Chrysler arvien vairāk brauc mīnusos 9

 
25.maijs 2007 0:19

Kompānija DaimlerChrysler paziņojusi, ka neskatoties uz zaudējumiem, ko radījis Chrysler, kompānijas peļņa, salīdzinot 2007. gada pirmo ceturksni ar 2006. gada pirmo ceturksni, ir vairāk nekā dubultojusies, ziņo Wall Street Journal.

DaimlerChrysler peļņa 2006. gada pirmajā ceturksnī bija 781 miljons eiro, savukārt šogad šajā pašā laika posmā DaimlerChrysler peļņa bijusi 1,97 miljardi eiro.

Lielā peļņa skaidrojama ar kompānijas Mercedes struktūrvienības izraušanos no zaudējumiem. Mercedes kompānija šogad nodrošināja 792 miljonus eiro, savukārt 2006. gadā nodarīja 735 miljonus eiro lielus zaudējumus.

Daimler struktūrvienība Chrysler šogad kompānijai sagādāja 1,49 miljardus eiro lielus zaudējumus, savukārt 2006. gada pirmajā ceturksnī Chrysler zaudējumi bija 641 miljoni eiro.

Jau ziņots, ka DaimlerChrysler jau piekritis pārdot 80,1% no Chrysler kompānijai Cerberus Capital Management.
 
Visi komentāri
 
234502. viesis 25.maijs 2007 0:44
0 0 Atbildēt

paši, jūs, sapratāt ko uzrakstijāt virsrakstā un kāds tam sakars ar tekstu? Un kas kuram nodarija zaudējumus? Mercedes Daimleram, Crysler Mercedesam vai Crysler DaimlerCrysler? Pilnīgs beztolks :D

234503. viesis 25.maijs 2007 1:46
0 0 Atbildēt

ričijam tā pasmagi ar saprašanu. grūti jau ir tos amerikāņu nosaukumus lasīt.

234512. viesis 25.maijs 2007 9:53
0 0 Atbildēt

Nan gan liekas ja tur saskaita visas tas lietas tieshi taa ka uzralstiits, tad sanaak ka shogad DC ir nevis pelnja bet turpat miljards zuadeejumus - domaaju ka par to richy teica, ka griuuti saprast.

234544. viesis 25.maijs 2007 23:40
0 0 Atbildēt

Pēc nosaukuma sapratu, ka Chrysler arvien vairāk brauc atpakaļgaitā!!! Velns, drīz nebūs Chrysler, kas brauc uz priekšu!!! HE HE HE

234559. viesis 26.maijs 2007 16:43
0 0 Atbildēt

Teksts tiešām pasmags. Grūti saprast.

234564. viesis 27.maijs 2007 16:19
0 0 Atbildēt

Es gan sapratu. viens no viņiem, otram ir sagādājis zaudējumus. Kurš īsti, nesapratu. Bet vai nav vienalga...

234565. viesis 27.maijs 2007 18:03
0 0 Atbildēt

Izlasiet vēlreiz,ja kāds nesaprata-tur viss ir vienkārši.

234584. viesis 28.maijs 2007 12:32
0 0 Atbildēt

ja tā godīgi, tad šķiet, ka tiem kreisler-automobiļiem vienmēr kaut kas pietrūkst vizuālajā tēlā, lai varētu ieintriģēt latvju pircēju. Nu, šobrīd , pie mums - visi kā "mušas" sakrituši uz 10-gadīgiem vojadžeriem, jo par to naudu alternatīvi nekas tik LIELS nav nopērkams. It kā neslikts minivens - daudzi pat slavē. Bet ar jaunajiem modeļiem, cik var saprast, autobizness arī īpaši neveicas - nekur topos creisler vārdu nemana. Savulaik pašam itin labi iepatikās jaunais 300c modelis. Bet tas patikas mirklis bija ļoti īss jau pēc auto ilgākas apskates, un cena arī nebūt nav iedvesmojoša. Tagad, jaunais sebrings, arī kaut kā nepārliecina - biju cerējis no jaunā modeļa kaut ko vairāk. īpaši jau standartaprīkojuma ziņā. Domāju, ka liela daļa sebringa gribētāju beigu beigās izšķirsies par labu jaunajam Mondeo. Nebrīnos, ka arī paši amerikaņi pēdējos gados lielāku piekrišanu dod japaniešu,korejiešu un eiropas mašīnām - savejiem auto tomēr pietrūkst kaut kādas "odziņas", kas vilinātu izvilkt biezo naudas maku....

234614. viesis 28.maijs 2007 21:50
0 0 Atbildēt

Pērc Concorde!!! HE HE HE

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti