Rīgā ir pasaulē otrais lielākais "Waze" lietotāju skaits, kāpēc? 43

 
Nozare.lv | 17.novembris 2014 13:03

Rīgā autovadītāju iecienītās aplikācijas "Waze" lietotāju skaits ir pasaulē otrais lielākais pēc Parīzes, aģentūra LETA apliecināja "Waze" līdzdibinātājs Uri Levina.

Pēc viņa teiktā, aplikācija Latvijā lejuplādēta pusmiljonu reižu.

Foto: Ekrānšāviņs no waze.com

Sākotnēji "Waze" esot labi veicies tikai Izraēlā, un kompānija 2010.gadā teju gadu esot stagnējusi ar ļoti nelielu lietotāju skaita pieaugumu, bet pēcāk, sasniedzot kritisko masu, lietotāju skaits esot sācis augt atsevišķās Eiropas pilsētās, arī Rīgā. Lietotāju skaita pieaugumu globāli Levins skaidro ar uzlabotu algoritmu, kas ļāva ātrāk izveidot lietojamas ceļu kartes.

Uz jautājumu, kāpēc Rīgā "Waze" ir veicies tik labi, Levinam uzreiz skaidras atbildes nebija, jo viņa kompānija parasti nekādu tirgus izpēti un mārketinga aktivitātes jaunajos tirgos neveic. Viņš pieļāva, ka par labu "Waze" izplatībai varēja nospēlēt tas, ka Rīga ir salīdzinoši neliela pilsēta un daudzi par aplikāciju uzzinājuši mutvārdu ceļā. Līdzīgu efektu viņš esot pieredzējis arī citās ziemeļu valstīs.

Ļoti ticams, ka "Waze" palīdzējis arī tas, ka šeit tai neesot bijuši nopietni konkurenti, kas pildītu līdzīgas funkcijas. Levins savā prezentācijā "TechHub Riga" pastāstīja, ka veiksmīga jaunuzņēmuma viena no pazīmēm esot tas, cik uzņēmumiem tas liks pamest biznesu. Pēc viņa teiktā, "Waze" izaugsmē esot apsteidzis pilnīgi visus auto navigācijas produktus. Īpaši viņš pieminēja navigācijas programmatūru "Navteq", ko 2004. gada februārī par 5,8 miljardiem eiro iegādājās "Nokia". Patlaban šī uzņēmuma cena nepārsniegšot kādu pusotru miljonu, par somu darījumu izteicās Levins.

Par aplikācijas nākotni Levins daudz nestāstīja, vienīgi norādot, ka ik pa laikam tajā tiekot izmēģinātas jaunas funkcijas. Tā, piemēram, izstrādātāji no "Waze" nesen bijuši spiesti izņemt luksoforu uzrādīšanu, kas, viņuprāt, esot bijusi lieka.

"Waze" tika izveidota kā divvirzienu datu apkopošanas lietotne - tā saņem partneru sniegto informāciju, piemēram, datu plūsmu no ceļu sensoriem, no "Waze" satiksmes platformas pievieno publiski pieejamos ziņojumus par negadījumiem un sniedz vienu pilnīgākajiem pārskatiem par ceļu pašreizējo stāvokli.

Bezmaksas lietotne reāllaikā analizē lietotāju GPS mikroshēmu sniegto informāciju un lietotāju preventīvos ziņojumus, kā arī saglabātos agrākos datus, lai ieteiktu ātrākos maršrutus, zemākās degvielas cenas un sniegtu citu informāciju.

Ar vairāk nekā 40 miljoniem aktīvu lietotāju pasaulē "Waze" tiek uzskatīta par veiksmīgāko ar lietotāju kopienas balstīto satiksmes plānošanas aplikāciju pasaulē. Aplikācija izveidota 2008.gadā.

Uzraksti, lūdzu komentāros vai Tu lieto "Waze" un kāpēc?

 
Visi komentāri
 
Mārtiņš 17.novembris 2014 13:07
5 20 Atbildēt

Es biju novilcis šo aplikāciju telefonam, uzlicis viņu, bet pēc laika noņēmu nost, jo pielietojums bija nulle. Nav vajadzības absolūti nekādas. :D

Liga 17.novembris 2014 13:29
1 1 Atbildēt

Man patik si aplikacija, bet tad esot Anglija, nacas biski vilties, kad man loti svariga bridi, si aplikacija saka gljukot, izdomaja peksni veikt "updates", un tiesi tobrid man tas nebij vajadzigs...ir diezgan preciza, tikai zel, ka biezi vien nepasaka laicigi, kad kkur janogriezas, sanak pabraukt garam noteiktajam pagriezienam. Bet visa visuma ir ok...

Krotow 20.novembris 2014 11:49
0 0 Atbildēt

Telefonam uzstādījumos ieliec lai updates liek, tikai esot pieslēgtam pie WiFi.

Waikiki 17.novembris 2014 14:55
6 0 Atbildēt

Lejuplādēju , jo bija nepieciešama navigācija , pirmo mēnesi lietoju aktīvi, jo varēja nopelnīt punktus un uzlabot rangu, bet tagad vairs nekadus punktus īpaši nesaņemu, ranga paaugstinašanai vajadzīgi ĻOTI daudz . . . . ieslēdzu tikai ja jābrauc uz vietu pa maršrutu ko nepārzinu un lai apskatītu vai manā ikdienas maršruta nav policijas reids. (ja zini, ka būs, tad nav stresa, nekā brauc - pēkšņi ieraugi - tad gan ir stresiņš, pat ja nekas nav pārkāpts.)

SV 17.novembris 2014 15:01
28 1 Atbildēt

Waze savu popularitāti rīgā iemantoja viena vienīga iemesla dēļ - ārprātīgi nepareizi uzsāktā fotoradaru ieviešana Latvijā.

Rīgā cilvēki ar smartfoniem ir gana daudz un internets pieejams. Waze internetu nerij kā traks un pie liela lietotāju skaita salīdzinoši precīzi ziņo par policiju un fotoradariem.

Ir jau kur piesieties arī waze, bet nu tik cik man nepieciešams ir gana derīga programma.

sss 17.novembris 2014 15:28
1 1 Atbildēt

Waze vienigais minus vina rij bateriju ja nav ladetaja tad stundas lika iphone ir sauss.. otra lieta ja atstata multitaskinga una izmirsta tad telefons mezonigi karst...

Krotow 20.novembris 2014 11:49
1 0 Atbildēt

Bateriju rij Waze darba laikā ieslēgtais ekrāna apgaismojums un GPS uztvērējs. Pati Waze no patērētā noēd labi ja 15%. Taču jā - baterijas izēšana ir vienīgais navigācijas izmantošanas telefonos mīnuss. Tāpēc braucot kaut kur tālāk, slēdzu telefonu pie auto lādētāja.

RT33 17.novembris 2014 16:17
14 1 Atbildēt

Man Waze izmantošana ir tikpat pašsaprotama un automātiska kā drošības jostas aizsprādzēšana pirms braukšanas uzsākšanas.

Waze lietošanas spēks ir tās lietotājos - kad tiek sasniegta kritiskā masa, Waze ir nepārspējams palīgs sastrēgumu pārvarēšanā.

Ikdienā to lietoju vienkārši braucot uz darbu un mājām. Visā pilnībā Waze funkcionalitāte parādās tikai tad, kad esi iestatījis galapunktu - tad gan ātrāk var nokļūt mērķī, gan arī būtiski ietaupīt degvielu. Sevišķi pēdējā laikā nācies pārliecināties, ka vajadzēja klausīt Waze un braukt pa šķietami dīvaino maršrutu, un tas tikai pārliecina par Waze noderību.

Un tāpēc nepiekrītu tam viedoklim, ka Waze ir noderīga tikai un vienīgi policijas "monitoringam". Man galvenā funkcija ir laika taupīšana. Tiesa, ja izbrauc ārpus Rīgas reģiona, Waze lietderība sāk līdzināties parastam navigatoram - vienkārši nav sastrēgumu :)

Taisnība ir par bateriju - resursi tiek patērēti ļoti. Bet šīe mīnusi ir nekas, salīdzinot ar to, ko dod šī aplikācija.

Patiesībā brīnos, kāpēc pilsētas neizmanto šo Waze ideju satiksmes sastrēgumu regulēšanai. Daudzos gadījumos tas dotu būtiskus efektus.

Reizē, kaitina tas, ka, uzsākot braukt, grūti saprast, kurā virzienā tev jābrauc. Kad sāc braukt vienā virzienā, pēkšņi saproti, ka vajadzēja braukt uz otru pusi :D Bet nu tad tūlīt pat maršruts tiek pārrēķināts. Vēl vajadzētu ieviest arī joslu elementus - šis bija jau vecajām nokias kartēm. Tas arī būtiski uzlabotu precizitāti.

andzins1111 17.novembris 2014 16:41
1 1 Atbildēt

Tajā pašā UK jaunajiem gurķiem apdrošināšana vecajās kompānijās maksā ap 2000 GBP gadā, bet ir kompānijas kas dod atlaides, ja mašīnā tiek uzstādīta "melnā kaste". Ja indivīds brauc normāli, lieki neveic straujus bremzēšanas un pāātrināšanās manevrus, nebrauc NAKTĪ (reti stulbs kritērijs) un nesēž korķos, tad viņiem polise maksā daudz letāk (ap 800). Lūk šādos gadījumos Waze ir ļoti noderīga programma.

Krotow 20.novembris 2014 11:32
0 0 Atbildēt

Par braukšanu naktī tiešām izcili stulbs punkts. Man no darba ik pa laikam sanāk braukt mājās naktī. Saprastu vēl ja skaitītu naktis starp piektdienu/sestdienu un sestdienu/svētdienu :)

Baušķinieks 17.novembris 2014 17:12
3 4 Atbildēt

Lietoju tikai un vienīgi posmā Bauska - Rīga Vienmēr sanāk braukt steidzīgi un Waze ļoti precīzi un vienmēr parāda kur stāv policija.

Krotow 20.novembris 2014 11:51
0 0 Atbildēt

BTW Bauskā jau izsenis ir ļoti jiftīga CP :D

Palaidniex 17.novembris 2014 17:29
2 1 Atbildēt

waze ēd ti pat daudz baterijas, kā jebkura navigācijas programma, kura darbina ekrānu un lieto GPS antenu...

Izslēdzot ekrānu tāpat ziņo par miličiem un mēsliem uz ceļa...

Tad rij batterij mazāk, bet mašīnā tak var pielikt telefonu pie barokļa...

rt 18.novembris 2014 11:33
1 1 Atbildēt

Waze prasa ieslēgt mobilos datus, kas papildus sēdina aķi un liek navajadzīgi tērēt MB, it sevišķi viesabonēšanā.

Palaidniex 18.novembris 2014 15:02
2 1 Atbildēt

viesabonēšanas datus prasa visas programmas, kas nenodrošina pilnīgu off-line režīmu.

Mobilie dati elektrību norij mazāk par GPS antenām un ekrānu...

Un braukt ar auto uz ārzemēm bez telefona lādētāja mašinā neizklausās dikti gudri...

Aigarcix 17.novembris 2014 19:20
0 2 Atbildēt

Nezin kāpēc,bet kopš Waze pārgāja no žīdiņa pie gūgles,k-kā lāga sāka neiet dati,sevišķi ja jābrīdina par poličiem.otrs ,liekas ,ka LMT šāk bremzēt 3G internetu.Vispār navigācijai ir citas programmas,jo šitā diez kas nav,ir mēģināts Spānijā,Somijā,līdz ar to praktiski vairāk nelietoju.Un ,ja kas,poliči ar nav stulbi,ar lieto internetu,un ātri pārvietojas ,ja vajag.:)Šitas štrunts derīgs kā atgādinājums par stacionārajiem radariem,nu ari pārvietojamiem(jo ilgi jauzstāda uttt,nav vērts ātri pārdislocēties).Citādi kā jau ,tagad,gūgles produkts,nekāds.:)

RT33 17.novembris 2014 19:28
9 2 Atbildēt

Nepiekrītu, Rīgā Waze ir ideāla sastrēgumu apbraukšanai.

Waze priekšrocība ir lietotāju informācija, ko nepiedāvā parastās navigācijas programmas. Bet, ja tevi interesē policija (interesanti, kādēļ no tās jāizvairās?), tad, redzot, ka tavā maršrutā tā atrodas, saproti, ka tā mēdz arī pārvietoties, un gluži vienkārši nepārkāp noteikumus. Būs labi gan sašam, gan pašam.

Krotow 20.novembris 2014 11:45
0 0 Atbildēt

... taču tevi neuztrauc tas, ka pats Waze autors ir īstenais Izraēlas žīds? :D Ej malā, nokaunies, antisemīt.

TDIOTS 17.novembris 2014 23:47
4 1 Atbildēt

Lietoju ikdienā .

Labi piezemē lidošanu :)

ļoti patīk atrašanās vietas nosūtīšanas funkcija - nau 1/2 stundu jāstāsta kur esi ....un pī pī sūtīšana arī ira jautra štelle:)

Pieņemu ka LV vāzes popularitāti nodrošina lētais nets telefonā .

ārpus Lv gan tā wāze īpaši nerulzz

Ringolds 18.novembris 2014 9:30
2 1 Atbildēt

sveiki.Es ar wazi braucu kops ta paradijas latvija.loti noderiga navigacija ar iespeju vien otram pzinot par neertibam kas ir pa celam. Ieskaku visiem pameginat.

apo 18.novembris 2014 9:57
3 1 Atbildēt

Korķus ar Waze labi var apbraukt. Ir pārbaudīts.

Jānis 18.novembris 2014 9:58
1 1 Atbildēt

Laba programma, man palīdzējusi būt uzmanīgākam bīstamās vietās, palīdzējusi atrast ceļu nezināmās vietās. Par šo programmu sāku domāt pateicoties fotoradaristu reketam (man nav ne soda punktu ne FR izdevumu), ielādēju gan pēc FR ēras beigām, kad tiku pie telefona, kurš atbalsta Android. Lietotāji varētu mazāk domāt par punktu pelnīšanu un neatzīmēt katru stāvošo transportlīdzekli, urš netraucē satiksmi.

JT 18.novembris 2014 11:34
1 1 Atbildēt

Tieši pateicoties lielajam lietotāju lokam ir viegli koriģēt sava brauciena maršrutu!

GB12 18.novembris 2014 12:45
2 1 Atbildēt

Waze sākumā lietoju aktīvi - katrā braucienā, tagad retāk. Pārsvarā tad, ja izbraucu ārpus Rīgas, jo vidēji pa lielajām šosejām, ja apstākļi atļauj, braucu ar apm. 120-130 km/h. PIlsētā ieslēdzu tad, kad ir vajadzība atrast nepazīstamu vietu.

Bams 18.novembris 2014 14:08
2 0 Atbildēt

Man kaut kā ir līdzīgi. Lietoju salīdzinoši maz, pārsvarā ārpus Rīgas, kad vajag kādos Mazpisānos atrast kādu adresi.

Sastrēgumos man galīgi nenoderīga, bet laikam tāpēc, ka apmēram zinu, kur un cikos tie mēdz būt. Bet centra korķus tāpat nav kur apbraukt.

Runājot par poličiem, tad Wazei daudz neuzticos, jo tās brīdinājumiem var ticēt tikai tur, kur daudz braucēju un ir intensīva satiksme. Piemēram šovasar braucot patālāk no Rīgas redzēju samērā daudzās vietās CP, kurus waze tā arī neuzrādija. Tā neder arī vietās, kur švaks internets, piem. uz jaunā Tīnūži- Koknese ceļa pa posmiem nav interneta, bet CP vizinās, bet ielikt vazē tos nevar, jo nav zonas.

Palaidniex 18.novembris 2014 17:53
5 1 Atbildēt

mazpisānu adresēm labākās ir ofline navigācijas programmas, kādas reiz Nokijai bija...

Wazes spēks ir tad, kad no Spicves tā tevi 17:00 atved uz centru 15 minūtēs, ņemot vērā faktu, ka Uz ulmaņa Vienības gatves krusta avārija un pie Latvijas bankas uz Valdemārenes vēl viena avārija ar atbilstošiem stūķiem...

GB12 18.novembris 2014 22:13
0 1 Atbildēt

Varbūt, bet, tā kā tajā laikā parasti sēžu darbā, nav aktuāli. Braucu uz darbu pirms pīķa stundām un, kad braucu mājās, tie ir visur... :)

Bet ar to poliču uzrādīšanu ir tāda štelle, ka paši poliči tos paziņojumus džēšot ārā.

RT33 19.novembris 2014 21:32
1 0 Atbildēt

Nav nemaz tik vienkārši tos paziņojumus izdzēst, stāvot uz vietas. Ja tu izvēlies kādu paziņojumu manuāli, to izdzēst nemaz nav iespējams. Ja brauc garām, tad jā - vari izdzēsti visu pēc kārtas. Bet, ja poliči dodas prom, un izdzēš paziņojumu, tad jau viss ir ok? :)

Turklāt, ja policija sēž uz vietas, to vietu bieži vien burtiski nomētā ar paziņojumiem, tā kā nav nemaz tik vienkārši tiem draugiem :)

Es drīzāk esmu novērojis, ka viņi pielāgojas savādāk - ilgi nestāv vienā vietā, bet pārvietojas palēnām uz vienu vai otru pusi. Bet tāpat parasti rāda, ka kaut kur viņi ir, līdz ar to vienkārši jālido noteikumu robežās :)

cepums 18.novembris 2014 14:19
3 2 Atbildēt

Lieliska aplikācija, lietoju lai precīzi uzzinātu cikos nokļūšu galamērķī, pat ja maršruts zināms. Lai ātrāk nokļūtu galamērķī, waze bieži parāda ceļus ko nebiju iedomājies. Lai redzētu cik poliči ir uz ielām.

seaman 18.novembris 2014 19:12
1 3 Atbildēt

izradas, ka waze lielakoties lieto potencialie CSN pārkāpēji, ha, ha

Evija 19.novembris 2014 10:42
0 0 Atbildēt

Waze sāku lietot pa visam nesen, kad braucot uz Rīgu var ļoti labi sekot līdzi sastrēgumiem, policijas kustibai, kā arī džādiem citiem notikumiem uz ceļa. Man patīk un turpmāk izmantoš Waze regulār.

Guzis 19.novembris 2014 12:29
1 0 Atbildēt

Lietoju bieži, gan Rīgā gan ārpus tās. Mežos, protams, nav ļoti noderīga :) Toties pilsētas korķos - pašā laikā!

wet 19.novembris 2014 15:13
0 0 Atbildēt

No policijas vienmēr ir jāizvairās. Komunikācija ar policistiem var būt nulles vērtībā (t.i. tu neko nemaksā betvienkārši tērē savu laiku) vai arī negatīva (piesienas par kādu sīkumu), kāds varētu būt autovadītājam pozitīvs rezultāts - nespēju iedomāties.

Waze izmantoju dažādu sīkāku lauku objektu atrašanai (kultūras nams skola - dažkārt vajag) un esmu pārsteigts par precīzo navigāciju.

Tas, kas mani kaitina, ir dažkārt neloģiskā apbraucamo ceļu izvēle, un spītīgs balss tembrs, kas noteikti mani grib aizsūtīt labi tālu no mazpilsētas centra, kaut arī apbraucamais ceļš ir divreiz garāks un prasa pusotru reizi vairāk laika.

Krotow 20.novembris 2014 11:41
0 0 Atbildēt

Latviešu valodai šobrīd ir 2 varianti, standarta (TEO) un otrs, kas subjektīvi liekas patīkamāks. Gribas vēl dabūt atpakaļ otras balss pirmo variantu, kam bija humoristiskās piebildes - "Priekšā ceļu policija - gatavojies aprunāties par to, kur tā steidzies :D"

Bils 20.novembris 2014 9:17
2 0 Atbildēt

WAZE lietoju jau kādus 2 gadus pluss. Ieslēdzu uzreiz, kā dodos ceļā, tapat kā pirms tam piesprādzejos. Esmu pieradis sekot ātrumam tieši Waze ekrānā, jo tas ir reālais, salīdzinot ar spidometru. Ja Waze nav ieslēgta, tad ātri to pamanu, jo instinktīvi skatos tajā ātrumu ;)

Skaidrs ka CP ir primārais, kas mani tajā piesaista. Tik noteikti lūgums visiem lietotājiem izlikt ziņu par CP arī tad, ja kāds to jau ir paspējis izdarīt. Tie viltnieki tak paši ņem ārā tos paziņojumus-tātad vēlas noppelnīt. Dzirdēju ka Lietuvā esot otrādi, CP paši braucot liek iekšā paziņojumus, lai disciplinētu autovadītajus, bet paši tajās vietās nemaz neatrodās...

Ja runājam par baterijas ekonomiju, nelielu, bet var panākt izmantojot tikai nakts režīmu-melns ekrāns tērē mazāk enerģijas.

Kopš Waze ir pie googles, manuprāt ir sliktāks pārklājums, man bieži meklē tīklu arī tur, kur mobilie dati strādā, piemēram e-pastus saņemu, bet Waze ir offline. Iespējams ka tas ir vietās, kur LMT no 4G torņa pārslēdzās uz 3G vai 2G torņiem un otrādi.

Ita 20.novembris 2014 10:53
1 0 Atbildēt

Mēģināju vairākas tālrunī ielādējamās navigācijas programmas, kas iekļuvušas top 10, bet emu palikusi pie Waze. Ir savi niķi un stiķi, tomēr lai izvairītos no sastrēgumiem Rīgas ielās un laicīgi ieplānotu apbraukt, kur iespējams - super!

Krotow 20.novembris 2014 11:37
0 0 Atbildēt

Waze pats sāku lietot vēl pirms fotoradariem. Toreiz piesaistīja iespēja redzet sastrēgumus Rīgas centrā un iespēja ievilkt kartē neuzskaitītās ielas un ieliņas. Šobrīd man tā ir galvenais palīgs, apbraucot sastrēgumus. Ar Waze navigācijas palīdzību atradu pat pāris "īsos" maršrutus apkārt Daugavmalas korķiem 17 vakarā :) Plus bonusi, kas palīdz izvairīties no nevajadzīgas valsts iestāžu barošanas. Pāris reizes izdevās izvairīties no avārijas (nakts, migla, ledus uz ceļa - dzeltenais trijstūris izrādījas ceļa vidū stāvoša fūre bez gaismām o_O). Tāpēc žetons autoriem un cerība, ka nākotnē izdosies šo aplikāciju dabūt jau stacionāru auto panelī.

Raimis 20.novembris 2014 14:18
2 0 Atbildēt

nerunājot ar brīdinājumiem, super loģisko un ātro maršrutēšanu un maršrutu pārreiķināšanu, jāuzslavē arī meklētāju, kas meklē ne tikai kartes datu bāzē, bet arī google, foursquare un citur un var galamērķi samklēt gan ierakstot adresi, gan nosaukumu vai tikai pilsētu, vai ielu, vai tikai ''statoil'', ''neste'' vai ''plaza'' un tas viss vienā logā, nevis atsevišķi - meklēt to, meklēt tur, meklēt ko utt...

Nesen saskāros ar sygic navigāciju, tur adreses meklēšana sākas ar pasta indeksu, ja es nezinu kā tur aizbraukt, tad kā es varu zināt pasta indeksu tai vietai?

Palaidniex 20.novembris 2014 16:06
0 0 Atbildēt

nu tiam, kas pabiju'si Lielbrit'anij'a skaidra lieta, ka pasta indekss ir viss - tas ir ļoti precīzs un neatbilst veselam rayonam kā pie mums. Kā arī tur no pasta indeksa atkarīgas apdrošināšanu prēmijas utt...

Pie mums gan tam vairāk simboliska nozīme...

Krotow 20.novembris 2014 18:48
0 0 Atbildēt

- Lielbrit'anij'a... no pasta indeksa atkarīgas apdrošināšanu prēmijas utt...

Viņi tur skatās klienta maka biezumu jeb iespēju pa nakti sētā atstātam auto palikt bez stikliem, spoguļiem un maģa?

Palaidniex 20.novembris 2014 19:20
0 0 Atbildēt

Nu kaut kā tā... Ja dzīvo "biezā" ciemā, tad octai ir krietni draudzīgāka cena... To paziņa stāstīja un pierādīja mēģinot uzzināt octas cenu netā...

Krotow 20.novembris 2014 19:56
0 0 Atbildēt

Šie tur vēl nav aizdomājušies, ka izdzenot Āzijas pabalstu medniekus no Lielbritānijas un sasēdinot vietējos pacanus aiz restēm, tiktu pie draudzīgākām OCTA cenām? :)

aansis 22.novembris 2014 14:35
0 0 Atbildēt

Esmu palicis pie Sygic, kā labākās un uzticamākās off-line navigācijas. Nezinu, kurā vietā tev vajag indeksus - meklēšana kā jebkurai navigācijai - pēc adreses (kas pieļauj indeksu tajā skaitā). Kartes visnotaļ precīzas un labi konfigurējami maršruta aprēķināšanas parametri.

Waze ir pilnīgi citā "svaru kategorijā" - salīdzināma faktiski tikai ar Googles navigāciju, kas arī darbojas on-line režīmā. Waze pluss - māk rēķināt maršrutus, ņemot vērā reāo satiksmes intensitāti un informēt par bīstamām situācijām uz ceļa (t.sk. policiju, kas bieži stāv aizliegtās vietās, apdraudot satikmes drošību), savukārt Google piedāvā daudz iespeidīgākas meklēšanas integrācijas funkcijas - kā piemēram, var vispirms googles meklētājā sameklēt vajadzīgo galamērķi (veikalus, kuros pārdod vajadzīgo) un pēc tam uzreiz pārslēgties uz navigāciju. Google arī ir ātrāka, izmantojot "navigate to" funkciju no ārējām aplikācijām.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti