Pierīgā un Zemgalē nolietotās riepas var nodot bez maksas! 8

 

Foto: Ekrānšāviņš

Fox Consulting | 8.marts 2019 10:24

Marts ir klāt, un aktuāls kļūst jautājums – kur likt vecās ziemas riepas? Daudzkārt izskanējis viedoklis, ka riepu maiņas servisi tās pieņem tikai par maksu, tomēr Pierīgā un Zemgalē ir vairāki autoservisi, kur nolietotās ziemas riepas var atstāt bez maksas.

“Riepu aprites jautājums Latvijā joprojām nav pilnībā sakārtots, tomēr esam uz pareizā ceļa – strādājam pie tā, lai servisi būtu motivēti pieņemt nolietotās riepas, organizējam to savākšanu un nogādāšanu uz reālu pārstrādi,” stāsta Latvijas Zaļā fonda izpilddirektore Solveiga Grīsle. Viņa pauž pārliecību, ka “ritenis nav jāizgudro no jauna” un ir jāuzlabo esošā likumdošana, kas spētu ierobežot nelegālo riepu importu un kontrolēt Dabas resursu nodokļa (DRN) nomaksu.

Latvijā jau šobrīd ir uzkrāts vairāk nekā 40 tūkstoši tonnu nolietotu riepu, taču pareizā riepu aprites sistēmā šis materiāls nav kaitīgs dabai. Pārstrādātas riepas kļūst par vērtīgu materiālu – gumijas granulām, kuras izmanto sporta laukumu segumu ražošanā, būvniecībā vai ceļu būvē, tāpēc Latvijas Zaļais fonds aicina iedzīvotājus būt atbildīgiem un neizmest riepas mežos un grāvjos, bet nodot pārstrādei.

Turpinot aizsākto akciju “Dod riepām otru dzīvi”, vairāk nekā 12 atbildīgos autoservisos Pierīgā un Zemgalē nolietotās ziemas riepas ir iespējams nodot bez maksas. Autoservisu atrašanās vietas atrodamas Latvijas Zaļā fonda mājas lapā https://zalaisfonds.lv/dod-riepam-otru-dzivi/

 

 

 

 

 

 

 

 

 
8 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Pļurkt 8.marts 2019 13:59
4 4 Atbildēt

1. Tāpēc ka visiem ir pajāt.

2. Bijušie kas ņēma uz pārstrādi ir nolikvidēti, bet jaunos smacē nost un neļauj pat atvērties.

-----------

Vēl 80-to gadu beigās bija eksperimenti ar pozitīvu rezultāti par riepu pārstrādes produktu izmantošanu ceļu būvē, taču zagļu varzai tas nav vajadzīgs, jo nevar pakampt miljonus tūlīt un uz vietas.

solaris 8.marts 2019 15:01
4 1 Atbildēt

Bomži ir nevis tie, kuri rūpējas par vidi, bet gan tie, kuri visur ap sevi izmet mēslus. Tādi, kā tu.

Pļurkt 8.marts 2019 16:30
4 2 Atbildēt

Tieši tā!! Polijā pirolīzes rūpnīcas ir teju vai katrā palielākā pagastā, ražo siltumu, elektrību un degvielu komunālo dienestu traktoriņiem. Polijā ražotās pirolīzes uzpariktes - tādas kas pārstrādā gumijas un plastmasas atkritumus siltumā un šķidrā, degošā frakcijā var nopirkt gandrīz internetveikalos. BET Latvānijā šie procesi ir tik tāl nopbirokratizēti, ka pat ja kāds uzdāvinās, atvedīs un uzstādīs PAR VELTI tik un tā neļaus strādāt - noēdīs ar papīru kalniem.

Latvānijas valdošai zagļu kliķei taču neko no ražošanas, vai kaut vai reālas SAVU pašu atkritumu pārstrādes nevajag!!

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 11

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 2

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

X stundai nav gatavi: Aizsardzības industrijas pārstāvji pārmet valstij nepietiekamo finansējumu inovācijām un pasūtījumu trūkumu 3

Aizsardzības industrijas pārstāvji šodien Saeimas Inovācijas ekosistēmas attīstības apakškomisijas sēdē pauda kritisku nostāju par nepietiekamo valsts finansējumu jomas inovācijām, atbilstošu pasūtījumu trūkumu un birokrātiskiem novecojuša normatīvā regulējuma radītajiem šķēršļiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti