Otrdien, 2. oktobrī, ar svinīgu pasākumu oficiāli prezentēts jaunais Citroën Berlingo modelis Citroën auto zīmola tirdzniecības un pilna servisa centrā Karlo Motors, Mežciemā, Vecā Biķernieku ielā 3.
Berlingo 22 gadu ražošanas periodā ir kļuvis par etalona modeli, kas turpina sērijas stāstu ar jauno Citroën Berlingo, trešās paaudzes modeli.
Citroën ir modernizējis gan Berlingo dizainu, gan komforta līmeni, nodrošinot svaigu un praktisku pieeju leģendārajam modelim, kā arī visas tā priekšrocības ir saglabātas un uzlabotas, neaizmirstot palielināt automašīnas ietilpību.
Svinīgajā uzrunā Karlo Motors valdes locekle Solvita Koemeca : "Citroën BERLINGO ir viens no pirmajiem modeļiem ar kuru 1996.gadā Citroën plānoja iekarot brīvā laika aktīvas pavadīšanas automašīnu segmentu. Un tas Citroën ir izdevies, jo 22 gadu laikā ir pārdoti 1.7 milj. BERLINGO un ir otra pārdotākā sava segmenta automašīna. BERLINGO ir kļuvis par etalonmodeli ar kuru tiek apzīmēts viss brīvā laika aktīvas pavadīšanas automašīnu segments.
Jaunā BERLINGO sauklis ir "Mēs neizgudrojām ģimeni, bet auto, kas tai piestāv, gan", tādējādi skaidri akcentējot -BERLINGO ir ģimenes automašīna.
BERLINGO ir pirmais modelis, kuru Citroën ražo labākajās Eiropas rūpnīcās Spānijā un Portugālē, tādējādi realizējot stratēģiju - nodrošināt augstas kvalitātes, inovatīvu tehnoloģiju un spēcīga dizaina automašīnu ražošanu.
Veicot BERLINGO pircēja profila izpēti, Citroën noskaidroja, ka BERLINGO pircējs 80% ir vīrietis, kuram 88% gadījumu ir attiecības vai viņš ir laulāts, 68% ir bērni, un viņš ir aktīva dzīvesveida piekritējs.
Tāpat Citroën noskaidroja šī modeļa iegādes argumentus: 41% izvēlas BERLINGO tā ietilpības dēļ, 25% praktiskuma dēļ, 21% uzticoties Citroën un BERLINGO kā sava segmenta līderim, 13% cenas dēļ."
Pasākums tika atklāts ar enerģisko perkusatīvās grupas "Samba de Riga" uzstāšanos. Viesiem un sadarbības partneriem, bija iespēja cienāties ar gardo Löfbergs kafiju un atspirdzinošo Sabiles sidru no leģendārajiem Citroën Type H busiņem, kā arī sarūpētajām uzkodām un krāšņo Raunas Dārza eklēru torti. Pēc svinīgās daļas viesi tika aicināti izmēģināt testa braucienu, kā arī iepazīties ar salona ekspozīciju.
Šobrīd visi interesenti ir aicināti apskatīt jauno Berlingo modeli Karlo Motors salonā, kā arī pietekt testa braucienu.
Pats esmu bijis, bet vienmēr brīnījies - kas ir tie mūžīgi uzaicinātie viesi visās auto prezentācijās???
Ok,- žurnālisti, skaidrs, ir cerība, ka no 100 uzaicinātajiem, kādi 2 uzceps raksteli vai uzņems video kādā raidījumā.
Bet no pārējiem viesiem, puse ir "slavenības", kas vispār neko nesaprot no auto un ticamākais, ka konkrēto marku, neiet runa par tieši citronu, nepirks.
Otra daļa ir tie, kas konkrēto marku ir nopirkuši. Vai pirks vēl, ja tos uzaicinās uz kūku?
Trešie vispār ir citu marku fani, kas atnākuši paēst u nnekad nepirks konkrēto brendu.
Ceturtie atnākuši paēst un neko nepirks.
Kurš esi Tu?
Sadarbības partneri - līzingi, apdrošinātāji, piegādātāji... klienti (gan esošie, gan potenciālie, kas kaut kad interesējušies), valsts sektora pārstāvji, kuri kaut kad taisījuši iepirkumu... utt., utjp.