Lieliska lasāmviela brīvdienām par satiksmes drošību un jaunāko auto testi - iznācis žurnāls “Latvijas Gada auto 2018” 25

 
Latvijas Gada Auto | 23.novembris 2018 17:15

Foto: Latvijas Gada Auto

Līdzās konkursam “Latvijas Gada auto”, ik gadu tiek izdots arī nozīmīgs auto tematikai veltīts žurnāls – nupat novembrī ir izdots “Latvijas Gada auto 2018”. Tas ir gan konkursa apkopojums, gan lasāmviela, kas liek atcerēties par drošību un ētiku ceļu satiksmē.

Žurnālā “Latvijas Gada auto 2018” lasāmi apskati un konkursa žūrijas viedokļi par 20 jaunākajiem automobiļiem -  pagājušā gada titula pretendentiem:  “Alfa Romeo Stelvio”, “Audi Q5”, “BMW 5. sērija”, “Citroen C3”, “Ford Fiesta”, “Honda Civic”, “Hyundai i30”, “Jeep Compass”, “KIA Stonic”, “Land Rover Discovery”, “Mazda CX-5”, “Nissan Micra”, “Nissan Qashqai”, “Peugeot 308”, “Peugeot 5008”, “Renault Koleos”, “Škoda Karoq”, “Volkswagen Arteon”, “Volkswagen Golf” un “Volvo XC60”.

Foto: Latvijas Gada Auto

“Konkursā “Latvijas Gada auto” var pieteikt tikai jaunākos auto modeļus. Mērķis ir ar auto žurnālistu un auto ekspertu palīdzību informēt par katra konkursa automobiļa plusiem un mīnusiem, jā, arī mīnusiem. Mēs pat uz laiku esam zaudējuši dažus autoražotājus mūsu žūrijas kritisko atsauksmju dēļ,” stāsta konkursa organizators un žurnāla “Latvijas Gada auto” izdevējs Māris Ozoliņš: “Cilvēki vēlas braukt ar jauniem auto tagad, bet par tiem ir maz atsauksmju, tādēļ bieži vien tieši mēs esam pirmie, kas Latvijā veic profesionālus testa braucienus. Šī informācija nav svarīga visiem, bet vērtīga jaunu auto pircējiem, lai pēc iespējas samazinātu risku kļūdīties sava auto izvēlē.”

Foto: Latvijas Gada Auto

Šogad žurnālā liela uzmanība pievērsta satiksmes drošībai. Auto žurnālists Atis Jansons analizē ceļu satiksmes dalībnieku tieksmi apdzīt priekšā braucošos, akcentē distances nozīmi satiksmē un apkopo jaunos auto kontroles noteikumus, kurus neievērojot variet tikt “noņemti no trases”. Savukārt satiksmes drošības iAuto.lv eksperts Ēriks Griģis sniedz padomus mazāk aizsargātajiem satiksmes dalībniekiem, lai izvairītos no bīstamības, bet tieslietu eksperts Oskars Irbītis raksta par nākotnes prognozēm auto nozarē. Žurnālā lasāma arī intervija ar autosportistu Jāni Baumani un citi interesanti raksti par automobiļiem un ceļu satiksmes drošību.

Jaunais žurnāls - katalogs "Latvijas Gada auto 2018" ir 104 lappušu biezs un nopērkams visā Latvijā preses tirdzniecības vietās par 2,48 eiro. Labprāt lasītu Jūsu atsauksmes gadaauto.lv

Foto: Latvijas Gada Auto

Tautas balsojums par Gada auto ir šeit >>> gadaauto.iAuto.lv

Foto: Latvijas Gada Auto

Foto: Latvijas Gada Auto

Foto: Latvijas Gada Auto

 
Visi komentāri
 
Andris 23.novembris 2018 20:54
3 0 Atbildēt

Žurnāla beigās lietderīgi būtu ievietot salīdzinošu tabulu ar detalizētu informāciju par visiem auto parametriem kā tas bija krievu val. autokatalogos.

iAuto 24.novembris 2018 0:26
1 2 Atbildēt

Esam to centušies daļēji atrisināt izvietojot tehniskos parametrus pie katra testa auto konkrētā notriktā laukumā uz sarkana fona.

Tas ļauj tīri ērti savstarpēji salīdzināt 2 auto nedaudz ielocot lapas.

viencexperc 23.novembris 2018 21:00
3 12 Atbildēt

Es jau zinu, kāds auto būs uz vāka žurnālā "Latvijas gada auto 2019"

iAuto 24.novembris 2018 0:24
8 0 Atbildēt

Aiziet, saki kurš?

vw 24.novembris 2018 13:33
0 2 Atbildēt

VW T-ROC noteikti būs pirmajā trijniekā ... un klusībā ceru ka pirmais

iAuto 24.novembris 2018 14:20
0 0 Atbildēt

Trijnieku uz vāka neliekam, tikai pirmos,,,, bet ja uzvarēs papildus nominācijā, tad gan var tik uz vāka

Conqueror 24.novembris 2018 15:10
0 0 Atbildēt

Autobild liek uz vāka visu auto kopbildi lai neviens nevar sūdzēties ka tiek izcelts kāds viens.

iAuto 24.novembris 2018 15:49
0 0 Atbildēt

Tiešām, kurš Autobild, no kuras valsts?

Kaut kā neatceros 20 - 30 auto uz vāka

650 24.novembris 2018 16:02
5 12 Atbildēt

Taisni riebjas lasīt. Būtu vismaz kaut kādus tos izraudzīšanāz kritērijus skaidrāk nodefinējuši. Kas tas tRoks tāds vispār ir, kas to pērk un cik tu viņu vispār uz ielas redzēsi. Vienkārši štrunts par neadekvātu naudu. Kāds vispār pamatojums viņam kādu titulu dot? Tur kaut kāda tauta masveidā sapņo par viņu vai 32keur īpašnieki pa naktīm rindā stāv par to draņķi samaksāt vai kas tur īsti ir??

GadaAuto 26.novembris 2018 12:15
1 0 Atbildēt
to 650 24.novembris 2018 21:38
1 5 Atbildēt

Pirmkārt T-ROC nav nekāds štrunts (ja interesējies par auto, esi paskatījies atsauksmes un salīdzinošos testus). Otrkārt cena ar priekšpiedziņu un mazo motorīti (pilnīgi pietiekamu) sākas nedaudz virs 18000 eur

650 24.novembris 2018 21:47
4 23 Atbildēt

Pa 18k nevis sākas, bet tas ir atklātā textā suuds.Man nafig nevajag norādīt, ko man būtu jālasa,jo es pat viņā vairākkārt esmu bijis iekāpis.Tas tur tā saucamais "pilnīgi/pietiekamais/sākot/no" viss ir pilnīga galīga demagoģija un pilnīgs suuds.Pietiekams tur "sākās" no 32k, bet kurš pie pilna prāta esošs pretendents diezin vai tieši par šo draņķi savus 32k nesīs atdot.Drīzāk tas atdos 22k, bet toties par normālu lietotu mašinu.Vajag izteikties daudzmaz godīgi, nevis atklātā textā suuudu stumt.Pārāk tālu esat "aizstūmušies", ka neko citu neviens vairs nedzird.

iAuto 25.novembris 2018 8:26
2 2 Atbildēt

Interesants piegājiens, kāpēc tu domā, ka visi auto domāti tev...

to 650 24.novembris 2018 22:12
2 3 Atbildēt

Cik ļaužu tik viedokļu. Igauņi par 2019 gada auto nupat izvēlējušie KIA Stinger par 50000 eur. Nu ko teikt - igauņi vai arī žūrija uzpirkta vai arī pie daktera žūrijai jāiet

650 25.novembris 2018 0:00
4 8 Atbildēt

Igauņi,oo,tie jaa,.. Bet ja rindā bez izvēles apstādinātu uz ielas braucošus 20 latviešus,tavuprāt cik no viņiem varētu saviem vārdiem paskaidrot, kas ir kia stinger un kāds tas izskatās? Tepat tajā salonā kur tas stāv- no katriem 20 sportage virzienā ejošajiem cik vispār pie tā stingera apstājas vai uz to pusi paskatās? Un pat ja paskatās- ko tur un uz ko brīnīties? Kā tad šis no malas izliekas- visu gadu te muld acis/izvalbījuši, cik jauki cik pašpietiekami te esot 0,9 un 1,2 , bet pēkšņi izrādās ka tomēr 3,3 esot par galvu labāks? Pilnpiedziņu kad pirmajiem- ai,fui,nee, nav ko vecmodīgam būt, nav vērts maksāt, ko, divreiz gadā, nafig,vajag taupīgam buut,gaisu nebojāt,izglītībai atlikt,utt..Beet, kad iekrīt ar to stingeru vai te reku tepat ar to "igauņu" aventadoru izbraukt- tad jaaa, oiii, Es ar To izbraucu (!), vai jūs (tie ēzeļi) vispār varat šito iedomāties,uttt.

iAuto 25.novembris 2018 8:35
0 1 Atbildēt

Par Igauņiem interesanta ir arī otrā vieta kontekstā ar pirmo vietu, proti, KIA Ceed.

Lai izprastu Gada auto balsojumu pirmkārt ir jāsaprot, ka piedalīties drīkst tikai jaunākie auto modeļi. Piemēram pēc LV kalendāra Stinger šogad nemaz nevarēja piedalīties, jo mums mēraukla ir 1.oktobris 2017 reģistrācija CSDD (tikai pēc šī datuma).

Otrkārt jāskatās uz žūriju un tās kompetenci, Latvijā starp pretendentiem ir jaunais Lamborghinin Urus, vai tas uzvarēs? Es domāju, ka nē un pēc konkursa būtības tam pat nevajadzētu būt starp Top7 finālistiem, jo ir šauras nišas produkts un zaudē daudz punktus pēc cenas kritērijiem. Jā, auto lielisks un dinamisks, bet ne Latvijas Gada auto.

iAuto 25.novembris 2018 8:39
0 1 Atbildēt

Ir tāda lieta, kā vērtēšanas kritēriji, te konkursa Latvijas Gada auto punktu īpatsvars un kritēriji www.gadaauto.lv/lv/zinas/jaut...ijas-gada-auto

650 25.novembris 2018 15:18
2 10 Atbildēt

Vienkārši būt labi padomāt par dažiem tādiem šaubas vai pat izsmieklu radošiem aspektiem.Nav skaidra tā ideja, kapc te vispār piedalās tas uruss.Tam varētu būt kaut kāds vieslektora vai godaviesa statuss, bet citādi īpaši gudri tas neliekas.Tāpat kā tas igaunijas tirgus spīdeklis stinger.Tā arī ir sava veida demagoģija un aizdomu radīšana par kkādiem aizkadra aspektiem.Tur nav skaidrs- vai balsots par "sapņiem" vai par to, ko reāli pērk un masveidā var atļauties.Vai par tiešām to, kas vnk cilvēciski "patīk" vai kam togad ir kāds "ievērības cienīgākais jauninājums". Mums tak skaidrs, reāli fābija un sportage drošvien ir vadībā.Bet kāda gan tehniska inovācija ir fābijai?? Vai es par savu naudu lai pirktu tādu zeltamedaļas laureātu- nē, nekad nemūžam, kaut lai mani nosit,nē.

GadaAuto 25.novembris 2018 15:41
1 34 Atbildēt

1) Tātad ir jāsaprot, ka Gada auto ir konkurss un katrā valstī tam ir atšķirīgi noteikumi. Mēs, Latvijā, piemēram, esam paņēmuši no Eiropas Gada auto gan to, ka mums ir TOP 7 finālisti, kurus rīt (pirmdien) pēc plkst. 17:00 paziņosim StarFM radio tiešajā ēterā, gan pašu Gada auto balsošanas sistēmu ar 25 punktiem.

2) To nevar zināt, ja neiedziļinās gadaauto.lv aprakstītajā, tāpēc informēju, ka uz galveno Gada auto titulu nepretendē modernizācijas vai tā sauktie "facelift" kā pieminētie Škoda Fabia un Kia Sportage, arī Citroen C4 Cactus.

3) Kāpēc piedalīties Urus vai Ghibli, ļoti vienkārši, tā ir papildus publicitāti, kuru bez Gada auto konkursa formāta, šie auto nevar sasniegt. Kaut vai tas pats mūsu žurnāls - vesels atvēruma raksts ar foto katram dalībniekam ir bezmaksas, tas gan nozīmē, ka dīleri nevar ietekmēt tā saturu.

650 26.novembris 2018 0:06
1 0 Atbildēt

es ļoti dziļi šausmīgi ārkārtīgi Atvainojos, ka nebiju "iedziļinājies gadaauto.lv aprakstītajā".Es vienkārši kā jau ierindas garāmgājējs/pamuļķis atvēru šo vietni :

www.gadaauto.lv/lv/zinas/jaut...19-testa-diena

un vientiesīgi/labticīgi un nekādi ne savtīgos/ieinteresētos vai kā citādi ļaunos nolūkos izlasīju tur esošo informāciju (c):

Konkursā “Latvijas Gada auto 2019” piedalās (pieteikšanās kārtībā): “BMW X3”, “ŠKODA Fabia”, “Hyundai Kona”, “Hyundai Kona Electric”, “SEAT Arona”, “Ssangyong Rexton”, “Mitsubishi Eclipse Cross”, “Nissan Leaf”, “Mercedes-Benz A-klase”, “Mercedes-Benz CLS”, “Citroën C3 Aircross”, “Citroën C4 Cactus”, “Citroën Berlingo”, “Jaguar E-pace”, “Volkswagen T-Roc”, “Volkswagen Touareg”, “Dacia Duster”, “Peugeot 508”, “Peugeot Rifter”, “Subaru XV”, “KIA Ceed”, “KIA Sportage”, “Lamborghini Urus”, “Suzuki Swift”, “Honda CR-V”, “Audi A6”, “Audi A7 Sportback”, “Audi Q8” un “Ford Focus”.

Tur (diemžēl...) NAV tekstā pateikts (ne zemāk, ne augstāk, ne manis 1:1 citētajā raksta daļā), kurš tur konkrēti uz kaut/ko/pretendē un kurš tā vienkārši/tikai/piedalās.Kā arī, nav ne mazākā mājiena, ka raksta lasītājam būtu tur kaut kur vēl "īpaši/dziļāk" jāiedziļinās.

Pazemīgi lūdzu Redaktoru izdzēst manis neapdomīgi ievietoto komentāru (-us) un uzlikt man Banu par visu šo.Cerams, ka vēlāk atnāks kāds "xperc" ar (iespējams,ka) "taisnīgāku" viedokli un visumā viss būs Ok;))

iAuto 26.novembris 2018 10:04
0 1 Atbildēt

Taču ne par to ir stāsts, konkurs ir sarežģītāka lieta un visu nevar pastāstīt.

Ja vēl zinātu, kā Latvijas dīleri reaģē uz kritiku... vispār nesaprsastu kā te var strādāt.

Tas pats Opel apvainojās, ka palika 4.vietā ar Astra un vairs nepiedalās.... nopietni... ja tādi darboņi tur strādā, tad var izdarīt attiecīgus secinājumus. Teiksim tā, tā vēl tikai redzamā daļa. Tā kā spiediens ir liels.

mans 7-nieks 25.novembris 2018 17:14
1 2 Atbildēt

Hyundai Kona

Seat Arona

Peugeot 508

KIA Ceed

Ford Focus

VW T-Roc

Honda CR-V

mans 7-nieks 26.novembris 2018 18:22
0 0 Atbildēt

Nu redz, uzminēju piecus no 7. 508 un CR-V tomēr netika izvēlēti. Tagad īķšķi turu par VW T-Roc

iAuto 5.februāris 2019 23:03
0 0 Atbildēt

Šobrīd žurnāls vēl ir pēdējās dienas!

iAuto 6.februāris 2019 13:37
0 0 Atbildēt

Pēdējo nedēļu tirdzniecībā

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti