Zviedru kompānija Saab nolēmusi paplašināt savu modeļu rindu ar lielu parketa bezceļnieku kā arī ar automašīnu, kas būs VW Golf klasesbiedrs un spēs sastādīt tam konkurenci...

Zviedru kompānija Saab nolēmusi paplašināt savu modeļu rindu ar lielu parketa bezceļnieku kā arī ar automašīnu, kas būs VW Golf klasesbiedrs un spēs sastādīt tam konkurenci...
Paņēmuši 9-5 un izgriezuši aizmugurējās durvis.
Šis ir lielisks pirkums cilvēkam ar augošiem ienākumiem - vispirms nopērc 9-2, kad sāc pelnīt vairāk un vēlies 9-5 - vienkārši aizbrauc uz Kalngali un tev iemetinās virsbūves vidējo daļu un tu ietaupīsi līdz pat 20%!!!
Mjaa i kuda eto mir katjitsa. NU bezceljnieks tas ir forshi, bet nu nafig tas Golf "klasesbieds".
Galvenais - OPEL shasija:) labaak jau vispar neppiemineet to shasiju:)
Man arii uzreiz likaas, ka vienkaarshi samazinaatam 9-5 nofrieztas durvis. Vai vinji vismaz njems jaunaas astras shasiju vai to ko razho no '98? Atkal SAABi sarkdami-baaleedami skaidros, ka tas jau gluzhi Opel nav utt.
-karavs-
Man reiz likās ka SAAB tas ir benzīna turbomotors, savdabīgs dizains utt. Tad parādījās dīzeļmotori, tagad būs arī kompaktnieks. Kur palikusi SAAB burvība?
Jurģītis.
Nu ja driiz jau buus arii SAAB 9-0,5 uz Piaggio shassijas:)
klau, a kaads apliceejs, var ar paskaidrot ar ko tad Opel shasija ir slikta? ar to ka taa nau audi/bmw? cik nu ir dzirdeeti speciaalisti, un vienkaarhsi lietotaaji, tad taa esot viena no labaakajaam. un neaizmirstiet ka opel sen vairs nau opel
nu kas tas par sviestu??????
Kapec Saab klust par tadus stulbu un "visiem patikoshu" auto kads ir Opel, Audi vai BMW? Zheel gan.
Eeee, eeee! Mākam tikai tukši runāt. Ar ko slikta Astras šasija?
Īstenībā, par jaunās Astras braukšanas īpašībām es neko sliktu teikt nevaru. Vismaz, cik es zinu, testos, kurus es esmu lasījis, Astras braukšanas īpašības ir tikušas novērtētas vislabāk starp konkurentiem (Golf, Civic, ...). Protams tas bija apm. 2000 gada testos, kur nebija jaunā Civic, P.307 un BMW Compact. Lai gan šis auto gan jau tiks taisīts uz jaunās Astras šasijas, kas varētu būt vēl labāka.
Es arī pievienojos tiem, kuri nesaprot, kas tajā Astras šasijā slikts būtu iemeties.
Interessanti, vai ta 9-3 viņiem limuzīna klasē skaitās, tāds pac Golfs vien ir, par kādu centimetru garāks.
Mjaaa. Bija itkaa normaals auto SAAB. Tagad jau nemaz taa uzreiz nevares teikt - o tas tak ir SAAB... kaads veel padomaas par to mazo suuda kropli, kas bildee ir. Stulbi, ne?
Nez kaads vareetu buut piemeeram Chrysler solis shajaa mazinju kakinju virzienaa. Kroplis uz FIAT UNO vai BMW MINi baazes?:)) Un virsbuuve teiksim kaa apcirsts M300. :)))))) Un veel tad ekonomisko FERRARI klase... uz OKA baazes:D
Bija normaali SAABi... 900, 9K, 9-3 (nu ne jau Sports Sedan), arii 9-5 man nu ljoti patiik (it iipashi Sends AERO 2.3T), bet tie Opelji kuriem tagad dod SAAB vaardu un paardod pa SAAB cenu ir sabojaajushi man visu iespaidu par SAAB kaa auto! Savu 9k paardevu, shobriid laboju 9-5 (firmas) un plaanoju iepirkt 9-3 kaut kad pavasarii... bet nu izskataas ka SAABi kaa SAABi beigs pastaaveet liidz ar shobriideejaas 9-5 seerijas izieshanu no tirgus, jo droshi vien ka naaks Omega shasija.
Jaa 4x4 man tieshaam pietruukst SAABos, bet neesmu ar mieru pirkt Opel 4x4 SAAB vietaa...
Nu gan aizspriedumi. Un galvenais nepamatoti. Opels nav mašīna. Kadreiz tā varbūt arī bija. Tāpēc, ka tā bija lēta mašīna un tās lielākais mīnuss bija virsbūve, kurai ļoti patika rūsēt. Kopš tiem laikiem tautā izveidojies slikts priekšstats par Opel. Šodien šie automobīļi ne ar ko neatpaliek no citu marku automobīļiem. Nepiekrītat? Nu ta mēģiniet šo atspēkot.
Jaunā Astra un Vectra ir dažos rādītājos pat labākas par citiem automobīļiem un ir konkrēts bieds gan VW, gan BMW u.c. markām. Arī Omegai nav ne vainas.
Tā varbūt ir gaumes lieta, un par gaumi nestrīdās. Taču Opel noniecināšana ir tāda tukša mazu bērnu runāšana. Paši pat droši vien neesat ar jaunākiem Opel braukuši, ja nu vienigi Riga Taxi Omegās. Tas ir tāpat kā tajās runās par gāzes iekārtām mašīnā. Kāds kaut kur kaut ko bija dzirdējis, kāda tante teica.... Taču pašu gāzes lietotāju viedoklis bija pavisam pretējs.
Vēl jo projām nesaprotu, kāda vaina Astras šasijai. Un tak šis nav vienīgais gadījums, kad autoražotāji izmanto citu marku detaļas, motorus, šasijas. Un nākotnē šāda aizņemšanās būs vēl vairāk sastopama. Nebūs vairs tīrasiņu Mercedes, BMW utt. Un kas notiek Āzija tagad mēs a nezinam, ko viņi tur ķīmiķo. Normāls globalizācijas process. Ja nenotiek autoražotāju apvienošanās, tad vismaz restrukturizēšanās. Viens ražo dzinējus, cits virsbūvi, cits veel kauko. Tā tač tagad notiek.
Labrāt uzklausītu argumentus pret Opel.
Šai pat sakārā vēl gribēju piebilst sekojošo: ta jau vajadzēja bļaut arī tad, kad BMW paziņoja par 1. sērijas ražošanu. Tas tak arī ir "maza kakinja" - UUPIZZ.
Labi, ka ražotāji paplašina sava piedāvājuma klāstu.
Pirate ar to Opel Omega un Vectra murgu kuri tika razhoti 1999-2000 gadaa man pilniigi ir skaidrs par Opeljiem. Omegai 4 REIZES 6 MEENESHU LAIKAA (2 gadi mashiinai) nobira VISA ELEKTRONIKA (kondishka, kreesli, signalizaacija, visi aatruma raadiitaaji, signaalampinjas u.t.t.) un ne ADAM AUTO ne HANZA AUTO neko nevareeja sataisiit- paardevaam uz Lietuvu. Vectrai- vienai ir taads defekts ka katru meenesi jaalej 5L eljljas klaat, jo 3 gadus vecam autinjam motors straadaa (t.i. nestraadaa) itkaa buutu 13 gadi vai vairaak! Arii otrai vectrai (2000 gads) kondicioneetaajs piebeidzies pilniibaa! PIETIEK MAN OPELJI!!! SUUDI NE MASHIINAS!
Kāpēc man tādi sūdi negadās? Un nav no citiem sliktas lietas dzirdētas. Bet nu katram var gadīties. Pie kam tajos gadījumos, kad neviens nespēj neko salabot ir jāaizšauj pie parasta vīruka, kuram rubī galva un ta šis to defektu atrod. Un izrādās, ka tas ir gaužām mazs nieciņš, kuru "lielie meistari" nav pamanījuši vai nav tik tālu aizdomājušies. Ir tā gadījies.
Ko te daudz runat notiek globalizacija auto razhotaji tiek pirkti un pardoti.
Labak jau nav ar citam auto markam. Par to nelaimigo shasiju.
SAAB jau izmanto tikai pashu shasiju visi mezgli tur ir nomainiti tapatas parejas auto dalas.Ja reiz vini ta dara tad tiesham tas ir to verts. Par to varat parliecinaties aizbraucot uz jebkuru rervisu un uzprasot cik biezi ir nepiecieshams SAAB auto rotoshas remonts un kaut vai ta pasha Opel vai parejo auto ritoshas remonts.
Mja, atom1c ir spilgts piemeers histeerikja tipam ;-) Turklaat vinja mineetie Adam un Hanza laikam buutu peedeejaas vietas, kur vispaar ar Opeli raadiities :-) Kondicionieris? Sorry, Opel kondicionierus nerazho, bet sanjem no malas - garaam shaadi iebildumi. Turklaat, kaapeec nav pa garantiju nomainiits/saremonteets? IMHO pashu vaina, ka tik ne taa!
Un ellas pateerinjsh vienai Vectrai jau sen bija jaaapkaro - ja ne citaadi, tad nomainot dzineeju. A taa ir viegli spreegaat, tjipa, suuds, drankjis, nez kas veel. Starp citu OPEL dzineeji vispaar ir vieni no uzticamaakajiem un ilgi kalpojosiem, jau izsenis :-)
manu pazinju lokaa ir diezgan daudz Astra G (pashreizeejais Astrinieks) autinju, arii kantorii taada ir (2.5 gadi, 1.8 16V), puse no taam turklaat ar automaatiem - nekaadu nopeelumu vai zheelabas neesmu dzirdeejis, visi ljoti apmierinaati ar izveeli. pats ar to 1.8 16V nupat veicu ~800 km reizojienu uz latgali un atpakalj, jaasaka excellenti iet gan pa asf gan grunti, turklaat auto arii ar saviem >200 000 km uz odometra ir apbriinojami kluss. Latgalee drusku naacaas izreekt ar Lexus 300to, grab kaa maita, un nav tai miskastei pat gads veel :-(
Visu cienju Piraatam - trezvij vzgljad na sostojanije veshchei! :-)))
Klokjvaarpsta
To ... un neaizmirstiet ka SAAB sen vairs nav fiat ... tfu tu... es gribeeju teikt SAAB...
To ... un stulbaakais jau tas ka par taam Astras iipasjiibaam arii labu neko nevari teikt....
To ... nu ko, laikam jaapiektiit...
To ...mjaaa, zjeel! Vai tiesjaam nevareeja kaadam citam suudabraalim paardoties nevis GM! Kaut vai tam pasjam BMW vai Volvo (kas par dampjiem tagad naaktu klajaa!!!) Btw, vai juus zinaajaat, ka GM tagad ir dalju no Subaru iepircis, lai pie SAABa kjiimikjotu klaat... :D (lets dream about SAAB 4x4)
To Opels arii nav masjiina... ...lai arii neatpaliek, tacju arii neapsteidz... (kas manupraat ir SAABam daudz svariigaaks faktors - buut pirmajam tehnologjijaa)
Ar cienju SAABists (9000CS23T)
faaak... kaut kaa tie komentaaru sanjeemeeji izkrita... un tie bija sjaadi:
1) viesis 2002-09-20 11:22:22
2) aklavins 2002-09-20 15:59:47
3) viesis 2002-09-20 17:45:00
4) atom1c 2002-09-21 11:12:04
5) Pirate 2002-09-21 11:36:14
SAABists
Kā reiz sanāk braukt ar 9000 2.0T un Vectra 2.0 16V 4x4. Iwsēžoties Opelī, var just starpību. Neērtāks, virs 2000 apgr. jauda mazāka, šaurāks - sliktāk turas uz ceļa, benzīnu ēd neproporcionāli vairāk, salona apgaismojums vājš, ādas vietā drēbe, aizmugurējais miglas lukturis tikai viens - ar to aizmugurējo nevar piespiest pārslēgt uz tuvajām. Labumi tikai divi- uz Valdemāra ielas vieglāk braukt - tur tie -10 cm nāk par labu, un pilnpiedziņa. Laba mašīna laukiem. Pilsētai un šosejai vajag SAAB.
Šovakar apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto iegūs titula “Latvijas Gada auto 2024” ieguvēju, kā arī apbalvoti laureāti papildus nominācijās. Nominācijas ir atkarīgas no katrā konkursa gadā pieteikto auto modeļu skaita un to īpašībām. Zināms, ka šogad tiks piešķirtas 10 balvas papildus nominācijās. Lasīt vairāk
Ziema nes sev līdzi gleznainu, sniegotu ceļu ainavu, taču tā sagādā arī izaicinājumus autovadītājiem, īpaši, ja runa ir par slideniem ceļa apstākļiem. Lasīt vairāk
Par tādu transportlīdzekli kā Can - Am Maverick pirms pāris gadiem bija dzirdējis tikai retais. Taču pateicoties minirallijam un Dakaras maratonam par Maverick dzirdam arvien biežāk. Šoreiz Autoziņas ir Portugālē, lai izbrauktu ar jaunāko un vienlaikus arī jaudīgāko Can- Am Maverick XRS. Lasīt vairāk
Japānas autobūves uzņēmums Toyota nodemonstrējis konceptuālos krosoverus Urban SUV un Sport Crossover, kas par sērijveida modeļiem pārtaps līdz 2024. un 2025.gadam. Lasīt vairāk
Jaunā Opel Astra Saab kā vienmēr rullēs. Opel šasija, opel motors, tas i forši.