Angļu žurnālistiiem izdevies beidzot saņemt BMW "kapeiciņu", lai to pārbaudītu. BMW 1-series ir apvienots viss tas labais, kas atrodams citos BMW modeļos. Tikai ar elektroniku bavārieši ir tomēr pārcentušies...
Nav citas tādas mašīnas, kuru gaidītu tik ļoti, kā BMW 1-series. Auto, kuru "dzīvu" neviens nebija redzējis, bet par kuru bija ļoti daudz publikācijas. Situācija nedaudz izmainījās pēc Ženēvas, kad tika parādīts concept car, uz kā bāzes tiks būvēts 1. sērijas BMW. Tomēr ko šī jaunā mašīna nozīmē patiesībā, varēja tikai minēt - koncept auto var tikai aptaustīt un fotografēt... Tomēr britiem izdevās pārliecināt BMW, lai saņemtu 1. sērijas prototipu (CS1) uz testu. Tiesa gan - kabrioleta versiju. Kaut tā ir pirmā sērija, BMW ir atpazīstams no pirmā skatiena. CS1 dizains ir stilīgs, agresīvs un stipri atgādina koncept auto X-Coupe, kas tika demonstrēts Detroitā. Krietni platie spārni, pludinātas sānu formas, masīvie 18 collu diski ar super lieliem bremžu diskiem un ne mazāk iespaidīgiem bremžu klučiem - šī detaļa, pēc izgudrotāju domām, jau pirms iekāpšanas pārliecinās braucēju, ka ar šo auto varēs nobremzēt. Acīs iekrīt BMW purns ar firmas dubultajām lampām un praktiski vertikālu radiatora resti. Firmas stils ir saglabāts līdz sīkumiem. Zem CS1 motora pārsega - jaunākais Valvetronic 1,8 litru dzinējs, kam jauda ir 115 zs. Tālāk šos zirgus pārnes Sequential Sports Gearbox ātrumkārba, kuras vadības pogas atrodas uz stūres. No apakšas dzinējs ir aizsargāts ar karstumizturīgu plastiku. Der atzīmēt no 7. sērijas paņemto un adaptēto iDrive sistēmu, kas CS1 tagad sauksies Controller. Tas izskatās tā: uz centrālās konsoles, ierastā ātrumpārslēga kloķa vietā atrodas džoistiks - kontrolieris. Noliecot to uz kādu no saules pusēm var izvēlēties funkcionālos sektorus - pēc tam jau orientēties uz displeja. Protams, pie tā ir jāpierod, bet dzīvi šī lieta atvieglo - ja katrai funkcijai būtu savs slēdzis, tad viss salons būtu pilns ar tiem. Šajā gadījumā viss ir pie rokas. Tomēr angļi ir atzīmējuši, ka visbiežāk izmantojamās funkcijas, tādas kā kondicioniera un radio vadība būtu "jāiznes uz paneļa" - tā būtu ērtāk. CS1 piedziņas koncepcija - 100% BMW. Mašīnai ir standarta shēma ar klasisko dzinēja novietojumu un aizmugures velkošajiem riteņiem. Tāda sistēma garantē ideālu svaru sadalījumu pa asīm 50/50. Pēc angļu "draiveru" vārdiem auto labi turas uz ceļa un lieliski reaģē uz stūri... Lielāko sajūsmu britiem izraisīja interjers. Cietie un šaurie sēdekļi, kas bija redzami Ženēvā izraisīja daudz strīdus par to, vai tie būs ērti. Tomēr praksē pierādījās, ka sēdekļi ir gana ērti un sēžot var aizsniegties līdz jebkuram nepieciešamajam slēdzim. Apdarē ir izmantota gaiša plastika un alumīnijs - gaiši toņi, kā zināms, palielina telpas vizuālos apmērus, kas šim salīdzinoši mazajam salonam ir diezgan aktuāli. Centrālais tunelis auto salonu it kā sadala uz pusēm, radot vadītājam tādu kā "kokpitu". Pēc angļu domām, mašīnai tirgus veiksme ir garantēta. Šodienas Ford Focus un VW Golf pircēji būs gatavi pielikt nedaudz naudiņas un nopirkt BMW. Bet cenu starpība gan varētu būt ne parāk maza... iAuto // AutoCity- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Perfekts autiņš! BMW kārtējo reizi parāda savu pārākumu.
___________________
batman