Universālais «Peugeot 206SW» 45

 
28.jūnijs 2002 0:00

Pēdējā laikā "Peugeot" marka kļūst arvien populārāka. Vispārliecinošāk to pierāda 206 un 307 modeļu tirdzniecības rādītāji. Jūsu uzmanībai piedāvājam jauku un nelielu universālu auto Peugeot 206 SW.

Tam būtu jāsasniedz tas, ko nevarēja izdarīt ne Seat Cordoba Vario, ne Skoda Fabia universāls, kā arī ne VW Polo Varinat un Fiat Palio Weekend. Bet tieši - tie nevarēja pārvērst pircēju vājo interesi pret mazās klases universāliem par kārtīgu bumu. Šajā mašīnu segmentā universālu daļa sastāda tikai 5%. Francūžiem ir kļuvis pilnīgi skaidrs: situācija ir jāmaina. Un šo uzdevumu viņi "uzdevuši" tieši Peugeot 206 SW. Šim auto ir kļuvis "liels", kā arī liels uzsvars ir likts uz dinamiku un imidžu. Sāksim ar ārieni. Priekšējā un aizmugures daļa, tāpat kā hečbekam, ir atstāta samērā agresīva. Maigā viduslīnija, īpatnējās jumta kontūras, vizuāli trauslais aizmugures spoileris, aizmugures durvu rokturi, kas ievietoti statnē, piedod mašīnai dinamiskuma izskatu. Savukārt vertikālās aizmugures lampas ar asajiem stūriem, kas pat nedaudz "ieaug" pakaļējos spārnos, liek aizdomāties par sportisku raksturu. Peugeot 206 SW bagāžas nodalījumā atradīsiet dažādus āķīšus un stiprinājumus, kas domāti jūsu ērtībai - bagāžai. Pērkot šo auto, mašīnai komplektācijā ietilpst dažādi speciāli tīkliņi sīkumu glabāšanai, kas stiprināmi pie bagāžnieka sienas vai sēdekļa muguras. Pakaļējais sēdeklis sastāv no divām daļām - katru no tām var saliekt atsevišķi. Ja nepieciešams pārvadāt īpaši garus priekšmetus, ir iespējams atlaist uz priekšu arī priekšējo pasažiera sēdekli. Mašīnas radītāji ir atteikušies no aizmugures sēdekļa bīdīšanas iespējas, kā tas ir bijis Renault Twingo. Neskatoties uz to, 206 SW universālā ir vairāk vietas nekā sedanā. Tas ir tāpēc, ka šai mašīnai ir palielināts garums par 20 cm - tās kopējais garums ir 4,02m. Nedaudz ir pazemināts aizmugurējie sēdekļu pamats. Bez tam, diez vai jums sanāks ar galvu aizskart griestus, tā kā 206 SW ir kļuvis nedaudz augstāks, kā sedana versija. Uz bagāžas nodalījuma izmēriem iekšējās telpas palielināšana nekādi nav iedarbojusies. Tā tilpums ir no 313 līdz 1136 litri (hečbekā 245/1130). Aizmugurējais stikls var tikt atvērts neatkarīgi no durvīm, kā piemēram BMW 5 touring. Inženieri ir paredzējuši šādu iespēju, lai saglabātu mašīnas kopējo imidžu: maza, nedārga, bet funkcionāla. Šajā auto, tāpat kā hečbeka versijā, viss ir izdomāts tā, lai pasažieri justos īpaši komfortabli, bet savukārt vadītājam būtu ērti to vadīt. Bet šī universāla gaitas īpašības gan būtiski atšķiras no Peugeot 206. Uzreiz jūtams, ka mašīnai ir daudz cietāka piekare. No tā komforta sajūta nav samazinājusies, bet par to auto ir kļuvis daudz paklausīgāks un vadāmāks, nekavējoties reaģē uz katru stūres pagriezienu. Tas piedod pārliecības sajūtu, vadot šo 206 SW universālu. Vēl inženieri ir krietni pastrādājuši pie šasijas sistēmas: daudz stiprāki stabilizatori, aizmugures asij pievienota papildus statne. Kopumā mašīna atšķiras ar labu manevrētspēju, neatkarīgi no slodzes lieluma. Peugeot 206 SW ir paredzēti vairāki dzinēju varianti: sākot ar ekonomisko 1,4 litru HDi dīzeli un beidzot ar sportisko 16V, kas spēj kustināt šo mazulīti līdz pat 200 km/h (60 Zs - 136 Zs). Kas attiecas uz cenu, tad zināms, ka tā ir tikai 800 euro dārgāka par hečbeka versiju. Tas nav slikti priekš tā, lai pircējiem rastos interese par šo kompakto universālu. Peugeot 206 SW tiek izdots trijās komplektācijās: 1. bāzes komplektācija "FILOU": ABS, 2 gaisa spilveni, sānu drošības spilveni, drošības jostas ar sprieguma regulēšanu, aizmugures sēdekļu pagalvji, bērnu sēdekļa stiprinājums, tahometrs, stūres augstuma regulēšana, eļļas devējs, stiklu siltumizolācija, sliedītes uz jumta, aizmugurējā stikla atvēršana pie aizvērtas durvis, 12V rozete. 2. "Tendance" (papildinājums bāzes komplektācijai): pretmiglas lukturi, elektriskie spoguļi, borta kompjūters (Hdi), elektriskie logi, centrālā atslēga ar pulti, ādas stūre un ātrumpārslēgs, alumīnija diski, bezkrāsas lampas, sporta sēdekļi. 3. "Sport" (papildinājums pie "Tendance"): klimata kontrole, audiosistēma ar pulti uz stūres, lietus devējs, borta kompjūters, alūmīnija apdare benzīna bākas vāciņam, pedāļiem un ātrumpārslēgam, ādas stūre, sēdekļu augstuma regulēšana, elektriskie logi, alumīnija diski "Ouragan", melni sānu spoguļi, sporta sēdekļi ar ādas apdari.
Dzinējs 1,1 1,4 1,6 2,0 1,4 HDi 2,0 HDiTilpums 1124 1360 1587 1997 1398 1997Jauda pie apgr./min. 60/5500 75/5500 109/5800 136/6100 68/4000 90/4000Maks. griezes moments 94/3500 120/3400 147/4000 190/4100 150/1750 205/1900Ieskr. no 0 līdz 100 km/h 17,8 14,7 11,8 9,9 16,1 13,5Maks. ātrums 161 173 194 208 166 179
iAuto
 
Visi komentāri
 
28869. viesis 27.jūnijs 2002 17:40
0 0 Atbildēt

Mans 1994. gada BMW 2,5tds Tourings 0-100 iet 12,0 s (sver 1600 kg bez vadītāja utt.), bet sheit 2002. gada mazis 2l dīzelis tikai 13,5 s un to sauc par dinamisku motoru, hmm?

28870. viesis 27.jūnijs 2002 18:18
0 0 Atbildēt

nu nevajag salidzinat nesalidzinamas lietas, peugeot ir tomer tautas auto.

28871. viesis 27.jūnijs 2002 18:39
0 0 Atbildēt

x..... tas juusu peugeotc... wot kaac ir mans viedokkllis...

Dzhipo.

28882. viesis 28.jūnijs 2002 8:46
0 0 Atbildēt

vzinim būs prieks.

28893. viesis 28.jūnijs 2002 9:40
0 0 Atbildēt

to: viesis 18:18

Un kas tad ir BMW 1994 gada-brīnummobīlis?

to: viesis 17:40

Tu esi mērījis cikās tas Tavs BMW uzrauj, vai tas ir laiks pēc grāmatas?

28894. viesis 28.jūnijs 2002 9:42
0 0 Atbildēt

tramvaja dinamika........

28896. viesis 28.jūnijs 2002 9:43
0 0 Atbildēt

to: viesis 17:40

Ja Tu būtu pamanījis, tad šim mazulim motors ir par puslitru mazāks un turklāt bez turbo kompresora!

28897. viesis 28.jūnijs 2002 9:46
0 0 Atbildēt

Nu ja tas būtu 300 Peugeot, tad varbūt. Universāla būtiba ir tā, ka tur var daudz ielikt visu ko. Mazs universāls - tas izklausās jocīgi. Ko Jūs izvēlētos portfeli vai miniatūru čemodānu? Es domāju, ka portfeli, ja jums nav tajā daudz jāsaliek, vai lielu čemodānu, ja gribat paņemt līdzi visu, kas ir redzmības lokā. Tāpēc arī laikam īpašu panākumu šim tirgus segmentam nav.

28910. viesis 28.jūnijs 2002 10:09
0 0 Atbildēt

Stilīgs, smuks, jocīgs, ietilpīgs, solīds, skaists, jauks, pietiekami dinamisks, ekonomisks, tehnoloģiski pārāks pār citiem, ar unikālu pozitīvi lādētu auru, pieejams - PATIK VISIEM!

----------

vzinis

28912. viesis 28.jūnijs 2002 10:10
0 0 Atbildēt

to: viesis 09:46

Universāla būtība jau sen vairs nav kravas pārvadāšanā, bet gan citādā dizaina risinājumā! Ne pa velti piemēram Alfa Romeo savus universālus dēvē par Sport Wagon! Ja gribi vest kravu tad pērc Omega vai Passat vai kādu citu no klasiskajām "fūrītēm"! Sis auto ir domāts stiliņam ne jau kravas vešanai!

28914. viesis 28.jūnijs 2002 10:12
0 0 Atbildēt

Hmm, vai tik rakstā nav ieviesusies kāda drukas kļūda? Peugeot 206 nekad nav bijis ar sedan tipa virsbūvi, jo savādāk pasaulē būtu divas ļoti neglītas mazās klases automašīnas - vienu no tām es domāju Renault Thalia. Ja mana atmiņa neviļ, tad Peugeot 206 ir dabūjams ar hečbeka tipa virsbūvi.

28916. viesis 28.jūnijs 2002 10:17
0 0 Atbildēt

nee nu - visu cienju

shitais ir smuks; man patika tie aakjiishi bazarniekaa :)

28920. viesis 28.jūnijs 2002 10:19
0 0 Atbildēt

To: Hesus

Nu par to stiliņu var strīdēties, katram jau nu ir savi uzskati par to kādam jāizskatās stilīgam auto. Bet 206 jebkurā gadījumā būs pieejams pārvietošanās līdzeklis ļaudīm, kas noperk labāk jaunu ekonomiskās klases auto nevis tādu, ko cilvēki reiz uzskatījuši par luksus klases auto.

28941. viesis 28.jūnijs 2002 11:25
0 0 Atbildēt

VZINI:

Ko tu vari dir** par tiem pegijiem, tak tas tavs traktors tak nepieder tev, bet firmai, kura to uz lizinga panemusi :):):)

28945. viesis 28.jūnijs 2002 11:57
0 0 Atbildēt

Bet firma kam pieder?

28949. viesis 28.jūnijs 2002 12:09
0 0 Atbildēt

Hi!

nu gadiijaas pavizinaaties paaris dienas ar jaunu POLO(viena klase ar PEUGEOT205) Iespaidi: tipiska biezo masiina darbadienaam, lai aizbrauktu uz darbu, sveetdienaas kopaa ar gimeni lietojot otru, lielaaku, auto. Vareeja jau tie razotaaji godiigi pateikt, kurai publikai sis auto ir, nevis visus modeljus slaveet kaa ideaalus visiem pielietojumiem. Seit es neizsakos par kvalitaati, kura var buut tiesaam augsta vai zema (atkariigs no razotaaja), bet par praktisko pielietojumu.

28957. viesis 28.jūnijs 2002 12:43
0 0 Atbildēt

Vagons ir domāts tāpēc, lai ērti varētu iekraut un izkraut nelielas mantas. Piem. bērnu ratus vai pļaujmašīnu. Pamēģiniet to izdarīt Audi 80, nekas Jums nesanāks.

Šis auto varētu būt labs konkurents Opel Astra karavan.

Piekrītu vzinim - feina rotaļlieta ikdienas braukšanai un galvenais ka vagons - nelielas ģimenes auto.

28981. viesis 28.jūnijs 2002 14:38
0 0 Atbildēt

Nu maziņš tas P206 ir pēc velna. Bet nu cena arī ir vismazākā, tas arī ir galvenais "popularitātes" iemesls.

28989. viesis 28.jūnijs 2002 15:46
0 1 Atbildēt

Uzticams! Ievērojams! un skat augstāk - TAs ir popularitātes iemesls!

29024. viesis 29.jūnijs 2002 21:10
0 0 Atbildēt

to pirmais viesis

jā, jā, a bet mans 1924 g. Barkass 0,9 TDI rauj pa 11,35 sec. līdz sotakam, vo tā vot !

Patiesībā, ja dīzeli var "iedabūt" zem 15 sec., tas jau ir ļoti labi, tas nav auto "sportam", bet gan lai lēti un ekonomiskāk pārvietotos

29028. viesis 30.jūnijs 2002 11:54
0 0 Atbildēt

piekrītu par universāliem - lai vadātu skapjus un lielgabarīta siena ķīpas, ir firmas, kas par naudu to izdara. Protams, ja gribi tos vadāt regulāri, tad jāpērk komerctransports. Universāls ir stilīgs risinājums, kā pārvietot ģimeni+sporta inventāru vai atvaļinājuma pekelītes.

Tikai....skatos, ka benzīna vāciņš ir pasažiera pusē....vai nu benžu pilda pasažieris, vai vadītājam patīk pastaigāties riņķī auto, tā teikt, pie zupas uzpildes apej apkārt, paspārdi riteņus, izkustini kājas. Nu tas tā, cilvēkiem jau patīk visādas jocīgas lietas.

29030. viesis 30.jūnijs 2002 15:29
0 0 Atbildēt

īsta fignja taču

29036. viesis 30.jūnijs 2002 21:32
0 0 Atbildēt

Tikko ieluukojos Latvijas "lauva auto" maajaslapaa a tur neviena piikstiena par taadu zveerinju. :-(((.

29057. viesis 1.jūlijs 2002 8:51
0 0 Atbildēt

viesis 2002-06-30 11:54:44

Benzīna vāciņš ir pasažieru pusē divu iemeslu pēc:

1. lai visiem nav jādīžājas tankā ar kreisajiem sāniem - mazāk rindu

2. lai pasažieriem nav jāosta tanka smaka - tas ir pat savrīgāk.

-----------

vzinis

P.S. Peugeot nav vienīgaisar tik gudru piegājienu.

29083. viesis 1.jūlijs 2002 10:03
0 0 Atbildēt

mehehe vzini, kā reizi mazākas rindas ir tiem, kam vāciņš kreisajā pusē....stāvi nu kopā ar vāciešiem.

29093. viesis 1.jūlijs 2002 10:46
0 0 Atbildēt

un kopaa iedzeram un kopa svinam

29181. viesis 2.jūlijs 2002 2:01
0 0 Atbildēt

Es gribu to modeliiti ar 1.1! :)

29281. viesis 2.jūlijs 2002 13:48
0 0 Atbildēt

Fascinē man cilvēku stūlbums :)

95% normāliem benzīntankiem var izbraukt cauri un apgriezties, piebraucot pie brīvās kalonkas, Shellā ir ievērojams daudzums tādu aunu kas spēj iebraukt tikai taisni un tikai pie tās kolonkas kur ir caurums.

Ku palikuši bembisti kas auro požoets ir xunja??

Mnas viediklis ir ka sev es šo brendu negribu nepatīk, tieši tāpat kā bmw.

UBJU

29298. viesis 2.jūlijs 2002 15:12
0 0 Atbildēt

Papildinot ieprieksejo varu piebilst, ka tas stulbums ir tik liels, ka cilveki nepamegina izvilkt slauku pilna garuma - vel neesmu sastapis benzintanku, kura nevaretu aizstiept *******oli lidz otrai pusei, kur caurums!!! Pat nav jarinko!

Par marku - nesen nomainiju Renault21 uz P405(abi universali, 2,2un 2l benz.), stipri jaunaku, kopuma nesudzos, ir labak, tikai dazi sikumi sliktak. Tie protams vairak gimenes ka sporta auto, bet vajadzibas gadijuma ari virs 120 kaut ko vel var izdarit...

JB

29324. viesis 2.jūlijs 2002 17:01
0 0 Atbildēt

JB, runa nav par shljaukas vilkshanu....nafig cilveekam kaa meerkakjim jaastaipa liaana uz otru-pasazhiera pusi ? lai pavingrotu, var benziinbaaku uz jumta novietot un tad vilkt shljauku uz jumta....vai aiziet uz sporta zaali ;)

29325. viesis 2.jūlijs 2002 17:09
0 0 Atbildēt

Es parasti aizstiepju slauku vai apbraucu rinki, bet nu nekadi nesaprotu tos, kuri gaida rinda!!! "savas" puses verki, kad otra puse ir brivs. Patiesiba jau labi, ka dazadiem autiniem dazadas puses caurumi, visiem ertak piebraukt

Vaig jau ari drusku pavingrot un paskraidit, par sporta zali jamaxa;-))

JB

29350. viesis 2.jūlijs 2002 20:34
0 0 Atbildēt

toch lohi-var aizbraukt pie tanka pa labo vai kreiso pusi un nebus nekas jastaipa, tas pat labak, ka bakas puses atskiras, jo ja visiem butu viena puse tad tiesi tas rindas veidotos

29354. viesis 2.jūlijs 2002 22:08
0 0 Atbildēt

Man šī ir priecīga ziņa, ka ir radīts un drīz būs pārdošanā šāds glīts un manas vajadzības apmierinošs automobilis. Es labprāt šo mašīnu pirktu kā savu nākamo. Iespējams, ka izvēlētos ar 1,4 litru HDi motoru. Kaut gan dīzelis ir par 800 - 1000 latiem dārgāks, tomēr pēc 100 tūkstošiem kilometru tā iegāde atmaksātos un sāktos jau ekonomēšana.

29377. viesis 3.jūlijs 2002 10:09
0 0 Atbildēt

Nafig puleties ar slaukas vilksanu un bolit acis meklet brivu kalonku, labak nogaidit lai noskrien tie slaukas vilceji.

Tik un ta BMW labaks!!!

29421. viesis 3.jūlijs 2002 11:18
0 0 Atbildēt

Nu Tengiz ar 1.4 *******DaIeput Tu ari varesi turpmak drosi vilkties uz 49.99 un 89.99 - jo tas nav bistami .( un normaliem userim patikami ) . Tad jau Vzina perversais milmobilis ir gluzi vai PORSCHE .

29462. viesis 3.jūlijs 2002 12:15
0 0 Atbildēt

Viesis 2002-07-13 11:18:07

Vzinja auto ir teicams, tikai vinja braukshanas stils taa ne visai - man tas shkjiet paarlieku biistams. Vinsh brauc pa Latvijas granteetajiem celjiem virs 100 km/h. Aarpraats!

29465. viesis 3.jūlijs 2002 12:19
0 0 Atbildēt

Nu Peksi es maucu atrak par Vizni un pa to pasu marsrutu , ta ka esi uzmanigs . P.S. Taja marsruta no ritiem V.vid ir ap 130km/h(ls10) Katreiz priecajos ka Tu laid Riga no citas puses .

TDI

29623. viesis 4.jūlijs 2002 11:39
0 0 Atbildēt

Jācer, ka šim autinjam nav tik debili grīdas tepiķi, kādi tie ir 307. 307 foršs auto, bet visu sačakarē nenosakāmas formas, jocīga izmēra un pilnīgi nepraktiski tepiķi, kuru stiprinājuma vītne pārgriežas pie pirmās tepiķu izņemšanas.

Acīm redzot tas ir franču stils - uztaisīt normāli, bet finālā kaut ko pa riktīgam vēl pārmudrīt

29763. viesis 4.jūlijs 2002 18:39
0 0 Atbildēt

Tie tepiķīšu turkļi biki jāpielabo un viss čiki! :))))

Man turas.

206 ir vēl labāki - paskaties salona, tikai nekriti.

29855. viesis 5.jūlijs 2002 13:20
0 0 Atbildēt

Redzu ka bembistiem ljoti ruup peugeot! tas jau kaut ko noziimee!:)

29954. viesis 5.jūlijs 2002 22:22
0 0 Atbildēt

To Tendgizs; visu cienu tev, jo jaunais 1,4 HDi tere ~ 4,5 l/100km, brīvgaitā liekas ka tas ir benzona motors. Teicams dzinejs.

Defenders

31565. viesis 22.jūlijs 2002 11:05
0 0 Atbildēt

Totaaals MUSARS !!!!!!!

31992. viesis 24.jūlijs 2002 19:01
0 0 Atbildēt

BMW-tas ir priekš maziem krāniņiem,kuri grib tēlot Šūmaheru! Bet vispār man patīk!Arī SEAT CORDOBA VARIO ir foršs!Tie ir tādi nelielieliem izbraukumiem piknikos ar džusēm.Pēc maniem novērojumiem dāmītēm tādi ļoti patīk. ALBERTS.

54136. viesis 6.decembris 2002 20:54
0 0 Atbildēt

Redzeeju veikalaa sho auto - Peugeot 206 SW. Izskatiijaas ljoti gliits!

66796. viesis 27.februāris 2003 23:35
0 0 Atbildēt

Gribeetu sev Peugeot-206 SW ar 1,4 HDI dzineeju un kondicionieri. Pashkjiiru pagaajushaa gada Avto-revju Nr.12 un konstateeju, ka shis auto pa shoseju teeree tikai 3,8 litrus diizeljdegvielas. Es ar savu braukshanas stilu iekljautos 3,5 litros, taatad, piemeeram, liidz Ventspilij vienaa virzienaa vajadzeetu tikai 6,3 litrus diizeljdegvielas par Ls 2,26.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Viens no retajiem sedaniem Toyota Camry būs pieejams Latvijā no 38 600 līdz 46 500 eiro (+ VIDEO)

Vidējās klases sedans Toyota Camry šogad ieiet savā devītajā paaudzē. Pasaulē tas ir visvairāk pārdotais sedans ar vairāk nekā 21 miljonu eksemplāru. Jaunākais modelis Eiropā tiek piedāvāts vien izvēlētos tirgos, tajā skaitā arī Baltijā. Lasīt vairāk

 

Pasaules pirmizrāde elektroauto Škoda Elroq Prāgā! No 33 000 eur, no 380 km distance (+ VIDEO) 13

iAutolv ir klāt pilnīgi jaunā Škoda Elroq elektriskās piedziņas krosovera prezentācijā. Lasīt vairāk

 

Automašīnu lietošanas nodokli cels par 10% un prasīs samaksāt katru gadu 61

Finanšu ministrijas (FM) sagatavotie un saskaņošanai iesniegtie grozījumi Transportlīdzekļa ekspluatācijas nodokļa un uzņēmumu vieglo transportlīdzekļu nodokļa likumā paredz no 2025.gada palielināt visas transportlīdzekļa ekspluatācijas nodokļa likmes par 10%. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām Škoda Kodiaq plug-in hibrīdu (+ VIDEO) 2

Lādējamie hibrīdi palielinātas valsts subsīdijas dēļ kļuvuši tik aktuāli, ka bez tiem neiztiek vien retais mūsdienu SUV. Škoda Kodiaq iV 1,5 litru benzīna turbodzinējs savienots ar 85 kW elektromotoru. Sistēmas summārā jauda ir 204 ZS. Uzlādes ligzda ir kreisajā spārnā, bet virs tās vīd uzraksts “SportLine”. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti