Divi no Chrysler dzinējiem - starp desmit labākajiem 9

 
20.decembris 2006 9:53

Jau piekto gadu pēc kārtas žurnāls Ward’s par vienu no desmit labākajiem dzinējiem pasaulē (Ward’s 10 Best Engines for 2007) ir atzinis Chrysler Group izstrādāto 5.7 litru HEMI dzinēju, savukārt pirmo reizi šinī desmitniekā parādījās arī 3.0 litru V6 tiešās iesmidzināšanas dīzeļdzinējs ar turbopūti.



“Mēs ļoti priecājamies, ka Chrysler Group piedāvā saviem klientiem divus no desmit pasaules labākajiem dzinējiem. 5.7 litru HEMI turpina pārsteigt ar savu jaudu un degvielas ekonomijas sistēmu. Arī 3.0 CRD turbodīzelis var lepoties ar iespaidīgu griezes momentu un patīkami zemu degvielas patēriņu,” sacīja Bobs Lī (Bob Lee), Chrysler Group dzinēju nodaļas viceprezidents.



Pirmo reizi 5.7 litru HEMI V8 dzinējs parādījās 2003. gadā un bija pieejams tikai Dodge Ram automašīnām, taču šobrīd elegantais dzinējs jau ir pieejams arī Chrysler 300C, Chrysler Aspen, Jeep Commander, Jeep Grand Cherokee, Dodge Charger, Dodge Durnago un Dodge Magnum automašīnām.



5.7 litru HEMI dzinējs ir aprīkots ar MDS (Multi Dispalcement System), kas spēj samazināt degvielas patēriņu līdz pat 20%. MDS automātiski atslēdz četrus motora cilindrus gadījumos, kad nav nepieciešama visa motora jauda.

“Nekas nav vairāk amerikānisks kā V8 motors, un, mūsuprāt, 5.7 litru HEMI ir modernākais un labākais starp tiem. Lai arī HEMI atbilst visām mūsdienu ekonomijas un izmešu normām, tomēr tas neliedz izbaudīt un priecāties par tā jaudu,” teica žurnāla Ward’s Auto World  tehniskās daļas redaktors Bils Visniks (Bill Visnic).



Pievienojoties 5.7 litru HEMI dzinējam, šogad arī 3.0 litru CRD dīzeļdzinējs ar turbopūti tika iekļauts žurnāla Ward’s desmit labāko dzinēju sarakstā. Astoņu Sešu cilindru tiešās iesmidzināšanas dīzeļdzinējs piedāvā patīkamu dinamiku, augstu griezes momentu un mazu degvielas patēriņu. Šādam dzinējam ir 215 ZS un 510 Nm griezes moments.



3.0 CRD dzinējus izgatavo Mercedes rūpnīcā, un šobrīd tie ir vieni  no vislabāk attīstītajiem tiešās iesmidzināšanas dīzeļdzinējiem. Pateicoties dažādiem jauninājumiem, 3.0 dzinējs ļaus ietaupīt pat līdz 30% degvielas, nezaudējot tā veiktspēju. Ar šādu motoru jau tiek aprīkotas jaunākās paaudzes Jeep Grand Cherokee un Chrysler 300C automašīnas.

www.chrysler.lv
 
Visi komentāri
 
221330. viesis 20.decembris 2006 10:11
0 0 Atbildēt

Raksta augšā minēts V6 dīzeļdzinējs, apakšā jau astoņu cilindru dīzelis??? WTF???

221334. viesis 20.decembris 2006 10:23
0 0 Atbildēt

Būvētu vēl arī mašīnas smukas, būtu pavisam labi :))

Redaktors 20.decembris 2006 10:35
0 0 Atbildēt

>> Raksta augšā minēts V6 dīzeļdzinējs, apakšā jau astoņu cilindru dīzelis??? WTF???

Rakstīts tak virsrakstā - 2 dzinēji...

221351. viesis 20.decembris 2006 11:28
0 0 Atbildēt

He.., nu ja Mercedes Benz nepiedalaas visados "liikajos" konkursos :D

-sanaak ka MB ir pasaules standarts! :)

221353. viesis 20.decembris 2006 11:42
0 0 Atbildēt

vareeja jau nu uzrakstiit visus 10 labaakos, nevis izcelt tikai chrysleri.

Redaktors 20.decembris 2006 11:59
0 0 Atbildēt

Tev vajadzētu zināt, ka par PR rakstiem neviens nekad neko neatskaita... :)

221383. viesis 20.decembris 2006 15:34
0 0 Atbildēt

Dacijai ABS ir opcija.

221452. viesis 21.decembris 2006 10:58
0 0 Atbildēt

Kādi ir vērtēšanas kritēriji un vai tik šis nav vairāk tāds kā ASV tops.

221609. viesis 22.decembris 2006 23:12
0 0 Atbildēt

The winners for 2007 - the 13th year for the awards - are as follows:

Audi AG 2L turbocharged DOHC I-4 (Audi A3)

BMW AG 3L DOHC I-6 (Z4 3.0si)

BMW AG 3L turbocharged DOHC I-6 (335i)

DaimlerChrysler AG 3L DOHC V-6 turbodiesel (Mercedes-Benz E320 Bluetec/Jeep Grand Cherokee CRD)

DaimlerChrysler AG Hemi 5.7L OHV V-8 (Chrysler 300C)

Ford Motor Co. Duratec 35 3.5L DOHC V-6 (Ford Edge/Lincoln MKX)

Ford Motor Co. 4.6L SOHC V-8 (Mustang GT/Mustang Shelby GT)

Mazda Motor Corp. 2.3L DISI turbocharged DOHC I-4 (Mazdaspeed3)

Nissan Motor Co. Ltd. 3.5L DOHC V-6 (Infiniti G35)

Toyota Motor Corp. 3.5L DOHC V-6 (Lexus IS 350)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti