Pēdējā laikā Eiropā parādījusies tendence pieaugt pieprasījumam pēc stipriem un dārgiem vidējās klases hečbekiem. Uz šī viļņa uzpeldēja tādi modeļi kā Ford Focus, Peugeot-306 Gti, Fiat Stilo Abart, Seat Leon Cupra...
Tomēr daudz agrāk jau šajā tirgū ienāca Audi S3 - Audi A3 top versija. Šogad auto ir nedaudz atjaunots un saņēmis jaudīgāku dzinēju. Kad domājat par mašīnu ar jaudu, kas lielāka par 200 zs, iespējams, šķiet, ka tai jābūt divvietīgai kupejai ar neērtu iekāpšanu, garu motora pārsegu un platu virsbūvi... Tādas mašīnas ir ļoti efektīgas, bet tikai reti tās varētu saukt par praktiskām. Tās lieliski "tur" ceļu un mīl asus pagriezienus, bet tām ir citas problēmas - sarežģītās lielpilsētu parkošanās vai šauras ielas. Tiem, kam šīs neērtības neder, un stiprākās pilsētas mašīnas liekas par vāju, tika izstrādāts "S3". Audi ir divi modeļu tipi: A2, A3, A4, A6 un A8 - tās ir parastās modifikācijas, kurās tiek izmantots lērums dažādu dzinēju un papildus aprīkojums. Un ir arī "S" izpildījums. Pie tam visiem modeļiem, atskaitot, protams, A2... "S" burtiņa parādīšanās uz Audi mašīnas norāda, ka vāju nervu īpašniekiem un tiem, kam lēna reakcija, pie tāda auto stūres sēsties nevajadzētu. Tas noteikti nozīmē niknāku dzinēju, sporta piekari un citus jaukumus, kas piederas sporta autiņam - sporta ne tikai pēc izskata, bet arī pēc rakstura. S3 īpaši neatšķiras no standarta A3. S3 nodod tā lielie riteņu diski ar zemprofila riepām, masīvie spārni, sliekšņi un tas, ka S3 ir nedaudz zemāks. Bez tam atjaunotajam S3 parādījušies jauni bamperi ar gaisa "savācējiem", hromēti moldingi pie sliekšņiem, savādāki spoguļi, kā arī 17" lietie diski Avus, kurus par atsevišķu samaksu var nomainīt pret 18". S3 salons no standarta A3 atšķiras tikai ar sēdekļiem. Bet par to cik ļoti tie atšķiras! Tie ir pavisam citi - no Recaro, ar kārtīgiem sāniem, dažādos veidos regulējami. S3 spidometra skala izskatās nedaudz pieblīvēta ar skaitļiem. Tas ir neizbēgami, jo šim spidometram skala ir gradēta līdz 280 km/h. Uzraksts uz ātrumpārslēga atgādina par to, kur tu sēdi - šai kārbai ir seši ātrumi. Pie tam visi viņi ir sportiski pietuvināti. Tas dod iespēju precīzāk izvēlēties "robu", kad jāpārslēdzas uz pazeminātu ātrumu. S3 transmisija, protams, ir pilnpiedziņas ar speciālu aizmugurējo diferenciāli. Tas padara mašīnu pietuvinātu aizmugures piedziņas sporta auto. Mašīna ir viegli vadāma, pietam pilnpiedzīna to padara noturīgu uz ceļa, kas citiem modeļiem ar vienas ass piedziņu būtu "neiespējami". Protams, ka S3 ir aprīkots ar ABS, EDL - elektronisko aizmugures diferenciāļa bloķēšanu un EBD, kas elektroniski sadala bremžu spēku. Un tagad - galvenais jaunums. Izrādās, ka Audi tūninga firmai "quattro" no 1,8 litru dzinēja iegūt 210 zirgus vēl nav gala robeža. No šā gada 20-vārstu turbo ar dubulto dzesēšanu jau attīsta 225 zs jaudu. Šī "nelielā" modernizācija atšķirs Audi S3 no Seat Leon Cupra R, kas vēl tiek aprīkots ar veco 210 zs versijas 1.8 litru dzinēju. Līdz 100 km/h Audi S3 tagad spēj ieskrieties 6,6 sekundēs, bet maksimālais ātrums - 242 km/h. iauto // http://www.asa.minsk.by- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nav līdzīgs Bimmera megarulzzzam?
ee - Nee-e
Nav
Laigan tik pat nesmux