Pierīgā un Zemgalē nolietotās riepas var nodot bez maksas! - iAuto

Pierīgā un Zemgalē nolietotās riepas var nodot bez maksas! 8

 

Foto: Ekrānšāviņš

Fox Consulting | 8.marts 2019 10:24

Marts ir klāt, un aktuāls kļūst jautājums – kur likt vecās ziemas riepas? Daudzkārt izskanējis viedoklis, ka riepu maiņas servisi tās pieņem tikai par maksu, tomēr Pierīgā un Zemgalē ir vairāki autoservisi, kur nolietotās ziemas riepas var atstāt bez maksas.

“Riepu aprites jautājums Latvijā joprojām nav pilnībā sakārtots, tomēr esam uz pareizā ceļa – strādājam pie tā, lai servisi būtu motivēti pieņemt nolietotās riepas, organizējam to savākšanu un nogādāšanu uz reālu pārstrādi,” stāsta Latvijas Zaļā fonda izpilddirektore Solveiga Grīsle. Viņa pauž pārliecību, ka “ritenis nav jāizgudro no jauna” un ir jāuzlabo esošā likumdošana, kas spētu ierobežot nelegālo riepu importu un kontrolēt Dabas resursu nodokļa (DRN) nomaksu.

Latvijā jau šobrīd ir uzkrāts vairāk nekā 40 tūkstoši tonnu nolietotu riepu, taču pareizā riepu aprites sistēmā šis materiāls nav kaitīgs dabai. Pārstrādātas riepas kļūst par vērtīgu materiālu – gumijas granulām, kuras izmanto sporta laukumu segumu ražošanā, būvniecībā vai ceļu būvē, tāpēc Latvijas Zaļais fonds aicina iedzīvotājus būt atbildīgiem un neizmest riepas mežos un grāvjos, bet nodot pārstrādei.

Turpinot aizsākto akciju “Dod riepām otru dzīvi”, vairāk nekā 12 atbildīgos autoservisos Pierīgā un Zemgalē nolietotās ziemas riepas ir iespējams nodot bez maksas. Autoservisu atrašanās vietas atrodamas Latvijas Zaļā fonda mājas lapā https://zalaisfonds.lv/dod-riepam-otru-dzivi/

 

 

 

 

 

 

 

 

 
8 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Pļurkt 8.marts 2019 13:59
4 4 Atbildēt

1. Tāpēc ka visiem ir pajāt.

2. Bijušie kas ņēma uz pārstrādi ir nolikvidēti, bet jaunos smacē nost un neļauj pat atvērties.

-----------

Vēl 80-to gadu beigās bija eksperimenti ar pozitīvu rezultāti par riepu pārstrādes produktu izmantošanu ceļu būvē, taču zagļu varzai tas nav vajadzīgs, jo nevar pakampt miljonus tūlīt un uz vietas.

solaris 8.marts 2019 15:01
4 1 Atbildēt

Bomži ir nevis tie, kuri rūpējas par vidi, bet gan tie, kuri visur ap sevi izmet mēslus. Tādi, kā tu.

Pļurkt 8.marts 2019 16:30
4 2 Atbildēt

Tieši tā!! Polijā pirolīzes rūpnīcas ir teju vai katrā palielākā pagastā, ražo siltumu, elektrību un degvielu komunālo dienestu traktoriņiem. Polijā ražotās pirolīzes uzpariktes - tādas kas pārstrādā gumijas un plastmasas atkritumus siltumā un šķidrā, degošā frakcijā var nopirkt gandrīz internetveikalos. BET Latvānijā šie procesi ir tik tāl nopbirokratizēti, ka pat ja kāds uzdāvinās, atvedīs un uzstādīs PAR VELTI tik un tā neļaus strādāt - noēdīs ar papīru kalniem.

Latvānijas valdošai zagļu kliķei taču neko no ražošanas, vai kaut vai reālas SAVU pašu atkritumu pārstrādes nevajag!!

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 20

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti