Amerikas analītiķu kompānija Strategic Vision, kas nodarbojas ar auto kvalitātes pētījumiem kopš 1995. gada, ir paziņojusi Total Quality Index 2002. gada rezultātus...
Galvenās balvas par auto kvalitāti saņēma BMW un Volkswagen. BMW kompānija tika atzīta par labāko auto brendu, bet 3.sērija un X5 saņēma visaugstāko novērtējumu par kvalitāti. Volkswagen arī saņēma 3 balvas par kvalitāti - Golf, New Beetle un Passat. VW saņēma prēmiju par lielisku auto izpildījumu jau otro gadu pēc kārtas. Strategic Vision vērtēšanas metodika ir pietiekami sarežģīta. Tās pamatā aptaujas rezultāti, kurās piedalījās gandrīz 50.000 auto īpašnieku, kas iegādājušies mašīnas gada pirmajos 3 mēnešos. Viņi dalās savos iespaidos par pirkšanas procedūru, kvalitāti, problēmām, kas radušās ekspluatācijas gaitā - uz šī pamata tiek izrēķināts "kvalitātes indekss" TQI (Total Quality Index). Vēl tiek ņemta vērā mašīnas "ilgdzīvošana", ekspluatācijas izmaksas, zaudējumi pārdodot un daudz kas cits. Tas viss tiek pārvērsts "vērtības indeksā" TVI (Total Value Index), kas arī tiek ņemts vērā, vērtējot mašīnas. iAuto- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Hip Hip urrā!