīri tā neko :)

212977. viesis 4.oktobris 2006 12:12
0 0 Atbildēt

Tas jau tikai koncepts-dzīvē viss būs savādāk.

213040. viesis 4.oktobris 2006 17:19
0 0 Atbildēt

Vai ta nebūs gana jau tos mēslus ražot!!

213132. viesis 5.oktobris 2006 14:02
0 0 Atbildēt

Cik esmu lasījis, pēdējo gadu modeļu dizainu Hyundajiem izstrādā ASV, Detroitas konstruktoru biroji. Vietējie saviem spēkiem vairs īpaši neuzticas, jo tad izstrādātajam modelim eiropas tirgū nav nākotnes. Par to jau korejieši iepriekš dabūja pārliecināties. Faktiski, pirmais "ziediņš", kas atvēra logu uz eiropas pusi , bija iepriekšējais santa fe džips. Pēc tam jau parādijās elantra ,bet 2005. gadā - jaunā sonata, kura kvalitātē un tehnoloģiski faktiski daudz neatpaliek no jaunās merša e-klases , audi A6 un BMW 500 sērijas. Labās cenas dēl , ES valstīs šim modelim ir liela piekrišana. Arī pie mums šis auto kļust populārāks - šobrīd viens no visvairāk lielās klases pārdotajiem auto.

213168. viesis 5.oktobris 2006 23:10
0 0 Atbildēt

KOREJESHI RULLE!!!!

IKDIENAS VIESIM CIEN'A!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti