Lasītājs iesaka izvairīties no viņaprāt nekvalitatīvas TA stacijas 13

6.marts 2007 10:12

2006. gada vasarā, veicot tehnisko apskati četru asu piekabei, CSDD tehniskās apskates (turpmāk TA) stacija uzrādīja, ka priekšējam tiltam nav bremžu, bet pirms braukt uz TA, es pats regulēju bremzes daudz augstākā līmeni, nekā to var pārbaudīt CSDD.

Uz doto brīdi man vienīgajam ir paša konstruēta 100% bremžu sistēmu pārbaude, kas var nodrošināt pilnīgu pārbaudi hidrauliskajām, pneimatiskajām un jauktajām bremžu sistēmām un ar šo aparatūru esošo bremžu pārbaudes un regulēšanas ticamību vērtēju - 50% vieglajām automašīnām, smagajām a/m ar piekabi -30% un pneimatiskai rokas bremzei - 0% ticamība pēc TA apskates veikšanas.

Es iedziļinājos, kāpēc uzrāda, ka nav bremzes priekšējam tiltam, bet patiesībā rezultāti ir zīmējumā un arī skaidrojums tam, kur rodas problēma.

Par minēto problēmu vairākas reizes esmu informējis CSDD vadību personīgi un arī rakstiski, kur telefoniski man paskaidroja, ka sākumā, lai es tieku galā ar servisiem, kas remontē bremzes piekabēm un mašīnām. Pusgada garumā CSDD vadībai nav sanācis izlabot pievadceļu pie boksa, lai veiktu pārbaudi atbilstoši tehniskajām prasībām, ka bremžu pārbaudes brīdī šasijai ir jābūt horizontālā stāvoklī bet šobrīd ja piekabei ramis paliek ārpus boksa tad tā daļa atrodās 13 cm zemāk nekā piekabes otrais tilts uz kuru atbalstas pati piekabe. Tāda tipa piekabes parasti ir auto treileri, mežvedēji,šķldrinieki utt.

Rakstu jums šobrīd, jo saprotu, ka informējot CSDD vadību un arī stacijas direktoru, kurš bija klāt veicot mērījumus rezultātu nav. Rīgā, Maskavas ielā ir smago a/m CSDD TA stacijā, kura ir uzbūvēta nepareizi un veiksmīgi strādā jau gandrīz 10 gadus, bet četru asu piekabju īpašnieki nespēj oficiāli veikt TA, jo priekšējam tiltam nav iespējams veikt bremžu pārbaudi un stends uzrāda, ka nav bremžu, bet problēma ir pašā stacijā.

Mans ieteikums smago auto īpašniekiem nebraukt ar četru asu piekabēm uz šo staciju bet izvēlēties citu kur ir taisna grīda.

iAuto lasītājs
 
Visi komentāri
 
227901. viesis 6.marts 2007 10:28
0 0 Atbildēt

"regulēšanas ticamību vērtēju - 50% vieglajām automašīnām, smagajām a/m ar piekabi -30% un pneimatiskai rokas bremzei - 0% ticamība"

pēc šāda kritiska pašnovērtējuma iekārtu saukt par augsta līmeņa laikam var tikai nebaidzams optimists :) rokas bremzes regulējumam vispār nekādas ticamības, priekš kam tad stendu taisīt, to pašu rezultātu var iegūt ari sētmalē ;)

227903. viesis 6.marts 2007 10:38
0 0 Atbildēt

rakstaa mineeto ziimeejumu kautka neredz..

227905. viesis 6.marts 2007 10:42
0 0 Atbildēt

Pilnīgs psc! Autors bārstās te ar "gudrībām" visa raksta garumā, bet to ka varetu iedzīt kādu lai testa laikā piespriego slodzes krāma sviru nejēdz. Tak atsien kaut vai ar drāti pirms apskates un bremzes būs.

227911. viesis 6.marts 2007 11:00
0 0 Atbildēt

Nav ko brīnīties - arī mēs savā servisā ar BOSH sistēmām veicām gāzu pārbaudi, bet CSDD uzrādīja stipri sliktāk.

227925. viesis 6.marts 2007 11:32
0 0 Atbildēt

CSDD kā vienmēr sūkā!!! un tas jau sen ir zināms!

227928. viesis 6.marts 2007 11:39
0 0 Atbildēt

friday [?] 06.03.2007 10:28

***

ja palasa rūpīgāk, tad, iespējams, var saprast, ka tā ticamība norādīta oficiālajā CSDD apskates vietā veiktas pārbaudes rezultātiem

227930. viesis 6.marts 2007 11:40
0 0 Atbildēt

Nu paga, nav ko cepties, apskates stacijas tomer latvijas vaarda neseji valstii, jo sametam naudinju vinu ipashniekiem lai var atlauties arii kaadu reizi uz Dakaru aizbraukt. :) Ta kaa viss ok, viens papildus nodoklis.

Pats ari Rigaa esmu izgaajis apskati ar loti butiskiem defektiem bremzhu sisteemaa, parsteigums bija nelags pecak saprotot ka ne suuda vini nepaarbauda, pasham vien viss jakontrolee. :(

227947. viesis 6.marts 2007 13:02
0 0 Atbildēt

Tas CSDD idiotisms nebeiksies, takaa autors ir loti satraukts, tad mans ieteikums -uzkraame to smago lidz ruckai, lai tie tilti kartigi piespiezas pie bremzu parbaudes ruliem un viss buus OK!

227954. viesis 6.marts 2007 13:35
0 0 Atbildēt

Bremzhu stends peec manas pieredzes (vieglajiem auto) ir pa labu autovadiitaajiem. Nepiebraukti svaigi kluchi uz ideaala seguma celja juutami vilka pa kreisi, CSDD uzraadiija perfekti vienaadas.

Arsmens

227964. viesis 6.marts 2007 14:12
0 0 Atbildēt

Pret autora noverteejumu man nau nekas iebilstams, vieiigais vieglajam auto manas izjuutas vadot ieprieksheejo auto bija liidziigas CSDD stendu raadiijumiem. Bet tas ka es liktu lielas ceriibas uz vinjiem teiksim pie lietota auto iegaades, nu nez man kautkaa nepietiek "drosmes". :)

228018. viesis 6.marts 2007 18:30
0 0 Atbildēt

un ja tev ir 4x4 tad brauc kaut bez prieksējam bremzēm

233377. viesis 5.maijs 2007 19:35
0 0 Atbildēt

TA stacijas darbs arī mani ir peivīlis. Pat vēl vairāk - paveicās, ka neesmu cietis CSN. Situācija bija sekojoša. 2006. gada septembrī gāju "skati" Rīgas TA stacijā. Kārtīgi izkratīja auto, jo nebija jau nekāds jaunais - 1990. gada Audi Coupe gana ilgi braukts Latvijā. TA izgāju, dabūju uzlīmi un devos uz centru. pēc pāris līkumiem izdzirdēju drausmīgu krakšķi un auto kļuva nevadāms. Paveicās, ka ātrums bija tikai ap kādiem 20 km/h. Konstatēju, ka salūzis ir priekšējā tilta plaukts šofera pusē - elementāri pārlūza uz pusēm. Ko tad, viņi tur pārbauda??? Ķeksē savās lapelēs uz labu laimi.

235731. viesis 13.jūnijs 2007 14:09
0 0 Atbildēt

Taadas sitauaacijas bijusjas! :)

Cjalis ar Toyotu vienu dienu brauc uz Rīgas TA staciju, iebrauc un diemžēl neiziet skati. Pēc pāris dienām, neko pilnigi nelabojot, kas norādīts lapelē, aizbrauc vēlreiz. Šoreiz gan pagadās citā boksā un tajā arī visu smuki iziet!

Tiešām jādomā par to meh kompetenci auto pārabudēs.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Tā mēs projektējam jeb, uz kurieni ved lepnā norāde (+ FOTO) 22

Tūkstošu vērtā norāde ved "uz nekurieni", kamēr īstais ceļš uz apdzīvoto vietu atrodas trīs kilometrus tālāk un ir apzīmēts ar necilu izkārtni. Lasīt vairāk

 

Nepilni 37 000 eiro – jauno Volkswagen Multivan jau var pasūtīt 9

Vācijas tirgū atklāta pasūtījumu pieņemšana no klientiem, kas vēlētos iegādāties modernizēto Volkswagen Multivan 6.1. Cenas startē no atzīmes 36 890 eiro, kamēr lepnākā versija maksās vismaz 59 900 eiro. Lasīt vairāk

 

Igaunijā un arī Madonā - šie auto mīl dubļus (+ VIDEO)

Runājot par autosportu mēs parasti pieminam ralliju, šoseju un driftu, taču ir vēl kāda kategorija, kas savus burziņus rīko tur, kur var piekļūt tikai gumijas zābakos. Lasīt vairāk

 

Līdz pat 1280 eiro - Lietuvā ieviesīs nodokli mašīnām, kas kaitē videi 24

Lietuvas valdība trešdien atbalstīja likumprojektu, kas paredz ieviest nodokli automobiļu radītajiem izmešiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti