Darbu uzsāk elektromobiļu ātrās uzlādes staciju tīkls 6

 

VW e-Golf Foto: Ilustratīvs attēls

CSDD | 5.jūlijs 2018 13:06

CSDD izveidotais elektromobiļu ātrās uzlādes staciju tīkls ir uzsācis darbu, nodrošinot brīvas elektromobiļu pārvietošanās iespējas praktiski visā Latvijas teritorijā.

Informācija par pieejamām uzlādes stacijām un to atrašanās vietām atrodama mājaslapā - http://portal.e-mobi.lv/lv/sakumlapa/

Realizējot Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansēto projektu, CSDD ir izveidojusi nacionālā līmeņa uzlādes staciju tīkla pirmo kārtu. Tā ietvaros elektromobiļu ātrās uzlādes stacijas ir izvietotas uz valsts galvenajiem autoceļiem un lielākajās apdzīvotās vietās. Kopumā jūlijā darbu uzsāks 70 uzlādes stacijas.

Par uzlādi norēķināties būs iespējams vairākos veidos, no kuriem viens būs jau elektromobiļu lietotājiem ierasts veids ar e-mobi autorizācijas karti. Lai elektromobiļu īpašnieki varētu turpināt izmantot jau esošās e-mobi autorizācijas kartes, jānoslēdz pēcapmaksas līgums par uzlādes pakalpojuma izmantošanu, par ko jau ir informēti esošo karšu īpašnieki. Jaunie klienti e-mobi autorizācijas karti var pieteikt izmantojot portālu http://portal.e-mobi.lv.

Nākotnē norēķināties būs iespējams, izmantojot mobilo aplikāciju, kuru bez maksas varēs lejupielādēt “App Store” vai “Google Play”, kā arī izmantojot SMS, maksu par uzlādi pieskaitot mobilā telefona rēķinam. 

Atbilstoši Ministru kabineta 2018.gada 12.jūnija lēmumam, maksa par uzlādes pakalpojumu CSDD ātrās uzlādes stacijās noteikta 0,15 eiro/min.

Klienti var saņemt diennakts atbalstu, zvanot pa tālr. 1859 vai +371 22001859 vai rakstot uz elektronisko pastu: info@e-mobi.lv.

Darbs pie elektromobiļu uzlādes staciju tīkla izveides turpinās, un līdz 2021.gadam kopumā paredzēts uzstādīt līdz 150 ātrās uzlādes stacijām.

 
Visi komentāri
 
Koča 5.jūlijs 2018 15:09
8 5 Atbildēt

Valmierā pa visu pilsētu viens lādētājs un tas pats pašā nomalē pie CSDD. Ko tad lai cilvēks dara kamēr lādē? Iet pastāvēt CSDD rindā tikmēr? Kāpēc nevarēja, piem., pie Valletas nolikt? Šitas pasākums pēc tāda ķeksīša atzīmēšanas vien izskatās. Kaut gan ko var gribēt, ja esam eiropas top dīzeļ-izgāztuve.

iciks 5.jūlijs 2018 21:18
4 0 Atbildēt

Ko čīksti. Vai tad sākumā nav mazliet jāpadomā, pirms tāds elektromobilis tiek iegādāts?

Bet ja par vietām, tad ko lai cilvēks dara, teiksim, te?

www.google.com/maps/@57.5696...thumbfov%3D100

Lai gan ņemu vārdus atpakaļ. Ir ezers, ir soliņi, uz kuriem sēžot var padomāt par savu izklaidi - pirkt elektromobili.

Juris 5.jūlijs 2018 17:31
4 2 Atbildēt

Interesanti vai CSDD gāja pavienkāršo mirstīgo ceļu, saskaņojot elektropieslēgumu, vai arī saņēma no Latvenergo/Sadales tīkla "īpašo" piedāvājumu?

650 6.jūlijs 2018 1:09
1 0 Atbildēt

Vislabāk būtu, ja paralēlajā pasaulē būtu uzsācis darbu "kāda izveidots" elektrisko žogu tīkls gar valsts galvenajiem autoceļiem vai turp tiktu norīkots kāds Elektriskais Gans.Nebūtu slikti arī "kāda vadībā" noinspicēt šķērsvirziena ceļu horizontālā marķējuma esamību un atbilstību EU standartiem un saskaitīt tur (ne)ieskrūvēto ceļmalas stabiņu astronomisko ciparu.Izlases veidā kādu nelielas jaudas elektrisko "signālu" būtu labi novadīt arī uz to personu krēsliem, kuriem ar minēto lietu ieviešanu dzīvē varētu būt kāda iespējama saistība.

as 6.jūlijs 2018 11:28
1 0 Atbildēt

Interesanti, ka uzlādes ātrums atšķiras pa rozetēm, bet cena ir par laiku, ko izmanto lādēšanai:

1. CCS 50kW

LV*CSD*E00101110200

2. CHAdeMO 50kW

LV*CSD*E00101120200

3. Type 2 43kW

LV*CSD*E00101130200

No vienas puses saprotu, kāpēc tāda cenu politika, lai max saīsinātu laiku, ko auto pavada pie rozetes, no otras puses balsotu, ka būtu jābūt laika+elektrības apjoma tarifs.

Pie adresēm ieteiktu pielikt klāt arī

1.vietas nosaukumu (DUS Circle, CSDD, Kafe Anna etc)

2.GPS koordināti

3.iespēju navigēt (google, waze, Balticmaps vai citu linku), lai var sastādīt maršrutu no atrašanās vietas

Un pamatā e-attīstību veltīt mobilo iekārtu lietošanas atvieglošanai, jo būsim reāli, lielākā daļa (ne visi, protams) stacijas meklēs mobilajos telefonos, nevis sēžot pie datora

Visvaldis Plūcis 10.jūlijs 2018 11:24
0 0 Atbildēt

Nopirku ilgi sapņoto elektromobīli,kā investīciju nākotnē,lai brauktu pa lēto,nesmirdinot un netrokšņojot.Bet tagad pretstatus visām pasaules tendencēm elektromobilitātes attīstībā un Vides attīstības plāniem LV 2014-2020 gadiem,valstī apstiprina ātrās uzlādes staciju maksas tarifus,pēc kuriem, brauciens sanāk dārgāks par automobīli ar fosīlo degvielu ! Man šāda attieksme rada tādu sajūtu - Man iedirsts dvēselē

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti