Visdrošāko auto topā – «Audi» 14

 
27.jūnijs 2007 8:35

Šoreiz runa nebūs par pasažieru drošību, bet gan par drošību, kas ļauj auto īpašniekam naktī mierīgi gulēt, proti, par to, cik grūti ir automobili nozagt.

Kompāniju "Audi" tagad pilnīgi oficiāli var saukt par visgrūtāk nozogamo automobiļu ražotāju, jo Britu institūts, kas nodarbojas ar apdrošināšanas gadījumu un zādzību izpēti, vāciešiem piešķīris galveno balvu konkursā "British Insurance Car Security Awards".

Vērtējot automobiļu drošību, konkursa žūrija ņēma vērā tikai divus faktorus – to, cik bieži konkrētās markas auto tikuši zagti un cik bieži tikuši apzagti, proti, cik daudz bijis tādu gadījumu, kad no salona tiek nozagti dokumenti, audiosistēma un citas īpašnieka personiskās mantas. Pirmais drošības rādītājs "Audi" gadījumā tika novērtēts ar maksimālo punktu skaitu – piecām ballēm, bet otrs – ar četrām.

Papildus tam var atzīmēt, ka auto ražotājs, kura sauklis ir "Vorsprung durch Technik" (Pārākums tehnikā) vienlaicīgi plūcis laurus trīs automobiļu klasēs: rodsteru kategorijā par zagļiem nedraudzīgāko atzīts modelis "Audi TT", lieljaudas limuzīnu kategorijā – "Audi S8", bet no lielajiem apvidus automobiļiem par drošāko tiek uzskatīts "Audi Q7".

Var atzīmēt, ka no kompaktajiem ģimenes auto par zagļiem visgrūtāk pieejamo atzīts "Citroen C4" ar Exclusive aprīkojuma līmeni, vidējā klasē drošākais ir "Peugeot 407 Executive", drošākais premium segmenta kompaktauto – "Lexus IS".

"British Insurance Car Security Awards" laureāti sadalījumā pa klasēm

Pilsētas auto – "Citroen C3 Exclusive"
Kompaktklases ģimenes auto – "Citroen C4 Exclusive"
Vidējās klases ģimenes auto – "Peugeot 407 Executive"
Premium segmenta kompaktauto – "Lexus IS"
Kompaktklases minivens – "Citroen C4 Picasso"
Pilna izmēra minivens – "Ford S-Max"
Kabriolets/rodsters – "Audi TT Roadster"
Lieljaudas premium segmenta auto – "Audi S8"
Kompaktklases apvidus auto – "Nissan X-Trail"
Lielās/luksusa klases apvidus auto – "Audi Q7"
Sedans – "Citroen C6"
Luksusa klases limuzīns – "Mercedes-Benz S-Class".

Sagatavots pēc www.atverts.lv materiāliem
 
Visi komentāri
 
237075. viesis 27.jūnijs 2007 9:21
0 0 Atbildēt

saabs nav automašīna, guli mierīgi.

237083. viesis 27.jūnijs 2007 9:27
0 0 Atbildēt

nu, pirmais komentārs par šo rakstu ir beztēma :)

237085. viesis 27.jūnijs 2007 9:28
0 0 Atbildēt

jēzus - deksim atkal kniešas :D

237102. viesis 27.jūnijs 2007 9:57
0 0 Atbildēt

Tieši tā, Saab nav automašīna! Tā ir lidmašīna! :) A Citroenam vajadzētu restart podziņu salonā!

237112. viesis 27.jūnijs 2007 10:30
0 0 Atbildēt

Ar Citroen,tur mazs misēklītis. Tas, ka nevar iedarbināt auto jau nenozīmē ka nostrādājusi drošības sistēma ;)

237118. viesis 27.jūnijs 2007 10:39
0 0 Atbildēt

no tiem aužiem vienkārši nav ko zagt. nav vadītājiem naudas priekš audiosistēmas.

237135. viesis 27.jūnijs 2007 11:43
0 0 Atbildēt

Es domāju, ka visus varētu iztamborēt ZAZ, to točna neviens anglijā nezags, pat lai pavizinātos un noslīcinātu tuvākajā baseinā.

237154. viesis 27.jūnijs 2007 12:36
0 0 Atbildēt

es saskaitīju četrus citronus pret trīm penžu auto... Citroens vinnēja sanāk!!! :D :D :D

Vispār jau smieklīgi..... it ka Rolls R zog vairāk... it īpaši tos kuri ir ar personīgu šoferu.....

pasūtījuma tests, pasūtījuma raksts....

237158. viesis 27.jūnijs 2007 12:40
0 0 Atbildēt

Franci galvas tiesas paraki:)

237175. viesis 27.jūnijs 2007 14:17
0 0 Atbildēt

Jā, kautkā Citrons klusi pareklamējās :)

237177. viesis 27.jūnijs 2007 14:37
0 0 Atbildēt

Manu auģiku toč nenozgs.....man nav auģika!!! HE HE HE

237190. viesis 27.jūnijs 2007 17:14
0 0 Atbildēt

Pilnīgs murgs, lai apskatās statisku kārtīgāk (audi). Franču brīnumus laikam nekur nezog, nevajag, arī lietotus pārdot nevar...

237191. viesis 27.jūnijs 2007 17:27
0 0 Atbildēt

He,gribeesu redzeet kaa pie mums paardos peec liizinga nomaksas sitos visus,kia,hunday,citroen...tik tiesaam,kam vini ir vajadziigi!?? Audi,BMW,VW luuk veertiibas,taapeec arii zog!

237222. viesis 28.jūnijs 2007 5:52
0 0 Atbildēt

Es arī guļu mierīgi - nedzīvoju pilsētā un mana muca ir veca, tāpēc pat sīdzeni nevajag :D Bet anonimikis bik iebraucis auzās - vecu audžu īpašniekiem naudas maģim pietiek, bet 10 gadus veciem un jaunākiem ir labi maģi - pa piemēru C5 A6 Audi Concert - cepuri nost, 8 skaļruņi, radio, kasete, 5 vai 6 [nezinu] CD changeris un mazs subwoofers - daudzām mašīnām komplektā tik labs maģis nenāk :)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti