Japāņu ražotāji izveidojuši Honda NSX modifikāciju, kurā plaši pielietots viegls materiāls - karbons. Šis jaunums kļūs par visas Type-R flagmani.
Lai izdotos saņemt maksimālu atdevi no 3,2 litru V6 VTEC dzinēja, japāņu inženieri samazinājuši auto svaru. Tas kļuva iespējams pateicoties smagā motora pārsega un pakaļējā spoilera nomaiņai uz vieglākiem. Bez tam ražotājs uzstādījis Honda NSX īpaši vieglu akumulatoru un vieglākus lietos diskus. Lai šis auto patiesi būtu pārāks uz 17 collu riteņiem tika uzstādītas 16 collu disku bremzes. Šī auto cena būs par ~10,000 Ls dārgāks nekā iepriekšējā versija, kas maksāja ap 65,000 Ls. iAuto // autonews- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nu cik ta to graustu var ražot????????? un braukt ar Hondu pa 65 štukām un vēl vairāk ir patiešām stulbi, jo ir tak daudz un dažādas citas tādas klases automašīnas un pat lētākas piem. Porsche!