Taxify transportlīdzekļu klāstu papildina elektriskie skūteri (+ FOTO) 3

 

Foto: Publicitātes attēls

Ethos | 9.septembris 2018 6:52

Visā pasaulē strauji augošais kopbraukšanas uzņēmums Taxify ir kļuvis par pirmo pasažieru pārvadājumu platformu, kurā turpmāk kā pārvietošanās līdzeklis būs pieejami arī elektriskie skūteri.

Kopš septembra sākuma Taxify saviem klientiem Parīzē piedāvās elektrisko skūteru nomas pakalpojumus, un jau tuvākajos mēnešos tos plānots ieviest arī citās Eiropas lielākajās pilsētās.

Līdz ar elektrisko skūteru izvēlnes pievienošanu, Taxify aplikācijā ievieš arī jaunu divriteņu transportlīdzekļu apakšzīmolu Bolt, kas palīdzēs turpināt uzņēmuma aizsākto mērķi piedāvāt visērtāko pārvietošanās veidu lielpilsētās, radot ērti lietojamu pakalpojumu platformu dažādiem attālumiem, cenu kategorijām un klientu vajadzībām.

“Šobrīd Taxify ir izaudzis par platformu, kas apkalpo jau vairāk nekā 15 miljonus iedzīvotāju visā pasaulē, un lielu lomu uzņēmuma izaugsmē spēlē arī transportlīdzekļu lokalizācija, kam pievēršam īpašu uzmanību. Lai efektīvi apmierinātu iedzīvotāju vajadzības, ir jāiejūtas viņu ādā, apzinot esošo situāciju lielākās un mazākās pilsētas ielās. Tas palīdz iepazīt iedzīvotāju pārvietošanās paradumus un saprast, kā tos maksimāli atvieglot un padarīt vēl ātrākus un patīkamākus,” komentē Taxify līdzdibinātājs Markuss Villigs.

Statistika liecina, ka viens no pieciem Taxify platformā veiktajiem braucieniem ir mazāk nekā 3 km garš, un tas ir optimālākais attālums, ko veikt ar elektrisko skūteri. Uzņēmuma komanda paredz, ka daļa no Taxify pastāvīgajiem klientiem, kas iepriekš izmantojuši auto transporta pakalpojumus, turpmāk izvēlēsies tieši skūtera opciju īsāku distanču veikšanai. Tāpat Taxify cer piesaistīt arī atsevišķu jaunu klientu kategoriju, kas ļaus vēl vairāk cilvēkiem efektīvi risināt viņu ikdienas pārvietošanās jautājumu.

Lai izmantotu platformas apakšzīmola Bolt pakalpojumu, klientiem savās viedierīcēs nepieciešams ielādēt Taxify aplikāciju, kurā tiem būs iespēja izvēlēties automašīnas izsaukšanas vai skūtera nomas opciju. Visi elektriskie skūteri ir aprīkoti ar iebūvētu GPS navigācijas sistēmu, kas sniedz informāciju par to paņemšanas un atstāšanas punktiem. Paredzētā brauciena maksa ir 15 eiro centi minūtē, un minimālā pakalpojuma summa ir 1 eiro, tādējādi 10 minūšu brauciens ar skūteri Taxify klientiem izmaksās vidēji 2,50 eiro.

Elektriskā skūtera atslēgšana un brauciena aktivizēšana notiek ar QR koda palīdzību, kas klientam ir jānoskenē aplikācijā, savukārt brauciena beigās tos iespējams ērti novietot jebkurā vietā uz ielas vai trotuāra, kur šie alternatīvie transporta līdzekļi nepagrūtina auto satiksmi un gājēju plūsmu. Dienas beigās visiem skūteriem tiek veikta tehniskā apkope un uzlāde, lai jau nākamajā rītā tie atkal būtu pieejami braucēju lietošanai.

Mūsdienīgie Bolt skūteri, kas ieturēti Taxify zīmolam raksturīgajā zaļajā krāsā, šonedēļ tiks izvietoti viscaur Parīzes centrālajā daļā, un uzņēmums jau šobrīd aktīvi strādā pie tā, lai tuvākajā laikā šo pakalpojumu piedāvātu arī citās pasaules lielpilsētās. Plašāka informācija par elektrisko skūteru pieejamību Rīgā pagaidām vēl netiek atklāta.

 

 
Visi komentāri
 
msh 10.septembris 2018 12:49
3 0 Atbildēt

Scooter ir vācu tehno grupa, skuteris ir motorlaiva, bet ar angļu valodas barbarismu "skūteris" pie mums tie, kas slikti prot latviešu valodu, apzīmē motorolleri - bildēs redzamie verķi latviski saucas "elektriskie skrejriteņi".

viencexperc 10.septembris 2018 19:47
0 0 Atbildēt

laba grupa.

Kanibaals 12.septembris 2018 8:12
0 0 Atbildēt

Šitie ir superbīstami aparāti. Ja vēl ar parasto skrejriteni var reizēm ieskrieties ātrāk kā pats vari paskriet tad ar šo kaut kur aizķeroties lidojums plakaniski ir garantēts, jo arī nolekt neizdosies. Pie tam īsti nav skaidrs kur ar tādu braukt, uz ielas īsti nav vietas bet uz ietves bīstami gājējiem. Tam tāpat kā Segway(ar kuru starp citu pat tā radītājs nositās) ir vieta tikai parkos un slēgtās teritorijās.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti